منوفیلیا : یک تمایل جنسی غیر معمول

منوفیلیا چیست

منوفیلیا به معنی عشق و علاقه به خون دوره قاعدگی است.این تمایل جنسی گاهی “جریان” نیز نامیده می شود .

قاعدگی امری عادی و طبیعی است.بدن تمام زنان سالم و طیبعی از نوجوانی و بلوغ این کار را انجام می دهد.پس چرا این مسئله همچنان هم تابو به حساب می آید؟ برخی افراد از بیان آن احساس خجالت می کنند و حتی برخی افراد تمایلات انحرافی نسبت به آن پیدا می کنند.

منوفیلیا
منوفیلیا

چرا منوفیلیا یک تابو به حساب می آید

تخمین و اندازه گیری میزان شرم و خجالتی که از منوفیلیا ناشی می شود سخت و دشوار است.

با این حال، اگر نگاهی به نحوه رفتار با دوره  قاعدگی در فرهنگ خودمان داشته باشیم، ممکن است نشانه هایی از میزان شرم و حیایی را مشاهده کنیم که در نهایت  به هنگام برقراری رابطه جنسی دهانی در طول دوره قاعدگی زنان موجب بروز خجالت می گردد.

دانشمندان معتقدند که بخشی از این مشکل ناشی از نظام آموزش و پرورش جنسی است،مخصوصا  به آگهی های تبلیغاتی مربوط به محصولات بهداشتی زنانه، و همچنین به نحوه برخورد با زنان مذهبی در دوران قاعدگی نیز بستگی دارد.

رابطه جنسی دهانی در طول قاعدگی(در واقع،رابطه جنسی دهانی در هر زمان) تبدیل به یک دستاورد و پیشرفت شده است و به همین علت برخی افراد به این گونه فتیش های جنسی مبتلا می شوند.چرا که تصور می کنند به یک عمل جنسی هیجان انگیز و تابوشکنانه دست زده اند.

منوفیلیا
منوفیلیا

فتیش های جنسی عجیب

اولین باری که با اصطلاح ” به دست آوردن بال های قرمز” باب شد ،از زبان یک فرد دوچرخه سوار بود .در باشگاه دوچرخه سواری ای که او عضویت داشت،بال هایی وجود داشت که اعضای آن باشگاه می توانستند از طریق فعالیت های جنسی به دست آورند.

این بال ها برای فعالیت های جنسی از قبیل زیر به اعضای این باشگاه داده می شد:

بال های طلایی: بودن در یک رابطه جنسی گروهی که بیش از 6 برادر در آن حضور دارند

بال های سفید: داشتن رابطه جنسی با یک زن سفید(در ادبیات باشگاه دوست دوچرخه سوارم،سفید به معنی “باکره بودن” بود)

بال های سیاه: برقراری رابطه جنسی با یک زن سیاه پوست

بال های زرد: برقراری رابطه جنسی با یک زن آسیایی

بال های قرمز: برقراری رابطه جنسی دهانی با زنی که در دوره قاعدگی خود است(منوفیلیا)

بال های سبز: برقراری رابطه جنسی دهانی با زنی که مبتلا به عفونت و قارچ واژن است

بال های ارغوانی: برقراری رابطه جنسی با زنی که مرده است

بال های قهوه ای: برقراری رابطه جنسی مقعدی و دهانی(analingus)

بال های آبی: برقراری رابطه جنسی با یک پلیس زن

منوفیلیا
منوفیلیا

درمان منوفیلیا

این ایده که نشان می دهد انجام چنین فعالیت های جنسی در واقع مستحق دریافت جایزه (بال) است به نظر بسیار تابو شکنی می اید. اگر یک قدم به جلو بردارید می بینید که رابطه جنسی دهانی هنوز هم در واقعیت ها و عرف جامعه ما یک تابو به حساب می آید.به همین علت می توانید متوجه شوید که ابتلا به منوفیلیا چقدر می توانند برای یک فرد در این جامعه آزار دهنده و دشوار باشد.

درمان فتیش های جنسی نا به هنجار

خب برنامه آموزشی مسائل جنسی از زمان گذشته تا به حال  تغییرات بسیاری کرده است و البته روند این تغییرات هم زمان زیادی به طول انجامیده است.کلاس هایی که در گذشته و دوران تحصیل  برگزار می شد در نهایت شامل توضیحات مختصری راجع به سیستم بدن زنان و چگونگی قاعدگی بود و بسیاری از افراد پیش از آن که اطلاعات کافی در زمینه های جنسی داشته باشند ،وارد فضای تجربی آن گشتند .تابو ها و محدودیت های فراوانی که در سیستم آموزش و البته جامعه اروپایی  وجود داشت منجر به این گشت که بدن و جنسیت جنس مخالف همچون رازی پنهان در ذهن افراد شکل گیرد و همین در نهایت موجب شد که فتیش های جنسی غیر عادی مانند منوفیلیا بروز پیدا کنند که به لحاظ روان شناسی اختلال جنسی در نظر گرفته می شوند و نیاز به درمان آن ها وجود دارد.

بهترین شیوه برای درمان این قبیل تمایلات جنسی عجیب این است که سیستم آموزشی صحیح و درستی برای تربیت کودکان تنظیم شود تا با آموزش صحیح و کافی در رابطه با جنسیت و رابطه جنسی بتوان از بروز چنین تمایلات جنسی پیشگیری کرد.

لینک منبع

بیشتر بدانید


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *