راز سلامتی ،جوانی و زندگی طولانی…

آیا محرومیت جنسی ، می تواند بر سلامتی شما اثر بدی داشته باشد؟

محرومیت جنسی

 طبق مطالعه ای که در دانشگاه میشیگان و در مجله علوم به چاپ رسیده، در واقع رابطه جنسی یکی از اسرار سلامتی،جوانی و زندگی طولانی است .

در این تحقیق نشان داده که اگر مگس میوه ای که بوی مگس ماده به مشامش برسد ولی نتواند به اوبرسد ذخایر چربی اش را از دست داده و استرس بیشتری نسبت به بقیه نرها متحمل میشود ، مقاومت در برابر رابطه جنسی تاحدی اثرات منفی بر سلامت و سیر پیری دارد.

استفاده از آزمایشات ژنتیکی و  بررسی های نورولوژیکی که در این مطالعه انجام شده، انتظار میرود که رابطه جنسی بدون هیچ گونه پاداش جنسی مخل سلامت شده و زندگی را کوتاه می کند.

دانشمندان این دانشگاه بر روی حسگرهای سلول های عصبی که مسئول درک فرومون زنان و همچنین قسمت های مرتبط با پاداش های جنسی مغز هستند را دستکاری کردند.

مگس میوه

این داده ها میتواند اولین مشاهدات مستقیم بر روی فرآیند مغزی وپاداش جنسی باشد که بر روی پیری وسلامت جنسی انجام گرفته است و از نگاه پلیچر دانشمندی که در این مطالعه فعالیت داشته است بیان کرده” پاداش های جنسی منجر به ارتقای سلامت وکاهش روند پیری میشود”.

مگس میوه یک ابزار قدرتمند برای مطالعه پیری بوده است چرا که آنها به طور متوسط 60 روز بیشتر زندگی نمی کنند،اکتشافاتی که بر روی مگس بدست آمده بر روی حیوانات دیگر از جمله موش ها نیز همین نتایج را اثبات کرده است.

برای چند دهه،یکی از قدرتمند ترین راهها برای کاهش سرعت پیری در گونه های مختلف ،محدودکردن مصرف مواد غذایی بود که پلیچر و همکارانش دریافتند که بوی غذا به تنهایی برای سرعت بخشیدن به پیری کافی است و همین دانشمند در مطالعات قبلی خود چارچوب جدیدی را برای چگونگی محدود کردن رژیم غذایی به کار بست.

حال با این مطالعه متوجه شدیم که عوامل دیگری از جمله محرومیت های جنسی نیز می تواند روند پیری را سرعت بخشد.

منبع:

http://www.medicalnewstoday.com/releases/269520.php


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *