انواع عشق، شاید شما هم تجربه کرده باشید

انواع عشق که ممکن اشت شما هم در زندگی تجربه کرده باشید

1)     عشق نافرجام

چالش بر انگیز ترین نوع عشق است که با درد و رنج همراه است، عشقی که باعث می شود شما معقول تر و قوی تر شوید. عشقی که به شما یاد می دهد عواطف و احساسات را خود را برای رسیدن به عشق خالص کنترل کنید. در این نوع عشق سعی کنید با درد مبارزه کنید و روبه جلو حرکت کنید، حتماً در آینده شانس بیشتری برای پیدا کردن سرنوشت خود خواهید داشت.

2)     عشق افلاطونی

در این نوع عشق نیازی به دلبستگی عاطفی شدید و یا جنسی نیست. عشق افلاطونی می تواند بین دوستان رخ دهد. این عشق رایج ترین نوع عشق می باشد که تعداد زیادی از مردم هر روز با آن درگیر هستند.

3)     عشق به خود

ایا شما خودتان را یک فرد خارق العاده و منحصر به فرد می دانید؟ اگر نه، باید بدانید که اعتماد به نفس پایینی دارید و لازم است روی آن کار کنید. برای عاشق دیگری شدن اول باید خودتان را دوست داشته باشید. اگر نمی دانید که خودتان را دوست دارید یا خیر، یک لیست از ویژگی های مثبت و منفی خود را بنویسید. متوجه خواهید شد که واقعاً منحصر به فرد هستید.نترسید با این دوست داشتن از خود راضی به نظر نخواهید رسید.

4)     عشق شهوانی

ممکن است عاشق یک مرد خوشتیپ که هر روز ملاقات می کنید شوید و یا یک دختر زیبا و دلفریب. حسی دارید برای اینکه او را در آغوش بگیرید و رابطه برقرار کنید. این عشق شهوانی است زیرا شما هیچ اطلاعاتی از شخصی که مدائم در ذهن تصور می کنید ندارید حتی نام او را نمی دانید. یا شاید اصلاً اهمیتی هم برایتان ندارد اسمش چیست!

5)     عشق خالص

در این حالت مانند عاشقان فیلم ها  می باشید. قدرتمند ترین نوع عشق که باعث می شود با تمام وجود قلباً جسماً و روحاً کسی را دوست داشته باشید.  دونفری که با هم کنترل عواطف و احساسات را از دست می دهند. کسانی که این عشق را تجربه می کنند شادترین افراد هستند. برخی اعتقاد دارند این عشق فقط یک بار در طول زندگی بروز می کند.

6)     عشق بچگی

شاید شما هم تجربه کرده اید در دوران دبستان و راهنمایی عاشق کسی بشوید. این نوع عشق پر از معصومیت و بی گناهی و پاکی است.

7)     عشق دست نیافتنی

ایا تا به حال عاشق جانی دپ شده اید؟ فکر می کنم بیشتر افراد در یک سنی عاشق یک بازیگر و فوتبالیست و نوازنده و … شده اند. مهم نیست که چند سال است با این موضوع درگیر هستید مهم این است که دست نیافتنی است. حتی متوجه نیستید که ساعت ها با او خیالبافی می کنید و حتی فانتزی هایی با او می سازید.

 شما کدام  نوع را تجربه کرده اید؟ به نظر شما کدام  نوع عشق بهتر است؟

 منبع:

tehranskin


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *