واقعیت هایی که مردان در برقراری رابطه جنسی با همسر خود باید بدانند

اشتباهات رابطه جنسی2

باورها و اعتقاداتی اشتباه در مورد خانم ها در بین مردان وجود دارد که به روابط جنسی و در نتیجه روابط زناشویی لطمه می زند. در این مقاله نکاتی برای آقایان بیان می شوند که به داشتن یک رابطه جنسی بهتر کمک می کند.

  • یکی از باورهای غلط در بین آقایان این است که در یک زندگی جنسی سالم حداقل سه بار در هفته رابطه جنسی برقرار می شود. هیچ عدد قطعی و مشخصی در مورد میزان برقرار رابطه جنسی وجود ندارد. میزان این تمایل در بین افراد متفاوت است. اشتباهی که ممکن است برای برخی افراد رخ دهد این است که خود را با دیگران مقایسه می کنند. بهتر است دیگران، تمیلات آنها و عادت هایشان را فراموش کنید. آنچه مهم است شما و همسرتان هستید.

 

  • خاموش کردن چراغ ها باعث راحتی خانم است. بسیاری از آقایان دوست دارند رابطه جنسی خود را در فضایی روشن انجام دهند، اما خانم ها اتاق تاریک را ترجیح می دهند. بهتر است در این مورد با همسر خود صحبت کنید. خاموش کردن چراغ ها به خانم ها کمک می کند تا روی لذت و آرامش خود تمرکز کنند.

 

  • بسیاری از خانم ها می گویند ارگاسم واقعی ندارند و در حقیقت ادای ارگاسم را در می آورند. مسئله این است که خانم ها نمی خواهند به احساسات شوهر خود لطمه بزنند. بسیاری از مردان همسران خود را برای داشتن ارگاسم تحت فشار قرار می دهند. اما بهتر است از این کار اجتناب کنید. اگر همسرتان با شما احساس راحتی داشته باشد نیازی به اصرار نیست.

 

  • کارهایی انجام دهید که خلق و خوی همسرتان را بهتر می کند. بسیاری از مردان فکر می کنند که تنها عشق بازی قبل از رابطه مهم است. در عین حال در انجام این کار نیز کوتاهی می کنند. در واقع داشتن یک رابطه عاشقانه ساعت ها و حتی روزها قبل از رابطه جنسی لازم است که شامل تمام فعالیت هایی می شود که به واسطه آنها همسرتان احساس راحتی و نزدیکی به شما می کند. بهتر از فراتر از یک رابطه جنسی فکر کنید. با انجام برخی فعالیت های خانه و کمک به همسرتان نشان می دهید که صدای قلب وی را شنیده اید.

 

اشتباهات رابطه جنسی

 

  • یک باور غلط در بین مردان این است که خانم ها پورن دوست ندارند. درست است برخی خانم ها واقعا علاقه ای به پورن و عکس ها و فیلم های مربوط به آن ندارند، اما بهتر است بدانید همه خانم ها شبیه هم نیستند. در رابطه آنچه مهم است این است که همسر شما چه چیزی دوست دارد. اگر می خواهید علائق و تمایلات وی را بدانید، از خود او بپرسید.

 

  • 30 درصد خانم ها از طریق ارتباط جنسی به ندرت یا هرگز به ارگاسم نمی رسند. این مسئله بسیار ساده است. بسیاری از زنان تنها از طریق مقاربت ارضا نمی شوند. این مسئله به ساختار بدن خانم ها بستگی دارد. تحقیقات نشان داده اند که هرچه کلیتوریس به واژن نزدیک تر باشد، رسیدن به ارگاسم راحت تر می شود.

 

  • وجود تلویزیون در اتاق خواب باعث مختل شدن روابط جنسی می شود. تماشای تلویزیون میزان رابطه جنسی را کم می کند. طی یک بررسی محققان دریافتند زوج هایی که در اتاق خواب خود تلویزیون دارند، کمتر از دیگر زوج ها رابطه جنسی دارند. اتاق خواب خود را فقط برای خواب و سکس اختصاص دهید و کارهای دیگر را خارج از اتاق خواب انجام دهید.

 

  • بسیاری از مردان تصور می کنند که نوک پستان در خانم ها باعث تحریک جنسی بیشتر آنها می شود. اما بهتر است بدانید که خانم ها با یکدیگر متفاوت هستند و آنچه باعث تحریک جنسی برخی از آنها می شود، تاثیری بر روی دیگران نخواهد داشت. برخی بخش های تحریک پذیر بدن خانم ها عبارتند از پستان ها، گردن، گوش ها، قسمت داخلی ران ها و کلیتوریس. بهتر است قبل از برقراری رابطه جنسی نقاط حساس همسر خود را بررسی کنید و یا حتی می توانید از خودش بپرسید.

 

  • استفاده از برخی ابزارهای جنسی به برقراری یک رابطه بهتر کمک می کند.

 

  • اکسی توسین هورمون عشق و نوازش است. بررسی ها نشان داده اند که در آغوش گرفتن یک خانم به مدت 20 ثانیه باعث آزادی هورمون اکسی توسین می شود که باعث ایجاد یک احساس خوب در وی نزدیکتر شدن او به شما می شود. بوسیدن، بغل کردن و نوازش کردن را بخشی از عادت های روزانه خود قرار دهید.

 

  • برای لذت بیشتر از رابطه جنسی بهتر است برای آن برنامه ریزی کنید. این مسئله در مورد افراد بسیاری درست است. اما اگر بدون هیچ برنامه ای و به طور ناگهانی تمایل به این رابطه دارید، تردیدی در اجرای خواسته خود نداشته باشید. با این حال بهتر است زمان خاصی را در هفته به این کار اختصاص دهید. این امر به هر دو فرد کمک خواهد کرد تا خود را آماده کرده و میل بیشتری داشته باشند.

 

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان جایروس


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *