اختلال انگیختگی تناسلی مداوم (PGAD) یا سندرم تحریک جنسی مداوم

سندرم دستگاه تناسلی بی قرار

اختلال انگیختگی تناسلی مداوم (PGAD) یا سندرم تحریک جنسی مداوم این اختلال همچنین به عنوان بیماری وایس، و همچنین به عنوان بی سندرم تناسلی (ReGS یا RGS) نیز نامیده می شود.

مبتلایان به این سندرم دچار تحریک آلت تناسلی بصورت خود به خود، مداوم، و غیر قابل کنترل، با یا بدون ارگاسم و یا تورم ناحیه تناسلی میشوند که این حالات معمولا ربطی به احساس میل جنسی ندارد و بصورت خودکار ایجاد میشود.

برخی از پزشکان معتقدند که سندرم تحریک جنسی مداوم در زنان؛ معادل همان سندرم نغوظ دائم در مردان است.

گاهی اوقات مبتلایان به این سندرم را به عنوان افرادی حشری یا شهوت پرست میشناسند ولی حقیقت اینست که این اختلال به میل جنسی مرتبط نیست.

تحریک فیزیکی ناشی از این سندرم می تواند بسیار شدید و برای مدت طولانی، به مدت چند روز یا چند هفته باقی بماند. اوج لذت جنسی گاهی اوقات می تواند باعث تسکین موقت شود، اما در عرض چند ساعت بازگشت علائم را خواهیم داشت.

بازگشت علائم، معمولا ناگهانی و غیر قابل پیش بینی است. این تحریک میتواند نهایتا منجر به ارگاسم خود به خود در زنان و انزال در مردان شود.

برخی شرایط، مانند سوار شدن در خودرو یا قطار، ارتعاشات تلفن همراه، و حتی رفتن به توالت میتواند باعث ایجاد علائم تحریک،درد وحتی ارگاسم شود. و مبتلایان به این اختلال ممکن است از بسیاری از فعالیت های روزانه اجتناب کنند.

برخلاف تصور اولیه ،مبتلایان به این سندرم اصلا احساس لذت نمیکنند و ممکن است حتی از روابط جنسی معمول نیز به دلیل درد اجتناب کنند و در نهایت این اختلال در صورت درمان نشدن میتواند منجر به افسردگی و حتی خودکشی شود.

علت این اختلال هنوز به خوبی شناخته نشده است ولی برای درمان راههای دارویی و غیردارویی نسبتا موثری وجود دارد.

درمان این اختلال و سایر اختلالات جنسی در کلینیک آلومینا انجام میشود.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

16 دیدگاه دربارهٔ «اختلال انگیختگی تناسلی مداوم (PGAD) یا سندرم تحریک جنسی مداوم»

  1. سلام من پسری هستم که حدود ده ساله درگیر اختلال پیگاد هستم.5 سال تحت درمان دکتر های خارجی بودم.میتونم از تجربیاتم برای دوستان عزیز بگم.

  2. سلام من دوساله دچار این بیماری شدم و پیش دکتر رفتم اما کامل خوب نشدم ،ایا این بیماری کاملا درپان میشه یا خیر ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      قطعا مشاوره با سکس تراپیست در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  3. سلام دکتر میل جنسی من خییییییلی کم شده لطفا بگین چیکار کنم مصرف مورفین هم دارم همیشه احساس میکنم بیضه راستم درد میکنه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعدد جسمی و روحی می تواند موجب بروز این حالت گردد. راهکار درمانی، متناسب با علت و شدت اختلال اتخاذ می گردد.
      هم چنین مورفین خود نیز می تواند موجب کاهش میل جنسی گردد.
      بهتر است در این خصوص با روانپزشک صحبت نمایید.
      در صورت تمایل، با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  4. سلام من ۲۸سالمه و مجردم و سه ساله درد کلیتوریس دارم و بی قراری شدیدی داشتم ،هیچ سوزش و خارشی نداشتم ولی بشدت بی قرار میشدم حتی نمیذاشت بخوابم،قرص توپیرامات و فلوکستین بهم داده دکتر بهترم به شدت قبل بی قرار نیستم ولی یه درد مزمن کلیتوریسم را ازار میده،قبلا خیلی سکسی میشدم و خود ارضایی میکردم الان دردم شبیه به تحریک هست و خود ارضاییم میکنم بی فایده س ! ایا درمانی برای من هست؟ایلام زندگی میکنم و دسترسی کمی به دکتر دارم،دکتر زنان گفت کاملا سالم هستی و از حیطه ی ما خارجه!لطفا راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      توصیه می شود در این خصوص با سکس تراپیست صحبت نمایید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران، تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  5. درود بر شما من متأسفانه این اختلال رو دارم و واقعأ زندگیم رو مختل کرده و حتی نشستن و راه رفتن رو واسم سخت کرده …. من در شیراز زندگی میکنم اگر میشه کلینیک سلامت جنسی یا سکس تراپ خوب در شیراز معرفی کنید سپاس

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه چون در حال حاضر مرکز فعالی در شیراز نداریم و هم چنین شناختی نسبت به مراکز سکس تراپی در این شهر نداریم نمی توانیم مرکز خاصی را معرفی نماییم.

  6. سلام.منم این مشکلو دارم متاسفانه.من مدائم ناحیه کلیتوروسم تحریک میشه حتی وقتی هیچ عامل تحریک کننده ای وجودنداره و حتی بعدرابطه جنسی باشوهرمم باز اکثراوقات رصایت بدست نمیارمو تحریک اون قسمت وجودداره.گاهی بدن درد هم میگیرم.من نمیتونم مشاوره حضوری بیام میشه اینجا راهنماییم کنید لطفا
    درضمن من اختلالات دیگه ایم دارم
    مثلا علاقه به شستن پای شوهرم درتشت آبولیسیدنش یا نمایش جنسی و یا دخول با انگشت شصت پای همسرم یا اینکه کف پاهامو وقت دخول به صورتش بمالم یا بعدارگاسم ضربات محکمی به باسنم بزنه.من قبلا تومجردی و چندبار تومتاهلیم خودارضایی داشتم.شوهرم نمیزاره این رفتارای جنسیو انجام بدم.یسریاشو گفتم خیلی ناراحت شدونتونستم حتی بقیشوبگم لطفا کمکم کنید خیلی اذیتم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      بدون بررسی و ارزیابی های لازم نمی توان کمکی در این خصوص کرد.
      توصیه می شود با سکس تراپیست در این زمینه صحبت نمایید. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی یا دکتر ندا فرزانه، تایم ویزیت اخذ نمایید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      میتوانید توسط دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) ویزیت شوید. از طریق صفحه تماس با ما با یکی از مراکز تهران تماس گیرید تا هماران تایم ویزیت هماهنگ کنند.

  7. با سلام. میخ استم بدونم ایا همچین کیس هایی مراجعه کرده اند؟ ایا در ایران این تشخیص و کلا وحود این کیس ها وجود خارجی داره؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، قطعا این اختلال در عده ای از افراد وجود دارد و ربطی به کشور یا شهر خاصی ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *