واقعیت هایی درباره ازدواج

یکی از دوسکسستان نزدیک هفته گذشته ازدواج کرد و در برگزاری مراسم ازدواج خود با حقایق سختی روبرو شد که من در اینجا این حقایق را به ترتیب سختی برایتان بیان می کنم.

  1. در ازدواج نوعی اختلاف وجود دارد که هرگز حل نخواهد. هرچه زودتر این اختلاف را شناسایی کنید بهتر است. شریک زندگی خود را هم تشویق کنید تا این اختلاف را شناسایی کند.
  2. شما فقط می توانید خودتان را تغییر دهید. این واقعیت از لحاظ منطقی واضح و از نظر احساسی چالش برانگیز است.بل از ازدواج
  3. در مورد تلاش های خود کمی جدی باشید. اگر می خواهید کاری انجام شود، سعی کنید و انتظار تحسین نداشته باشید. در اینجا به ویژه کارهای خانه مطرح می شود. کارها را برای خود چارچوب بندی کنید و انتظار نداشته باشید دیگران به کارهای شما توجه کنند. در نهایت شما تمتم این کارها را برای خود انجام می دهید.
  4. شما یکدیگر را انتخاب می کنید. همسر شما تنها عضوی است که خودتان انتخاب می کنید. این رابطه نوعی رابطه صمیمی و خود محور است که هیچ یک از روابط صمیمی دیگرتان به این شکل نخواهند بود. چنین رابطه ای اگر بی برنامه باشد، گاهی ممکن است ناامید کننده و ترسناک باشد.
  5. در زندگی واقعی لازم است روابط، کار و شریک زندگیتان گنجانده شوند. کیفیت هایی که ممکن است باعث ناامیدی شما شوند، ارتباط نزدیکی دارد با کیفیت آنچه دوست دارید.
  6. بافت اجتماعی ازدواج دوست داشتنی است، اما این بافت تمام ازدواج نیست. تایید اجتماعی، هویت به عنوان یک همسر یا شوهر و غیره، جنبه های مهمی هستند و در درجه دوم ارتباط بین شما قرار می گیرند.
  7. دنیای بیرون اساسا این روابط درجه دوم (مورد شماره 6) را می بیند و ممکن است نسبت به روابط شما هم دچار سوء تفاهم شوند. بنابراین قضاوت های آن ها را نادیده بگیرید.
  8. یک رابطه خوب با تلاش بهتر می شود. سعی کنید اتفاقات مربوط به یک رابطه بد را برجسته نکنید. بسیاری از روابط بد را دیده ایم که پس از چاش های فراوان، شکل خوبی گرفته اند.
  9. مسئول خرسندی و رضایت خود باشید. شریک زندگی خود را مطابق اهداف، رویاها و رضایت خود حفظ کنید، اما به یاد داشته باشید او مسئول تامین تمام موارد یاد شده نیست. به وی اجازه دهید تا رویاهای خود را بشناسد.
  10. زدواجاور اهرگز لحظه برقراری ارتباط اولیه را فراموش نکنید. احساسی که شما نسبت به یکدیگر داشته اید، طی هفته ها و ماه های بعد این احساس اولیه می تواند به استحکام رابطه کمک کند.

نگارنده: سمیه محمدی

 

ارائه خدمات مشاوره قبل ازدواج و بهداشت و رفتار جنسی در شعب تهران و یا کرج

گروه پزشکان جایروس


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *