اولین ربات پرسش و پاسخ رایگان پزشکی در تلگرام

اولین ربات کاملا رایگان مشاوره و سوال از پزشکان و روانشناسان کشور

 

این ربات بدون انگیزه مالی و فقط برای ارتقا سطح سلامت هموطنان عزیز کشورمان توسط گروه پزشکان جایروس و سبزوسالم طراحی شده, اگر عزیزان شما مشکل روانشناسی یا پزشکی دارند یا سوال پزشکی دارند میتوانید با معرفی این ربات کاملا رایگان به آنها, قدم مثبت بزرگی بردارید.

اولین ربات آنلاین و کاملا رایگان مشاوره با پزشکان و روانشناسان کشور

روی لینک زیر کلیک کنید و از بزرگترین جمع پزشکان متخصص و فوق تخصص و روانشناسان کشور رایگان سوال بپرسید, رایگان وقت ویزیت بگیرید و…

 

این ربات فعلا غیر فعال است و لطفا سوالتان را در پایین همین صفحه بپرسید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

464 دیدگاه دربارهٔ «اولین ربات پرسش و پاسخ رایگان پزشکی در تلگرام»

  1. سلام وقت بخیر، ببخشید من مجرد هستم و ۲۸ سالمه، پرولاکتینم بالاست و dhea so4 پایین هست، علتش رو میخواستم جسارتا بدونم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت شود. جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی٫ نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. در صورت تمایل با مرکز تماس بگیرید همکاران راهنمایی تان می کنند.

    2. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      گرفتگی عضله باتوجه به شدت آن میتواند دلایل مختلف داشته باشد. کشیدگی عضله آسیبی است که به عضله یا تاندون وارد می شود. شدت آسیب می تواند از کشش بیش از حد جزئی تا پارگی جزئی یا کامل در عضله یا تاندون متفاوت باشد. زمان بهبودی برای یک عضله کشیده شده در بازو بسته به میزان آسیب می تواند از چند هفته تا چند ماه متغیر باشد. درمان اولیه برای کشیدگی عضلانی شامل استراحت، یخ، فشرده سازی و elevation است. سویه های خفیف را می توان در خانه درمان کرد، در حالی که سویه های شدید ممکن است نیاز به ترمیم جراحی داشته باشند. اگر درد یا ناراحتی را تجربه می کنید، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید. آنها می توانند تشخیص مناسب را به شما ارائه دهند و بهترین روش درمانی را برای آسیب شما توصیه کنند.

  2. سلام ببخشید من دوماه رابطه داشتم باهمسرم قرص اورژانسیم نخوردم اصن ولی حالم یجوریه تواین مدت دو لیوانم زعفرون خوردم ولی پریود نشدم میشه کمکم کنید؟باید ازمایش بارداری بدم؟

  3. سلام من یه نوزاد ۱۰ ماهه دارم که ۴روز پیش یهویی تب کرد وشدیدهم بود به پزشک مراجعه کردم ولی فقط تب بر تجویز کردن وگفتن اگه علائم نداشت وتب هم ادامه داشت یه آزمایش بگیرم اما از دیروز روی بدنش مخصوصا شکم پشت وصورتش جوش های ریز قرمز رنگ و زیر پوستی بوجود اومد وبیشتر هم میشه ممنونم که راهنماییم کنید

  4. داریوش امامی

    همسر بنده امروز 19 مهرماه پریود شدند می خواهم بدانم زمان تخمک‌گذاری ایشان چه زمانی خواهد بود ؟

  5. سلام وقت بخیر من باردارم هفته ۲۳ و۵روز هست چند روزه که احساس خفگی میکنم از درون میشه راهنماییم کنین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد. توصیه می شود توسط پزشک معالج خود معاینه شوید.

  6. سلام خسته نباشید
    دکمن برای جوش هام دکتر متخصص قرص نورم اسکین تجویز کردن ۳۰ تا دونه
    من شهرمون نبودم و الان روزای زوج دارم ۱ دونه میخورم
    Ast 21
    Alt 20
    ویتامین دی مم پایینه دارم دوماهی یکی ۵۰۰۰۰ مصرف میکنم
    الان درست دارم مصرف میکنم و اینکه چند وقت دیگه برم باز برای ازمایش انزیم کبدیم؟ و اینکه ۱۸ سالمه و دختر هستم و ۶۹ کیلو وزنمه
    ممنون میشم جواب بدین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی و راهنمایی دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخ دفیقی ارائه دهیم.
      در این خصوص حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

  7. سلام وقت بخیر چرا ربات کار نمیکند و سوال بعدی این است که حدود ۵ ماه پیش یک وسیله به بالای ابروم خورد و انگار استخوان جمجمه م شکسته از نوع باز یا همان مرکب و ورم کرد و پس از چند هفته زیر چشام کبود شود ولی بازم خوب شدم و تا الان هیچ علائمی یا دردی نداشتم و هیچ دکتر یا مطبی نرفتم والان از نظر شما و بقیه باید چیکار کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. چنانچه درد یا حالت خاصی در این ناحیه احساس کردید به پزشک مراجعه نمایید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      در این خصوص باید با سکس تزاپیست صحبت نمایید. در صورت تمایل با مرکز جایروس کلینیک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  8. سلام، من 16 سالمه و از بچگی انگشت دست راستم ، بالای انگشتم و کنار ناخونم سیاه و بنفش شده و وسط انگشتم پف کرده و وقتی به کنار آن دست میزنم یک گردالی مانند ریز زیر پوستم حس میکنم که وقتی به آن دست میزنم بالا و پایین میره و فقط همانجا درد می کند، این از بچگی بوده احساس میکنم در بچگی بالای انگشتم رفته لای در اما دلیل این سیاهی و تورم را نمیدانم.

  9. سلام چند روزیه که خیلی یهویی روی زبونم تا ته حلقم پر از جوش شده ممکنه اچ پی وی باشه؟رابطه اورال هم داشتم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی محل مورد نظز می باشد. توصیه می شود به پزشک مراجعه نمایید.

  10. سلام وقت بخیر،دختری 25 ساله هستم که نزدیک سه ساله قرص اسپیرونولاکتون مصرف میکنم واسه مشکلات هورمونی ،حساسیت فصلی شدیم دارم و میخام امپول دگزامتازون تزریق کنم ،میخواستم بپرسم که این امپول با قرص من تداخل دارویی پیدا نمیکنه که مشکل ایجاد کنه؟ممنون از شما.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      بستگی به دوز مصرفی، طول دوره مصرف و سایر داروهای مصرفی دارد. توصیه می شد در این خصوص با پزشک معالج خود مشورت نمایید. جهت پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      در خصوص نحوه مصرف دارو، حتما باید با پزشک معالج خود مشورت نمایید. بدون معاینه و ارریابی شما نمی توانیم پاسخی در این خصوص ارائه دهیم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. جهت بررسی این موضوع نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید تا متناسب با علت و شدت اختلال، راهکار مناسب اتخاد گردد.

  11. سلام وقتتون بخیر
    من چن روزه ک درد لگن بسیار شدید دارم
    و همچنین کیست عفونتی رو سینم دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      علل متعددی میتواند موجب بروز این حالت گردد. جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  12. خانمی هستم یائسه شدم ایا برای درمان تکرر ادراد فشار سوزش مثانه از سیفیکسم وفنازو استفاده کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و تجویز دارو، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. بدون بررسی طبی نمیتوانیم پاسخی در این خصوص ارائه دهیم.
      توصیه می شود توسط متخصص کلیه و مجاری ادراری ویزیت شوید.

  13. سلام من دختری هستم ۲۳ ساله هستم که از مشکلات عادت ماهانم گریه های غیر ارادیه که بدون دلیل ایجاد میشه و باعث اسیب روحی جسمی من شده…
    برای این مشکلم با چند نفر که مشکل مشابه منو داشتن صحبت کردم و متوجه شدم پیش روانپزشک رفتن و پزشک متخصص داروهایی برای کنترل هورمون براشون تجویز کرده، میخواستم بدونم داروهای گیاهی مشابه شیمیایی وجود داره که قابل اعتماد باشه و همان اثر بخشی رو هم داشته باشه؟
    چون نگرانی دیگمم عوارض جانبیه داروهای شیمیاییه!
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      مصرف داروهای گیاهی به صورت خودسرانه به هیچ وجه توصیه نمی شود. در اکثر مواقع، داروهای گیاهی یا موثر نیستند و یا اثربخشی کمی دارند. بنابراین توصیه می شود در این خصوص به روانپزشک مراجعه نمایید تا متناسب با شرایط شما، راهکار مناسب اتخاذ گردد.

  14. سلام من حلیمه 33ساله هستم من خاب بودم بیدار شدم دیدم کل بدنم لرزید نمیتونستم حرف بزنم بعد پاهام بیشتر لرزید بعد زانوی پام قفل کرد از چیه یا ناراحتم هستم یا استراب دارم یا فکر و خیال میکنم یا نوشابه میخورم اینطوری میشم چندباری اینطوری شدم آب قند میخورم خوب میشم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام حلیمه عزیز توضیحات کامل نمی باشد ، باید دقت کنید که چند بار این حالت برای شما رخ داده؟
      در کدام قسمت خواب این حالت پیش آمده؟ به طور مثال : در شروع خواب ؟ اواسط خواب ؟ نزدیک صبح ؟ و یا به طور کل بعد از بیداری شما ؟آیا سابقه تشنج داشته اید؟ داروی خاصی مصرف میکنید؟
      پیشنهاد میشود ابتدا برای بررسی کامل با یک متخصص نورولوژیک ملاقات داشته باشید .

  15. سلام من تقریبا ۵ سال پیش عمل آپاندیس کردم ولی الان تقریبا ۱ ماهی میشه ک همون جای عمل در واقع جای آپاندیس دوباره درد میکنه و الان ۱ هفته میشه ک بدتر شده دردش ینی خیلی بد تیر میکشه دردش ب حدیه ک نمیتونم خوب راه برم از درد و حالت تهوع شدید دارم ممکنه دوباره آپاندیس باشه و دوباره عمل کنند؟!
    و ب دکتر خودم مراجعه کنم؟!

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.

  16. سلام وقت بخیر بنده تقریبا 6 ماه عادت ماهیانه نمی‌شدم ماه پیش رابطه جنسی داشتم آیا امکانش هست باردار بشم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      چنانچه در دوره پریود بعدی تان تاخیر ایجاد شد نیاز به انجام تست بارداری می باشد.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بستگی به شرایط جسمی فرد و میزان پیشرفت سرطان دارد. بهتر است توسط متخصص این حوزه، ارزیابی لازم صورت گیرد.
      از طریق لینک یر می توانید با مرکز تخصصی سرطان تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

      https://behayand.com/

  17. سلام وقت بخیر من آزمایش و سونوگرافی دادم که گفتن کیست نداری همه چی نرماله اگه پریود نمیشین ممکنه بخاطر تنبلی تخمدان باشه ؛ دیگه چه زمانی نیاز به سونوگرافی می‌شه ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بستگی به نوع آزمایش دارد. بهتر است نتیجه آزمایش، توسط پزشک معالج بررسی گردد.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      در خصوص مصرف دارو، باید طبق نظر پزشک معالج عمل نمایید. مصرف دارو به صورت خودسرانه به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

  18. سلام خانم دکتر
    من ماه پیش سونو رحم و تخمدان دادم گفتن هیچ کیستی رویت نشد
    این ماه جای دیگه رفتم سونو چون دل درد داشتم، گفتن کیست شکلاتی دارم در تخمدان سمت راست و آدنکس سمت راست
    میخوام بدونم چرا اون ماه مشخص نشد؟
    ممکنه سونوگرافی اشتباه بوده باشه
    یا امکانش هست که توی یک ماه کیست دربیارم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی ان موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  19. سلام وقت بخیر
    من ۲۳سالمه چندین ساله (حدودا ۶)متوجه شدم ی برآمدگی اندازه عدس یا کمی بزرگ تر روی سرم هست دقیقا پشت سرم …فقط با لمس حس میشه و کمی سفته ولی وقتی کمی فشار میاد یا مالش میدم انگار از بین می‌ره و کنی بعد دوباره بیرون میاد رنگش همرنگ پوست سره اصلا درد و خارش نداره در لمس هم گرم نیست ن بزرگ میشه ن کوچیک همینجوری مونده به نظرتون باید به دکتر مراجعه کنم؟احتمال داره خطرناک باشه؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بهتر است جهت پیشگیری و اطمینان خاطر، توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوید. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  20. … من مشکل قلبی دارم… تو اکو گفتن رگت پنجاه درصد گرفته شده…. دکتر اولم آسپرین بچه نوشت با روستالین….دکتر بعدی رفتم…. قرص زپرول نوشت فقط
    نمیدونم الان تجویز اولی رو مصرف کنم یا دومی رو

    جستجو برای:
    جستجوی عبارت

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم در خصوص مصرف داروها، تجویزی ارائه دهیم. بهتر است کلیه داروها را با یکی از پزشکان مطرح نمایید تا مناسب ترین دارو انتخاب گردد.

  21. سلام من نفسم بالا نمیاد اولش تپش قلب گرفتم بعدش میخوام نفس عمیق بکشم نمیتونم انجامش بدم الان فوقش یبار نفس اونم به سختی انجام میدم ولی بعدش ددوباره نمیتونم قفسه سینممم سنگینی میکنم و احساس میکنم تو گلوم یچیزی گیر کرده

  22. سلام خدمت شما مدتیه پشت سرم سمت راست دردمیکنه،موقع خوابیدن دردش بیشترمیشه وهمون قسمت گردن سفت،گوش وبینی دردمبهمی داره،ایابه دکترمغزواعصاب مراجعه کنم یاداخلی؟سپاس

  23. پسر ۷ ساله ام یک هفته است گوش درد و تب داره، ۴ روزه که داره آنتی بیوتیک مصرف میکنه، ولی همچنان تب و درد داره، این موضوع نرماله؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی کودک تان می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخی در این خصوص ارائه دهیم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بستگی به دوز مصرفی این داروها، سایر داروهابی مصرفی و شرایط بالینی هر فرد دارد.

  24. سلام دو روز پیش به سمت چپ سرم ضربه خورد و دچار شکستگی شد بعد از دو روز گوشه ی چشم سمت چپم ورم کرد دلیلش چیه؟ بخاطر اون ضربه به سره یا بحاطر چیز دیگه هست؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  25. سلام مامانم گردن درده شدیدداره دست راستشم دردمیکنه قرصم ارومش نمیکنه ممکنه دیسک باشه؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی می باشد. متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توان پاسخ دقیقی ارائه کرد. چنانچه این حالت تشدید گردید توصیه می شود مادرتان توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوند.

  26. سلام
    من یک مرد ۵۲ ساله هستم که مدت یک هفته است که احساس گر گرفتی دارم مخصوصاٌ پشت کتف داخل چشم وکف دست و پاها احساس گرم شدن شدید دارم بعضی موقع یک دفعه احساس می کنم که شدیداٌ ادارم میاد٬ خوابم هم بهم خورده مثل قبل خوب نمیونم خوب بخوابم ٫ بعد از نیم ساعت خواب احساس فشار تو سرم حس می کنم. لطفاٌ علت این موارد میخواستم بدونم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      عللذ متعددی می تواند موجب برو این حالت گردد مانند: استرس و اضطراب، مصرف برخی داروها، چاقی و اضافه وزن، پرکاری تیروئید و …
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخ دقیقی ارائه دهیم.

    2. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد مانند: استرس و اضطراب، مصرف برخی داروها، چاقی و اضافه وزن، پرکاری تیروئید و …
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخ دقیقی ارائه دهیم.

  27. سلام خسته نباشد
    من 21 سالمه و شدیدا لاغرم وزنم 48،همه علائم پرکاری تیروئید رو دارم و روزانه دو عدد قرص متی مازول رو همراه غذا مصرف میکنم.خواهش میکنم بگید که چطور میتونم از شر لاغری نجات پیدا کنم و چاق بشم؟؟ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

  28. وقت بخیر می خواستم بدونم AMP B complex بدون تجویز پزشک برای بزرگسال تا چه دوزی میشه عضلانی تزریق کرد؟خطری نداره؟

  29. قرص لاکتوواژ به طور معمول ۱۴کپسول داره و طبق نظر بقیه افراد باتجربه گفتن فقط ۱۰ تا استفاده کن ولی دکترم دوتا بسته تجویز کردن و فقط نوشتن روزی یک عدد، بسته اول رو تموم کردم اما میترسم دومی رو استفاده کنم چیکار کنم دوباره برم معاینه؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      در این خصوص حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
      از تغییر دوز مصرفی و یا قطع دارو به صورت خودسرانه پرهیز نمایید.

  30. سلام وقت بخیر
    من خواهرم الان تقریبا ۴ روزه که صداش گرفته ولی گلودرد نداره البته کمی سرفه داره
    به نظر من سرماخوردگی ولی خانواده میگن کرونا ( اومیکرون ) است
    شما می تونید راهنماییم کنید
    ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی وی می باشد.

  31. سلام .من چند ماهی هست فک درد شدید دارم .همزمان معده م ک عصبی هست باهم درد میگیرن .و تقریبا ۱ماه سردرد هم اضافه شده و یکی دوروزه دست سمت چپم درد میکنه و میلرزه. لرزش شدیدی هم داره .ب خاطر اعصابه؟خیلی ذهنم مشغول شده .وقتی ک ناراحتم یا استرس دارم یهو سردرد فک درد و معده دردم شروع میشع.من ۱۷سالمه .از پارسال ک ی اتفاقاتی افتاد معده درد عصبیم شروع شد و کم کم ایناهم اضافه شدن

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعدد جسمی و روحی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم راهکاری در این خصوص ارائه دهیم.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  32. سلام ۱۷ سالمه و به زور میتونم قرص هارو قورت بدم ینی انگار یجوری میترسم و نمیتونم بخورم ایا این ترسم راه درمانی داره؟ یا چیزی هست ک بتونه جایگزین قرص بشه؟ چند وقتی هم هست ک سرماخوردم و اگه قرص نخورم احتمالا خوب نمیشم…

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      چنانچه این حالت زیاد اتفاق می افتد و برایتان اختلال ایجاد می کند پیشنهاد می کنیم جهت بررسی با روانشناس صحبت نمایید تا متناسب با علت و شدت تکرار، راهکار مناسب اتخاذ گردد.

  33. سلام من دوروز یک دفعه ای تنگی نفس گرفتم سرفه خشک هم دارم ۱۷سالم ممکنه کرونا باشه هیچ علائمی دیگر ندارم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      چنانچه این حالت تشدید گردید و یا مانع فعالیت روزانه تان شد جهت بررسی به پزشک مراجعه نمایید.

  34. سلام.دختر من 18ساله است.داروهای لووتیروکسین به دلیل کم کاری تیرویید و
    توپیرومات و پروپرانولول به دلیل میگرن مصرف می کند.آیا میتواند واکسن کرونا بزند؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      توصیه می شود در این خصوص با پزشک معالج وی مشورت نمایید.
      به طور کلی منع خاصی وجود ندارد.

  35. وقتتون بخیر ببخشید من نامزدم یه مشکلی داره اونم اینه که وقتایی که عصبی میشه کنترلش رو سریع از دست میده و خودش هم همیشه میگه بعضی وقتا یه رفتارایی می‌کنه که دست خودش نیس و یهو بد اخلاق میشه و شروع میکنم به لجبازی و چند دقیقه بعد متوجه رفتارش میشه میخواستم ببینم این رفتار نرماله؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      بررسی این موضوع و پاسخ دقیق نیاز به جلسه مشاوره و روانکاوی فرد دارد.
      اینکه فردی حین عصبانیت دقیقا چه رفتارهایی از خود بروز می دهد و تکرار این موضوع چقدر می باشد بسیار حائز اهمیت می باشد.
      عدم کنترل احساسات منفی در طولانی مدت قطعا اثرات منفی بر روابط افراد خواهد گذاشت.
      توصیه می کنیم در این خصوص حتما با مشاور صحبت کنید.
      در صورت تمایل با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  36. سلام خسته نباشید.
    من ۲۳ سالمه . حدوده ۶ ماهه قلبم انگاری سنگینه و دلشوره دارم اوایل تنگی نفس انگاری داشتم ولی چند وقتیه دیگه ندارم. عوضش نمیدونم چرا قلبم یه حالت گرفتگی داره. میترسمم برم دکتر تو این وضعیت کرونا…
    ممنون می شم پاسخ بدین .

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعدد جسمی یا روحی میتواند موجب بروز این حالت گردد مانند مصرف برخی داروها، استرس، خستگی مفرط و ضعف، بسته شدن عروق قلبی و …
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توان پاسخ دقیقی در این خصوص ارائه کرد.
      چنانچه این حالت تشدید گردید و یا مانع فعالیت روزانه تان شد توصیه می شود توسط متخصص قلب و عرق معاینه شوید.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  37. سلام وقتتون بخیر. من دیابت خفیف دارم همیشه کنترل شده بود و زیر 100 بوده چند روز یکم ناپرهیزی کردم و میوه هایی مثل لیمو شیرین گلابی انبه آب هویج و سیب و…. خوردم و امروز قندمو چک کردم ناشتا 263 بود و حالا دچار استرس شدم و البته قرص کلو کوفال 500 هم استفاده میکنم حالا باید چیکار کنم قندم پایین بیاد

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      داروهای پزشک معالج خود را طبق تجویز مصرف نمایید. قندخون خود را مرتب کنترل نمایید چنانچه کاهش پیدا نکرد جهت بررسی با پزشک معالج خود مطرح نمایید.
      متاسفانه بدون ارزیابی و بررسی طبی شما نمی توانیم راهکار دقیقی ارائه دهیم.

  38. سلام بنده مدت ها است که احساس ضعف و بی حالی و کمی تنگی نفس دارم و هنگامی که نفسم را در سینه حبس میکنم، احساس میکنم که قلبم درد میگیرد. به علاوه وقتی که هیجان بهم وارد میشه و یا وقتی که ناراحت میشوم، این درد را در قلبم احساس میکنم. در چند ماه اخیر نیز کاهش وزن داشتم. قبلا به خاطر تنگی نفس و سرفه هایم به چند پزشک مراجعه کرده ام اما ظاهرا بیماری ریوی ندارم. این علائم ممکن است مربوط به نارسایی قلبی باشد؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این ارائه دهیم.
      علل متعدد جسمی یا روحی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      ابتدا از نظر جسمی باید بررسی لازم صورت گیرد، چنانچه مشکل جسمی مطرح نباشد بهتر است توسط روانشناس علل روحی بررسی گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  39. من بار اولمه قرص ال دی دارم استفاده میکنم…از روز اول قاعدگی شروع کردم …الان بعداز پانزده روز پریود شدم….قرص رو ادامه بدم؟ ینی ۸ روز از پریود قبلیم گذشتع….و چرا زود پریود شدم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد.

  40. حدود 20 روز استجراحی تومور کاروتید بادی شدم تورم زبان یک طرفه داشتم قدرت بلع و تکلم کاهش یافته و صدام خیلی ضعیف شده است آیا به مرور زمان خوب می شود یا احیانا تارهای صوتی دراثر بیهوشی 6 ساعته آسیب دیده یا اعصاب تارهای صوتی آسیب دیده است البته درطول این 20 روز 50 درصد بهتر شده است

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توان پاسخ و راهکاری ارائه کرد.

  41. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر.
    من الان 17 ساله هستم و از کودکی گاهی اوقات درد شدیدی تو ناحیه قفسه سینم سمت چپ به وجود میومد که با تکان خوردن یا تنفس بدتر میشد طوری که گاهی اوقات قادر به تنفس نبودم.
    نوار قلب گرفتم و پزشکم گفتن که نوار قلبم مشکلی نداره و امسال متوجه شدم که کم کاری تیروئید داشتم؛دارو مصرف کردم و الان تیروئیدم رو به پرکاری رفته.
    اما هنوز هم این درد رو احساس میکنم و زمانی که این درد ایجاد میشه وقتی نفس میکشم احساس میکنم قلبم در حال انفجاره؛و حتی نمیتونم از جام بلند شم و کوچکترین حرکتی نمیتونم‌داشته باشم.
    ممکنه بیماری قلبی باشه که با نوار قلب مشخص نشه؟؟
    یا بخاطر مشکل تیروئیدم هست؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.
      توصیه می شود توسط پزشک معاینات دقیق تری صورت گیرد.

  42. سلام دخترم دوشنبه تب کرد تا چارشنبه سردرد هم داشت الان سرفه میکنه سینش گرفته 3سالشه.بدجور نگرانم خواب ندارم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی دخترتان می باشد.
      چانچه این حالت تشدید گردید توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوند.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز سردرد گردد.
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      چنانچه این حالت تشدید گردید و یا مانع فعالیت روزانه تان شد توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوید.

  43. سلام من امروز سینوفارم زدم.هیچ مشکل و عوارضی نداشت اما الان معده ام درد میکنه و گاها سابقه داشته ام ایا تزریق امپول پنتو پرازول وریدی اشکالی ندارد؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  44. سلام. من ۲ ماه پیش نزدیکی مراقبت نشده داشتم و قرص فوری خوردم. ۱ هفته بعدش دوباره همین اتفاق افتاد و ۱ فوری دیگه خوردم. هفته بعدش با اینکه تازه ۱۰ روز از پریود قبلیم گذشته بود خونریزی کردم و تا ۱۳ روز ادامه داشت. دکتر متخصص بهم ال دی داد روزی ۳ بار خوردم و بعد ۱ هفته بند اومد الان بعد از ۴ روز که یواش یواش قرصو قطع کردم مجددا خونریزی امروز شروع شد و خون قرمز خارج میشه که شباهتی با خون پریودی نداره. درد هم دارم دوباره رفتم دکتر متخصص گفت جز همین قرص درمان دیگه ای نداره و جز آمپولش که خیلی خطرناکه و نباید بزنم میخواستم کمکم کنید چیکار کنم. امروزم ۲ تا ال دی با هم خوردم هنوز بند نیومد و دردم دارم لطفا کمکم کنین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخ دقیقی ارائه کنیم.
      توصیه می شود توسط متخصص زنان معاینات لازم صورت گیرد.

  45. سلام خسته نباشید دختری ۱۷ ساله هستم قند خون ناشتام ۱۰۸ بود میخواستم ببینم با توجه به سنم این قند خون طبیعی است یا اینکه من در معرض دیابت هستم ؟ ممنون ❤️❤️❤️❤️

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به ارزیابی بالینی شما می باشد.

  46. سلام
    من چند وقت پیشا سردرد گرفتم به مدت یک هفته که روز به روز بدتر میشد بعد به دکتر عمومی مراجعه کردم و ام ار ای دادم دکتر گفت که مشکل عصبی بوده و چیزی نیست و من خیلی تعجب کرده بودم اخه اون موقع من سرگیجه داشتم چشمام سیاهی میرفت چند باری هم مشکل تکلم پیدا کردم و بی اشتها هم بودم الان خوبم فقط بعضی اوقات که خیلی اعصبانی بشم یا خیلی ناراحت سرم یا سنگین میشه یا درد میگیره من ۱۵ سالمه و خانواده حاضر نبودن که منو پیش یک دکتر مغز و اعصاب ببرند لطفا کمکم کنید ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد مانند: رژیم غذایی، استرس، خواب ناکافی، مصرف برخی داروها، مشکلات جسمی و …
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی یالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توان نظری در این خصوص ارائه کرد.
      توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوید.

  47. تست بتای بارداری گرفتم مثبت بود بتای هم ۴۵ بود. لکه بینی داشتم لکه ام دون دونای قهوه ایه. استرس گرفتم بی بی چک زدم بی بی چکم ۲ دفعه منفی بود دسترسی به دکترم ندارم یعنی سقط شده چرا بی بی چکم منفیه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و انجام تست خون می باشد.
      بدون معاینه نمی توان پاسخ دقیقی در این خصوص ارائه کرد.

  48. سلام. من اسم غزله…چهارده سالمه و خود ارضایی میکنم…..یه بار یک دسته ی برس رو داخل خودم کردم…میخوام بدونم که آیا به دلیل اینکه در سن بلوغ هستم…امکان اینکه پرده بکارتم ترمیم بشه هستش یا نه؟…..چون من در اون لحظه نه خونی دیدم و نه دردی احساس کردم…آیا امکانش هست که به مرور زمان در سن بلوغ ترمیم شه؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام
      جهت بررسی این موضوع نیاز به معاینه و ارزیابی می باشد.
      چناچه پرده بکارت دچار آسیب شده باشد ترمیم به صورت خود به خود امکان پذیر نمی باشد.
      توصیه می شود توسط متخصص زنان معاینه صورت گیرد.

  49. سلام من دو ماهو نیمه که کیست مویی به روش باز عمل کردم زخمم بسته شده بود ولی چهار پنج روزه که پائین زخمم پاره شده و خونریزی هم داره میخواستم ببینم عود کرده یا نع؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی پوست می باشد.
      توصیه می شود توسط پزشک معالج بررسی شود.

  50. سلام من میگرن ندارم و خیلی خیلی کم پیش میاد سردد بگیرم ولی دو روزی هست وقتی سرم رو پایین میارم سمت چپ مغزم انگاری درد میگیره آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم ؟ علتش چیه .
    ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی و پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      چنانچه این حالت تشدید گردید و یا مانع فعالیت روزانه تان شد توصیه می شود توسط پزشک، معاینات لازم صورت گیرد.

  51. سلام . ایا بیماری چشمی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض نور مستقیم یا غیر مستقیم خورشید برای مدتی برای بیمار منع کامل شود ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      قرار نگرفتن دائمی در معرض نور خورشید قطعا امکان پذیر نمی باشد. اما بسته به نوع اختلال و شدت آن پزشک معالج، مراقبت ها و اجتناب از این شرایط را برای فرد می تواند در نظر بگیرد.

  52. سلام من برادرم 20 سالشه و به روش TUL سنگ شکنی کرده روزا حالت تهوع داره ولی شبا از ساعت 12 یا 1 به بعد از درد بیدار میشه و بالا میاره روزا بالا نمیاره ولی شبا چرا تازه 4 روزه که عمل کرده و 3 شبه که اینجوریه دلیلش چیه ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی برادرتان می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توان پاسخ دقیقی در این خصوص ارائه کرد.
      توصیه می شود با پزشک معالج وی مطرح نمایید.

  53. سلام وقت بخیر. آیا قرص apovital osteo fit گلوتن داره؟؟ برای افرادی که سلیاک دارن قابل مصرفه؟؟ از کسی پرسیدم بم گفتن عصاره زنجفیل داره و ممکنه گلوتن داشته باشه . این درسته؟؟

  54. سلام . من پسرم و حدود ۲۳ سالمه تازه دوهفتس که چشمامو لازک کردم . خواستم بدونم خود ارضایی باعث ضعیف شدن چشم میشه؟ خیلی برام مهمه لطفا جواب بدید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      خودارضایی تاثیری بر روی چشم ندارد و تاکنون هیچ منبع علمی مطلبی را در خصوص تاثیر منفی و کاهش دید ارائه نکرده است.

  55. من دوروزه سردرد شدیدی دارم در کل ناحیه سرم به طوری که حس میکنم مغزم داره تکون میخوره اصلا نمیتونم تکون بخورم و به چیزی نگاه کنم میخواستم بپرسم مشکلم چیه؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخی در این خصوص ارائه دهیم.
      توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  56. سلام ببخشید بند پسر هستم طی یک سهل انگاری پام پیچ خورده و کمی به صورت موضعی باد کرده خیلی کم آیا شما توصیه می کنید به پزشک مراجعه کرده یا با تیمار بهبود پیدا میکنه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      چنانچه این حالت تشدید گردید توصیه می شود توسط پزشک، معاینات لازم صورت گیرد.

  57. سلام من گوشم عفونت کرده بود(تب داشتم) دکتر ک رفتم گفتن سطح اکسیژن خون هم پایین اومده با دارو و آمپول و… حالم اوکی تر شده ولی موقع نفس کشیدن تنگی نفس میگیرم.در اصل راحت نیست مثل همیشه نفس کشیدن.چیکار کنم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم راهکاری ارائه دهیم.
      توصیه می شود توسط پزشک معاینات دقیق تری صورت گیرد.

  58. سلام ببخشید من چند ماه پیش برای برداشتن خالم لیزر کردم ولی الان هم درش مونده هم برآمده شده باید چیکار کنم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و بررسی پوست می باشد.
      توصیه می شود توسط پزشک معالجتان معاینه شوید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت تجویز داروی مناسب نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما، هم چنین بررسی علت اختلال خواب، شدت آن و … دارد.
      توصیه می شود در این خصوص توسط متخصص اختلال خواب معاینه شوید تا داروی مناسب تجویز گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  59. سلام.میخواستم ببینم علائم و نشانه های hpv چی هست اگه ممکن همه رو بگین و اینکه راه درمان داره؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      معمولا علائم این اختلال بسته به نوع HPV به صورت ضایعات زگیل نشان داده خواهد شد.
      درمان نیز تناسب با نوع اختلال و شدت آن، از دارو درمانی، جراحی، لیزر درمانی، کرایوتراپی و … انجام شود.
      اطلاعات تکمیلی در سایت اطلاع رسانی گردیده است می توانید مطالعه بفرمایید.
      https://www.gyrusclinic.com

  60. سلام من دیابت نوع 2 دارم و 55 ساله هستم . به اشتباه و از روی ناآگاهی به مدت 4 ماه قرص متفورمین 500 مصرف کردم که این اواخر ریزش آب بینی داشتم و موقع غذا خوردن و چایی خوردن سرم عرق میکرد . آیا از عوارض دارو بوده است ؟ و باعث شده که میزان قند خونم به هم بخورد و قند ناشتا پایین 160 نیاد . الان باید چه کار کنم ؟
    خیلی ممنون .

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      به طور کلی مواردی که ذکر کردید جزو عوارض مشخص مصرف این دارو نمی باشد اما توصیه می شود در این خصوص با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارئه دهیم.

    2. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      مواردی که ذکر کردید جزو عوارض مشخص و روتین مصرف این دارو نمی باشد. توصیه می شود در این خصوص با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

  61. سلام خسته نباشید سر سوزن یه لحظه رفت توچشم دیگه نمیتونسم چشمو بازنگه دارم اشک میومد بادست ک بازش میکردم قررمز قرمزز اشک میریخت انگار سنگینی میکنه چند دیقه همینطور اشک اومد شبشم که شستم دوباره همینطورشد برقو روشن کردن اشک اومد اینا بخاطر ضربس؟ یاباید به دکتر مراجعه کنم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      بهتر است توسط پزشک معاینه شوید.

  62. سلام فشار خونم الان 1 ساعتی بالای 19.5 هستش چکار کنم تی ان جی خوردم اما تاثیری نداشت.. گسلم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  63. سلام و خسته نباشید پسری هستم مجرد با 24سال سن بدون هیچ گونه نزدیکی
    چند وقتی هست که مایع منی من زرد رنگ شده و درد شدیدی در ناحیه بیضه هام احساس میکنم اوایل فقط بیضه ی چپ درگیر بوده اما جدیدا در بیضه راست هم احساس درد دارم وقتی میخوابم حالم بهتره و درد کمتری حس میکنم احساس میکنم بیضه سمت چپ من دوشقه شده خیلی نگرانم
    امکان داره مشکل باروری پیدا کنم؟
    یا عفونتی که باعث بشه نتونم موقع ازدواجم نزدیکی کنم؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      تغییر رنگ در مایع منی میتواند ناشی از برخی عفونت ها باشد و نیاز است تا مایع منی به طور منظم تخلیه گردد اما با این وجود پیشنهاد میشود هر چه سریعتر به متخصص ارولوژی مراجعه کرده تا معاینات بالینی بیشتر انجام شود.

  64. سلام
    من الان یه هفته هست که استرس علکی دارم با اینکه تو زندگیم هیچ مشکلی ندارم و به فکر هیچ چیزی نیستم و وقتی استرس میگیرم شکمم هم شروع به درد گرفتن میکنه الان من تا خواب هستم شکمم درد نمیکنه ولی از لحظه ای که بیدار میشم درد دارم و دکتر هم رفتم و بهم دوتا قرص داد تورو خدا کمکم کنید لطفا

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      دوست عزیز توضیحاتی که فرمودید بسیار کلی و نیاز به بررسی های بالینی و انجام تست های تشخیصی دارید و پیشینه استرس های شما باید مشخص شود .پیشنهاد میشود که در کنار درمان دارویی حتما با روانشناس مشاوره داشته باشید

  65. سلام من چند روزی بود ک‌بیحال بودم و یک‌زوز سر درد گرفتم و فهمیدم ک یواش یواش دارم سرما میخورم شب یه امپول ب کمپلکس زدم و خابیدم و فردا حالم بهتر از روز عادی بود خابیدم و صبحش گلو درد شدید گرفتم و تا شب با اب نمک غرغره گردن و بعضی دارو ها ۹۰ درصدش از بین رفت و شب هم ابریزش بینی گرفتم ولی صبح ک ییدار شدم حس بویایی و از دست دادم خدارو شکر تنگی نفس ندارم و سرفه خیلی کم دارم ولی امروز خیلی عطسه کردم میخاستم ببینم کرونا گرفتم یا نه لطفا راهنمایی کنید نگید برو دکتر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  66. سلام من یکی از دوستام تو بازی سرش ضربه خوردع و خون دماغ شدع قبلن خیلی بود الان ک دوروز گذشته خیلی کمتر شدع خون دماغش رفته دکتر گفتن بمیری حالا واقعی هست یا ن یعنی خون دماغش کم شدع بازم اتفاق مردنش هست

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی وی می باشد.
      چنانچه این حالت تشدید گردید توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شود.

  67. سلام من ۱۶سالمه کوچیک که بودم مننژیت داشتم و مدتی هم تپش قلب داشتم ولی کلا الان مدتیه سرم خیلی درد میکنه جوری که وقتی درد میکنه سرگیجه همراهش هست درد گردن همراهش هست و البته درد سرم همراه با تب هست چم شده؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد.

  68. سلام من بعد از لاغری و ورزش با وجود ۱۸ سال سن وقتی میخندم خنده خنده عمیقی رو صورتم ایجاد میشه.برای درمانش کلاژن مصرف کنم یا فیلر انجام بدم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت رفع خط خنده تزریق فیلر مناسب می باشد.
      از طریق لینک زیر می توانید با مراکز خوب و معتبر زیبایی آشنا شوید:
      yun.ir/2sl6ef

  69. سلام من دخترم ۱۶ سالمه یه چن وقته در زیر بغلم یه لکه های قهوه ای بدون سوزش و خارش و اول گرد بود و تیکه ای شد دارم میشه راهنمایی کنید برای کبد هست یا قارچ پوستی؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد، جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی پوستتان می باشد.
      توصیه می شود توسط متخصص پوست معاینه شوید.

  70. با سلام و روز بخیر من ۳۶دساله هستم و ۴ روز دست راست من مور مور میشه . علایم چیه؟ و به چه دکتری مراجعه کنم؟؟؟؟مشکل من چیه؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد. بهتر است توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید، همکاران راهنماییتان می کنند.

  71. سلام خانم ۱۹ ساله هستم جدیدا حدود ۴ روز تنگی نفس گرفتم که هنگام خواب شدید میشه و وقتی میخام به سختی نفس عمیق بکشم از بالای سینه سمت چپم تا پشت شانه ام درد میگیره و یک روزه که سوزش گلو شدید بدونه صرفه همراه با بیحالی دارم ایا ممکنه کرونا داشته باشم ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.
      چنانچه این حالت تشدید گردید و یا مانع فعالیت روزانه تان شد توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به تغییرات ویروس کرونا طی مدت زمان، علائم متنوع و متعددی در افراد مختلف می تواند داشته باشد مانند:
      تب، سرفه خشک، خستگی، سردرد، درد قفسه سینه و …

  72. سلام خوبید توروخدا کمکم کنید من نامزدم و باکره هستم ولی رابطه معقدی داشتیم،، ماهه قبل قشنگ پریود شدم ولی این ماه پریود نشدم چهارروزه لکه قهوه ای ازم میاد. نمیدونم چیکنم دارم از استرس میمیرم،،، میترسم هم بیبی چک استفاده کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      چنانچه رابطه جنسی معمول نداشته اید و مایع منی با ناحیه تناسلی تان به صورت جهش به داخل تماسی نداشته است جای نگرانی نمی باشد.
      چنانچه پریودتان به تعویق افتاد با متخصص زنان مشورت نمایید.

  73. سلام وقتتون بخیر
    من بیماری وسواس فکری _ عملی حاد وibsدارم به همین دلیل پزشک قبلا واسم دلوکستین تجویز کردن ، به تازگی آندوسکوپی معده انجام دادم و پزشک رفلاکس صفرای شدید تشخیص دادن،، با توجه به اینکه در بروشور کپسول دلوکستین نوشته شده مصرف این دارو همراه باداروهای آنتی اسید ممنوع است و تداخل دارویی دارد و با توجه به ابتلای من به این بیماریها در مورد مصرف دلوکستین باید چکار کنم؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد. بدون بررسی بالینی نمی توان پاسخی در این خصوص ارائه کرد.
      توصیه می شود در این زمینه با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

  74. سلام ،نوزاد ۲۰ روزه گاهی ناهماهنگی بین چشماش دیده میشه لازمه ب چشم پزشک مراجعه کنه یا فعلا زود ،

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی نوزاد می باشد. چنانچه این حالت را مجدد مشاهده کردید،

  75. سلام من سلیاک دارم و دو هفته ای است که اسهال خونی دارم ولی نه هر روز و پاهایم ورم کرده احساس گرفتی در ناحیه شکمی هم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد.

  76. من ۱۸ سالمه بعد تو یک ماه با فاصله ده روز عادت ماهیانه شدم ولی خیلی طولانی شد و خونریزی خیلی کم بود و ادامه داشت ک تا زمان اصلی عادت خونریزی خیلی شدید شد مشکل چیه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی می باشد.
      بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  77. سلام خسته نباشید
    من وقتی خود ارضاعی میکردم با دست کلاهک التم میگرفتم و از خارج شدن منی جلو گیری میکردم تا برم دستشویی خواستم ببینم این کار به عروق تناسلی ام صدمه زده یا ن چیکار باید کنم.ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      جهت بررسی این موضوع نیاز به معاینه و ارزیابی طبی می باشد.
      توصیه می شود توسط ارولوژیست معاینه شوید.

  78. سلام ازمایش نوشتن واسم روز ۳پریود باید انجام بدم ک میشه جمعه میشه شنبه انجام بدم نازایی دارم

  79. سلام وقتتون بخیر
    21 سالمه 8 ماه ازدواج کردم دو ماه جلوگیری داشتم
    شش ماه جلوگیری نکردم و هنوز بچه دار نشدم ازمایش دادم مشکلی نداشتم سونوگرافی دادم گفت تخمدانت فولیکول داره
    خواستم بپرسم ایا درمان دارد باید چیکار کنم
    ینی بارداریم طول میکشد؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      بهتر است توسط متخصص زنان بررسی لازم صورت گیرد.
      بارداری پس از برخی روش های جلوگیری، حداقل به 6 ماه زمان نیاز می باشد.

  80. خسته نباشی من روز چهار شنبه اقدام ب سقط جنین کردم از قرص سایتوتک استفاده کردم و بعداز دو ساعت درد شدید پیدا کردم و خون ریزی کردم ی لخته کوچیکه اومد و دردم کم شد و فرداش دوباره رحمم درد میکرد و حتا نمی‌تونستم از جام بلند بشم و نمیتونم بشینم نمیتونم دراز بکشم خون ریزی دارم آیا جنین سقط شده یا دوباره از قرص استفاده کنم چونن. من دوتا قرص تو وژان گذاشتم و دوتا زیر زبونی خواهش میکنم جوابمو بدین دارم میمیرم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به ارزیابی بالینی شما می باشد.
      بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  81. سلام خسته نباشید
    من با نامزدم التمون رو به هم مالیدیم ولی من موقع انزال جدا شدم و رو دستمال خالی شدم
    ایا نامزدم احتمال داره حامله بشه؟
    الان ۲ روزه میگذره و روز ۲۳ قاعدگیش هستش
    اگ احتمال داره چیکار میتونیم بکنیم ک پیشگیری کنه لطفاا جواب بدین خیلی تو استرسیم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      چنانچه مایع منی تماسی با وی نداشته احتمال این موضوع وجود ندارد.

  82. سلام من رباط مچ پام پاره شده فیبولار قدامی
    میخوام بدونم بعد از اینکه گچ باز کنم برم فیزیوتراپی
    خوب میشه مثل قبل لنگ نمیزنم موقع دویدن ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  83. چگونه خود ارضایی رو ترک کنم حالم از خودم داره بهم میخوره تا الان ۱۳روزه پاکم ولی همش فکرش میاد سمتم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      در روزهای 9 تا 19 سیکل احتمال بارداری نسبت به روزهای دیگر بالاتر است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در روزهای دیگر احتمال بارداری صفر نیست. اما درصد این اتفاق نسبت به روزهای دیگر کمتر می باشد. بیشترین احتمال باروری یک تا دو روز قبل از تخمک گذاری می باشد.

  84. سلام من چند وقت پیش گوشم صدای سوت میداد و رفتم پیش دکتر و برام شستش بعد از دو هفته از اون روز تا همین الآن بعضی وقتا بازم صدای سوت میده بعضی وقتا هم سر انگشتام یه جورایی میسوزه می خواستم بدونم لازمه برم دکتر؟ اگه نرم چی کار کنم تا خوب بشه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد.
      چنانچه این حالت تشدید گردید توصیه می شود توسط پزشک معاینات لازم صورت گیرد.

  85. سلام من چند وقتی هست ک سرگیجه دارم بعد بین ابرو هام سنگینی احساس میکنم داخل گوشمم بعصی وقتا سرد میشه ۱۹ سالم هست ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

  86. سلام وقتتون بخیر من شنبه ۴ بهمن نزدیکی با کاندوم داشتم و یکم ترسیدم که دست همسرم اسپرم نداشته باشه اورژانسی خوردم و‌ شنبه هفته بعد ۱۰ بهمن دوباره با کاندوم رابطه داشتیم ی قرص دوباره خوردم که نیم ساعت بعدش دیدیم پریود شدم الان به شدت سردرد حالا تهوع سرگیجه دارم و یکم پریودم طولانی شده ؟ باردار هستم ؟ یا به‌خاطر هورمون زیاد اینطوری شدم ؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بهتر است جهت بررسی این موضوع، تست بارداری انجام شود.

  87. سلام.من دو روز بعد از اتمام پریودیم رابطه داشتم و بعد از دو روز اورژانسی ۱/۵ خوردم و فردا صبحش هم رابطه داشتم و دوازده روز از روز خوردن اورژانسی میگذره و الان لکه بینی دارم میخواستم ببینم ایا امکان داره حامله باشم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بهتر است جهت بررسی این موضوع، تست بارداری انجام شود.

  88. سلام پدر من ۸۵ سال سن داره و دارای سابقه ی فشارخون بالا و سکته ی قلبی و مغزی است یک سال پیش آنژیو و عمل قلب باز انجام داد حالش خوب شده بود امروز ثبح از خواب بلند شده و میگه اصلا حال ندارم چشاش خیلی قرمز شده و رنگش پریده و دست و صورتش سرده درمانگاه خیلی دوره از خونه مون نمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی پدر گرامی تان می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخ دقیقی در این خصوص ارائه دهیم.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  89. سلام در آزمایش خون نوزاد یک ماهه اگر R.B.c. و M.C.V.وM.c.H.و R.D.W-CV لب مرز رو به بالا باشد نشانه چیست؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی نوزاد می باشد.

  90. سلام من آیلین هستم ۱۴ سالمه چند وقتی هست که احساس میکنم پرده بکارت ندارم چون کاملا دو انگشت سه انگشت داخل واژنم حرکت میکنه چکار باید کنم پدر و مادرم هم نمیگذارند با دکتر خصوصی صحبت کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      پرده بکارت انواع مختلفی دارد که با معاینه قابل تشخیص می باشد.
      در ارتباط با دخول انگشتان داخل واژن نیز با وجود پرده حلقوی و ارتجاعی امکان این موضوع وجود دارد.
      جهت بررسی این موضوع باید توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  91. سلام‌من ۱۷ سالمه ترشحم زیاده همراه با خارش و سوزش میخواستم بدونم به موادی که برای از بین بردن مواد زائد استفاده میکنم ربط داره یا نه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. مانند:
      پوشیدن لباس های چسبان
      استفاده از شوینده های معطر جهت ناحیه تناسلی
      داشتن سیستم ایمنی معیوب
      قرار گرفتن در ناحیه آلوده مانند حمام، استخر، سرویس بهداشتی
      انجام اپیلاسیون در محیط های آلوده
      و…
      جهت بررسی علت و اتخاذ راهکار درمانی مناسب، توصیه می شود توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  92. سلام من پسر ۲۵ساله هستم با وزن ۱۴۵و قد ۱۸۰ طول آلتم در حالت نعوض ده سانته.استرس دارم ک بعد از لاغر شدن بازم طول آلتم بلند نشه.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      به طور کلی راهکار موثری در خصوص افزایش سایز آلت تناسلی وجود ندارد اما قطعا تناسب اندام و کاهش وزن در بهبود روابط جنسی موثر می باشد.

  93. سلام .برج ۵ نود و نه. انژیو کردم .. در حال حاضر دارو مصرف میکنم . مایو کارمت . اسپرین . رزو واستاتین . اسو ویکس …بخاطر مشکل نعوذقرص سیلدنا فیل مصرف میکردم قبل از عمل انژیو . ایا درحال حاضر که دارو مصرف میکنم .. حالم هم خوب است . ایا میتوانم .سیلدنافیل مصرف کنم ؟؟؟ اگر نه پیشنهاد چیست

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پیشنهاد و تجویز دارو مناسب نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخی در این خصوص ارائه دهیم.

  94. باسلام وخسته نباشید حدود ۲سال درد در ناحیه شکم ومثانه دارم سونوگرافی وازمایش واسکن ودکتر زنان دکتر مجاری وادراری رفتم میگن مشکلی نداری ولی هنگام اردار وبعد ادرار درد وسوزش،درالت تناسلی ومثانه دارم ادرارم زرد پر رنگ وبودار است درد به مقعد وکشاله پا هم میزند وخیلی درد میکشم خواهش میکنم کمکم کنید تا بدانم دردم چیست ازمثانه است یا رحم بینهایت سپاسگزارم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم پاسخی در این خصوص ارائه دهیم.

  95. سلام ببخشید من مدتیه که معد و رودم ضعفو تیر میشکه خیلی هم اذیت میکنه دوبارم خوب شدم حالا دوباره اینطوری شدم نظر شما جیه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد.
      چنانچه این حالت تشدید گردید توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.

  96. با سلام مبخواستم بدونم تو این شرایط امکان ابتلا هست
    هر دو طرف ماسک زده ولی فاصله کمتر از یکمتر در یه اتاقی که پنجره اش باز باشه و پشت به فرد ناقل ایستاده باشیم حدود ۱۰_۱۵؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      شدجهت بررسی این موضوع باید 10 الی 14 روز بعد تست انجام شود.
      پاسخ دقیق به این سوال، بدون بررسی امکان پذیر نمی باشد چون به عوامل مختلفی از جمله احتمال سرفه یا عطسه فرد ناقل طی این زمان بستگی دارد.

  97. سلام،میخواستم ازتون در مورد نوار مغز سئوال کنم.
    دستگاهی که روی سر میزاریم که امواج رو بگیره و توسط سیم به نمایشگر بفرسته اون دستگاه که رو سر هست و امواج رو از مغز میگیرد چه نام دارد و از چی درست شده و چگونه کار میکند ؟

  98. من در روز پنجم پریودی با همسرم رابطه داشتیم ک کاندوم پاره شد و آب منی داخل ریخت
    بعد از ۲۴ ساعت قرص اورژانسی و ۴ قرص ال دی مصرف کردم
    و هر هشت ساعت ۴ قرص ال دی مصرف کردم
    و بعد از چهار ساعت از مصرف قرص ها استفراغ داشتم
    امکان بارداری هست؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بهتر است چنانچه پریودتان یک الی دو روز به تعویق افتاد تست بارداری انجام شود. معمولا نتیجه دقیق با انجام تست بارداری (10 الی 14 روز بعد از رابطه جنسی) مشخص می گردد.

  99. ناراحتی از شقیقه ی سمت چپ سر؟
    سلام وقتتون بخیر. ۱۹ سالمه.
    من حدود 5 ماه پیش بر اثر ضربه ی نسبتاث خفیف به سمت چپ سر (قسمت گیجگاهی) ، با گرفتن ام آر آی مغز و رادیولوژی فک به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کردم و گفتن هیچ مشکلی ندارد . با توجه به این که روی قسمت گیجگاهی سر حساس شدن ، موقع خوردن غذا یا فشار دادن دندان ها بر روی هم ، قسمت سمت چپ سرم ، انگار یه چیز رگ مانندی تکان میخورد ، میخواستم بدانم این نشانه عادی هست یا خیر؟ آیا همان رگ است ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی بالینی نمی توانیم پاسخ دقیقی ارائه دهیم.
      چنانچه این حالت تشدید گردید توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  100. سلام مادرم چشماشو لیزر کرده ۶ روز پیش سردرد و سر گیجه شدید داره دارو و قطره هم استفاده میکنه اما بهتر نشده از درد شدید حالت تهوع میگیره میشه راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی مادر گرامی تان می باشد.
      بهتر است در این زمینه با پزشک معالج وی مشورت نمایید.

  101. سلام مشکل من اینه چند روزه خارش واژن دارم شدید ترشحو دارم و موقع سکس وقتی آلت همسرم در جدا میشه یچیز مثل خمیری چسبیده بهش ولی نرمه و موقع سکس اذیت میشم واژنم میسوزه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی می باشد.
      با توجه به مواردی که ذکر کردید احتمالا دچار قارچ واژن شده اید.
      با مشاهده خارش غیر معمول و ترشحات پنیرکی به متخصص زنان مراجعه نمایید.
      علائم قارچ واژن معمولا به صورت ترشح واژینال است که ممکن است از حالت آبکی تا غلیظ یکنواخت تغییر کند. در زمان سکس زخم واژن، سوزش و تحریک ناحیه تناسلی ممکن است جزو علائم آن باشد. سوزش ادرار هم در اثر تماس ادرار با ناحیه ملتهب ایجاد می شود.

  102. سلام من الان ۱۹سالمه، من وقتی ۱سالم بوده مریض میشم میبرنم دکتر ، دکتر بهم آمپول میزنه ولی یه روز بعد جای آمپول شدیدا عفونت میکنه بعد پای منو عمل میکنن عفونت از بین می ره ولی الان جای زخم هنوز رو پام هست ،الان هم چند روزه جای زخم میخاره می خواستم بپرسم این جای نگرانی نیست؟ امکان داره بعد این همه سال دوباره عفونتش برگرده؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی و مشاهده پوست می باشد.

  103. سلام من دختر۱۱ساله هستم من سوزش ادرارویبوست دارم چی مشکلی دارم که اینطوری شدم من ازپارسال چندماهی یبوست درزمستان داشتم که بهارشدخوب شدالان بازازپاییزتقریباشروع کرده وچیکارکنم برای بهبودش؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به اینکه علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد، جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و بررسی طبی می باشد.
      توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.

  104. سلام وقتتون بخیر…. من۲۲سالمه و متاهلم دچار عفونت مکرر میشم با انتی بیوتیک ها خوب میشم بصورت موقتی علائمم ترشح بوداره و اینکه الان باردارم ۱۲هفته هستم و دوباره این علائمو دارم چیکار کنم؟ بهداشت فردیو همه چیو رعایت میکنم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد مانند:
      بارداری
      مصرف برخی انتی بیوتیک ها
      ابتلا به دیابت
      مصرف قرص های ضد بارداری
      مصرف کورتون
      رابطه جنسی
      قرار گرفتن در محل آلوده مانند استخر، حمام، توالت
      و …
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      برای درمان عفونت های واژن تشخیص نوع عفونت که توسط پزشک انجام می شود بسیار حائز اهمیت می باشد و مصرف خودسرانه دارو در اغلب موارد عامل تکرار عفونت و بروز مشکلات جدی تر خواهد شد.

  105. سلام، خسته نباشید
    ببخشید من ۱۴ سالمه و باکره هستم ولی بعد از عادت ماهیانه یعنی وقتیکه تموم میشه، داخل واژن یعنی کلیتوریس میسوزه و یه حالتی میخاره و احساس میکنم که دستشویی دارم ، ولی همشون کاذبه…
    بعد از استفاده از پماد کلیتوریمازون خوب میشم، میشه تا ماه بعد…
    در ضمن وقتی که انگشتم چند بار پشت هم به کلیتورسم برخورد میکنه هم همین حالتی میشم، دلیلش چیه، خیلی نگرانم!

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی و ارائه راهکار درمانی، نیاز به معاینه می باشد.
      چنانچه این حالت تشدید گردید توصیه می شود توسط متخصص زنان معاینه صورت گیرد.
      متاسفانه بدون ارزیابی طبی نمی توانیم پاسخی در این خصوص ارائه دهیم.

  106. سلام خسته نباشی من در گیر بیماری خودارزیابی شدم و 3 سال دارم انجام میدم ولی هیچ علائمی ندارم و فقط 13 سالمه پسرم نمی دانستم چه مشکلاتی داره و از امروز می خواهم ترک کنم اگه الان ترک کنم هیچ مشکلی برام پیش نمی آید؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      دوره ی نوجوانی با طغیان های بلوغ جنسی و افزایش شدید انرژی همراه است و لذت جویی نقش مهمی در زندگی دارد. تخلیه انرژی در این سن با برنامه ریزی در زمینه های ورزشی و تحرک های زیاد، تغییرات غذایی، برنامه های تفریحی، هنری، علمی و … کاهش پیدا می کند. جای نگرانی نمی باشد و بهتر است انرژی خود را در فعالیت های مختلف تفریحی و مورد علاقه تان صرف کنید تا بتوانید این حالت را کنترل نمایید.

  107. سلام من ۱۷ سالمه .
    فک پایینم کنار دندان عقبم ورم کرده، و از درون دهان معلوم نیست.. ایا ممکنه بخاطره دندانم باشد؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی می باشد. بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی ارائه کرد.

  108. سلام من پسری 15ساله هستم من چند شب به خاطر یک مشکلی نخوابیدم و الان نمی تونم سوال ها رو خوب حفظ کنم در واقع یادم نمی‌مونه و جلوی مغزم هم بی حس و قبل ها هم سوال ها رو سریع و خوب حفظ می کردم سه روز دیگه هم امتحان شروع میشه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی میتواند موجب عدم توجه و تمرکز گردد. بهتر است زمان استراحت و خوابتان منظم باشد.
      در چنین شرایطی تکنیک های موثر توجه و تمرکز، تغذیه مناسب و ساعت خواب منظم می تواند به بهبود این حالت کمک کند.
      چنانچه این شرایط بهبود نیافت و در عملکرد تحصیلتان اختلال ایجاد کرد می توانید با کمک گرفتن از مشاوران این حوزه این شرایط را بهبود بخشید.
      در صورت تمایل می توانید با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  109. سلام وقتتون بخیر من عادت ماهانه هام همیشه نامنظم بود و یکماهم مریض نشدم دکتر بهم قرص پروژسترون داد که طی۳ماهی که خوردم کاملا منظم شد عادتم اما این ماه که نخوردم قرصو باز پریود نشدم…میخاستم ببینم دلیلش چیه؟آیا بخاطر نخوردن قرصه؟چیکار باید بکنم…

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      اصولا اگر مشکل هورمونی خاصی نباشد پس از مصرف 2 یا 3 ماهه این قبیل قرص ها، روال دوره پریود منظم می گردد. اما به هر حال نامنظم بودن دوره پریود نشان از عدم تعادل هورمون ها دارد و باید تحت نظر پزشک باشید تا داروهای لازم مجدد تجویز گردد.

  110. سلام
    من دختر ۱۷ساله هستم
    ی مدنیه که پریودم خورده ب هم و سیاه و خیلی غلیظع و نزدیک بیست روز طول می‌کشه
    تورو خدا راهنماییم کنین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد، جهت بررسی این موضوع، نیاز به ارزیابی بالینی و معاینه می باشد.
      توصیه می شود توسط متخصص زنان ویزیت صورت گیرد.

  111. سلام سر یه دعوا چند ضربه ب صورتم گوشام حساس شدن کوچیکترین صدا یا لرزشو احساس میکنم و صداهای دورو میشنوم ولی نمیتونم تشخیص بدم ک چی میگن و صداهای بلند اذیتم میکنه همش یه صدا متل طبل تو گوشم احساس میکنم میشع کمکم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی می باشد.
      توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.

  112. سلام خسته نباشید ببخشید منچند روز پیش با نامزدم رابطه داشتم اما کامل داخل نبرد اما خونریزی جزعی تا یه روز داشتم ایا امکانش هست پردم زده شده باشه؟؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه می باشد.
      چنانچه حین یا بلافاصله بعد از ارتباط جنسی، خونریزی اتفاق افتاده باشد احتمال آسیب به پرده و یا پارگی وجود دارد.
      جهت بررسی بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  113. سلام من من دوروزه که عضلات دوتا دستم سفت شده واگر توی یک حالت فراربدم مثل گرفتن گوشی بعدازیک دقیقه
    سرمیشه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      به طور کلی علت بی حسی و سر شدن دست ها عوامل متعددی می تواند باشد مانند: کمبود ویتامین و مواد معدنی، مصرف برخی داروها، اختلال تیروئید، برخی بیماری ها مانند ام اس، تنش های عصبی و استرس و…
      بنابراین جهت یافتن علت و ارائه راهکار درمانی، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      اما چنانچه این حالت ناشی از قرار گرفتن دست به صورت طولانی مدت در یک حالت می باشد طبیعی می باشد و تغییر گردش جریان خون موجب این بی حسی و سری می شود که باید دست و یا هر ناحیه ای به صورت طولانی مدت در یک حالت قرار نگیرد.

  114. سلام من یک هفته برای عفونت واژن مترانیدازول و سفاکسیم مصرف کردم حالا زبونم برفک زده الانم تاوالوسین 500 مصرف میکنم آزیترو مایسین استفاده میکنم ولی برفک زبونم خوب نشده حساسیت ب آنتی بیوتیک دارم میشه بگین چیکار باید بکنم چ دارویی مصرف کنم ممنون میشم از پاسخگویتون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیاز به معاینه شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی نمی توانیم نظری ارائه دهیم. بهتر است توسط پزشک معاینه صورت گیرد.

  115. سلام
    بدن درد ،بی حالی و بعضی وقتا ضعف و درد در قسمت بالای کمر و پایین تر از شانه علائم چه بیماری است آزمایش MRI دادم دکتر گفت چسبندگی مهره داری بهم قرض داد ولی خوب نشدم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  116. سلام
    باردار نیستم اما پریودم دوارده روز عقب زد دکتر دوعدد امپول در یک تزریق بمن دادن برای باز شدن پریود که بعد از پنج روز هنوز پریود نشدم
    میخواستم بدونم نزدیکی در روز تزریق امپول میتونه باعث بارداری بشه؟و بعداز تزریق امپول میشه قرص اورژانسی مصرف کرد؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بستگی به زمان شروع پریود و تاثیر آمپول دارد.
      جهت بررسی دقیق این موضوع توصیه می شود 10 روز پس از رابطه جنسی از آزمایس خون استفاده نمایید.

  117. سلام خسته نباشید
    من از صبح یه سردرد خیلی شدیدی گرفتم به طوری که وقتی بلند میشم و روی پام وایمسیتم سردرد خیلی خیلی وحشتناکی میگیرم و وقتی دراز میکشم یا میشینیم درست میشم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      جهت بررسی علت این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی بالینی نمی توانیم نظر دقیقی در این خصوص ارائه دهیم.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  118. سلام تازه داشتم غذا درس میکردم و مچ دستم با باچاقوزدم الان خونش بنداومد ولی میترسم به لگای دستم آسیب ودیدن بنظرتون ضرری هم وارهه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بهتر است توسط پزشک معاینه شوید. بدون بررسی نمی توانیم پاسخی در این خصوص ارائه دهیم.

  119. سلام من یسن پریودیام لکه بینی دارم دکتر رفتم سنو هم دادم گفته مشکلی نیست قرص دوفاستون داده ۱۰ عدد خوردم دوباره مریض شدم ولی الان باز لکه دارم چرا

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد.
      بهتر است در این زمینه با متخصص زنان مشورت کنید.

  120. سلام. من ۲ سال پیش کمتر از ۱۰ بار رابطه مقعدی داشتم.بنظرم پارگی ایجاد شده چون هنوز هم موقع مدفوع خون میاد ازم و اون قسمت پارگی درد میگیره.بنظرتون باید چیکارکنم.من دخترم هستم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی می باشد.
      بهتر است توسط پزشک معاینه شوید.

  121. سلام ببخشید من 19سالمه دخترم مجردم
    به علت پرمویی دکتر برام اسپیرنولاکتون 100تجویز کرد مصرف میکنم ولی باعث شده پریودی من طولانی بشه یعنی 1ماه طول بکشه الان من چه چیزی مصرف کنم که قاعدگیم قطع بشه ممنون از راهنماییتون.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد.
      بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  122. سلام ببخشید من دکترم هفته دیگه میرم خونه خودم پریودم میخوام بدونم برواسه معاینه باکره گی معاینه میشم پریودم

  123. سلام
    من ۱۸ سالمه بعضی وقتا قلبم تیر می کشه مثل اینکه سوزنی فرو کرده باشن و حدود دو سال پیش یه دردی رو پشت گوش چپم احساس کردم که متفاوت بود مثل یه درد سرد مثل یه چیزی که از پشت گوشم رد بشه داشتم .همچین دردایی دارم می خواستم علتشونو بدونم تا اگه نیاز باشه حضوری به دکتر مراجعه کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. تیر کشیدن قلب در اکثر مواقع دلایل غیر قلبی داشته و گذرا هستند و ممکن است علل زیادی داشته باشند از جمله، استرس، اضطراب، برخی عفونت ها، مشکلات عضلانی یا استخوانی، تومورهای ریه، ترومای قفسه سینه، درد شکمی و ریفلاکس معده. برخی از علل غیر قلبی تیر کشیدن قلب ممکن است نیاز به مراقبت اورژانس داشته باشند.
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      توصیه می شود چنانچه این حالت برطرف نگردید و یا تشدید شد توسط پزشک متخصص قلب معاینه شوید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی روحی یا جسمی می تواند موجب بروز سردرد گردد.
      جهت ارائه راهکار درمانی، ابتدا باید علت این موضوع و شدت اختلال ارزیابی گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  124. سلام من چند وقتی هست در ناحیه دنبالچه کمرم یه جوشی زده که خونابه فقط ازش میاد دردی هم ندارم میشه بوید دلیلش چی هست و چیکار کنم برای بهبودیش

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی، نیاز به معاینه و ارزیابی پوست شما می باشد.
      علل متعددی میتواند موجب بروز این حالت گردد.

  125. سلام ببخشید من ۱۲ سالمه هنوز پریود نشدم ولی ترشح واژن تقریبا مشکی دارم ایا طبیعیه؟
    چکارش میتونم بکنم تو رو خدا جواب بدید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع، نیاز به ویزیت و بررسی بالینی می باشد.
      بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      در زمینه زالو درمانی اطلاعات خاصی نداریم.
      در حال حاضر راهکار درمانی پزشکی و موثرتری در این زمینه وجود دارد که متناسب با شرایط پوست و شدت اختلال تعیین می گردد.

  126. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من دختری ۱۹ ساله هستم ۱ ساله ازدواج کردم قبلا که با همسرم ی رابطه داشتیم یک بار داخل واژنم انزال شد بعد قرص اورژانسی خوردم ولی امروز که عادت ماهانه بودم روز چهارمم بود رابطه داشتیم و داخلم انزال شد و خونریزی من خیلی خیلی کم شد و کمر درد دارم ایا احتمال بارداری وجود دارد ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      یک تصور غلط است که اگر زن در زمان پریود، رابطه جنسی برقرار کند، باردار نمی شود. در حالی که بعید است زن در زمان پریود حامله شود ولی این مساله کاملا امکان پذیر است.
      اگر در زمان پریود، رابطه جنسی محافظت نشده داشته اید و نگران این هستید که آیا باردار شده اید. به دنبال علائمی مانند گرفتگی خفیف در ناحیه شکم و حساسیت در ناحیه پستان باشید. این علائم می تواند دو هفته بعد از تخمک گذاری اتفاق بیفتد. نشانه های حاملگی بعد از ۶ یا ۷ هفته شامل حالت تهوع، استفراغ و خستگی شدید می شود.
      جهت بررسی دقیق این موضوع توصیه می شود 10 روز پس از رابطه جنسی از آزمایس خون استفاده نمایید.

  127. سلام من مشکل زود انزالی دارم و برای رابطه زود انزال میشم چه دارویی باید مصرف کنم برای درمان یا زود انزالم موقعه رابطه زود انزال نشم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعدد جسمی و روحی مانند: اضطراب، مصرف برخی داروها، عدم برقراری ارتباط با پارتنر، مشکلات جسمی، عدم اعتماد به نفس و… می تواند موجب زود انزالی در مردان گردد.
      متناسب با علت و شدت اختلال، راهکار درمانی اتخاذ می گردد.
      توصیه می شود هیچ راهکاری را به صورت خودسرانه انجام ندهید زیرا ممکن است موجب تشدید اختلال و یا عوارض جسمی گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت و مشاوره اخذ نمایید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      در مورد ابتلا به سرطان با توجه به عوامل و شرایط بالینی خود فرد، در هر سنی امکان پذیر می باشد.
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی فرد می باشد.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد مانند:
      سنگینی گوش در اثر کهولت سن
      قرار گرفتن در معرض صداهای بلند
      جرم گرفتن گوش
      تغییرات در استخوان‌های گوش
      تومور عصب شنوایی
      آسیب به سر
      و …
      راهکار درمانی متناسب با علت و شدت اختلال اتخاذ می گردد.
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      بهتر است در این خصوص توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوید.

  128. سلام من ۲۴ ساله هستم پانیک دارم
    چند وقتی هست دست و پاهام گزگز میکنه و گاهی سرگیجه دارم میخواستم بدونم از عوارض بیماری ام یا ام اس؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  129. سلام من سؤالاتی درمورد هزینه‌ی حدودی پیوندقلب، چه دکتری در بیمارستان رضوی مشهد هستش و مدت زمان بیهوشی بیمار بعد از پیوند و اینکه تا چه مدت بعد از عمل پیوند قلب در بیمارستان میمونه داشتم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت کسب اطلاعات در این زمینه لطفا با بیمارستان مدنظرتان تماس بگیرید. متاسفانه اطلاعاتی در این خصوص نداریم.

  130. با سلام و خسته نباشید .
    من دختر ۱۸ ساله هستم .
    سه سالی هست که نرمی استخوان شدید دارم و دکتر برایم قرص های امگا۳ ، دی ویژل ، کلسیم تجویز کردند ولی با این وجود هنوز استخوان هایم درد میکنه و تقریبا از سال پیش گوشم خارش داشت و ماه پیش دکتر برایم سیتیریزین تجویز کرده است .
    من از قبل قرص های زینک پلاس ، اسید فولیک ، سیستن B6 و آسپرین مصرف میکردم .
    می خواستم بدونم این قرص ها با هم تداخل دارند ؟
    در ضمن صبح ها و ظهر ها اسپرسو می خورم به خاطر کنکور ؛ می توانم رتالین هم مصرف کنم ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد.
      بدون بررسی طبی، نمی توانیم در خصوص مصرف داروها نظری ارائه دهیم.

  131. سلام.مادرم جمعه هفته قبل دچارسوختگی با اتش شده الان یک هفته هست و لباس که میپوشه یا پانسمان که میکنیم میچسبه. لباسش چسبییده بود به زخمهای سوختگیش و ازادش کردیم با روغن گلیسرین و بادام.پماد هم براش زدیم اما میگه سوزش داره و نمیزنه.قرص چرک خشک کن هم یبارخورد دیگه نخورد.الان دوباره لباسش به سوختگیاش چسبیده.راه حل چیه؟ دکتر به هیچ عنوان نمیره میترسیم عفونت کنه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید باید پوست وی توسط متخصص پوست بررسی شود.
      درمان های خودسرانه و خانگی بدون مشورت با پزشک به هیچ وجه توصیه نمی شود.
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و بررسی پوست می باشد.

  132. باسلام و وقت بخیر
    بنده هفته پیش بوی عرق تیز و تلخی پیدا کردم بااینکه همیشه عرق کم بو و سردی دارم و به بهداشت جسمی خودم اهمیت میدهم .با زدن مام و اسپری هم وضعیت تغییری نکرد.دوروز پیش متوجه همان بوی بد در ادرار خودم شدم و این مسئله به شدت نگرانم کرده.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
    خانم و مجرد

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع نیاز به ارزیابی طبی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی نمی توانیم پاسخ دقیقی در این خصوص ارائه دهیم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز،
      علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد. جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      چنانچه تشدید گردید توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.

  133. سلام خسته نباشيد
    من ١٩ سالمه لكنت زبان دارم
    قرص فلوكستين گرفتم براي كاهش لكنت و اضطرابم
    ولي نميدونم چجوري مصرف كنم و اين قرص و خودم گرفتم و دوز ١٠ گرفتم بنظرتون خوبه يا يچيز ديگه مصرف كنم ميترسم اعتياد بياره

  134. سلام من 15سالمه و نزدیک دو هفتست سوزش ادرار دارم و اولین باره اینطوری شدم قبل و بعد و هنگام دفع ادرار احساس پر بودن مثانه رو دارم ولی هنگام دفع ادرار فقط چند قطره ادرار رو دفع میکنم، مشکل زمینه ایی هم نداشتم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      به طور کلی علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد مانند:
      تحریک یا صدمه جنسی ناشی از رابطه جنسی
      وجود زخم در سطح پوست ناحیه تناسلی
      عفونت مجاری ادراری
      سنگ کلیه
      کیست تخمدان
      مصرف برخی داروها
      خشکی واژن
      و …
      توصیه می شود جهت بررسی این موضوع توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  135. سلام وقت بخیر
    من ۲۰ سالمه و تنبلی تخمدان دارم
    این مشکل ژنتیکیه و هرسال شدید تر میشه
    علاوه بر مشکلاتی ک داشتم مثل پرمویی و اختلال پریود..جدیدن بعضی نواحی بدنم (اطراف اندام خصوصی)و کشاله های رونم رنگش تیره شده.. دلیلش همین تنبلی تخمدانه یا چیز دیگه؟؟ درمانی برای رفع تیرگی هست؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      بهتر است در این خصوص توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  136. سلام من یه ماهی هست به طور ناگهانی گاهی سمت چپ رحمم دردمیکنه و دوره قاعدگیم دوساله بهم ریختست و علایم کیست و دارم بنظرشما همون کیسته؟!

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد.
      جهت بررسی این موضوع، توصیه می شود توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  137. سلام من یه دخترم دو روز بعد از تمام شدن پریودم مجدادا لخته خون و لکه بینی دارم دلیلش چی میتونه باشه ایا جای نگرانی هست?

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد. ممکن است مورد خاصی نباشد و جزو لکه بینی های پایان دوره پریود باشد.
      در صورت تشدید این حالت بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  138. سلام من ١٧ سالمه و دو دفعه پيش خيلي شديد درد داشتم در دوران قاعدگي و دو روز بود كه صبح ها حالت تهوع داشتم و الان ديدم بعد از ١ هفته و نيم باز پريود شدم چيز خطرناكي ميتونه باشه؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد.
      جهت بررسی این موضوع، توصیه می شود توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  139. سلام جوانی ۲۰ ساله هستم ۲سال مصرف ترامادول با سقف دوز ۶۰۰ بودم و الان به زیر ۲۰۰ کاهش دادم نیازمند راهنمایی شما هستم گام بعدی برای من برای ترک کامل چیست ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب جهت ترک ترامادول، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      با مرکز شماره یک، تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  140. سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و حدود ۴ روزه احساس خالی شدن سرم و گاهی اوقات بی حسی دست و پاهام رو دارم و ب ندرت سرگیجه هم دارم میخواستم ازتون بپرسم ک ممکنه مشکل جدی باشه؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  141. سلام من از امروز نمیتونم ادرار کنم با زور هم ادرار میکنم آلتم سوزش داره به نظر شما دلیلش چی می‌تونه باشه چیکار کنم تا رفع بشه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد مانند:
      یبوست
      بزرگ شدن غده پروستات در آقایان
      آسیب عصبی مثانه، نخاع یا مغز
      مصرف برخی داروها
      عوارض برخی جراحی ها
      عفونت
      و …
      جهت بررسی ابن موضوع و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیاز به معاینه و بررسی طبی شما می باشد.
      در صورت تشدید این حالت، توصیه می شود توسط اورولوژیست معاینه شوید.

  142. سلام خانم دکتر من امیرحسینم من 15 سال 7 ماهمه من از سن 11 سالگی به اسرار مادرم رفتم پیش دکتر غدد به دلیل کوتاهی قدم که برام ازمایشو اینارو نوشت بهم قرص دادو … بعد از یکی دوسال که دید داره سن بلوغم فرا میرسه برام امپول های دیفرلین نوشت و هر 28 روز یکبار تزریق میکردم بعد از یکی دو سال تزریق دوباره برام امپول های سینتروپین که به دست تزریق میکنیم رو نوشت و میزدم و قدم از 133 رسید به 173 تو همین سن و یه سال پیش امپ.ل دیفرلین رو قطع کردو گفت میخوام قد خودتو با امپول سیناتروپین رو بزنی من همینجوری میخریدمو میزدم تا دیگه اوضاع پدرم جوری نبود که بتونه دوباره برام بخره یه 8 یا 9 ماه پیش من درگیر استمنا شدم و الحمدالله زیاد نبود و حدود 4 یا 5 ماه طول کشید ولی بلاخره ترک کردم و الان روزی 20 تا 40 دقیقه ورزش میکنم و بارفیکس میرم و قبل از کرونا هم بسکتبال میرفتم تو اینترنت نوشته که استمنا باعث کوتاهی قد میشه با اینکه ترک کردم خیلی افسردم گفتم اگه به خاطر استمنا دیگه رشد نمی کنم برم حجامت دکتر کمکم کن خیلی افسردم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      تاکنون منبع علمی مبنی بر اینکه خود ارضایی موجب کوتاهی قد می گردد انتشار نیافته است. قطعا نقش ژنتیک، تغذیه و ورزش در این باره مهم تر می باشد.

  143. با سلام خدمت شما.
    آقا هستم.
    ۳۹ سالمه.
    چند وقتیکه بعلت مشکلات کاری و فشار وارده ناشی از این موضوع در گلو احساس گرفتگی و خفگی جزعی داشتم که تقریبا دو هفته ای هست که وقتی غذا میخورم این گرفتگی شدیدتر میشه و در ناحیه پشت و جناق سینه احساس درد خیلی خفیف دارم.
    امکانش هست راهنمایی بفرمائید این بیماری چیه و چطور درمان میشه.
    ممنون از لطف شما

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد. جهت بررسی علت این موضوع و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  144. سلام
    من چشمامو در بچگی میل زدن بعد از چندین سال چشمام اشک داخلش جمع میشه و قی سفید رنگ و کم داره و چشمام حالت خودشو از دست داده به طوری که توی عکس معلومه و قرنیه چشمم بالاست و قالب چشمم کوچیکه چند باری رفتم دکتر اما فقط قطره اشک مصنوعی و پماد ویتامین Aدادن گفتن خشکی چشمه الان چند سالی هست که این مشکلو دا م خوب نمیشه چکار کنم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیاز به ارزیابی و بررسی چشم می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به ارزیابی شما می باشد.
      بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  145. سلام من ۱۴ سالمه ۴ روزه سردرد دارم هرکاری میکنم خوب نمیشم مسکن هم خوردم اما تاثیر چندانی نداره خواستم ببینم علتش چیه بیشتر گیج گاه سرم وچشمام دردمیکنه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد.
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک، تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  146. سلام خسته نباشید من 4 روزه گوشم سوراخ دوم زدم انا دو روز بعدش عفونت کرده و الان پماد جنتامایسین میزنم و چرک خشک کن سفالکسین میخورم ولی تاثیر نکرده لطفا راهنمایی کنین ورم داره و درد دارم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و بررسی پوست می باشد.
      چنانچه این حالت رفع نگردید و یا تشدید شد توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.

  147. باعرض سلام
    مدتی هست که از ارنج دست چپم دردی وارد میشه به انگشتای دستم میزنه
    حتی بلند کردن شیع سبکم دشواره مشکام چیه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد. متناسب با علت و شدت اختلال راهکار مناسب اتخاذ می گردد.
      جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      متاسفانه بدون بررسی طبیف نمی توانیم پاسخ مشخصی ارائه دهیم.
      در صورت تمایل با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه امکان تجویز بدون بررسی های لازم و غیرحضوری امکان پذیر نمی باشد .

  148. سلام جواب آزمایش fna رو گرفتم برای درمان چه باید کنم؟
    MACROSCOPIC : Sonography guided FNA from right lobe of thyroid was done prepared 5 slides stained by Pap and MGG methods.
    MICROSCOPIC : Smears are hypercellular composed of numerous hemosiderin laden macrophage and afew degenerated follicular cells.
    DIAGNOSIS : Sonography Guided FNA From Right Lobe Thyroid Cytology: Consistent With Nodular Goiter With Cystic Change.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  149. باعرض سلام وخسته نباشید .مادرم درکودکی دچار سوختگی شدید شده چند ماه پیش به شدت به چوبی برخوردکرد وهمان جای سوختگی دچار زخم عمیقی شده وحالا عفونت شدیدتر شده به خاطر سن بالا وکرونا به بیمارستان نمیشه رفت باید چه کنیم درد زیادی داره میتونم عکسش رو بفرستم ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی طبی پوست می باشد. متاسفانه بدون بررسی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی وی می باشد. چنانچه رفع نگردید و یا تشدید شد توصیه می شود دخترتان توسط متخصص چشم پزشکی معاینه شوند.

  150. سلام خسته نباشید
    من ۱۸ سالمه و نزدیک ۱ ساله قلبم درد میکنه
    اولاش فقط قلبم تیر میکشید اما الان وختی قلبم درد میگیره قفسه سینمم درد میکنه و دست چپم کامل بی حس میشه و همین طور پاهامم بی حس میشن به طوری ک نمیتونم تکونشون بدم
    میخاستم بدونم مشکل چیه و چرا اینطوری میشم
    ممنون

  151. سلام خسته نباشین..من دختری 22ساله هستم که تازگی اطراف دهانه رحمم..التهاب هایی تاول مانند که قرمز هست و ورم داره ایجاد شده که سوزش یا خارش نداره اما وقتی راه میرم و به پاهام بهم بر خورد میکنه به شدت درد میگیره ..مانند تاول می باشد..میخواستم بدونم علت این التهاب ها چیست؟؟؟؟
    و من برای این التهاب ها از پماد تریامسینولون ان ان استفاده میکنم ، کار درستی میکنم؟

  152. سلام خسته نباشید من قاعدگی نامنظم دارم که باعث رشد موهای زائد صورتم شده میخواستم بدونم ایا حتما باید لیزر بشه یا با مصرف دارو برطرف میشه ؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست ابتدا آزمایشات هورمونی تحت نظر متخصص زنان انجام داده بشه تا از سلامت هورمون ها مطمئن شوید و سپس از روش لیزر جهت کاهش موهای زائد بهره بگیرید .

  153. ریحانه کلهری

    سلام وقت بخیر من ۱۶ سالمه به شدت زیاد دست و پاهام عرق میکنه میشه ی قرص خوب ک فوری خوب بشه معرفی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      به طور کلی بهترین روش جهت درمان و کنترل تعریق زیاد، تزریق بوتاکس به این نواحی می باشد.
      از طریق وب سایت زیر می توانید با بهنرین مراکز پوست تهران و سایر شهرها آشنا شوید، تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.
      http://www.tehranskin.com

  154. سلام

    خوبید

    ببخشید یسوال

    من تو انومالیم گفتن بطن چپ قابل رویت نیست بخوبی

    هفته هجده رفتم اکوی قلب جنین گف خوبی دوباره یه ماه دیگه بیا

    امروز هفته بیست. یه رفتم گف بطن چپ کامل رشد نکرده باز هفته سیو یک بیا

    بنظرتون خطرناکه؟

    شماباز شنیدی؟

    درمانش چیه؟

    ترسیدم شدید یکم توضیح میدید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

  155. سلام خسته نباشید،من ناخواسته باردارشدم سونودادم گفت 4هفته وتاریخ زایمان زد،من چون نمیخواستم داروگیاهی وزعفران خوردم و8روز پیش قرص سایتوتیک مصرف کردم که دچاردردوخونریزی وخارج شدن لخته شد،ومجدددیروزسونودادم گفت ساک حاملگی هست ولی جنین دیده نمیشه،من به دکترنگفتم قرص خوردم،حالامیخوام بدونم جنین مشکل پیش اومده یانه،من العان هنوز حامله ام یانه،باتشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      توصیه می شود توسط متخصص زنان معاینه شوید.

  156. سلام خدمت شما سوال گروپ خون o داری هیچ نوع انتی ژن نه میباشد اما داری انتی بادی AوB میباشد
    در این صورت چگونه به گروپ خون A و b خون میدید د حال که داری انتی بادی گروپ A و B است

  157. سلام وقتتون بخیر من اقدام به بارداری کردم پزشک برای من قرص پروژسترون تجویز کردن به علت پریودای نامنظمم و از شب 16 پریودی به مدت 10 شب شروع به مصرف کردم 14 روز از مصرف قرص گذشت اما پریود نشدم بی بی چک استفاده کردم اما منفی بود. دیروز چند لخته قهوه ای رنگ مشاهده کردم. امروزم هم همینطور. میخواستم بدونم نشانه چیه؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ در این خصوص نیاز به ارزیابی شما می باشد.
      جهت اطمینان، بهتر است آزمایش خون انجام شود.

  158. سلام خسته نباشین من ۶روز پیش گوش درد گرفتم و بعد ان گلو درد ودر طی این ۶روز بدن درد بی هالی سر درد گه گاهی و یکم فقط احساس میکنم تنفسم سخته شایدم توهومه ایا کرونا دارم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت شود. توصیه می شود چنانچه این حالت طی روزهای آینده بهتر نشد توسط پزشک معاینه شوید.

  159. سلام خسته نباشید خانمی هستم ۵۹ ساله تقریبا دو ماه است ران پای راستم شدیدا میسوزه وقتی آب میخوره بهش خیلی سوزش شدید میشه و هیچ کهیری یا التهابی و قرمزی و خارش نداره وفقط شدیدا سوزش داره
    و بعد سمت چپ از باسن یه تیر میکشه به پام تا ساق و بعضی وقت هاسوزش
    هم داره مثل پای راستم و الان چند مدت وقتی صبح ها از خواب پا میشه کمر خشک میشه و نمی تونم راه برم
    و خدمت شما عرض کنم که تمام عکس برداری ام آر آی گرفتیم هیچی نشون نداده دیسک ندارم از شما ممنونم میشم راهنماییم کنید و قرص های سلوکسیب و گاباپنتین میخوره واثر کم داره از شما سپاسگزارم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      عوامل زیادی می تواند موجب بروز این حالت شود. جهت بررسی دقیق این موضوع، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  160. سلام من ٣٣ سالمه
    مدتي هست كه استرسم زياده شده و وسواس فكري دارم و يك مقدار ترسو شدم ميخواستم ببينم كه ميتونم آسنترا ٥٠ بخورم و اينكه چه تعداد در روز بايد بخورم.
    داروهايي هم كه مصرف ميكنم فقط داريهاي چربي خون هست

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      این دارو طبق تجویز پزشک و تحت نظر وی باید مصرف گردد. جهت تعیین دوز مصرفی، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی فرد می باشد.
      بدون معاینه و ارزیابی بالینی شما نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  161. سلام وعرض خسته نباشید. پسرم ۲۰ سالشه و حدود ۱۰ ساعت هست که شکم درد داره اطراف ناف وبه سمت راست وپایین شکم. امروز صبح بردم بیمارستان دکتر شیفت بعد از آزمایش خون و سونوگرافی گفتند آپاندیس نیست و توی کلیه ومجاریش هم مشکلی نیست. اما حالا بازم پسرم شکم درد رو داره و کمی هم دردش بیشتر شده. آیا امکانش هست که بدون وجود مشکل تو آزمایش خون وسونوگرافی باز هم , مشکل از آپاندیسش باشه؟ ممنون از پاسخگویی شما.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی پسرتان می باشد.

  162. سلام 19 سالمه و از حدود 6 ماه پیش تا الان یک لایه باریک خون چسبیده به مدفوع از مقعد خارج می شد اما الان 1 هفته ایست روده ام پر باد میشود نیاز به دستشویی رفتن مکرر دارم و یک مایع غلیظ وحدودا قهوه ای یا سیاه خارج میشه و خون روشن با باد روده میاد همراه با مدفوع یا هم اصلا مدفوع خارج نمی شود تو این اوضاع درمانگاه هم نمی تونم برم مشکلم چیه؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      توصیه می شود جهت بررسی این موضوع، توسط پزشک معاینه شوید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      زمانی که به اسهال مبتلا می شوید، رعایت مصرف خوراکی هایی که باید بخورید یا از مصرف شان اجتناب کنید، برای بهبود سریع تر شما ضروری است.
      رژیم غذایی مناسب در این دوره شامل موز، برنج، سیب و تست می شود. این خوراکی ها ساده هستند، بنابراین فشاری به سیستم گوارشی وارد نمی کنند و به سفت شدن مدفوع کمک می کنند.
      از خوردن غذاهای سرخ کردنی و چرب خودداری کنید.

  163. سلام من ۱۷ سالمه یه سوال درمورد دختران داشتم ،اگه هنگام فکر به مساعل جنسی از دختری مایع بی رنگ خارج شود از چه مکانی خارج میشود ?با بکارت ارتباط دارد?

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام عزیزم ، مجاری تخلیه مایع از مسیر ناحیه تناسلی است و ارتباطی با پرده بکارت و باکرگی ندارد .

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      اگر منظورتان در دوره پریود می باشد جهت حفظ بهداشت بهتر است این کار انجام نشود.

  164. سلام خسته نباشید 40سالمه پنج ماه مرتب سرگیجه ووزوز گوش وسرم نبض میزنه ونمیشه سرم وروبالشت بزارم دکترتعادل گفت مایع گوش چپم جابجاشده لطفاراهنمایم کنید چیکارکنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد جهت پاسخ دقیق و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک، تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  165. سلام یدفعه ته گلوم و وسط پشتم شروع کرد ب تیرکشیدن و قرمز شدن همراه با خارش دکتر رفتم داروی معده داد.خوردم بلافاصله تمام بدنم ورم کرد.آمپول زدم ورم خوب شد اما گلودرد گرفتم و تیر کشیدن پشتم خوب نشد.طوری که نمیتونم بنشینم یا بخوابم؟میشه بگید دلیلش چی میتونه باشه؟کرونا هست ایا؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی ممکن است موجب بروز این حالت شود، جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. بدون بررسی طبی نمی توانیم نظر قطعی ارائه دهیم.

  166. سلام من در حال اقدام ب بارداری هستم.بیست روز هست ک درد زیر شکم دارم.سه روز قبل از موعد پریود م لکه های قهوه ای داشتم.پریود منظم دارم.امروز موعدم بود ولی نشدم.و حالت تهوع و معده درد و کمردرد گرفتم.ایا ممکنه باردار باشم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بدون معاینه و بررسی شما نمی توانیم نظر قطعی در این خصوص ارائه دهیم. بهتر است جهت اطمینان، از راهکارهایی مانند بیبی چک، آزمایش خون و … استفاده نمایید.

  167. سلام وقت بخیر ببخشید من حدود ۵یا ۶ماه هست که کتف چپم سر میشه یا میسوزه جدیدا هم گاهی وقت ها احساس میکنم یه میله ی تیز به وسط قلبم فرو میره میشه راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت شود، جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      در صورت تمایل با مرکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  168. سلام وقتتون بخیر
    آقای دکتر من 19 سالمه و تنبلی تخمدان و پلی کیستیک هم دارم
    چن ماه پیش رفتم پیش یه دکتر متخصص بهم قرص دوفاستون و رژیم غذایی داد
    گفتن بعد از اتمام پریود 14 روز صب کن و بعد ازاون به مدت 14 شب، شبی نصف قرص دوفاستون مصرف کن.
    من تا سه دوره پریودیم این کارو انجام دادم و همه چی خوب بود (قبلش چن ماه ی بار پریود میشدم)
    تا اینکه قرصا تموم شد، دوباره نامنظم شد و الان هم 3،4 ماه میشه پریود نشدم
    با این اوضاع دکترم نمیشه رفت
    حالا دوفاستون گرفتم ک طبق دستور قبلی خانم دکتر مصرف کنم، ولی گفته بود 14 روز بعد از پریود و من الان چن ماهه ک پریود نشدم
    چیکار کنم؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      شما به دلیل اختلال پلی کیستیک باید تحت نظر پزشک باشید و طبق تجویز وی در زمان های مشخص دارو درمانی داشته باشید تا روند قاعدگی منظم گردد. بهتر است مجددا توسط پزشک معالج خود معاینه شوید.

  169. سلام وقت بخیر
    بی حسی از انگشتان پا و دست شروع شده و روز به روز بیشتر میشه بعد سه روز رسیده با ساق پا
    دلیلش چی می‌تونه باشه
    البته ناگفته نمونه یکی از مهره های کمرش هم دست می‌زنیم بشدت احساس درد میکنه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد مانند:
      سکته
      کمبود ویتامین و مواد معدنی
      مصرف برخی داروها
      بیرون زدن مهره گردن
      تونل کارپال
      دیابت
      اختلال تیروئید
      و….
      جهت یافت علت این موضوع، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی فرد می باشد. متناسب با علت و شدت اختلال، راهکار مناسب درمانی اتخاذ می گردد.
      در صورت تمایل با مرکز شمال تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  170. سلام من خانومم ۲ روزه از خواب بیدار میشه رگ های پاهاش کبود هستن و در طول روز کبودیشون پررنگ میشه دلیلش چیه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و بررسی بالینی همسرتان می باشد. بدون ارزیابی وی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

          در دوره ی قاعدگی، فولیکول هایی که درون تخمدان قرار دارند بالغ میشوند تا محتوای خود یعنی تخمک را آزاد کنند که این پروسه را تخمک گذاری می نامند. اگر تخمک گذاری، به طور مناسب انجام نگیرد، تخمک درون فولیکول، محصور مانده و آزاد نمی شود و ممکن است تبدیل به یک کیست تخمدانی از نوع فولیکولار شود که اغلب زمانی به عنوان کیست تخمدان، نامیده می شود که اندازه ای بزرگتر از 30 میلی متر داشته باشد.
          کیست اینترنال اکو: وجود کیست اکو در مثانه می تواند ناشی از سنگ مثانه یا تومورهای خوشیم یا بدخیم باشد. در مورد تعیین نوع دقیق این کیست، باید معاینات لازم صورت گیرد. معمولا در این موارد آزمایش کامل کشت ادرار به همراه سونوگرافی انجام میشود.

  171. سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و فاصله بین دو زانوم ۵ الی ۶ سامانه.میخواستم بدونم با ورزش های اصلاحی میشه درمانی کرد یا تنها راهش عمل کردنه؟؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      معمولا این حالت با شدت ملایم را می توان با نرمش‌ها و تمرین‌های تقویتی‌ اصلاح نمود که با هدف پایدارسازی و تنظیم مجدد و هم‌ محور کردن زانوها انجام می‌شوند. متناسب با شدت این حالت راهکارهای متعددی مانند بریس (زانوبند مخصوص)، ورزش، کفی و کفش مخصوص، ماساژ تراپی و در نهایت جراحی برای کنترل و درمان این اختلال تجویز می گردد.
      جهت ارائه راهکار دقیق، نیاز به ویزیت و ارزیابی شما می باشد.

  172. سلام عرض میکنم میخواستم در مورد سرطان خون مطلب کسب منم مچکر میشم پاسخ سوالاتم رو بدید درواقع میخوام بدونم چقد طول میکشه علائمش بروز کنه علائم دقیقش برا همه افراد چیه آیا ممکنه فرد بدون مصرف قرص ریزش مو داشته باشع یا چند درصد احتمال خوب شدن هست روحیه قوی چ تاثیراتی داره در درمان و هر مطلبی ک میدونید مچکرم:)

  173. سلام من ۱۶ سالمه و ۱ماهه که موهام میریزه جلو موهام کوتاه کوتاه شده هر وقتم دست میکنم توموهام چند تا تار مو میاد تو دستم لطفا راهنماییم کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی موجب بروز ریزش مو می گردد. متناسب با علت و شدت اختلال، راهکار مناسب اتخاذ می گردد.
      همه ی افراد در طی روز باید ریزش موی طبیعی و نرمال داشته باشند و با ریزش یک سری موها، موهای جدید جایگزین می شود اما چنانچه ریزش مو اتفاق بیفتد و موی جایگزین رشد نکند فرد دچار اختلال ریزش مو شده است و نیاز به بررسی و درمان می باشد.
      جهت بررسی دقیق و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد. در صورت تمایل از طریق آدرس وب سایت زیر می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      http://www.tehranskin.com

  174. سلام من ۳۴سالمه دوروزه درد شدید در استخوان بینی دارم و این درد خیلی ناگهانی و بدون دلیل بوده من خیلی نگران شدم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      حهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.

  175. سلام وقت بخیر
    21 سالمه.چند وقتی بود که بخاطر استرس و اضطراب سرم بی حس میشد و دست و پاهام انرژی ای نداشتن.
    الان که کمی استرسم کم شده باز هم قسمت بالای سر و پیشانی ام بی حس میشه. آیا این مشکل جدی هست و نیاز به MRI دارد؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست ابتدا بررسی های لازم تحت نظر متخصص مغزو اعصاب انجام پذیرد تا با خیال راحت به درمان استرس تان بپردازید.
      میتوانید از روش غیردارویی نوروفیدبک – بیوفیدبک برای کنترل استرس تان بهره گیرید.

  176. سلام من یه پسر ۱۴ساله هستم و احساس تنهایی میکنم و چند وقت است که با هیچ دختر هم سن خودم حرف نزدم چون مادر و پدر من فکر های دیگری میکنند

  177. سلام خسته نباشید من عمل کردم روی دستم شکست یا باید عمل میکردم یا گچ ک با عمل تضمینی تر بود برام سه تا پلاتین گذاشتن میخواستم بپرسم دو هفته دیگه می‌خوام در بیارمش عمل سر پایی هست یعنی دیگه نیاز به بستری نیست یه توضیح واسه در آوردن پین میخواستم

  178. میترا ایری

    سلام روز بخیر
    دکتر من برای دردهای عضلانی و عصبیم کپسول دلوکستین تجویز کرد. من دو روز اول که خوردمش همش احساس سستی و لرزش خفیفی توی بدنم داشتم. و کلا مدام بدنم عرق میکرد و خواب آلودگی شدیدی داشتم یعنی علاوه بر اینکه شب میخوابیدم در روز هم سه ساعت میخوابیدم. روز ششم آخر شب قبل از خواب دست ها و بدنم شروع کرد به لرزیدن طوری که به سختی پیامی رو تایپ میکردم ولی روز بعدش که باز قرص خوردم خوب بودم.
    خواستم بپرسم مشکلی نداره قرص ها رو ادامه بدم؟ یا قطعش کنم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      حالتی که ذکر کردید از عوارض مصرف این دارو در برخی افراد می باشد. در صورتیکه این حالت تشدید گردید و یا مانع فعالیت روزانه تان شد توصیه میشود حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
      از تغییر دوز مصرفی و یا قطع دارو به صورت خودسرانه پرهیز نمایید.

      1. سلام روز بخیر
        حدودا هفت هشت ماهی میشه که شکمم بزرگ شده نسبت ب هیکلم و همیشه همینجوریه نفخم هم نیس چون مدام این حالتیم اصلا درد هم ندارم میخواستم بدونم دلیلش چیه میشه لطفا بگین خیلی برام مهمه

  179. سلام خسته نباشید من پونزده سالمه
    حدود چهارشب پیش بدلیل فشار عصبی چهارتاقرص اریافن و نه قرص ایبوپروفن بطور همزمان خوردم
    البته سه بار دیگه هم اینکارو انجام داده بودم و میخواستم بدونم آسیب جدی به بدنم وارد میشه ینی باید به دکتر مراجعه کنم یا نع
    تازگیا خیلی خیلی کسل و بی حوصله ام و فقط دلم میخواد بخوابم سرگیجه هم دارم بعضی اوقات بدنم سست میشه و چشام سیاهی میره

  180. سلام من از بچگی شب نمیخوابیدم یعنی نمیتونستم صبح هم که باز بیدار بودم البته ماردم میگه از نوزادی، کم کم میلم به نور کم شد یعنی از جلو نور قرار میگرفتم پوستم ملتهب میشد دو باره حدودا از ۱۲ سالگی صبح ها به زور بیدار بودم حتی از شی ساعت ۹ میخوابیدم باز صبح کسل بودم الان ۱۶ سالمه جلو نور خیییلی کسل میشم جلو نور خورشید که ملتهب میشم دچار قش و ضعف در صبح شدم صبح حتی از ساعت ۹ هم بخوابم باز کسلم اما گر ۲ روز نخواب باز شب روز سوم کسلم شب سوم سرحالم صبح نمیتونم درس بخونم فقط ۱۲ شب به بعد تمرکز دارم به غذا میل زیادی ندارم مخصوصا غذاهای پخته و بیشتر میل به غذا هایی مثل گوشت یا هر غذایی که قرمز باشه و مخصوصا شیرینی و شیر دارم شیر حد اقل روزی تا ۲ تا بطری هم میخورم نمیدونم پیش چه متخصصی برم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید خسته شدم به خدا ترو خدا جواب بدین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید بهتر است در این خصوص توسط متخصص اختلالات خواب معاینه شوید. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید و از جناب دکتر مصطفی امیری (متخصص مغز و اعصاب، فلوشیپ احتلالات خواب از اسپانیا) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  181. اینجانب 54 ساله مدت 20 سال است که دارای بیماری غیرارادی جمع شدن منی در الت تناسلی می باشم یعنی بعد از روز سوم بدون نزدیکی سریع در بیضه هایم منی جمع میشود و بسیار سردرد شدیدی پیدا میکنم تنها راه برون از این مهلکه خروج منی یعنی نزدیکی است علی رغم میل باطنی اینجانب /ضمنا تمام ازمایشات از نظر دکتر کلیه و مجاری ادرار خوب بوده و نظر دکتر محترم این است که تنها راه نجات از این بیماری تشخیص دکتر مغز و اعصاب میباشد خواهشمندم دستورات لازم را صادر بفرمایید با احترام محمد

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      باید در نظر داشته باشید که اسپرم روزانه تولید می گردد و چنانچه چند روز رابطه جنسی و تخلیه مایع منی صورت نگیرد ممکن است خروج غیر ارادی منی اتفاق افتد که زمان این موضوع در افراد مختلف متفاوت می باشد. با توجه به مواردی که ذکر کردید بهتر است برای بررسی این موضوع، به سکس تراپیست مراجعه فرمایید در صورت نیاز به متخصص مغز و اعصاب ارجاع داده خواهید شد. در صورت تمایل با مرکز شماره یک جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  182. حدود2.3هفته درمدفوعم مایع زرد کم رنگ وچسبانک دیده میشه و بعضی وقتا کف کوچک درمدفوعم دیدم و دیروزجواب ازمایش مدفوعم رو گرفتم گفتن سالمه دل درد.سوزش یا خون درمدفوعم ندارم.لطفاجواب بدین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد. بدون بررسی طبی نمی توانیم نظر قطعی در این خصوص ارائه کنیم.

  183. سلام من شش ماه سردرد دارم ۲ ماه سر دردام بیشترشده به اضافه حالت تهوع سرم سنگینه و گیج میره هردو کتفم درد میکنه و ضعف میره پاهام هم خیلی خواب میره پیش دکتر رفتم گفتن سی تی اسکنت مشکلی نداره شاید یردرد عصبیه ولی سه هفته دیگه دوباره بیا ممکنه سی تی اشتباه نشون داده باشه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      سی تی اسکن و ام آر آی می توانند ضایعات مغزی را نشان دهند اما سی تی اسکن برش عرضی از بخش های نرم بدن را نشان می دهد به همین خاطر به اندازه ام آی آر در تشخیص تومورهای مغزی کاربرد ندارد. اینکه چه تستی دقیق تر می باشد کاملا بستگی به شرایط جسمی و تشخیص پزشک دارد.

  184. سلام مدت یک سال و نیم هست در نقطه ای از شانه چپ احساس درد به صورت نبض میکنم این درد شب ها موقع خواب به سراغم میاد حدودا چهل و پنج دقیقه طول میکشه خودش خوب میشه در ضمن این درد کل دست چپ تا انگشتان دست پیش رفته عکس رادیولوژی و آم آر آی چیزی نشون نداده مگنت درمانی و فیوز تراپی و کورتون اثری نداشته لطفا کمکم کنید ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. بدون بررسی طبی نمی توانیم نظر قطعی در این خصوص ارائه کنیم.
      درد شانه و دست چپ علی الخصوص در نواحی بازو می تواند به دلایل بسیاری، اعم از کشیدگی عضله و یا حمله قلبی شدید، ایجاد شود.
      درد دست چپ که با فعالیت هایی که ضربان قلب را بالا می برد، بدتر شده، و با استراحت بهبود می یابد، بدون درنگ نیاز به بررسی و مراجعه به پزشک دارد. این حالت ممکن است نشانه ای از بیماری های قلبی باشد به خصوص اگر درد عمیق است و بازو به لمس حساس شده است.
      به طور کلی علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد که متناسب با علت یا شدت اختلال، راهکار مناسب درمانی اتخاذ می گردد.
      در صورت تمایل با دپارتمان مغز و اعصاب جایروس کلینیک (شعبه یک تهران) تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  185. سلام من دختری 18 ساله هستم حدود یک ماهی میشه که عضلاتم میگیره و دست و پاهام بی حس میشه به طوری که حس میکنم هر لحظه هست که بیفتم زمین کمکم کنید ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد که متناسب با علت و شدت اختلال، راهکار مناسب درمانی اتخاذ می گردد.
      بی حسی دست و پا می‌تواند نشانه بعضی از بیماری‌های اعصاب محیطی و ایجاد آسیب در اعصاب مختلف بدن باشد.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

      1. با سلام.من ی هفتس ی فکرا پوچی ب ذهنم میاد مثل اینکه ی خانوادم آسیب برسونم.خودم میدونم این فقط فکره..ولی ترس دارم از اینکه نکنه این فکر انقد تکرار بشه تا واقعیت بشه. من از ته دل زندگیم دوسدارم. همه چی ارومه و خونه خیلی بی سر وصداس.نمیخام این فکر اذیتم کنه. میترسم از اینکه خدایی نکرده اتقد این فکر بیاد تو ذهنم تا کاری از دستم انجام بشه. میشه منو راهنمایی کنید نگرانم

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

          سلام دوست عزیز
          با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه می شود جهت کنترل این حالت و جلوگیری از تشدید آن، با روانپزشک صحبت نمایید.
          در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند و از یکی از درمانگران این حوزه تایم ویزیت و مشاوره اخذ نمایید.
          با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  186. سلام.من پسر ۱۸ ساله هستم.در ناحیه زیر کشاله رانم احساس لرزش میکنم و این لرزش ها بیرونی هستند و بیشتر هنگام حرکت و راه رفتن.علتش رو میفرمایید.خیلی برام مهمه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      علل متعدی موجب بروز این حالت می گردد که متناسب با علت و شدت اختلال، راهکار مناسب درمانی اتخاذ می گردد.
      در صورت تمایل با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  187. با سلام خدمت اقای دکتر مغز و اعصاب
    محترما به استحضار میرساند که اینجانب مدت 20 سال مشکل جمع شدن غیر ارادی منی در الت تناسلی دارم ازمایشات از طرف تمامی کلیه و مجاری ادرار خوب بوده و میگویند مربوط به اعصاب و مغز میباشد خواهشمنده به اینجانب بگویید چرا سریع بدون تمایل جنسی و بدون ارداه در الت تناسلی منی جمع میشود با احترام

  188. سلام خسته نباشید
    خواهش میکنم جوابم و بدین
    برادر من هفده سال داره و خیلی عصبی هستش اما این چن وقت اخیر مثلا دو سه ماه اخیر خیلی عصبی تر شده و وقتی خیلی خیلی عصبانی میشه و ناراحت بعضی وقتا دستاش و با چاقو خط خطی میکنه و مواقع عصبانیتش هیچکس نمیتونه چیزی بش بگه و اون واقعا خیلی بد عصبانی میشه و سر هرچیز کوچیکی اعصابش و خورد میکنه بعضی وقتام بدنش میلرزه و حتی بعضی شبا نمیتونه بخاطر این لرزش بخوابه قلیونم توی اینجور مواقع خیلی میکشه و قبلا مشروب مصرف میکرد و یکی دو بارم گل میکشیده ولی خب الان دو سه سالی میشه که همه اینارو ترک کرده خیلی خیلی کم پیش میاد مشروب بخوره ب نظرتون از چی میتونه باشه این عصبی بودنش و لرزش بدنش؟توروخدا جوابم و بدین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه می شود با روانپزشک صحبت کنید.
      در صورت تمایل با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر قاسم زاده (روانپزشک و درمانگر حوزه اعتیاد) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  189. سلام من چند سالی هست گردن درد شدید دارم چند ماهی هست بدتر شدم درد ب دوتا دستم هم وارد شده طوری ک قادر نیستم برای چند دقیقه با دستم کار کنم ضعف عضلانی هم گرفتم کمکم میکنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی و اتخاذ راهکار مناسب درمانی در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد.
      در صورت تمایل از طریق منوی تماس و تعیین نوبت ویزیت با مرکز شماره 4 (توانبخشی و ارتوپدی) تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  190. نازنین صادقی

    باسلام خدمت شما
    من ۱۸ سالمه
    چند روزی هست مبتلا به درد سیاتیک از کمر تا ساق ران درسمت چپ بدنم شدم
    خواستم ازتون بپرسم که تو این سن این درد خطر ناکه ؟
    برای بهبود دردش چیکار کنم ؟

    باتشکر از شما

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
      در صورت تمایل جهت بررسی این موضوع می توانید با مرکز شماره یک تماس بگیرید و از دکتر بابک باباخانی (فلوشیپ تشخیص و درمان درد از آلمان، دکترای علوم اعصاب بالینی از مرکز بین المللی علوم اعصاب هانوفر آلمان (پروفسور سمیعی) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  191. امیرحسین قربانی

    باسلام من دو ماه که ضربه ای حورده به سرم مغزم داخل سرم به جلو عقب راست چپ تکان می خورد وباعث عدم تمرکز وسرگیجه وخیلی کم بد حالی چند باری هم بعد از این ضربه به سرم خورده بود امروز ضربه محکم به سرم خورد حالم بد شد فکر کنم خونریزی باشه برای تکان خوردن سر باید چیکار کنم چه عواقبی دارد???

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. بدون معاینه نمی توان نظری در این خصوص ارائه کرد. توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوید.
      در صورت تمایل با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  192. سلام خسته نباشید دخترهستم و ۱۸ سالمه و وزنم ۶۱ کیلوئه هنگام خوابیدن به یک سمت بدن _در هر دو ران_ احساس خواب رفتگی و سوزش و درد دارم پس از چند دقیقه دراز کشیدن درد هام شروع میشن امکان رفتن به دکتر را ندارم .آیا مشکلم جدی است

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. علل مختلفی موجب بروز این حالت می گردد. متناسب با علت این موضوع، راهکار مناسب درمانی اتخاذ می گردد.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  193. سلام ببخشید من خیلی لاغرم و بدون قرص چاقی اصلا میل به خوردن غذا ندارم کاملاهم سالمم…آیا قرص الانزاپین میتونه باعث چاق شدن من بشه

  194. سلام خسته نباشید
    من چند ماهی میشه که یه حالت هایی بهم دست میده که حتی توصیفشم برام سخته
    به طور ناگهانی برای چند ثانیه تهوع شدید بهم دست میده و دست و پاهام شل میشه بعضی اوقات دچار گر گرفتگی قفسه سینه و شکم میشم و یه سری تصاویر که انگار چند ساله پیش توی خواب دیدم از جلوی چشام با سرعت رد میشن این اتفاقات همش توی ۲۰ ۳۰ ثانیه رخ میده
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل مختلفی موجب بروز این حالت ها می گردد. نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی حضوری می باشد.

  195. سلام . خسته نباشین
    من بیماری MF دارم و میخوام لیپوساکشن کنم آیا لیپوساکشن روی بیماریم و پرتودرمانیم اثری داره یاا نه ؟ با تشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به معاینه و ارزیابی طبی شما می باشد تا بتوان نظر قطعی در این خصوص ارائه کرد. حتما در این خصوص با پزشک معالج خود مشورت نمایید تا شرایط جسمی تان ارزیابی گردد.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  196. سلام من کم خوابی مزمن دارم در فصل تابستان و پاییز دچار بی خوابی در شب می شم و تا صبح خوابم نمی بره باید چی کار کنم ؟؟

  197. سلام اقای دکتر خاهرم افسردگی شدید گرفته ن حرف میزنه ن میخنده فقط میشینه به دیوار نگاه میکنه باهاش هم حرف میزنی کوتاه جواب میده حموم نمیره لباساشم نمیتونه عوض کنه قبلا خیلی شاد بود زیاااد هم حرف میزد یعنی میشه دوباره مث سابقش شه؟قرصای افسردگی استفاده کنه تاثیر داره؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای شرایطی که برای خواهرتان رخ داده متاسفیم.
      در صورتی که فرد بخواهد و در این مسیر تلاش کند تا حد بسیار زیادی این شرایط، قابل کنترل و بهبودی می باشد.
      دوره درمان افسردگی به عوامل متعددی مانند سن فرد، محیط زندگی، خانواده، دوستان، میزان پیشرفت افسردگی و… بستگی دارد که روان درمانی همراه با دارو درمانی می باشد.
      توصیه می شود حتما در این زمینه با روانپزشک صحبت نمایید. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      راهکارهای موثر در این درمان افسردگی:
      _ تغییر سبک زندگی
      _ ورزش
      _ مشارکت اجتماعی بیشتر
      _ تغذیه مناسب
      _ خواب کافی
      _ کاهش استرس
      _ روش‌های ریلکسیشن و…
      با آرزوی سلامتی وموفقیت شما

      پیشنهاد می کنیم لینک زیر را نیز مطالعه بفرمایید

      https://gyrusclinic.com/?s=%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86+%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%AF%DB%8C

  198. سلام
    بنده چند سالی میشه که دچار ضعف شدید حافظه شدم باتوجه به اسن که قبلا حافظه خیلی خیلی خوبی داشتم و تو درس و هر زمینه ای موفق بودیم این موضوع به شدت منو اذیت میکنه.
    که فکر میکنم این موضوع به خاطر عمل خود ارضایی بوده که طی چند سال گذشته انجام دادم و به طور کامل روحه و انگیزه و امیدم رو از دست.و البته الان یک سالی هست که این کار کنار گذاشته شده .
    و علاکه بر کاهش حافطه .سرگیجه..سیاهی رفتن چشم .و سرگیجه دائمی و خستگی .مشکل تکلم.دائم از دیگر علائم هستند
    لطفا اگر درمان دارویی وجود داره راهنمایی کنید . قبلا نوار مغزی برای بررسی کلی انجام شده مشکلی نبوده
    باتشکر از زحمات شما

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      در صورتیکه از نظر مغز و اعصاب بررسی لازم صورت گرفته و مشکلی ندارید توصیه می شود در این زمینه به روانشناس مراجعه فرمایید. راهکارهای مثبت عملی، روش هایی مانند نوروفیدبک و در صورت نیاز دارو درمانی با توجه به میزان اختلال اتخاذ می گردد. بدون ارزیابی طبی و معاینه نمیتوان دارویی در این خصوص تجویز کرد.
      هم چنین پیشنهاد می کنیم لینک زیر ار نیز مطالعه بفرمایید.

      https://gyrusclinic.com/?s=%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA+%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل مختلفی موجب بروز این حالت می گردد. مانند: مصرف برخی داروها، عدم تعادل فلور روده، نفخ حاصل از مصرف مواد غذایی، احتباس آب، بیماری گوارشی،عدم تعادل هورمونی،شل شدن عضلات شکمی،استرس و…
      نیاز به معاینه و بررسی می باشد. توصیه می شود برای بررسی این موضوع وی معاینه شوند.

  199. سلام . مادر من ۲۸ سال دچار بیماری افسردگی بودند و حالت های 🙁 با خودش حرف میزند ،، انگشت های دست ش رو تکون میده ،، مدام دچار تنش عصبی هست پرخوری و بیخوابی دارد شبها اگر نخوابد گیج میشود ). با اینکه افسردگی اش خوب شده است ولی ۲ ساله ناراحتی اعصاب دارد . میخواستم بپرس برای این بیماری و این چنین اعلائمی چه بایست کرد ؟.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید باید تحت نظر روانپزشک باشند. با جلسات روانکاوی و دارو درمانی این حالت ها قابل کنترل و بهبود هستند.
      در صورت تمایل می توانی با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی مادرتان

  200. سلام
    شوهرم 33 سالشه بیماری آریتمی قلبی داره وضربانش به شدت پایین میاد آیا رابطه ی جنسی براش خطرناک هست یاخیر؟میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      حوادث قلبی عروقی مانند: حمله قلبی یا درد قفسه سینه ناشی از بیماری های قلبی به ندرت در طول فعالیت جنسی رخ می دهند، به این دلیل که فعالیت جنسی معمولا برای یک زمان کوتاه می باشد.
      برخی از بیماران قلبی، تا زمانی که دوباره به شرایط نسبتا مناسبی دست یابند، فعالیت جنسی خود را به تعویق می اندازند.
      اگر فردی مبتلا به بیماری های قلبی عروقی ناپایدار می باشد و یا اگر علائم وی شدید هستند، باید تحت درمان قرار گرفته و وضعیت با ثباتی قبل از رابطه جنسی داشته باشد.
      در خصوص آریتمی قلبی نیاز تا بررسی کامل پزشک و اتخاذ راهکاردرمانی مناسب توصیه به پرهیز از رابطه جنسی حداقل به طور موقت می باشد.
      این شرایط می تواند خطر حمله قلبی یا مرگ در هنگام رابطه جنسی را بالا ببرد، اما آنها لزوما به معنی پایان زندگی جنسی شما نیستند. با درمان مناسب، به عنوان مثال استفاده از داروهایی که برای درمان فشار خون و یا پیشگیری کننده از آنژین صدری هستند، شما بار دیگر سلامت لازم برای رابطه جنسی را به دست می آورید.
      با آرزوی سلامتی شما و همسرتان

  201. با عرض سلام و خسته نباشيد
    اقاي دكتر برادر زادم ٥ سالش هست حرف نميزنه.ازمايش داده MRI انجام شده شنوايي سنجي و نوار مغز هم انجام داده هيچ مشكلي نداشت دكتر متخصص مغز و اعصابش كپسول استراموكس ١٠و قرص آريپيپرازول ٥ را تجويز كردن.كه بعد از خوردن اين قرص ها بچه اشتها نداره همش مي خواب بي حال قبل مصرف قرص ها دو كلمه مام و باب ميگفت ديگه اونهارر هم نميگه تاب بازي دوست داشت الان از تاب ميترسه به نظر شما بيماري اين بچه چي هست؟ چه كار بايد بكنيم ؟ ممنونم از شما

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      _ در برخی شرایط خاص مثلا کودکانی که نارس متولد می شوند، تاخیر گفتار و زبان قابل پیش بینی است و تمهیداتی وجود دارد که گفتاردرمانی از طریق تقویت مهارت های مربوط به تغذیه  به ایجاد مهارت های دهانی-حرکتی از همان سنین پایین کمک می کند.
      _ سندرم های ژنتیکی خاصی هم مثل سندرم داون یا سندرم های دیگری که باعث عقب ماندگی ذهنی و تاخیرهای روانی – حرکتی یا شناختی می شوند ، وجود دارد که کودک با آن متولد می شود و مشکلات گفتاری در این کودکان قابل پیش بینی است .
      _ اما در برخی موارد تاخیر و آسیب های کلامی بدون علت است و کودک در سایر حیطه های شناختی و هوشی بدون مشکل است حتی شنوایی سالمی دارد اما در بیان کلمات و جملات به مشکل برمی خورد. در این شرایط مراجعه به گفتاردرمانگر و توجه به برخی تمهیدات به رشد زبان کمک می کند.
      توصیه می شود به گفتار درمانگر مراجعه نمایید تا ارزیابی های لازم صورت گیرد.
      در صورت تمایل میتوانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  202. سلام خسته نباشید من چند سالی ذهنم متمرکز نمیشه وانگار تو یه دنیای دیگه ام اطرافم میبینم ولی بعضی وقتا درکی ازش ندارم همش احساس خستگی میکنم چشمانم هم ضعیفند تلاش میکنم که متمرکز بشن سردرد میگیرم و دیگه نمیتونم کاری انجام بدم لطفا راهنماییم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به بررسی وجود دارد. توصیه می شود با روانشناس در این زمینه صحبت نمایید.

  203. باسلام من مشکل روحی روانی پیدا کردم رفتم پیش متخصص اعصاب و روان ،قرص سیتالوپرام بهم داد ولی من نمیخورم میگن اعتیاد آور هستش بخوری بدتر میشی
    ،آیا عوارضی داره یا نه ،راهنماییم کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      هر دارویی می تواند عوارض جانبی احتمالی داشته باشد. اما اگر دارو طبق تجویز پزشک و تحت نظر وی مصرف گردد جای نگرانی نمی باشد. گاهی عدم مصرف داروی تجویزی منجر به تشدید اختلال و مشکلات دیگر می گردد.
      پس باید بین درمان و ترس از عوارض دارو، مسیر درست را انتخاب نمایید.
      توصیه می شود دارو طبق نظر پزشک مصرف گردد و در صورت بروز علائم خاصی با وی در میان بگذارید.
      دوست گرامی در مورد قطع دارو در پایان دوره درمان نیز جای نگرانی نمی باشد زیرا درمانگر به تدریج دارو را قطع می نماید.

  204. سلام وقت بخیر وخسته نباشید.من چند سالیه دست پام اذیت مکنه تا یک سال پیش شبها بیدار میشدم دست هام ار ارنج وپا هام از زانو به پایین کرج میشد طوری که شب از خواب بیدار میشم یا اصلا نمتونستم بخوابم امسال یکم بهتر شد ولی جدیدن انگار احساس خستگی تو دست پام حس میکنم حالتی این طوری انگار از یک کوه بالا میری احساس یک فشاری توی پاهات حس این طوری میشم .میشه بگین علتش چیه ممنون میشم .با تشکر.

  205. ۴۳ سالمه . پرولاپس خفیف میترال دارم و روزی ۳۰ میل پروپانول مصرف میکنم . قدرت ضربانم ۳ سال قبل ۵۶ بود . یک ساله تو سربالایی خفگی بهم دست میده که با حالت خستگی فرق داره و چند روزه کف دست راستم هم بی حس و مور مور میشه . التهاب معده هم دارم مزمن . آزمایش خونم مرمال بود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *