نکاتی که در داشتن عشق واقعی به شما کمک می کند

نکاتی برای عشق واقعی
برای پیدا کردن فرد مناسب و صادق ، لازم است تا فردی صادق باشید ، قبل از اینکه وارد یک رابطه شوید بهتر است در ابتدا زندگی خود را بر پایه درستی بسازید .اگر در رابطه قبلی موفق نبودید بهتر است کسب تجربه کنید و آن اشتباهات را در رابطه جدیدتان استفاده نکنید.

 

 

اگر انسان راست کرداری باشید شک نکنید که عشق واقعی تان را پیدا خواهید کرد،شما باید نکات مثبت شخصیت تان را توسعه دهید، شما باید بدانید که چه نکاتی می تواند شما را محکم و استوار در یک رابطه نگه دارد، علت به هم خوردن رابطه قبلی تان چه بوده ؟ بی توجهی ؟ تماس های کم ؟ توجه زیاد به رفتار های نا معقول ؟ …

 

 

عشق واقعی از راه درست به وجود می آید ، صدا کردن نام فرد با القاب دیگر و همچنین سرزنش کردن می تواند رابطه عاشقانه را تحت تاثیر قرار دهد ، اگر هم پیشنهادی دارید و یا از رفتاری خوشتان نمی آید بهتر است با استفاده از جملات زیر بیان کنید:

بهتر نیست ….

من احساس می کنم ….

پیشنهاد من این است که ……

 

 

عشق واقعی نیاز به داشتن اهداف و آرمان هایی به صورت جداگانه و حتی به صورت زوجی دارد ، هر کس در یک رابطه باید اهداف و آرمان های شخصی برای آینده اش داشته باشد و همچنین برخی از اهداف نیاز است که با همسر خود در یک رابطه به نتیجه برسد پس هرگز مانع رسیدن همسرتان به اهدافش نشوید.

 

 

به عنوان مقدمه بهتر است اول از خانواده و دوستان و نزدیکان خود شروع کنید ، انتخاب کنید و اجازه ندهید که هر مساله ای رابطه شما را خدشه دار کند. افرادی را انتخاب کنید که باعث آزار شما نشوند ، اجازه ندهید که اعتماد در یک رابطه از بین برود ، افرادی را انتخاب کنید که در رابطه با شما در تعامل باشند نه اینکه آن رابطه یک طرفه باشد.

 

 

افکاری را که باعث میشود طرف مقابلتان را کنترل کنید متوقف سازید و نگاه کنترل آمیز را در زندگی تان تغییر دهید.

 

 

زمانی را در زندگی خود به فکر کردن و مدیریت و داشتن ساختار برای زنگی تان داشته باشید ، خودتان را آرام کنید و به مراقبه بپردازید.سعی کنید هدفمند زندگی کنید و به طور تصادفی به مسیر زندگی تان ادامه ندهید.زمان تان را فقط صرف مسائل بیهوده نکنید.

 

 

بد نیست بدانید که در رابطه های عاشقانه هم گاهی افراد دچار ناامیدی ، تنش و ناراحتی میشوند اما در روابط با پایه سالم کمتر اتفاق می افتد و همیشگی نیست و عشق می تواند به شما در ساختن رابطه درست و حل کردن تعارضات کمک کند.

 

مهم ترین نکته در داشتن عشق واقعی این است که به گفته ها و تعهدات خود عمل کنید.

 

منبع :

psychologytoday

 

 

 

 

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *