بهداشت اتاق خواب جنسی با حضور فرزند در خانه

اتاق خواب والدین

 

 

با سلام..از آنجا که بسیاری از مراجعین من در کلینیک این روزها زوجین جوانی هستند که صاحب فرزند میباشند و اکثرا در منازل مسکونی کوچک زندگی میکنند و با حضور فرزند در منزل رابطه جنسی انها نسبت به سالهای نخست ازدواج از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نیست، توجه شما را به چند نکته مهم و حائز اهمیت در این باره جلب مینمایم.

 

  • والدین لازم است با رفتارهای عاشقانه و بوسیدن و در آغوش گرفتن غیر تحریک کننده اما صمیمانه یکدیگر از همان ابتدا پیامهای مثبت درباره ارتباط عاطفی و جنسی مناسب با جنس مخالف به فرزندان خود بدهند.به هیچ عنوان آموزش به کودکان نباید بر مبنای اینکه رابطه جنسی پدیده ای کثیف وشرم آور و گناه آلود است باشد.

 

  • والدینی که در حضور کودکان پوشش نامناسب دارند و یا اقدام به صحبتها و یا رفتارهای جنسی تحریک امیز می نمایند منجر به پرورش بچه های به اصطلاح “شهوانی” میگردند و این بچه ها دچار آسیبهایی نظیر بلوغ زودرس در آینده خواهند شد.

 

  • دیدن صحنه سکس پدر و مادر میتواند برای بچه به منزله یک تهدید و احساس خطر و ناامنی باشد و ضمن اینکه این خاطرات در ذهن کودک می ماند، منجر به بروز اختلالات اضطرابی در ایشان میگردد.از این رو توصیه میگردد در حضور فرزند حتی در دوران نوزادی، والدین نباید اقدام به برقراری رابطه جنسی نمایند و بهتر است اتاق خواب والدین از کودک از سنین 18-12 ماهگی جدا شود.

 

  • درب اتاق خواب شما بایستی در طی شب و خصوصا حین رابطه جنسی قفل باشد که احتمال ورود سرزده واتفاقی کودک گرفته شود و اضطراب حاصل از آن روی فرایند رابطه تان تاثیر منفی نگذارد.

اتاق خواب جنسی

 

 

  • وقتی اتاق خواب کودک از والدین جدا شد لازم است مساله حریم شخصی و احترام به درهای بسته را به کودک یاد داد که قبل از ورود به هر اتاقی که درب آن بسته است درزده و برای ورود منتظر اجازه بماند.

 

  • حواستان به سروصدای حاصل از اتاق خواب باشد، صدای تخت، صدای صحبتهای زن و شوهر و…همه و همه می تواند برای فرزندان کنجکاو شما ایجاد علامت سوال کند، میتوانید این مساله را مثلا با پخش موزیک ملایم در اتاق خواب خود یا کودکان پوشش دهید و یا اینکه درب اتاق خوابتان عایق صوتی داشته باشد و دورتادور آن جهت جذب صدا کاملا پوشیده شده باشد.

 

  • بعنوان یک اصل مهم در هفته لازم است حداقل چند ساعت زوج باهمدیگر خلوتی بدون حضور بچه ها داشته باشند و به این منظور می توانند از کمک نزدیکان و آشنایان معتمدشان استفاده کرده و بچه ها را از خانه بیرون بفرستند، داشتن این ساعات تنهایی به زوج نه تنها در بهبود رابطه جنسی بلکه در تحکیم رابطه عاطفی شان کمک شایانی می کند.

 

  • اگر منزل شما فقط و فقط یک اتاق خواب دارد ، این اتاق خواب باید برای زن و شوهر باشد و جای خواب بچه ها بایستی وسط هال یا پذیرایی باشد، بهیچ وجه اتاق خواب خود را بعد از تولد فرزندان بهم نزنید و اتاق خواب را در اختیار کودک قرار ندهید.

   و در آخر چنانچه در اجرای هر کدام از اصول فوق مشکل دارید و طرز مقابله با آن را نمی دانید توصیه می شود از یک سکس تراپیست کمک  بگیرید.

[divider]

نویسنده: دکتر بهاره صباغ ابریشمی

روانپزشک-سکس تراپیست

فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان

فارغ التحصیل رشته روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران

دارای رتبه چهار بورد تخصصی کشوری در رشته اعصاب و روان

برای کسب نوبت ویزیت با ایشان اینجا را کلیک کنید.

دکتر بهاره صباغ ابریشمی

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *