چگونه می توانید در کار خود پیشرو باشید

چگونه می توانید در کار خود پیشرفت کنید:

شروع یک حرفه و کار کردن در اداره ای، کار بزرگی است آن را کوچک و راحت فرض نکنید. این کار مستلزم صرف وقت بیشتر  و همگام بودن با اهداف گروه و توجه زیاد به جزئیات، از جمله اینکه چه می پوشید و چگونگی پشت سر گذاردن موقعیت های دشوار اداره می باشد. به خاطر داشته باشید، سخت کار کردن، در نهایت جواب می دهد، ولی ترفیع و ترقی، یا حتی تقدیر از شما ممکن است نیاز به صبر و بردباری در خلال کار داشته باشد.

پیشرفت در محل کار

1)     بیشتر وقت بگذارید.
صرف زمان زیاد برای کارتان برای اینکه ثابت کنید لیاقت ترفیع را دارید، می تواند روش بسیار خوبی باشد. مثلاً تا دیر وقت برای اینکه کاری را به انجام برسانید بیدار بمانید، مثلاً اگر ساعت 5 و 6 ترک محل کار را ترک کنید در حالی که کار  ناتمام مانده است، شما به عنوان یک فرد سهل انگار که تعهدی ندارد قلمداد خواهید شد.

2)     خود را با تغییرات وفق دهید.
اصل ثابت در شغل ها، تغییر و توانایی شما برای مدیریت آنها  می باشد که به رشد شغلتان کمک خواهد کرد. ابی کوهوت (Abby Kohut) کارشناس شغلی و نویسنده ی کتاب” 101 راز جستجو شغلی ابی” می گوید: کارکنانی که در برابر تغییرات مقاومت می کنند، شرایط را در محل کارشان سخت می کنند. اینکه خود را  با تغییرات تطبیق دهید و حتی  با وجود تغییرات پیشرفت کنید، واقعا ًشایان تقدیر است.

3)     با همکارانتان یکی و متحد شوید.
رقابت آشکار  با دوستان و همکاران، در دراز مدت کمکی به ترقی شما نمی کند، به جای رقابت کردن با یکدیگر، مثل یک تیم  گرد هم بیاید.

 

4)     استاد بازیهای سیاسی محل کارتان باشید.
توانایی استاد شدن در بازی های سیاست اداری ر، به نظر غیر مهم می رسد، اما ملاحظه کاری در این بخش، کلید پیشرفت شما در کارتان است. در همه ی حیطه ها این حقیقت داردکه باید یاد بگیرید چطور با همکارن ارتباط برقرار کنید و چگونه در برابر از پشت خنجر خوردن یا مشاجره های محل کار سربلند بیرئن بیایید.

5)     کمک کنید تا محل کارتان بیشتر سود کند.
همه ی شرکت ها، سود را اولویت خود قرار می دهند.وقتی که شما به طرز فعالی به شرکت تان برای درآمد بیشتر کمک کنید، نشان می دهید که چقدر روی آن ها سرمایه گذاری کرده اید. ارتباطات جدید و نوینی داشته باشید تا درآمد شرکت را افزایش دهید این کار می تواند مثل کار کردن، راحت و یا مانند ساختن ایده ای جدید، سخت و پیچیده باشد.

 

6)     متناسب  شغلتان لباس بپوشید.
همیشه سعی کنید حداقل مانند بقیه همکاران، متناسب شغل تان لباس بپوشید؛ ولی لباس پوشیدن بالاتر از سطح مدیران اجرایی ،ممکن است آنها را متأثر کند.
مهم ترین قانون برای اینکار، اینست که برای بخشی که می خواهید کار کنید، مناسب آن بخش لباس بپوشید. ” من یک مدیر بودم و می خواست به مدیر اجرایی ارتقاء شغل دهم، برای کارم عینک زدم تا بهتر جلوه کند، اما باز هم دیدم که برای یک مدیر بودن کافی نیست با تغییر لباس در حد شغلی که می خواستم بالاخره آن شغل به من پیشنهاد شد”.

7)     به یک زبان خارجی صحبت کنید.
هرکسی نمی تواند به یک زبان خارجی حرف بزند، اگر شما این کار را می کنید، حتما اطمینان حاصل کنید که شرکت تان از این موضوع اطلاع دارد. این امر همچنین زمانی  که در یک کشور خارجی نیز زندگی کرده باشید و یک سبک فرهنگ دیگر را تجربه کرده باشید. می تواند برای سیاست های خارجی در زمینه فعالیت جهانی شرکت شما کمک کننده باشد.

 پیشرفت در محل کار

8)     برتری خود را اثبات کنید.
به طور مداوم رهبری خود را ثابت کنید، برای یک پروژه خاص که نیاز به دسترسی خاصی دارد داوطلب شوید و رهبری آن را به عهده بگیرید. همچنین می توانید پیشنهاداتی برای مشکلات آزاردهنده شرکت بدهید و یا زمانی که رئیس شما کمک اضافی خواست داوطلب شوید.

9)     پاداش و اعتبار بگیرید.

اگر یک پروژه را با موفقیت به پایان رساندید یا یک پیشنهاد بسیار خوب برای یک مشکل دادید یا هر کار دیگری برای بهتر شدن شرکت انجام دادید، اطمینان حاصل کنید که اعتبار می گیرید و نزد رئیس تان معتبر می شوید.هیچ وقت اعتباری را که مال شماست، با دیگران به اشتراک نگذارید.
شما برای آن تلاش کرده اید، و آن اعتبار باید برای شما تصدیق شده باشد.

 

10)     همیشه یاد بگیرید.
برای اینکه همیشه برتر باشید، به طور مداوم یاد بگیرید. این کار می تواند از طریق کارگاه های آموزشی،مطالعه در خانه و یا با ادامه تحصیل دادن در کالج  یا کلاس های آنلاین دنبال شود. اگر نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید، چگونه انجام دادن آنرا یاد بگیرید! همچنین وقتی که شما فردی هستید که توانایی هایتان فراتر از توانایی های همکاران تان است، آن موقع است که شما یک سر و گردن بالاتر از بقیه هستید.

منبع:

ehow


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *