بعد از طلاق، جهنم در انتظارتان است یا بهشت؟

بعد از طلاق

به تازه گی از همسرتان جدا شدید ؟ تازه ازدواج کرده بودید؟ دارای فرزند هستید؟ سالها است که با هم زندگی کرده اید؟

هر کس داستان طلاق متفاوتی دارد، طلاق همان نمایش غیر شفاهی از محبت است.

در اینجا هشت گام برای بعد از طلاق بیان شده است که می تواند به افراد در بدست آوردن استقلال و بازسازی شخصیت خود آنها کمک کند:

ناراحتی کنید

همه افراد زمانی که ازدواج می کند امیدوارهستند که هرگز طلاق نگیرند واز همسرشان جدا نشوند حتی اگرزمانی که شما جدا می شوید وطلاق میگیرید ،هنوز هم طلاق نشان دهنده از دست دادن است وبسیار ناراحت کننده می باشد.
هر تجربه ای ازطلاق و ازدواج می تواند احساساتی را که با غم واندوه همراه است را به دنبال داشته باشد.

بعد از طلاق شما ممکن است از کاری که انجام داده اید یا نداده اید پشیمان شوید ،از دست دادن ،از دست رفتن است و فضای خالی که در آن زمانی چیزی بوده است حتی اگر مطلوب هم نباشد ناراحت کننده است.

احساسات خود را کنترل کند

طلاق ،چمدان سنگینی نیست که ازرابطه قبلی خود به زندگی جدید حمل کنید  بلکه پیدا کردن یک راه جدید در زمینه احساساتتان است وبا پایان یافتن یک رابطه خودتان را بازسازی کنید
واین بازسازی می تواند به معنای صحبت کردن در مورد احساسات خود با یک درمانگر و یا تمرکز انرژی خود در یک فعالیت سالم که به شما احساس لذت می دهد باشد.

باید یاد بگیرید که زندگی را به طرف جلو هدایت کنید و برای خود یک برنامه داشته باشید

 یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید

واقعیت این است که بسیاری از مردم پس از طلاق دچار واپس روی در زندگی می شوند
شما باید در بدست آوردن اعتماد به نفس و ایمان به خود و توانایی در ارزش های خود ،خود را باور داشته باشید.

خودتان را دوباره کشف کنید تا از وجود خودتان دوباره به نحو احسن استفاده کنید


به خصوص اگر شما برای مدت طولانی ازدواج کرده بودید، ممکن است با مسائلی که در دوران مجردی انجام می داده اید مانوس نباشید وبا شما متناسب نباشد .در دوران ازدواج شاید شما یک فرد اجتماعی بوده اید اما همسرتا ن گوشه گیر بوده یا شما کاری را دوست داشته اید ولی او از انجام آن متنفر بوده است .حال ببینید چه سرگرمی و فعالیت هایی را قبل از ازدواج انجام می داده اید؟ و چه چیزی در این رابطه به نفع شماست ؟

ورزش مورد علاقه خود را دنبال کنید چرا که آن به بازسازی دوباره شما می پردازد.

یک قسمت جدیدی از خودتان را دوباره کشف کنید

زندگی بعد از طلاق در حال تغییر می باشد، هر چند اغلب دشوار و ناخوشایند است اما سعی کنید یک زندگی جدید را آغاز کنید.
شاید تلاش کردن برای یادگیری یک ورزش جدید یا در نظر گرفتن محل های مختلف عبادت یا رفتن به دانشگاه باشد، شاید شما بخواهید که نقل مکان به یک شهر جدید داشته باشید.

ممکن است تغییرات دیگری که در دسترس شما هستند را انجام دهید. پس این ایده را که هر گونه تغییر را در بر دارد رابپذیرید.
تا زمانی که تغییرات برای شما سالم و سازنده هستند، بسیار مناسب است واین تغییرات را در خود اعمال کن.

تنها بودن به معنای استقلال داشتن

تنها بودن به معنای جدا شدن از دیگران و هرگز کسی را ندیدن نیست بلکه به معنی همراه نداشتن وبه کسی مثل همسر تعهد نداشتن و یا عجله برای انجام کاری نداشتن است.
جامعه خیلی بیشتر نسبت به حتی یک دهه پیش پذیرش افراد مجرد را دارد.

بیش از 30 میلیون نفر وجود دارند که به تنهایی زندگی می کنند به همین دلیل بسیاری از مردم فرصت های زیادی برای روابط اجتماعی دارند و امکان انتخاب کردن دوستان جدید و انواع مختلف گروه با توجه به منافع خود وجود دارد. بعد از طلاق امکانات اجتماعی بسیار غنی نیز وجود دارد.

 انتقال احساسات را در روابط خود مورد توجه قرار دهید

بعد از طلاق افراد احساسات شکننده تری پیدا خواهند کرد ودر روابطشان ،بدون فکر کردن ممکن است به سمت یک رابطه دائمی که با تیپ شخصیتشان هم خوان نباشد سوق داده شوند.
به عنوان مثال، شاید شما همیشه مردم را از پس یک زمینه خاص اجتماعی و اقتصادی ببینید یا شاید شما همیشه ترجیح می دهید که یک نوازنده کامل حساس، ورزشکار یا نوع آرام و خجالتی باشید.پس بهتر است که خط ومشی خود را تنظیم وبرای خود روشن کنید تا بدون فکر وارد یک رابطه ای که دوامی ندارد نشوید.

 نقش جدید خود را در آغوش بگیرید (نقش جدیدتان را بپذیرید)

اگر شما برای مدت زمان طولانی باهمسری بوده اید که احتمالا با جنبه های خاصی از زندگی در ارتباط بوده است وهمیشه او مسئول همه مسائل بوده است ،مدیریت مالی خانه و درآمد وسرمایه گذاری را به عهده داشته است واین نقش ها از شما سلب شده بود باید از همین جا شروع کنید ومسئولیت های جدید را بر عهده بگیرید.

بهتر است در این مسئله از افرادی که به شما اعتماد بنفس می دهند کمک بگیرید.حتی اگر شما دچار مشکل شدید نگران نشوید بلکه همین موارد باعث کسب تجربه می شود

اشتباهات به شما مهارت های زندگی را یاد می دهد که شما بتوانید به تنها بودن عادت کرده وبه تنهایی کارهای خود را رسیدگی کنید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *