ارضای جنسی و ارگاسم چه کمکی به پوست شما می کند؟

تاثیر ارضای جنسی و ارگاسم در زیبایی پوست 

 

  • به آرامش پوست کمک می کند
  • باعث تولید استروژن می شود
  • باعث درخشش پوست می شود
  • لبخند به لبتان می آورد

ارضای جنسی مزایای زیادی دارد

شاید وقت آن رسیده است که به این ضرب المثل خارجی ها اعتقاد بیشتری پیدا کنیم. که ” روزی یکبار ارضای جنسی تو رو از دکتر بی نیاز می کنه”. چون در کنار احساس فوق العاده ای که به شما می دهد، اورگاسم یا ارضای جنسی مزیت های زیادی هم برای بدن شما دارد. به خصوص برای پوستتان.

آیا شما هم به دنبال این هستید که پوستی درخشان و صاف داشته باشید؟ خب دفعه بعدی که بعد از ارضای جنسی و ارگاسم به صورت خودتان در آینه نگاه می کنید کمی بیشتر دقت کنید. خواهید دید که این درخشندگی تمام پوست صورتتان را در بر گرفته.

ارگاسم و خوشحالی

اثرات سوء استرس را از بین می برد

شما هم این تجربه را داشته اید که بعد از ارضای جنسی احساس آرامش و ریلکس بودن می کنید؟ خب تنها نیستید. در حقیقت داشتن ارضای جنسی مرتب به پوست شما کمک می کند تا به بهترین وضعیتی که می تواند داشته باشد برسد. طی تحقیقاتی که در سال 2000 انجام شد، از بین 2632 خانم آمریکایی مورد بررسی، 32 درصد آنها از ارضای جنسی(به تنهایی یا با شریک جنسی) برای ریلکس کردن استفاده می کردند!

طی آزمایش های دیگری که انجام شده است، محققان پی برده اند که سطح پایین اوکسی‌توسین در جریان خون می تواند رابطه مستقیمی با سطح بالای استرس، تنش و اختلالات اضطراب در فرد داشته باشد و وقتی که شما در وضعیتی مانند استرس قرار داشته باشید یک عضو بزرگ از بدنتان مانند پوست می تواند آسیب های جدی ببیند. استرس نه تنها می تواند موجب بروز و تشدید بیماری هایی مانند رزاسه و داءالصدف شود، بلکه می تواند موجب سرخوردگی ها و افسردگی های آزاردهنده ای شود که همگی ما تجربه شان را داریم.

به خواب زیبایی خود فرو بروید!

به گفته متخصصین  اختلالات خواب جایروس، همبستگی و ارتباط قدرتمندی بین کم خوابی و بروز آکنه وجود دارد. به همین علت پزشکان توصیه می کنند که هر شب هشت ساعت کامل را بخوابید تا به پوستتان اجازه دهید آن درخشندگی لازم را در کنار سلامتی اش حفظ کند. سیستم ایمنی و آماس بدن خودش را در طول خواب ترمیم می کند. همچنین باعث کمی طولانی تر شدن خواب هم می شود. پس هرشب با آغوش باز به رخت خواب بروید و خواب شیرینی که انتظارتان را می کشد محکم بغل کنید.

رضایت جنسی و ارگاسم

درود بر استروژن

طبق تحقیقاتی که در سال 2009 در دانشگاه میشیگان انجام شد، کاشف به عمل آمد که داشتن ارضای جنسی سطح استروژن بدن را بالا می برد. و این اتفاق خوبی است. چرا؟ چون استروژن در واقع از راه های زیادی باعث جلوگیری از بروز علائم پیری در پوست می شود.

اول از همه، سطح استروژن مناسب مانع کاهش سطح کلاژن در پوست می شود. کلاژن پروتئین بسیار مهمی است که عامل اصلی جوانی و زیبایی پوست محسوب می شود. استروژن همچنین به ضخامت پوست هم کمک می کند و مانع بروز چین و چروک می شود. حرف از چین و چروک شد، پس بهتر است بدانید که استروژن روی فیبرهای الاستیک(کشسانی) پوست هم تاثیر زیادی دارد. و در آخر استروژن همچنین می تواند در رطوبت پوست قرار بگیرد و موجب طراوت و حجم دهی آن شود تا دیگر نگران لاغری بیش از حد صورت خود نباشید.

پوستتان می درخشد

اگر برایتان سوال است که آن درخشندگی پوست بعد از رابطه جنسی از کجا می آید، جوابتان پیش ماست. در طول رابطه جنسی جریان خون در سراسر بدن افزایش پیدا می کند. به این معنی که آن سلول های خونی که اکسیژن حمل می کنند می توانند راحت تر به صورت شما برسند.

هنگامی که رگ های خونی شروع به بزرگتر شدن می کنند ظاهر پوست شما کم کم شروع به درخشان تر شدن می کند. همچنین افزایش میزان اکسیژن موجب تحریک تولید کلاژن شده و خود به خود به صورت طبیعی به جوانسازی پوستتان کمک می کند. پس سلام بر کلاژن و خداحافظ چین و چروک ها!

خوشحالی و ارگاسم

بگید سیب!

علم، این ایده که ارضای مرتب جنسی موجب خوشحالی و شادی بیشتر افراد می شود، را تأیید می کند. با داشتن ارضای جنسی مناسب در زندگی دیگر خواب آلود نخواهید بود، کاملاً از استرس آزاد خواهید شد و پوستی درخشنده و شفاف خواهید داشت. پس کسی به خاطر آن لبخند زیبایی که هر روز روی لب هایتان است، شما را سرزنش نمی کند. و آن لبخند جادو می کند، باعث می شود مردم شما را جوانتر ببینند. طبق تحقیقی که در سال 2016 انجام شد این ارتباط مستیم تأیید شده، که وقتی شما لبخند می زنید جوانتر به نظر می رسید.

یکی از چیزهای فوق العاده در مورد مزیت های ارضای جنسی برای پوست شما این است که دیگر به کرم ها و لوسیون های گران قیمت نیازی نخواهید داشت. اما بهترین بخش آن این است که اورگاسم تکنفره می تواند به اندازه اورگاسم در رابطه جنسی برای شما پر مزیت باشد.

پس پا پیش بگذارید و پوستی درخشان داشته باشید، و دفعه بعدی که سلفی از خودتان می گیرید یادتان باشد که از ما هم تشکر کنید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *