شیوه های برتر تربیت کودکان | آموزش تربیت کودک | کلینیک کودک

cropped-ChildrenWorld800

کودکان امروزه در دنيايی جهان شمول رشد می کنند. حال ما چگونه می توانيم به آنها پذيراشدن اين جهان و استفاده بهينه آزآن را به کودکانمان آموزش دهيم؟ دردنيايی وسيع ازبوستون تا بانکوک!

پاسخ اين سؤال روشن است؛ سفرکردن اما شايد بودجه لازم برای گذراندن تعطيلات درمناطقدوردست را نداشته باشيد.

سفرکردن را بعنوان انجام وظيفه برای فرزندان خود نگاه نکنيد بلکه درعوض آن را فرصتی برای اکتشافات سرگرم کننده،يادگيری و لذت بردن و رشد کردن بدانيد.

rht
۷ روش برای شروع اين کار:
• دنيا را به خانه خود بياوريد. يک نقشه جهان را دراتاق پررفت و آمد خانه آويزان کنيد بطوريکه کودکان نسبت به آن کنجکاو شده و بيشترآشنا بشوند. محل کشور، اسم شهر، محل، فرهنگ ها و زبان را درآن مشخص کنيد. جايی باشد که مطمئن هستيد می توانيد با فرزنانتان به آنجا سفرکنيد.
سايرجاذبه های آنجا را هم درنظربگيريد مانند صنايع دستی، کتابهای مصوری از خانه ها و باغها، ورزشهای محلی . و اگرپول خارجی داريد آنها را هم به ديواربچسباند و درباره شان صحبت کنيد.
• گزارشهای خبری پرهستند از موضوعات سنگينی که می شود درباره آنها بحث و گفتگو کرد اما شما می توانيد برای شروع مکالمه با فرزندان خود از مراسم قومی و يا دانش آموزی که ازکشوری ديگر در مدرسه فرزند شما ثبت نام کرده صحبت کنيد.
دقت کنيد که لباستان ساخت چه کشوری است. کشورسازنده مانند چين، پرو، بنگلادش را بر روی نقشه نشان دهيد. لازم نيست اطلاعات زيادی دراين زمينه داشته باشيد. کافی است که درباره دنيای خارج با کودکتان حرف بزنيد.
• از زبان موسيقی استفاده کنيد. درهنگام غذا پختن، رانندگی، خواب به موسيقی گوش دهيد. شنيدن کلمات خارجی برای فرزندتان جالب خواهد بود.
• فيلم های خانوادگی جالب ببينيد. ازکودک خود بپرسيد فيلم ساخته چه کشوری را مايل است ببيند. مثلا: آمریکا، ايتاليا، هند و ….
غذاهای کشورهای ديگر را مزه کنيد. و همزمان با ديدن فيلم تنقلات همان کشوررا نوش جان کنيد.
• هدايای از کشورهای ديگربه کودک هديه بدهيد. صنايع دستی بهترين هديه برای هرکسی است.
• يادگيری يک زبان خارجی. کودک را به کلاسهای آموزشی زبان ببريد و درخانه برنامه های آموزش آنلاين و نرم افزار زبان برايش تهيه کنيد. با کودکان بازی کنيد تا کلماتی را که درکلاس ياد گرفته اند تمرين کنند. ازتدريس خصوصی هم توانيد استفاده کنيد.
برای نشان دادن تفاوت جهان به کودک خود وقت بگذاريد. اين باعث توانمند شدن، انگيزه داشتن و احساس ارتباط جهانی داشتن می شود. ديدگاه جهانی داشتن سبب می شود که با جوامع گوناگون مرتبط شده و دنيايی فراترازدنيای خود را ببينيم. همچنين کودکان آماده برخورد با جهان اقتصادی و تجاری شده و دريک بازی برد-برد شرکت می کنند.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *