آنچه در تخت خواب می خواهید را چگونه بیان کنید

آنچه در تخت خواب می خواهید را چگونه بیان کنید

اصلاً آیا می دانید که چرا باید چیزی را که در تخت خواب دوست دارید، بخواهید؟ برای اینکه شما ارزش آن را دارید. نباید خودتان را به هر دلیلی یا به خاطر هر کسی کوچک تصور کنید.

کار ساده ای نیست و یا شاید نتوانید تمام آنچه می خواهید را بدست آورید، اما با بیان آنها به خودتان پاداش بدهید و از اتاق خواب خارج شوید. اینجا چند راهنمائی به شما ارائه می شود، البته اگر واقعاً به آن نیاز دارید:

تصور نکنید که فرد دیگری در مورد شما فکر های عجیب و غریب می کند. شما نمی دانید که پاسخ او چه خواهد بود. اگر همسرتان برای شما مهم هستند، سعی کنید به او اعتماد کنید.( بله اعتماد کنید، حتی اگر خواسته شما در مورد چیز پیچیده ای باشد).

صریح و روراست باشید. اگر خواسته هایتان را زیر لب بگویید و یا بریده بریده سخن بگویید، ممکن است چیزی را که می خواهید به درستی انتقال ندهید. اول در مورد چیزی که می خواهید بپرسید واقعاً صریح باشید و در وقع مناسب آن را مطرح کنید.

ناراحتی را قبول کنید. در خواست چیزهایی مانند اینکه چیزی در رابطه ی جنسی شما زیاد یا کم شود یا رابطه دهانی را وارد رابطه کنید یا کارهای دیگری برای تحریک انجام داده شود، می تواند خجالت کننده باشد. اما با انجام این کار ، 15 دقیقه ناراحت کننده ارزش آن را دارد که یک زندگی با رابطه جنسی بهتر داشته باشید.

باور داشته باشید. اگر شما به درخواست خود و اینکه حقتان است ان را بخواهید، باور داشته باشید. همین باور قدرت بیان آن را به شما خواهد داد.

منبع:

کلینیک پوست و لیزر آلومینا

مترجم: لعیا عباسی


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

6 دیدگاه دربارهٔ «آنچه در تخت خواب می خواهید را چگونه بیان کنید»

  1. سلام روزتون بخیر
    من متاسفانه با مشکلی با همسرم برخورد کردم که تا کنون طبق خواسته او پیش رفته و رفتارش رو اگه من قبول نکنن بنا بر این میزاره که من تاییدش نکردم
    ایشون هنگام ارضا حتما منو به خوردن آب منی تشویق میکنه که نمیدونم واقعا این یه مشکل رفتاری تو سکس هست یا نه
    و اینکه بسیار به سکس از پشت علاقه مند
    من باید چیکار کنم؟
    و اینکه همسرم مشکل رفتاری داره یا نه طبیعیه ؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      در رابطه جنسی تنوع خواسته ها اینقدر زیاد است که نمیتوان این رفتار را غیرطبیعی تلقی کرد ولی حتما باید با رضایت شما باشد.
      میتوانید هردونفر مشترکا با دکتر سینا قاسمی یک جلسه مشاوره داشته باشید.

  2. سلام شما در مورد رابطه دهانی حرف زدید، میشه بگید ک چطور میشه، همسر من از من میخواد ولی قبول نمیکنم چون از لحاظ شرعی و بهداشت فکر نمیکنم درست باشه و اگه فکرم درست هست لطفا جایگزین بگید، ممنون

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      از لحاظ شرعی را باید از علما بپرسید و تاجایی که میدانیم منع مطلقی در این مورد در احکام شرع وجود ندارد.اما از نظر بهداشتی مشکلاتی دارد که البته در صورت رعایت احتیاطات و در صورتیکه زوجین به یکدیگر متعهد باشند معمولاً باعث انتقال بیماری نمیشود اما حتماً باید احتیاطات و بهداشت در رابطه دهانی را مطالعه بفرمایید. راههای جایگزین نیز تحریک لمسی مانند ماساژ بدن-بدن و بوسیدن نقاط حساس زوجین و… است.
      سپاس

  3. سلام من تو مسايل جنسي با شوهرم حالا كه حاملم و دو سال از ازدواجمون گذشته به مشكل خوردم چكار كنم شبها وقتي من خوابم و خستهام مياد و من پسش ميزنم و اين مشكل بزرگي شده چكار كنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      لطفا از توصیه های روی سایت استفاده نمایید و.در صورت حل نشدن مشکل برای خانم عبداللهی نوبت ویزیت اخذ نمایید.
      سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *