اختلال نعوظ ( ناتوانی جنسی در آقایان)

اختلال عملکرد جنسی

 

به عدم توانایی آقایان در سفت شدن و سفت نگهداشتن آلت تناسلی جهت دخول به واژن، اختلال نعوظ گفته میشود.

انوع اختلال نعوظ وجود دارد؛ نوع اولیه که فرد هیچ زمانی در طول عمر خود قادر به ایجاد نعوظ لازم برای دخول نبوده است. نوع اکتسابی که در آن فرد قبلا قادر به نعوظ بوده اما در حال حاضر این توانایی را از دست داده است. نوع موقعیتی که در آن فرد در مواقعی مشکل نعوظ ندارد و در مواقعی دارد مثل مردانی که هنگام رابطه با همسرشان نعوظ کامل ندارند اما در مواجهه با روسپی ها مشکلی از این لحاظ ندارند.

تخمین زده شده که حدود هشت درصد مردان ۳۵ ساله و حدود هشتاد درصد مردان ۸۰ ساله از این اختلال رنج میبرند.

حدود نصف مردانی که به کلینیکهای جنسی مراجعه می کنند به علت اختلال نعوظ آمده اند.

اختلالات نعوظ علل جسمی و روانی متعددی دارد؛

 

 

علل جسمی:

بیش از نیمی از موارد اختلال نعوظ به دلیل مشکلات جسمی است.

برخی از این موارد عبارتند از: دیابت، بیماری های آترواسکلروتیک، نارسایی قلبی،نارسایی کلیه، بیماریهای عفونی، سوء تغذیه، اختلالات غدد، ام اس، پارکینسون، مصرف الکل، سیگار، هرویین، شیشه، کوکایین و …

 

 

علل روانی:

تعارضات روانی به طور کلی با ایجاد احساسات خشم، ترس، اضطراب، حس گناه مانع از بروز کافی تکانه های جسمی می شوند.

بسیاری از عوامل رشدی می توانند در بروز اختلال نعوظ نقش داشته باشند. هر تجربه ای که توانایی ایجاد صمیمیت را در فرد به تاخیر انداخته و باعث ایجاد حس عدم اطمینان، عدم توانمندی، دوست نداشتن یا دوست داشته نشدن شود میتواند موجب اختلال نعوظ گردد.

اختلال نعوظ در رابطه جاری میتواند نشانگر مشکلات بین زوجین باشد بویژه خشم ها یا نیازهای احساسی که در مسیری درست بیان نشده و به نوعی سرکوب می شوند. یک مرتبه ناتوانی جنسی میتواند باعث ایجاد اضطراب و نگرانی در فرد در مورد روابط آینده اش شود. صرفنظر از علت مشکل نعوظ، همین اضطراب انتظار میتواند باعث عدم لذت از رابطه و همچنین تداوم اختلال و بدتر شدن آن شود.

 

 

 

جهت اقدامات درمانی، قدم اول رد علل طبی است. لذا ابتدا آزمایشات اولیه انجام می شود و در صورت وجود بیماری، درمان می شود. در نیمی از موارد تمام آزمایشات سالم است، در این صورت بررسی تعارضات روانی، اضطرابهای واضح و پنهان، روابط زوجین با یکدیگر و بررسی سایر اختلالات روانپزشکی در دستور کار قرار میگیرد. معمولا جهت درمان، بنا به تشخیص پزشک معالج دارو و/یا رواندرمانی استفاده میشود.

 

 

 

دکتر سینا قاسمی   دکتر سینا قاسمی، روانپزشک و روان تحلیل گر


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

196 دیدگاه دربارهٔ «اختلال نعوظ ( ناتوانی جنسی در آقایان)»

  1. با سلام و خسته نباشید
    من 32 سال دارم و 2 سالی میشود در رابطه با همسرم مشکل نعوظ را دارم.در شروع رابطه دارای نعوظ هستم اما در حین رابطه دچار شل شدن آلت تناسلی می شوم .لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      علل مختلف روحی یا جسمی موجب بروز این حالت می گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  2. با سلام
    من 31 سالمه 3 ساله ازدواج کردم. چند وقتی هست که بعضی وقتها مشکل نعوظ پیدا میکنم. و فکر میکنم مشکل انزال زودرس هم دارم. اگه راهنماییم کنید ممنون میشم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل مختلف جسمی و روحی موجب بروز مشکلاتی در نعوذ می گردد مانند مشکلات فشار و عروق، اضطراب و استرس، افسردگی، مصرف داروهای بهبود افسردگی، مشکلات ارتباطی زوجین و…..
      توصیه می شود ابتدا توسط اولوژیست معاینه شوید و در صورت عدم مشکل جسمی، به روانپزشک مراجعه فرمایید.
      در صورت تمایل می توانید با مرکز زوج درمانی و سکس تراپی جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  3. با سلام

    من 51 سالمه و عمل رادیکال پروستاتکتومی انجام دادم که موفقیت آمیز بوده. الان پس از 2 سال از عمل هنوز نعوظ ندارم.
    البته گاهی نعوظ شبانه دارم ولی تا از خواب بیدار میشم آلتم میشه.
    لطفا راهنمایی کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل مختلفی هم چون مشکلات فشار و عروق، اضطراب و استرس، افسردگی، مصرف برخی داروها و…. موجب اختلال در نعوذ می گردد. نیاز به معاینه و ارزیابی طبی می باشد. توصیه می شود توسط اورولوژیست معاینه شوید. در صورت عدم مشکل جسمی، نیاز به مراجعه به روانپزشک می باشد.
      در صورت تمایل می توانید با مرکز زوج درمانی و سکس تراپی جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  4. سلام 45 سالمه دیابت نوع دو دارم تستسترون بدنم پایین تر از نرماله ماهی یدونه امپول میزنم چند روز اول یکم احساس لذت دارم میل جنسی به شدت پایین اومده احساس لذت نمیکنم احتمالا تستسترون تو بدنم تولید نمیشه تستیس هام کوچک شده التم احساس میکنم لاغر راهنمایم کنید سپاس

  5. سلام،بنده 36 سالمه و 11 ساله که ازدواج کردم،از همون دوران نوجوانی متوجه شدم که سایز آلتم نسبتا کوچکتر از حالت نرماله،از همون سن و سال همیشه نگران رابطه اینده ام بودم و همیشه استرس این موضوع رو داشتم.حتی این استرس طوری بود که قبل از نامزدی موضوع رو باهاش در میون گذاشتم،البته همسرم هنوزم به ظاهر شکایتی نداره.ولی خود من به خاطر اینکه تو این شرایط هستم همیشه یه احساس کمبودی دارم و این مساله باعث میشه خودم لذت آنچنانی از رابطم نداشته باشم.تبلیغات داروهای مرتبط رو هم زیاد دیدم .سوالم اینه واقعا روشی برای بزرگ کردن سایز آلت وجود داره یا نه؟ اگر هست کدام روش سریعتر و بهتره؟

    1. روش موثری بجز جراحی وجود ندارد
      سایز آلت در اغلب موارد برای خانمها اهمیتی ندارد و در ارگاسم و لذت جنسی همسر تاثیر خاصی ندارد
      اما نگرانی شما بیش از حد است و بهتر است ویزیت و بررسی شوید
      برای کلینیک ویژه سکس تراپی (شعبه قلهک) نوبت ویزیت بگیرید

  6. اسلام من ۲۳سال دارم قبل از،اینکه اسپرم از غدهی جنسیم خارج بشه از آلتم خون اومد بعد الان هر موقع با یه جتس مخالف ارتباط داشتم اسپرم وقتی خارج میشه آلتم در میکنه آیا من عقیم هستم ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی نیاز به بررسی است. توصیه میشود توسط پزشک متخصص اورولوژی بررسی و معاینات لازم انجام شود تا علت مشخص گردد و درمان مناسب اتخاذ گردد.

  7. سلام.من ۴۱ سالمه و ۱۴ ساله ازدواج کردم و طبق عادت فقط آخر شب میتوانم نزدیکی کنم و اگر زمان دیگری باشد مشکل نعوظ دارم و هر شب موقع خواب آلتم سفت شده و باعث اختلال در خواب شبانه ام میشود لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

  8. سلام 30 سالمه و مجرد
    یک سال پیش موقع اولین سکسم متوجه شدم موقع نعوظ خیلی سفت نمیشم به حدی که فقط تو چندتا پوزیشن با کمک وزن بدنم تونستم دخول کنم و پارتنرم هم راضی نبود
    الان تو خود ارضایی هم همون احساس رو دارم
    مطمعنم قبلا اینطوری نبودم
    اینم بگم کلا زید خودارضایی کردم و میکنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی خود ارضایی قطعا عوارض منفی بر جسم و روند رابطه جنسی سالم آینده ی شما خواهد داشت. قطعا باید از ادامه اینکار پرهیز نمایید. در مورد مشکل نعوذ نیز توصیه میشود توسط پزشک اورولوژی معاینه شوید، در صورت عدم مشکل جسمی، باید با روانپزشک و سکس تراپیست صحبت کنید. در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز سکس تراپی قلهک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  9. درود با عرض خسته نباشید حضور همه اساتید بزرگوار
    میخواستم در رابطه مشکلات نعوظ آدرس دکتر یا سکس تراپیست رو از اصفهان برام ارسال کنید ممنون

  10. با سلام
    من ۵ساله ازدواج کردم و شوهرم در زمان نزدیکی از دو شخص خیالی استفاده میکنه و این منو خیلی نگران میکنه و باعث میشه که اصلا نتونم حس خوبی پیدا کنم ،
    ایا راهی هست که بشه این مشکل را حل کرد

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی قطعا قابل درمان است، توصیه میشود با روانپزشک مشورت نمایید. در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز شریعتی،( زوج درمانی و سکس تراپی) تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر سینا قاسمی (سکس تراپیست و روانپزشک) تایم ویزیت هماهنگ کنند.

  11. با سلام
    با تشکر از وقت و حوصله ای که بابت جواب دادن میگذارین
    من پسری 26 ساله هستم و مجردم. از لحاظ جنسی خیلی بهم فشار میاد و خودارضایی هم نمیکنم، ولی در هنگام خواب، رویای س ک س میبینم ولی توی خواب خیلی سریع انزال صورت میگیره و یا اینکه بعضی از وقتا اینقد فشار زیاده به فیلم های س ک سی روی میارم که با 4 یا 5دقیقه نگاه کردن به فیلم انزال صورت می گیره، به نظر شما من الان باید نگران زود انزالی باشم یا اینکه در حالت مجردی این یک مسئله عادی هست؟
    با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      با توجه به اینکه هیچ وقت تجربه رابطه جنسی را نداشته اید تشخیص زود انزالی در حال حاضر نمی باشد .ولی بررسی های بیشتر بهتراست توس یک سکس تراپیست مورد بررسی دقیق تر قرار گیرید.

  12. سلام اقای دکتر
    جوانی هستم 19 ساله که در هنگام سکس التم به سختی نعوذ کامل پیدا میکنه و سریع شل میشه 1 سال هست که به این مشکل دچار شدم نعوذ صبح گاهی هم دارم میخواستم ببینم مشکلم جسمی هست یا روحی ذهنمو خیلی درگیر کرده لطفا کمکم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      با سلام و احترام، دوست گرامی بهتر است با پزشک سکس تراپیست مشورت کنید تا علت بررسی شود و روش درمانی مناسب اتخاذ گردد. به شما دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) پیشنهاد میشود. از طریق صفحه تماس با ما میتوانید از این پزشک تایم ویزیت هماهنگ نید.

  13. سلام 57سالم است و بیماری پارکینسون دارم حدود یک ماه است که آلتم بلند نمیشه چه کار کنم قبلا هفته ای دو بار نزدیکی داشتم ولی همیشه مشکل زود انزالی داشتم باید چکار کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، بهتر است با پزشک سکس تراپیست مشورت کنید. به شما دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) رو معرفی میکنم. از طریق صفحه تماس با ما با مرکز شریعتی یا آزادی تماس بگیرید تا همکاران تایم ویزیت رو هماهنگ کنند.

  14. آقای دکتر سلام خسته نباشید
    من جوان 45ساله مدت 20ساله. که قرص اعصاب وقرص پارکینسون ارا2ساله که مصرف می کنم مدت1سال هست دچار عدم نعوظ میشوم واز قرص های سیلد. نافیل مگنا آرایکس +و ویگرکس استفاده میکنم بعضی مواقع دچار حملات تشنجی میشوم لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

  15. با سلام؛
    40سالمه و 2ماه است که آلتم کمتر نعوذ میشه و این باعث ناراحتی من شده، راه کار ودرمان چیست؟ من خیلی رابطه جنسی را دوست و لذت می برم و این مشکل نعوذ باعث به میلی هم شده لطفا راهنمایی فرمایید.با تشکر

  16. سلام من 28 دارم و 2 سال است که ازدواج کردم قبل از ازدواج و در دوران نامزدی بیش از حد میل جنسی داشتم حتی با دیدن هسمر الت تناسلیم سفت میشد اما بعد از ازدواج و مشکلات خانوادگی هیچ احساسی نسبت به همسرم ندارم برای مراج باید چیکار کنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر شیبانی در شعبه شریعتی – تهران و یا کرج می توانید مراجعه فرمائید.

  17. سلام
    55سالمه قبلا تمایل جنسی شدید داشته ام اما حدود ده ماهه که خیلی کم شده ومشکل نعوظ دارم ومیل جنسی هم ازبین رفته راهنمایی فرمایید.

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      در ابتدا نیاز هست که مورد ویزیت توسط اورولوژیست قرار بگیزید و درصورتی که مورد جسمانی مرتبط وجود نداشت نیاز به بررسی روانپزشکی وجود دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی مراجعه نمایید.

  18. سلام من 35 سال سن دارم و متاهل هستم الان چند ماهه که اختلال نعوذ پیدا کردم که قبلا اصلا اینطوری نبوده به طوری که اختلال نعوذ و زود انزالی هم زمان برام اتفاق افتاده و میل جنسیم به شدت کاهش پیدا کرذه میشه راهنمایی کنید که به چه دکتری مراجعه کنم و ایا این پدیده درمان پذیره ؟ممنون میشم ازتون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. آقای دکتر سینا قاسمی در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس.

  19. سلام
    بیشترازیکسال است که مشکل عدم نعوظ پیداکردم ، به دکترغددمراجعه کردم ، گفتندکه بخاطراعصاب هستش ، البته من بیماری قنددارم وبعدارهروعده غذایی یک قرص متفورمین 1000مصرف میکنم .
    مشکل دومی که دارم پوست بیضه ام خشک ودردناک میشودکه تامدتی فکرمیکردم بخاطرفشارکش لباس زیراست که بعدا متوجه اشتباهم شد .
    مشکل سومی که دارم روی ران چپم وروی هردوپایم بیحس است و روی هردوپایم نیز دردمیکند ، درخواست ویزیت حضوری دارم .
    باتشکر
    حجت حاتم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      برای بررسی میتوانید به خانم دکتر فرزانه در کلینیک آزادی یا شریعتی با همراه داشتن مدارک معالجات قبلی مراجعه نمایید.

  20. سلام من ۲۵سالمه مجردم من مشکلی که دارم التم شق نمیشه نمیدونم چی کار کنم سفت میشه ولی شق نمیشه ممنون میشم از راهنمایی تون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در ابتدا بهتراست با یک متخص ارولوژی ملاقاتی داشته باشید تا بررسی جسمی کامل انجام دهند.

  21. سلام .من 28 سالمه و هشت ساله دیابت نوع1 دارم..و الان یک سالی هست که با مشکل عدم نعوظ و نعوظ ناقص مواجه شدم…اما میل جنسی دارم ..آیا درمانی برای من هست؟؟؟..به نظر شما با وجود این مشکلات به فکر ازدواج باشم یا نه ؟؟؟؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      سلام
      بهتره ابتدا ارزیابی کامل اورولوژیک اعم از معاینه، سونوگرافی و … انجام بشه. در صورت عدم مشکلات عروق و اعصاب، برای درمان سکس تراپی مراجعه کنند. آقای دکتر سینا قاسمی.

  22. با سلام
    بنده سه سال هست که با همسرم ازدواج نموده ام و دراین مدت رابطه جنسی به دروشهای مختلف رو امتحان کرده ام و مشکلی نداشته ایم ولی در هنگام نزدیکی از طریق واژن بنده زود ارضا میشوم به طوری که همسرم هنوز باکره هستن البته ایشان هم از نزدیکی ترس دارند و باعث میشود که این کار به انجام نرسد ودر این مدت بنده ارضا میشوم البته مقداری هم زود انزال هستم . همسرم خیلی ناراحت هست و میخواد زندگی را ترک کند لطفا کمکم کنید . در ضمن ما ساکن شیراز هستیم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      هردوی شما نیاز به درمان دارید و در این خصوص برای خانم دکتر ندا فرزانه در شعبه شریعتی تهران می توانیم پذیرای شما عزیزان باشیم.

  23. سلام عدم نعوظدارم و بیشتر از حالت روانی است که فکر میکنم اگر نشه سر شکسته هستم و تداوم این تفکر تاثیر گذار شده میخواهم پیش دکتر برایم نوبت گرفته تا ازمایشاا را بیارم و همزمان از نطر روانی نیز بهبود یابم ممنون میشم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست با نمایندگی ما در شیراز تماس حاصل فرمائید برای کسب اطلاعات تماس به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید .

  24. سلام .
    من 26 سالمه و مجردم قبلا در روز چند بار نعوظ داشتم ولی الان حتی صبح از خواب که بیدار میشم نعوظ ندارم این واسه من مشکل بزرگی شده و ملکه ذهنمه که در آینده واسم مشکل ساز بشه الان دو ماهه بابت این قضیه دپرس شدم. تو روو خدا راهنماییم کنید چیکار کنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      ابتدا جهت بررسی مشکلات زمینه ای به متخصص اورولوژی مراجعه نمایید.

  25. سلام من مجردم وبه خاطر عدم نعوظ در زمان سکس ترس از ازدواج دارم 38 ساله هستم و تمایل شدید جنسی دارم ولی در رابطه مشکل دارم نعوظ صبح گاهی شدید دارم ولی به علت نداشتن طولانی رابطه جنسی وخودارزایی نمی دانم ایا در رابطه مشکل خواهم داشت یانه درمورد داروی سید نافیلد هم توضیح بدین این سوال خیلی هاست

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      نیاز به رواندرمانی وجود دارد
      برای دکتر قاسمی نوبت ویزیت بگیرید

  26. سلام همسر من 45سال دارند مدتی قبل درکارگاه نجاری چکش دررفته وباالت ایشان برخورد میکندبعدازان نعوظ صورت نگرفته است.بعد ازمراجعه به دکتراورولوژی ومعاینه (فکر کنم دکترگفتند رگ قطع شده است)و باید به سکسولوژ مراجعه کنند.خواستم بدانم درمان به چه شکل است وایا درمان قطعی است.؟وتاخیر درمراجعه ایجادمشکل م یکند یاخیر .ممنونم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      درصورتیکه مشکل پاره شدن عروق یا شریان و ورید وجود دارد، نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی برای درمان هست که تشخیص دهند اما اگر طبق نظر ایشان، آسیب وارد شده اما با اتجام روشهای سکس تراپی، احتمال بهبود هست، میتوانید با در دست داشتن جواب آزمایشات و مدارک دیگر برای بررسی مراجعه نمایید.برای بررسی میتوانید به خانم دکتر فرزانا در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  27. سلام همسرمن 45ساله هستند.مدتی قبل درکارگاه نجاری چک درمیرودبالت همسرم برخورد م یکند.بعداز مراجعه به دکت رارولوژی و انجام معاینه نعوظ انجام نشد.و دکت رگفتند(فکر کنم گفتند رگ قطع شده است ) باید به سکسو لوژی مراجعه کنند.خواستم بدانم درمان به چه نحواست.وایا مشکل کامل حل می شود؟و تاخیر ردرمراجعه به سکسولوژ مشکلی ایجادمی کند یانه .ممنون

  28. با سلام و خسته نباشید

    مشکلی که پیش آمده بین خودم و همسرم می باشد
    خیلی وقت نیست که ازدواج کرده ایم کمتر از 3 ماه هستش به دلیل اینکه قبل از ازدواج حرف های زده که الان احساس که هیچ مطمن هستم دروغ بوده نسبت بهش دل سرد عجیب و همچین بخاطر مشکلات فروانی که بین ماهست اون عشق لازمه از بین رفته و در هنگام نزدیکی شاید در طول هفته که یک در میان صورت می گیرد ممکنه یک بارش نعوظ نشه در اینجا متاسفانه مشکلات صد برابر شد بین بنده و خانم م و خانم م ازم خواسته به پزشک مراجعه کنم ایا لازمه هست به پزشک مراجعه کنم یا خیر

    ممنون از شما

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست برای جناب دکتر قاسمی روانپزشک و زوج درمانگر مراجعه فرمائید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جناب دکتر قاسمی و یا خانم دکتر ندا فرزانه در شعبه شریعتی .
      جهت دریافت اطلاعات تماس به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید.

  29. با سلام
    بنده 25 ساله ازدواج کردم از همون اولش شوهرم مرد خاموشی بودن اما الان اصلا دیگه میل ندارد که هیچ ،اگر هم بخواد نمیشه آلت سفت نمیشه بارها و بارها تلاش کردن حتی با دارو ولی وقتی که میخواد وارد واژن بشه شل میشه در ضمن همسرم 50 ساله هستن متاسفانه من میل زیادی دارم . همسرم از این قضیه خیلی ناراحتن .
    لطفا راهنمایی کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر ندا فرزانه نوبت ویزیت و مشاوره تهیه فرمائید.

  30. با سلام آقای دکتر مرد58 سالهام 32 ساله ازدواج کرده اماشتیاق جنسی من از اول زیاد تر از همسرم بوده من به هفته ای سه بار و او 10 روز یکبار مشتاق بودیم مدتی جهت اذیت نشدنشان از لای پای شان استفاده میکردم زود انزالی دارم اخیرا هم در نعوذ مشکل دارم نمیتونه سفت بمونه با روغن زعفران روزی دوبار مالش میدم اما هنوز اثری ندیدم شل که میشه احساس میکنیم واژن گشاد شده لطفا کمکم کنید متشکرم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست در ابتدا به یک متخصص ارولوژی مراجعه فرمائید.

  31. سلام خدمت شما اقای دکتر. خسته نباشید. من 6 ساله ازدواج کردم ولی شوهرم شدیدا از لحاظ جنسی بی میل هستن وقتی ازش میپرسم چرا؟میگه مشغله ذهنی دارم خستم و به خاطر خستگیش هفته ها میگذره و با اینکه پنج شنبه و جمعه تعطیله ولی بعد از استراحت هم تمایلی نشون نمیده و اصلا رابطه جنسی براش اهمیتی نداره میگه نباید زیاده روی کنیم مثلا ماهی یه بار رابطه رو درست میدونه یا شاید دو ماه یه بار. میشه لطف کنید راهنمایبم کنید چکار کنم. البته شوهر من به هیچ عنوان راضی نمیشن برن دکتر همشه میگن من مشکلی ندارم منم که باهاش حرف میزنم دعوامون میشه و فحش میده خواهش میکنم کمکم کنید زندگیم واقعا سرد و بی روح شده وداره از هم می پاشه.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه تا ایشان قبول نکنند تا با پزشک مربوطه مشاوره کنند نمی توان به تنهایی به شما کمکی کرد.

  32. با سلام و خسته نباشي

    من ٣٣ سالمه و مجرد،چندماهي هستش كه نعوذ نميشه الت تناسليم، ميخواستم راهنماييم كنيد چيكار كنم

    ممنونم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      درابتدا نیاز است به یک متخصص ارولوژی مراجعه فرمائید تا آزمایشات لازم برای شما انجام شود در صورت سلامت جسمی برای جناب دکتر قاسمی ( سکس تراپیست و متخصص روانپزشکی ) مراجعه فرمائید.

    2. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر قاسمی سکس تراپیست و متخصص روانپزشکی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

      1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

        درباره مشکلات نعوذ میتوانید با آقای دکتر سینا قاسمی نوبت تهیه فرمایید. سپاس/

      2. عرض سلام خدمت آقای دکتر
        من 34 ساله که ازدواج کردم و الان 59 سالمه از ابتدای ازدواجم متوجه شدم که سریع الانزال هستم و به همین دلیل راهی غیر از استفاده از اسپری به فکرم نرسید و از همون ابتدای ازدواج مجبور شدم که برای هر بار رابطه از اسپری گزی بوکایین که الان لیدوکایین است استفاده کنم اما الان وضعیتی پیدا کردم که در زمان ایجاد رابطه بعد از زدن اسپری همانند گذشته نعوذ ندارم یعنی نعوذ کامل نیست باید اضافه کنم که بدون اولا از نظر تحریک جنسی کاملا طبیعی و اگر از اسپری استفاده نکنم نعوذ کامله ولی چون انزال بسیار سریعی دارم مجبورم که از اسپری مذکور استفاده کنم و بعد اونم باز نعوذ نیمه ناکامل دارم حدس من این است که استفاده طی سالهای زیاد از اسپری این عارضه رو برام ایجاد کرده . عاجزانه تقاضا میکنم منو راهنمایی بفرمایید . با احترام

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

          سلام، دوست گرامی بهتر بود قبل از به کار گیری این روش به یک متخصص ارولوژی مراجعه فرمائید تا آزمایشات لازم برای شما انجام شود. در سلامت جسمی از طریق صفحه تماس با ما برای دکتر سینا قاسمی (سکس تراپیست و متخصص روانپزشکی) تایم ویزیت بگیرید.

        2. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

          سلام، دوست گرامی بهتر بود قبل از به کار گیری این روش به یک متخصص ارولوژی مراجعه فرمائید تا آزمایشات لازم برای شما انجام شود. اگر از نظر جسمی مشکلی نداشتید میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، با یی از مراکز تماس بگیرید تا برای دکتر سینا قاسمی (سکس تراپیست و متخصص روانپزشکی) تایم ویزیت هماهنگ شود.

  33. با عرض سلام
    من یه مشکلی دارم که زود ارضا میشم به حدی که شریک جنسیم بهم میگه دو دقیقه ای ولی برای بار دوم تا سی دقیقه بعد از انزال اول مشکلی ندارم و بعد از اون مشکل نعوظ دارم یعنی ارضا نمیشم و التم شل میشه و مشکل اساسی تر اونجاست که وقتی ارضا میشم دیگه حسی ندارم بار دوم به نوعی یه حس کار بیهود بهم دست میده لطفا کمکم کنید جوری شده که شریک جنسیم دیگه حاضر نیست باهام رابطه داشته باشه و فاصله بینمون افتاده 🙁
    ۲۲ سالمه ایا نیازی هست به دکتر مراجعه کنم الان مشکلم زود ارضا شدنه …..

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      بله حتما نیاز است که مراجعه فرمایید. آقای دکتر سینا قاسمی در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس.

  34. سلام خسته نباشی از اهواز مزاحمتون میشم من مشکل زود انزالی دارم هر داوری که استفاده کردم اصلا خوب نبود و التم هم یکم کوچکه میخوام راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      مسیر درمانی شما به این صورت می باشد که در ابتدا تحت ویزیت متخصص ارولوژی قرار گیرید تا از سلامت جسمی خود مطمئن شوید و بعد از آن نیاز است به یک متخصص سکس تراپیست مراجعه فرمائید تا هم درمان دارویی داشته باشید هم درمان غیردارویی و رفتاری .

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      میتوانید برای عنوان کردن این مورد به جناب آقای دکتر قاسمی یا خانم دکتر فرزانه در شعبه آزادی یا شریعتی مراجعه نمایید.

  35. با سلام
    من یک جوان 36 ساله هستم که ازدواج نکردم
    در حدود 8 ماه است در هنگام رابطه جنسی به دوستم تعوظ ندارم و یا به سرعت از بین می رود
    قبلا اینطور نبود و تنها کمی مشکل زود انزالی داشتم
    خواهشمندم راهنمایی فرمائید.
    البته اخیرا ( در حدود 3 ماه است ) از قرص finpecia با نظر پزشک جهت درمان ریزش مو استفاده کرده ام.

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      برای درمان مورد خود میتوانید به خانم دکتر فرزانه یا آقای دکتر قاسمی مراجعه نمایید.

  36. با سلام
    من 25 سال دارم.در آستانه ازدواج قرار دارم.ولی ترس دارم.مشکل زود انزالی شدید و کوچکی آلت دارم.واقعا کلافه شدم.رهایی هست خوب شم؟حتی دختر لمس میکند احساسه ارضا میکنم.خواهش میکنم کمکم کنید.من شهرستان هستم وقت بدید یا تماس بگیرم هر جوری میخوام مشکلم حل بشه

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر سینا قاسمی در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس

  37. سلام من 19 سال دارم و با مشکل کوتاهی الت {در حالت نعوظ حدود13cm}و زود ارضایی مواجه هستم مشکل نعوظ و اعتیاد به خود ارضایی ندارم اما اون دو مشکل داره به زندگیم لطمه میزنه میخواستم ببینم راه حلی هست ؟؟ به خصوص واسه اون مورد کوتاهی؟؟؟؟؟؟

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام

      متاسفانه یک سری اطلاعات غلط در جامعه و به صورت نادرست، دربین مردم رایج شده است که یکی از این موارد، باورهایی در مورد خودارضایی و سایز آلت می باشد.از این جهت عرض میکنم غلط ،چون که هیچ پایه علمی ثابت شده ای ندارند.توصیه میکنم که برای کسب اطلاعات علمی به کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه کنید.

  38. سلام دکتر روز خوش من 32 سال سن دارم که دو مشکل دارم یکی زود انزالی و دیگری کوچیک بودن آلت تناسلی لطفاً راهنمایی کنید

  39. سلام
    من 50سالمه و سه مشکل دارم اول اینکه دیر به نعوظ میرسم دوم اینکه نعوظم کامل نیست واغلب حین رابطه جنسی نعوظ از ببن میره.وسوم اینکه دچار زرو انزالی هستم.لطفا راهنماییم کنید

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      مراجعه به متخصص سکس تراپی در این زمینه لازم است. آقای دکتر سینا قاسمی یا خانم دکتر ندا فرزانه در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس

  40. سلام
    من 50 سال سنمه.سه مشکل دارم اول اینکه دیر به نعوظ میرسم دوم اینکه در حین رابطه جنسی نغوظم کامل نیست و در بیشتر مواقع در حین رابطه نعوظ از بین میرود و سوم اینکه زود ارضا میشوم.لطفا راهنماییم کنید

  41. سلام.
    من چند ساله که خود ارضایی میکنم.
    اختلال نعوذ ندارم اما زود ارضایی دارم.
    مشکلی که دارم اینه که موقع سکس اصلا لذت نمیبرم.
    مثل اینه که به آلتم اسپری زده باشم.
    آلتم بی حس هستش.
    فقط نعوذ دارم.
    زود هم ارضا میشم.
    لطفا بگید چکار کنم؟

  42. سلام و درود برشما . من در سن 9 سالگی ختنه کردم و تا اونجایی ک یادم میاد دکتر گفته بود بعد از ده روز باید برم واسه ترمیم یا کشیدن بخیه ک والدینم منو نبردن .الان 26 سالمه و روی التم هنوز جای زخم ک بصورت سوراخ ماننده وجود داره و احساس میکنم دلیل رشد نکردن التمم همینه .میخواستم راهنماییم کنین ک باید پیش چه دکتری برم واسه پیگیری

  43. سلام من مشکل کوتاهی آلت و زود انزالی دارم و بعضی مواقع هم وسط سکس از حالت نعوظ خارج میشم لطفا بگید من پیش کدام پزشک مراجعه کنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در ابتدا بهتراست به سک متخصص ارولوژی مراجعه کرده و از سلامت مکانیسم ناحیه تناسلی مطمئن شوید بعد از آن برای جناب دکتر قاسمی سکس تراپیست می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  44. با سلام
    من پسری 30 ساله هستم – مشکل زود انزالی دارم در زمان سکس زمانی که طرف مقابل را نوازش می کنم من ارضا می شوم و الت تناسلی فکر کنم به صورت کامل راست نمی شود و جدید وقتی در فکرم موضوع سکس پیش می اید حالت نعوذ بهم دست می دهد و
    لباس زیم کمی خیس می شود و همه این ها باعث ناراحتی ام و عصاب خوردی شده است لطفا کمک کنید دنبال در مان موقت نیستم
    با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      درابتدا به یک متخصص ارولوژی مراجعه کرده و در صورت سلامت مجاری برای جناب دکتر قاسمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  45. با سلام . . .امیدوارم بتونید کمکم کنید دچار بحران شدم.
    من یک پسر 22 ساله دانشجو هستم.چند سالی هست اسیر بیماریه خود ارضایی شدم.تا سن 20 سالگی طبیعی بود تکرر و موجودیتش.ولی الان تقریبا دو ساله که تبدیل شده به خود ارضایی بیمارگونه.(روزی سه بار). به طوریکه برای اینکه بتونم بخوابم باید خود ارضایی کنم.هیچ لذتی نمیبرم از اینکار فقط به شدت معتاد شدم.رابطه با جنس مخالفم تاثیر نداشته اصلا.زندگیم و تحت تاثیر قرار داده دچار بحران شدم.هیچ کدوم از راهایی روانی روم تاثیر نداشته.حتی ورزش و نماز و غیره . . . امیدوارم بتونید کمکم کنید حاظرم برای این مشکلم به دکتر مراجعه کنم.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بلهدحتما نیاز به مراجعه به پزشک وجود دارد
      برای دکتر غیاثوند در کلینیک رسالت یا دکتر رضا شیرالی نوبت بگیرید

  46. با سلام
    برادر بنده چندبن سال است که دچار مشکل عدم نعوذ میباشد , بنده به تازگی متوجه این موضوع شده ام , و علت آن را افسردگی ایشان میدانم , اگر ممکن است زحمت بکشید و یک متخصص خوب در اصفهان جهت درمان معرفی نمایید , پیش چند روان شناس و روان پزشک رفته است اما فایده ای نداشته

  47. با عرض سلام با تشکر از شما علی هستم 40 سال دارم من یه مقدار مشکل نعوظ و زود انزالی داشتم به دکتر مراجعه کردم وبرام آمپول androne250وقرص های تیافیل 20وکلومپرامین 10 تجویز کردن مشکلم حل شده ولی چون داروها رو مصرف میکنم بعداز مصرف احساس گرما وبی تابی میکنم واینکه آیا این داروها تاثیر درمانی دارن یا تاثیر مقطعی دارن لطفا منو راهنمایی کنین ممنون

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      تاثیر این داروها تا زمان مصرف آنها ادامه دارد و تاثیر دائمی نخواهند داشت.

  48. سلام خسته نباشید
    پسری هستم 24 ساله که با مشکل کوچکی آلت ، زودانزالی و خودارضایی شدید مواجه هستم. این مشکلاتم روی زندگیم اثر گذاشته میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم و اینکه می تونم مشکلاتم را حل کنم؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. آقای دکتر سینا قاسمی به شما در این زمینه کمک می کنند. باسپاس

  49. سلام
    من پسری 28 ساله هستم که دوسال پیش تصادف کردم و عمل لگن داشتم الان آلتم روز به روز کوچکتر می شود و اصلا تحریک نمی شود ؟
    چکار کنم
    ممنون؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. بله ایشان شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. باسپاس.

  50. سلام من پس از ختنه شدن روی التم زائده گوشتی باقی مانده است باید چکار کنم لطفا راهنماییم کنید.

  51. سلام من 38 سن دارم با یک خانم مطلقه شش ماه رابطه دارم و رابطه سکسمون بیشتر از چهار مورد نبوده من الان در این مدت با همسرم به مشکل نعوظ گرفتار شدم بعضی مواقع خوبه و نعوظ کامل دارم ولی بعضی مواقع اصلا نمیشه و کلا فکرم رو مشغول کرده و در شروع رابطه فکرش به سراغم میاد ایل میشم یا نه حالا ازتون میخوام راهنمايم کنید ممنون

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بهتر است با یک رواندرمانگر (دکتر سینا قاسمی ) ویزیت داشته باشید.

  52. سلام
    من بسياري داغ هستم
    تو سكس هم موفقم و سكسم حدودا بين ١٥ دقيقه دخول تا ٣٠ دقيقه ميشه
    مشكل انزال ندارم اما گاهي وسط سكس التم خيلي سفت نيست
    و مثل خيلي ها سيخ نمي ايستد .ايا اين مشكل است و بايد به دكتر ارولوژيست مراجعه كنم يا سكس تراپيست؟؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      چون زمان رابطه جنسی نسبتا طولانی است تا حدودی طبیعی است و نیاز به درمان خاصی وجود ندارد.

  53. باسلام من تا به حال نتونستم رابطه جنسی برقرار کنم 7 ساله که ازدواج کردم مشکل نعوظ و زود انزالی هم دارم خیلی زندگیمون خرابه به هر دکتری بگین و هر ازمایشی هم انجام دادم به بن بست رسیدم چه کار کنم با تشکر نیکرفتار

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      باسلام. در این زمینه آقای دکتر سینا قاسمی به شما کمک می کنند. همراه با آزمایش هایتان مراجعه فرمایید. با سپاس

  54. با عرض سلام و خسته نباشيد
    من 26 سال سن دارم و همیشه با مشکل زود انزالی مواجه بودم بر اینکه در سکس زود ارضا نشوم از قرص و اسپری استفاده میکردم جدیدا احساس میکنم سایز آلت تناسلیم کوچک شده و کاملا نعوظ نمیکنه این در صورتیست که قبلا (حدود 2 سال پیش) سایزش خیلی خوب بود
    برای رفع این مشکل راهنماییم کنید
    با تشکر

  55. باسلام و خسته نباشید
    من 33 سال دارم یک سالو نیم هم هست ازدواج کردم دچاره مشکل زود انزالی هستم خیلی دکتر رفتم قرص زده افسردگی ودستگاه استفاده کردم ولی خوب نشودم خسته شدم ممنون میشم راهنماییم کنید کجا برم پیش چه دکتری واقعا کشش ندارم قرص زده افسردگی خیلی مشکلات برام بوجود آورده

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      درابتدا به متخصص ارولوژ مراجعه کرده و در صورت سلامت دستگاه تناسلی برای جناب دکتر قاسمی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  56. سلام من 3ساله مشگلات ضایعات نخاعی دارم ومتاهم الان مشگلات آلت نعوض آلت دارم و هیچ حسی به نزدیکی ندارم ظمنا من انواع اقسام دارو مصرف کردم مثل سیلد نافیل تادالافیل تاداگرا ویاگرا sxویزارسین و خیلی قرص های دیگه با دض بالا اما هیچ حسی ندار خواهشا کمکم کنید چه کاری باید انجام دهم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر قاسمی در کلینیک شریعتی

  57. با سلام: من 49 سالمه و الان 4 ساله که به مشکل نعوظ برخورد کردم پیش متخصص رفتم بعد از آزمایشات قرص تستسترون و تادالافیل 10 را تجویز کرد که اوایل خوب بود ولی الان باز هم مشگل نعوظ سراغم اومده و مشگل روانی برایم ایجاد کرده لازم بتوضیح میباشد که من فشار خون دارم و روزی یک قرص مصرف میکنم بنظر شما من چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر سینا قاسمی به شما در این زمینه کمک می کنند. باسپاس

  58. سلام, حدود یکسال ازدواج کردم ولی تا به الان هیچ رابطه ای با شوهرم نداشتم, و شوهرم می گوید که نمیتوانم اینکار رو انجام بدهم انگار که توانایی جنسی ندارد, و پیش دعا نویس رفتیم گفتند که سحر و جادو کردن که شوهرت توانایی جنسی رو ازدست دهد, خواهش میکنم کمکم کنید چون داره زندگیم به هم میریزه, باید به کجا مراجعه کنم تا مشکل شوهرم حل شود

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام در ابتدا نیاز است تا به متخصص ارولوژی مراجعه کنید.

  59. سلام خسته نباشید من یه سوال خیلی مهم دارم لطفا جواب بدید من یه دوستی دارم که تو هشت یا نه سالگی بر اثر یه تصادف دچار نعوظ شده و التش راست نمیشه و مشکل کوتاهی الت هم پیدا کرده این دوست من الان 22سالشه و خیلی از این موضوع رنجر میبره و نا امید شده میخواستم ببینیم مشکل این دوست من درست شدنی هست ایا؟؟اگه درست شدنی هست باید چیکار کنه و کدوم دکتر بره بهتره اونجور که چند سال پیش از دکترش شنیده دکترش با نا امیدی باهاش حرف زده و تا الانم دکتر دیگه ای نرفته چون نا امید شده ممنون میشم پاسخ بدید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است در ابتدا به یک متخصص ارولوژی مراجعه کنید در صورتی که مشکل جسمی نباشد برای جناب دکتر قاسمی ( روانپزشک و سکس تراپیست ) در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  60. سلام دارم در خدمتتون:من سرمدن هستم در کردستان عراق زنگی میکنم ،میخوام دکتر سینا قاسمی رو مراجعــه کنم و ببینمش
    میشه با تلفون کردن نوبت بگیرم ؟شماره تلفونتون چنده ؟ ببخشید فارسم خیلی خوب نیست

  61. با سلام و تشکر فراوان از سایت خوبتون
    من تو یه پنج ماه چک و چک بازی خیلی استرس وفشار به خودم راه دادم وبا مشکل نعوظ مواجه شدم .معمولا سریای قبلب زود خوب میشد ولی این سریخیلی طولانی شد من۳۰سالمه و خیلی زود این موضوع برام پیش اومده ولی بعد از استرس شد

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. در این زمینه می توانید برای آقای دکتر سینا قاسمی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمایید.

      1. سلام دکتر روز خوش من 32 سال سن دارم که دو مشکل دارم یکی زود انزالی و دیگری کوچیک بودن آلت تناسلی لطفاً راهنمایی کنید

        1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

          باسلام. آقای دکتر سینا قاسمی در این زمینه به شما کمک می کنند. درصورتیکه آزمایش و مدارک پزشکی هم دارید، همراه با خود بیاورید. سپاس

  62. با سلام و خسته نباشید جهت مشاوره و درمان حضوری نیازمند کمک و مساعدت میباشم محل سکونت اینجانب شرق تهران میباشد البته جهت مشاوره و درمان هر کجای تهران باشد مشکلی نیست ممنون از زحمات شما دکتران عزیز

  63. سلام من از خیلی وقت دچار مشکل زود انزالی بودم به دکتر های اورولوژی مراجعه و با دارو کمی کنترل کردم و فلوکستین نیز مصرف می کردم و برای مدتی قرص ها ترک کردم زود انزالی بهتر شده لیکن نعوظ دارم از شما می خواستم ببینم مشکل من روحی است یا جسمی

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه بدون بررسی های بالینی و همچنین پاسخ به خیلی سوالات نمی توان به درستی سوال شما را پاسخ داد.

  64. درود خدمت تمامی عزیزان!
    من جوانی 21 ساله هستم…و دوبار رابطه جنسی داشتم اولین بار به مشکل نعوظ (عدم راست شدن الت مردانه هنگام رابطه جنسی) برخوردم اما گمان میکردم که بخاطر خستگی بدنی من هستش,,چون در حالت عادی اصلا این مشکل رو ندارم و بصورت عادی راست شدن التم صورت میگیره…اما دومین باری که رابطه جنسیم انجام شد و دوباره به همین مشکل برخورد کردم احساس میکنم که این مشکل دلایل زیادی داره و مشکل جدی ای هست که خیلی باعث رنج و عذاب من شده!
    در حالیکه بسیار گرم مزاج و علاقمند به روابطم…لطفا راهنماییم کنید….تشکر!

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      درابتدا بهتر است به یک متصص ارولوژی مراجعه کرده در صورتی که مشکل جسمی خاصی نداشتید باید برای جناب دکتر قاسمی ( روانپزشک و سکس تراپیست ) در کلینیک شریعتی مراجعه کنید.

  65. با سلام من 3 سال هست که ازدواج کردم ولی همسرم نمیتونه آلتش رو داخل واژن من بکنه یعنی بنده هنوز دوشیزه هستم، از دست زدن مسقیم به آلتش بدش میاد نه خودش دست میزنه نه اجازه میده من این کارو انجام بدم، میخوام بدونم مشکل ما حل شدنی هست آیا؟ تا الان هم اقدامی نکرده ام به خاطر اینکه ایشون میگفت خودم میتونمو نیاز ب دکتر نیست ولی الان راضی شده بیاد دکتر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله قابل حل می باشد در ابتدا نیاز است که متخصص ارولوژی ایشان را معاینهکرده و در صورت سلامت فیزیکی ایشان بهتر است برای جناب دکتر قاسمی( روانپزشک ، رواندرمانگرر و سکس تراپیست ) در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  66. سلام من25سالمه و سه ساله ازدواج کردم مشکل زودانزالی و نعوظ جنسی دارم طول ال تم حالت عادی 6سانته و زمان نزدیکی به14سانت میرسه و همیشه بیضه هام درد دارن هرچی سونوگرافی دادم میگن سالمه همیشه احساس حقارت کوچکی میکنم وزود خسته وعصبانی میشم تورابه خدایه فکری به حالم بکنید احتمال داره زندگیم ازهم بپاشه به خاطرنعوظ جنسی

  67. سلام من سه ساله ازدواج کردم مشکل زودانزالی و نعوظ جنسی دارم طول ال تم حالت عادی 6سانته و زمان نزدیکی به14سانت میرسه و همیشه بیضه هام درد دارن هرچی سونوگرافی دادم میگن سالمه همیشه احساس حقارت کوچکی میکنم وزود خسته وعصبانی میشم تورابه خدایه فکری به حالم بکنید احتمال داره زندگیم ازهم بپاشه به خاطرنعوظ جنسی

  68. سلام من خودارضایی خیلی شدید دارم بارها خواستم ترکش کنم اما نشد خواستم ببینم دکتر قاسمی در این زمینه میتونن به من کمک کنن؟

  69. سلام من هجده سالمه ازانزال زودرس رنج میـــبـرم توی یه سایت نوشته بودباادویه ممسـک میشه درمان شـد لطفا راهنمایی کنـــید

  70. سلام اقای دکتر من ورزش بدنسازی میکنم به صورت طبیعی یعنی هیچ قرض امپول و پودر مصرف نمیکنم 21سالمه و برنامه تمرینی و برنامه غذایی منظم و مناسبی دارم خواستم بپرسم هفته ای چند بار استاندارد هست برای رابطه جنسی که به عضله سازی من در خواب یا رشد بدنم در خواب لطمه وارد نشه؟ با تشکر

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      عدد استانداردی برای همه افراد وجود ندارد و کاملا بستگی به وضعیت هورمونی و وضعیت بدن شما دارد

  71. سلام
    خسته نباشین
    بنده سه ساله ازدواچ کردم.ولی همسرم مشکل نعوظ دارن و بنده بدسه سال زندگی مشترک هنوز باکره هستم.
    برای درمان شهرخودمون دکتروازمایش رفتیم و وضعیت همسرم نرمال بوده
    ولی مشکل هنوز هس.
    ادرس یه دکتر خوب تو تهران میخاستم
    بداینکه قبلا به همسرمن تجاوز شده.امکان داره این مشکلات به این دلیل باشه؟
    میتونم به خوب شدن همسرم امیدوار باشم؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      بله می تواند به تجاوز مرتبط باشد. برای آقای دکتر سینا قاسمی وقت ویزیت تهیه فرمایید.

  72. باسلام و خسته نباشید.من از حدود ده سال پیش مبتلا به ام.اس شده ام و در این مدت از لحاظ جنسی عدم نعوظ دارم و چون قصد ازدواج دارم لطفا در این مورد راهنمائیم بفرماید ضمنا در شهر سنندج زندگی میکنم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در ابن زمینه متاسفانه در سنندج کسی را نمیشناسیم

  73. سلام من 38 سالمه 5 ساله ازدواج کردم بچه هم دارم الت تناسلی من حدودا 8 سانته همین موضوع باعث سردی روابطه جنسیمون شده میخام ببینم راه درمانی هست یانه ممون.

    1. مدیر ارشد دپارتمان خانواده درمانی

      سلام
      برای حل این مسئله به سکس تراپیست اقای دکتر قاسمی مراجعه کنید.
      با سپاس

  74. باسلام
    من ۳۲ساله هستم ۴سال پیش یک عمل جراحی مغز داشتم از حدود۳سال پیش توی حفظ نعوظ کم کم دچار اختلال شدم تاچند وقت پیش که به دکتر مراجعه کردم برام ویاگرا تجویز کردن ولی این قرص برای اولین بار خوب عمل کرد و در مصرفهای بعدی دیگه هیچ اثری نداشت لطفا راهنمایی کنید
    باتشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر قاسمی ( سکس تراپیست) در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای دریافت شماره تماس و ادرس کامل به قسمت نماس با ما مراجعه فرمائید.

  75. سلام.. من 17 سالمه.. از چندین سال قبل متاسفانه خودارضایی انجام میدهم و به آن اعتیاد پیدا کردم. از همان موقع به زودانزالی شدید مبتلا هستم.. همچنین پس از ادرار احساس خارج شدن چند قطره ادرار میکنم.آیا اینها به مرتبط هستن؟و من بسیار نگران این هستم که به خاطر اون خودارضایی ها مبتلا به ناباروی شده باشم.. برای درمان زودانزالی و برطرف شدن نگرانی هایم در مورد نا باروری باید چه کار کنم؟به خاطر سن کمم هم نمیتوانم به دکتر مراجعه کنم و خجالت هم میکشم.. در ضمن من اهل مشهد هستم.. تو رو خدا هرچه زودتر راهنماییم کنید. ممنون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      ناباروری بخاطر خودارضایی باور غلطی است و بخاطر خودارضایی امکان نابارور شدن برای شما پیش نمی آید ولی بخاطر مشکلات پس از ادرارتان بهتر است نزد یک اورولوژیست حتما بروید.

  76. سلام.. من 17 سالمه.. از چندین سال قبل متاسفانه خودارضایی انجام میدهم و به آن اعتیاد پیدا کردم… از همان موقع به زودانزالی شدید مبتلا هستم.. همچنین پس از ادرار احساس خارج شدن چند قطره ادرار میکنم.آیا اینها به مرتبط هستن؟و من بسیار نگران این هستم که به خاطر اون خودارضایی ها مبتلا به ناباروی شده باشم.. برای درمان زودانزالی و برطرف شدن نگرانی هایم در مورد نا باروری باید چه کار کنم؟به خاطر سن کمم هم نمیتوانم به دکتر مراجعه کنم و خجالت هم میکشم.. در ضمن من اهل مشهد هستم.. تو رو خدا هرچه زودتر راهنماییم کنید. ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است به یک متخصص ارولوژی مراجعه فرمایید زیرا بابد بررسی شوید.

  77. من مشگل واریکوسل داشتم عمل کردم صاحب بچه هم شدم ولی برای نعوظ هنوز قرص مقرف میگنم ایا راهی برای قرص نخوردن هست

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      می توانید جهت درمان عدم نعوظ برای جناب دکتر قاسمی (سکس تراپیست و متخصص اعصاب و روان) نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  78. با سلام من طول آلت تناسلی ام
    11 سانتیمتر است آیا نرمال است اگر نه باید چه کارکنم، آیامی شودعمل کرد

  79. با سلام میخواستم آلت تناسلی ام 11 سانت است آیا این طول آلت نرمال است اگه نیست باید چه کارکنم

  80. با سلام سه ساله ازدواج کرده ایم به علت اختلالات نعوظی همسرم تاکنون رابطه موفقیت آمی ی نداشته ایم،چون بهم علاقه مندیم تصمیم جدی برای رفع این مشکل داریم، خودمان خیلی سعی کردیم ولی نشد ،برای درمان ازکجا بلید شروع کنیم؟آیا اینگونه موارد درمان صد در صد و قطعی دارند؟اختلالات روحی روانی درمان سریعتر دارند یا اختلالات جسمانی؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای کلینیک اختلالات جنسی اقای دکتر سینا قاسمی در شعبه رسالت یا ازادی نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

    2. سلام به نظر من بهترین راه حل کاشته که تو اصفهان کارشون حرف نداره نیازی نیست هم به کسی بگین فقط خودتو شوهرت

  81. سلام لطفا یه دکتر فوق تخصص کار بلد در زمینه ناتوانی جنسی …. نبود حس جنسی ..به من معرفی کنین ….

  82. باسلام دکتر من یک پسر25ساله مجردم بدجور زود انزالی دارم وعمل جنسی با همجنس هم داشتم لطفا راهنمایی بکنید0

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای کلینیک اختلالات جنسی در کلینیک ازادی روزهای پنجشنبه نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

  83. باسلام من 39 سالمه و از حدود 4 سال پیش دچار دیر انزالی شدم و بعضی وقتها که با همسرم رابطه برقرار میکنم ارضا نمیشم این اواخر بقدری اعصابم بهم ریخته که در ایجاد نعوذ هم مشکل پیدا میکنم البته ارضا نشدنم حالت سیگنالی داره بعضی وقتها به ارضا میرسم ولی بعضی وقتها هم خسته میشم و قدرت نعوذ رو از دست میدم لطف میکنید برای حل این مشکل یه دکتر متخصص بهم معرفی کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      آقای دکتر سینا قاسمی در هرسه کلینیک تهران حضور دارند.هرکدام به شما نزدیک تر است میتوانید انتخاب کنید.
      سپاس

  84. مهدیار حیدری

    با سلام
    حدود سه هفته است داروی سرترالین برای ضد افسردگی مصرف میکنم
    مقداری کاهش میل جنسی پیدا کرده ام.برای بهبود وضع جنسی خود از چه دارو یا مکملی لستفاده کنم.
    میگویند مصرف یوهمبین با این دارو تعارض دارد.
    ممنونم .با تشکر

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      تجویز دارو که خارج از مطب انجام نمیشود.میتوانید از روش های غیردارویی بهبود میل جنسی استقاده نمایید و در صورت عدم بهبود وضعیت در ویزیت بعدی تان مشکل را با پزشکتان در میان بگذارید تا درمورد ادامه یا تغییر دارو تصمیم گیری شود
      سپاس

  85. سلام
    40 سال سن دارم از زود انزالی رنج میبرم اخیرا به یک دکتر مراجعه کردم دا
    سیتالوپرام وزولوفت چند داروی دیگر داده بعد از حدود 1.5 ماه
    هنوز خوب نشدم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بهتر است مجددا مشورت نمایید و تصمیمات دارویی و حتی غیردارویی برای شما گرفته شود. ممکن است علت زودانزالی شما موضوع متفاوتی باشد. کلینیک آلومینا شعبه آزادی روزهای پنج شنبه به درمان مشکلات مشابه شما اختصاص دارد،میتوانید برای آقای دکتر قاسمی در این کلینیک نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *