تعبیر خواب من چیه؟

تعبیر خواب من چیست؟

هزاران کتاب، وب سایت، برنامه تلویزیونی وجود دارند که کارشان تعبیر خواب شما است! “خواب شما این معنی را می دهد” یا “خواب شما آن معنی را می دهد”. اما، تا به حال، از خود پرسیده اید که این افراد از کجا تعبیر خواب شما را می داند؟!!!!

البته در این نوشته نمی خواهیم بالن تعبیر رویاهایتان را با سوزن بترکانیم، اما باید بگوییم که این افراد هیچ چیزی از تعبیر خواب نمی دانند. حتی محققین خواب نیز توانایی این کار را ندارند.

این حالت تنها از فریب ذهن انسانی ناشی می شود که می خواهد بدون دانستن حقایق به جمع بندی و نتیجه گیری برسد. مانند اینکه می گوید:

“خواب باید معنایی داشته باشد، اینطور نیست؟”

پاسخ به این سوال این است : “نه! همیشه”. خواب دیدن یکی از اسرار انگیزترین پدیده های انسانی است.

مسئله دیگر این است :

” شاید ما نیاز به خواب دیدن نداریم، اصلا”

افراد فکر می کنند که اغلب مردم خواب می بینند، در صورتی که درست نیست. افرادی که سکته یا تومور مغزی دارند، توانای خواب دیدن را از دست می دهند- انقطاع کامل خواب دیدن. با این حال، این افراد ذهنی سالم و زندگی ایی خلاقانه و پربار دارند. تحقیقات نشان داده اند که برخی افراد بدون هیچ آسیب مغزی، توانایی خواب دیدن ندارند!!!!

حال ما متوجه شدیم که برای داشتن سلامت جسمی و روانی، نیازی به خواب دیدن نیست. ما در جهان “خواب بینان” و “خواب نبینان” زندگی می کنیم.

چالش شما یافتن پاسخ این سوال نیست:

 “تعبیر خواب من چیست؟”

بلکه درک کلیت خواب با استفاده از آگاهی خودتان است. شما باید خود در مورد آنچه دیده اید به تفسیر و تعبیر بپردازید. درستی و نادرستی خوابتان را خود پیدا کنید!!!

خواب دیدن تنها یک بخش از آگاهی ما است. اگر ما می خواهیم به درک از زندگیمان برسیم، باید تمام قسمت های آن را بشناسیم. شاید علت خواب دیدن ما منقطع بودن ذهنمان است – آگاهانه و ناخودآگاه. بنابراین، نیاز به بیدار شدن و توجه به اطراف بدون قضاوت و تفسیر داریم. مانند اینکه از دیدن یک گل، بدون تفسیر کردن آن لذت ببریم. پس، تصمیم و قضاوت براساس ادعای دیگران در تعبیر خواب شما امری غیر عاقلانه است!!!!

مهم این است که :

هوشیار، گوش به زنگ، و مشاهده گر باشید.

ما در جهان شلوغی، پر از فشار و آشفتگی زندگی می کنیم. گاهی نیاز است که تمامی این شلوغی را خاموش کنیم :  تلویزیون، کامپیوتر، تلفن ، پیام کوتاه، و غیره. آرام و بدون قضاوت بنشینیم و خود را مشاهده کنیم. پس از مدتی آنقدر در مورد خود کشف کرده اید که دیگر نیازی به هیچ خواب دیدنی ندارید. ذهنتان هوشیار، زنده و کلی نگر شده است.

نگارنده: شیرین قلی زاده


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

1 دیدگاه دربارهٔ «تعبیر خواب من چیه؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *