کوچک کردن بینی گوشتی با زنجفیل و سرکه و خمیر دندون، بدون جراحی

روش کوچک کردن چالاک بینی در منزل با زنجبیل و… در ده روز

کوچکتر کردن بینی

«کوچک کردن بینی» یکی از نگرانی هایی است که در روزگار کنونی اغلب مردم با آن مواجه اند اما با روشی آسان (ساده) می‌توانید بینی خود را تا حدود خیلی (زیادی) به شکل مورد پسندتان درآورید.

کوچکتر نمودن بینی با تمرینات و شیوه‌های خانگی

از شکل بینی خود راضی نیستید؟

آیا می‌خواهید بینی خود را کوتاه کنید؟

در این قسمت از تازه‌های پزشکی سایت با احترام به درخواست شما کاربران برخی از روشهای آسان و عادی (نرمال) جهت کوچکتر نمودن بینی شما وجود دارد. چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟ این تمرینات آسان (ساده) و دستور العمل‌های عادی است.، که شما میتوانید به راحتی در منزل انجام دهید هم اکنون نیاز نیست به شکل زشت بینی خود فکر کنید، شما میتوانید آن را بطوری که میخواهید متصور شوید این نوشتار در زمینه چگونگی کاهش مقدار بینی بطور طبیعی مطالبی را در اختیار شما قرار میدهد .

کوچکتر نمودن بینی

کوچک کننده‌ی بینی

کوچکتر نمودن بینی با روش خیلی ساده و ورزشی 

چطور میتوان بینی خود را با نکته‌ها (ی) آسان (ساده) در ۱ شب، کوتاه نمود؟

شکل دادن بینی شما:

همه ما اندازه‌های مختلف و شکل‌های مختلف (متفاوت) از بینی را داریم، برخی از مردم از شکل بینی خود راضی نیستند و می‌خواهند آن را کوچکتر و نازک‌تر کنند.

برای وصول به این هدف، ضروری نیست که جراحی زیبایی داشته باشید، گزینه‌های آسان (ساده) و آسان وجود دارد که به شما چهره‌ی تازه می‌دهد.

چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟

بعضی از تمرین‌های عادی (نرمال) وجود دارد که سبب میشود بینی شما کوچکتر شود شما هم چنین می‌توانید آرایش را با بکارگیری ۱ روش آسان (ساده) انجام دهید، تا بینی خود را کوچک کنید.

همراه با فعالیت بدنی (ورزش) و آرایش، بعضی از دستور العمل‌های عادی است.، که یاری می‌کند تا بینی خود را کوچک‌تر و نازک‌تر به معرض دید دربیاورید؛ بینی تیز و کوچک، نماد زیبایی است، شما میتوانید شکل بینی را با شیوه‌های آسان (ساده) و آسان تغییر دهید.

محلول کوچک کننده بینی
بینی کوچک بدون جراحی

چطور میتوان بینی خود را با فعالیت بدنی (ورزش) کردن کوچک کرد؟
چگونگی کاهش مقدار بینی با ورزش:
در اینجا بعضی از تمرینات آسان (ساده) که بینی شما را کوچکتر میکند، جهت شما شرح می‌دهیم این تمرینات آسان (ساده) را میتوانید در زمان‌های کوتاهی انجام دهید.

کاهش سایز بینی
مقدار بینی را چگونه کاهش دهیم؟

کوتاه شدن بینی:
با گذشت زمان، بدن آدم آغاز به سست شدن میکند.

به همان روش با سن، شکل بینی نیز به دلیل سستی استخوان‌ها و غضروف بینی تغییر می‌کنداین ممارست آسان (ساده)، استخوان‌ها و غضروف‌های بینی را قوی نگه میدارد.

انگشت اشاره را روی نوک بینی بگذارید، آن را به آهستگی فشار بدهید.

با نگه داشتن انگشت روی بینی، فشار را به سمت زیرین متمایل کنید، هر وقت که زمان داشتید میتوانید این ممارست را روزانه در هر کجا انجام دهید.

کوچک کردن و تغییر شکل بینی:

این ممارست آسان (ساده) بسیار مفید خواهد بود هر دو سمت بینی را با انگشت اشاره فشار بدهید.

با نیروی زیاد، هوا را به بیرون بدمید شما میتوانید این جنبش را جهت هر دو سوراخ بینی خود انجام دهید؛ این کار را ۱۰-۱۵ بار مرور کنید..

این ۱ ممارست، آسان (ساده) است که شما را توانمند می‌سازد عینا همانطور که میخواهید بینی خود را شکل دهید.

تکان دادن بینی:

جهت کوچکتر نمودن بینی، شیوه‌های دیگری نیز وجود دارد این کار جهت ساخت عظلات بینی شما مفید خواهد بود.

صورت خود را پایدار نگه داشته و بینی خود را بچرخانید.

شما میتوانید این ممارست را در هر وقت از روز انجام دهید اما جهت وصول به برآیند خوب‌تر (بهتر)، به شکل منظم بایست این کار را انجام دهید.

صاف کردن بینی:

این ۱ ممارست آسان (ساده) جهت داشتن بینی باشکل مناسب است، جهت این کار لبخند بزنید و بینی خود را با یاری انگشت‌ها خود بکشیداین کار به ساخت ماهیچه‌ها (عضلات) در دو سمت بینی شما یاری خواهد کرد جهت داشتن برآیند خوب‌تر (بهتر)، ۲۰ بار طی روز و جهت چند ماه این کار راتکرار کنید.

مشت و مال (ماساژ) بینی:
این ۱ راه ایدئال جهت کوچکتر نمودن بینی است بعضی از مزیت‌های دیگر نیز وجود دارد، که میتواند درد سر (سردرد) را نیز درمان کند.

بینی خود را از قسمت پل وسطی به طرفین ماساژ بدهید و احتیاط کنید که قطعا انگشت‌ها خود را بصورت دایره‌ای برروی بینی خود جنبش دهید؛ با ۵-۷ بار مرور طی روز و در وقت بسیار کوتاه، شما برآیند را اخذ خواهید کرد.

بینی زیبا بدون جراحی

راهکار اثربخش و عادی (نرمال) کوچک کردن مقدار بینی

 

ازبین بردن خط لبخند:

با گذشت سن، خط و چین و چروک هایی در صورت و اطراف بینی ظاهر میشود، که یکی از اونها خط لبخند است این، ۱ ممارست آسان (ساده) جهت کاهش میزان خط لبخند بشمار میرود.

هوا را به درون بینی هدایت کرده و جهت چند لحظه نگه دارید، بطوری که در بینی خود حجم هوا را بطور کامل حس کنید.

این کار را دست کم ۱ بار طی روز جهت داشتن برآیند خوب‌تر (بهتر)، انجام دهید.

دم و بازدم عمیق:
دم و بازدم ژرف نیز، یکی دیگر از ورزش‌های آسان (ساده) است که یاری می‌کند تا بینی خود را کوچک‌تر کنید این ممارست آسان (ساده) را هرروز انجام دهید یکی از حفره‌های بینی خود را بسته و با حفره‌ی دیگر نفس بکشید؛ بعد از هر دم و بازدم ژرف، نفس خود را جهت ۳ ثانیه نگه دارید، پیش روی عمق واقع شدن در هوا، سه ثانیه نگه داشتن هوا

حال جهت حفره‌ی دیگر همچین این کار را تکرار نمایید.

این ممارست را ۳ بار طی روز در پکیج‌های ۱۰ تایی انجام دهید.

بینی کوچک

چطور میتوان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد؟

شما میخواهید به مهمانی بروید و میخواهید زیبا به نظر برسید، اما از ظاهر بینی خود رضایت ندارید، با ۱ روش آسان (ساده) در آرایش کردن میتوانید کاری کنید که بینی شما کوچکتر به نظر برسد.

از روشن کننده هایی بهره جویی کنید که از نوع رنگ پوست شما روشن‌تر هستند به همین چیدمان (ترتیب) از رنگ تیره‌تر جهت سایه انداختن.

مواد آرایشی را روی دو سمت بینی بگذارید و آن را پسندیده میکس نمایید. به همین چیدمان (ترتیب)، روشن کننده‌ها را بر روی نوک بینی اعمال کنید، و آن را بخوبی ترکیب نمایید این، سبب میشود بینی شما فورا کوچکتر به نظر برسد.

کوچکتر نمودن بینی با آرایش
با آرایش بینی را کوچک کنید!

شیوه‌های خانگی جالب جهت کوچکتر نمودن بینی در منزل
چطور میتوان بینی خود را با ۱ دستور العمل عادی (نرمال) آسان (ساده) کوچک کرد؟

برخی از درمانهای عادی (نرمال) وجود دارد که میتواند بینی شما را ۱ شبه کوچکتر کند، در ادامه این قسمت از نمناک بعضی از دستور العمل‌های خانگی آسان جهت داشتن بینی کوچکتر در منزل را به شما ارائه میکنیم:
زنجبیل:
۱ لایه چسبنده از پودر زنجبیل و آب درست کنید، آنرا روی ناحیه‌ای که میخواهید کوچک شود بگذارید و بعد از پانزده دقیقه بشویید.
این کار جهت بعضی از اشخاص که امکان دارد گرفتار سوز زیاد شوند پیشنهاد (توصیه) نمیشود
این دستورالعمل باورنکردنی را قطعا به کار ببندید.
روش عادی (نرمال) کوچک شدن بینی
زنجبیل راه حلی جهت داشتن بینی مناسب
یخ: چگونه با یخ بینی خود را کوچک کنیم؟
یخ یکی از ساده‌ترین دستورالعمل هاست تا بینی شما کوچکتر شود.
۱ مکعب یخ را در ۱ پارچه تمیز بگذارید و برروی بینی خود بگذارید.
روزانه این کار را طی مدت ده دقیقه انجام دهید.
بینی کم‌تر پف کرده و به علت یخ و سرما کوچک میشود.
خمیر دندان، سرکه سیب و زنجبیل
طرز تهیه این نسخه عادی (نرمال) کوچک کننده بینی آسان (ساده) است، نسخه‌ای که اثر آن عالیست، کفایت می‌کند ۱ پیمانه چای خوری خمیر دندان، ۱ پیمانه چای خوری زنجبیل تازه و ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب را همراه هم آمیخته میکس نمایید. و ترکیب بدست آمده را طی مدت سی دقیقه بر روی بینی خود بگذارید فراموش نکنید که قبل از بکارگیری محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک نمایید.

پس از گذشت مدت گزینش شده یعنی سی دقیقه ترکیب روی بینی را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و چنانچه احساس خشک شدن پوست در این هر یکصد صورت خود کردید آن را با نرم کننده‌های عادی (نرمال) نمناک کنید.

چنانچه هرروز از این محلول بهره جویی کنید می‌توانید در طی کم‌تر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود حس کنید.

خمیر دندان و کوچکتر نمودن بینی

خمیر دندان و اثرگذاری (تاثیر) خمیر دندان بر کاهش سایز بینی
کسانی که در هنگام بکارگیری آن متوجه سوز یا قرمزی در بینی خود می‌شوند بایستی میزان زنجبیل را در ترکیب اندک کنند.

در پایان:
چنانچه شما از شکل بینی خود رضایت ندارید، ضروری نیست نگران باشید، گام‌های آسان (ساده) و آسان وجود دارد، که وقت زیادی را جهت انجام دادن آن در منزل صرف خواهید کرد که سبب میشود بینی شما کوچکتر شود شما میتوانید بینی خود را با بعضی از تمرینات آسان (ساده) و درمان‌های عادی (نرمال) کوچکتر کنید.

شاید ساده‌ترین کاریکه می‌توانید انجام دهید، اینست که از پارچه‌های تمیز و قالب‌های یخ بهره جویی کنید و آنرا روی بینی بگذارید، تا بینی شما کوچکتر شود.

از سمت دیگر، آرایش، ۱ راه ایدئال جهت داشتن یه ظاهر کوچکتر از بینی شما بشمار میرود.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

1 دیدگاه دربارهٔ «کوچک کردن بینی گوشتی با زنجفیل و سرکه و خمیر دندون، بدون جراحی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *