با درمانهای موثر سکته مغزی اشنا شوید

سکته مغزی راست،علائم سمت چپ
 اسکته مغزی راست،علائم سمت چپ

اعضای تیم پزشکی باید رویکردی یکپارچه برای درمان سکته را انتخاب نمایند تا به بهترین بازدهی دست یابند .

در این پست به روش های درمانی سکته میپردازیم و امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشند :

  1. درمان زبان و سخنوری :در این قسمت تلاش میشود تا قدرت تکلم فرد ,صدا ,نحوه گویش و توانایی وی در بلعیدن مورد ازمایش قرار گیرند و سپس با دستگاههایی بهبود می یابند .
  2. درمان شناختی :با استفاده از روش هایی به تقویت  حافظه , توجه ,حل مسئله و دیگر مسائل پرداخته میشود .
  3. درمان فیزیکی :با استفاده از روش هایی به بهبود حرکات و مفاصل و عضلات پرداخته میشود و به همران ان از تمارین  ورزشی مربوطه استفاده میشود .همچنین در این روش ,گرما درمانی ,ماساژ درمانی و اب درمانی هم قرار میگیرند .
  4. درمان استخوان جمجمه :بر اساس یک فرضیه ,حرکات طبیعی استخوان جمجمه از غشایی بوجود میاید که ساختار های سیستم عصبی را مرتب میکند و به مغز و نخاع میرسد و بهبود حرکات طبیعی میتواند به بهبود وضعیت مغز کمک کند .
  5. کار درمانی :به منظور ارزیابی عملکرد و دشواری های بالقوه ی موجود در مهارت های روزانه ,شناخت ,دید و ادراک انجام میگیرد .همچنین میتوان از این روش برای بهبود عملکرد حرکتی در افرادی استفاده نمود که از لحاظ مغزی اسیب دیده اند و برای برنامه ریزی کار های روزانه و یا ایجاد روشی نوین به منظور انجام کار ها هم مفید میباشد .
  6. روان درمانی :در این روش از تکنیک هایی برای بهبود هشیاری  از طریق افکار و عواطف و اقدامات استفاده میشود .این روش به فرد کمک میکند تا با عواطف و مشکلات خود و همچنین استرس بهتر کنار بیاید و ان را بهتر مدیریت نماید .
  7. روان درمانی با دارو:به این روش دارو درمانی هم میگویند که در ان از دارو ها برای تغییر و یا تنظیم وضعیت احساسی و روانی فرد استفاده میشود و در میان انها دارو های ضد افسردگی و ضد اضطراب بیشتر از بقیه تجویز میشوند .
  8. طب سوزنی :این یک روش سنتی چینی است که برای حفظ و بهبود انرژی طبیعی بدن مورد استفاده قرار میگیرد .زمانی که این انرژی ها ضعیف میشوند ما دچار مشکلات روحی و یا فیزیکی میشویم .
  9. ریکی :این یک روش شفا بخش ژاپنی است که در سال 1992 ابداع شده است و پس از ان در تمام جهان مورد استفاده قرار گرفته است .این روش یک انرژی طبیعی ایجاد میکند که به تعادل فرد کمک میکند و برای کاهش استرس و بهبود شادابی و درمان زخم بسیار کار بردی میباشد .درمان سکته
  10. بیوفیدبک :یک روش درمانی رفتاری میباشد که با اطلاعات بدست امده از ارزیابی دمای پوست ,فشار خون ,ضربان قلب و دیگر شرایط به بهبود وضعیت سیستم عصبی میپردازد و در این راه از شرطی سازی و ارام سازی استفاده میکند و دارای یک کامپیوتر و یا دستگاه ارزیابی به همراه سنسور های الکترونیکی میباشد که اطلاعاتی را درباره وضعیت بدن میدهد .
  11. اب درمانی :به تمارین انجام شده در اب اشاره دارد و ویژگی های فعال و غیر فعال اب محیطی مناسب و امن را برای فرد ایجاد میکنند و افرادی که دچار سکته شده اند میتوانند به راحتی حرکات را در اب انجام دهند .

بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *