مرکز مشاوره غرب تهران | بهترین روانشناس غرب تهران

خدمات روانشناس غرب تهران

 

برای هموطنان ساکن غرب و جنوب تهران؛ برای روانشناس غرب تهران مجموعه کلینیک های مشاوره و روانشناسی جایروس را معرفی می کنیم:

  • مشاوره مهارت‌های زندگی
  • مشاوره دانستنی‌های روانشناسی
  • روان تحلیلی
  • روانکاوی
  • مشاوره کلیه اختلالات روانشناختی
  • مشاوره کلیه اختلالات روانپزشکی
  • مشاوره اختلال شخصیت
  • مشاوره اختلالات فراگیری
  • مشاوره اختلالات بدنی
  • مشاوره دلهره (استرس)
  • مشاوره خلق پایین (افسردگی)
  • مشاوره وابستگی (اعتیاد)
  • مشاوره وسواس
  • مشاوره هراس (پانیک)
  • مشاوره انزوا
  • مشاوره خشم
  • مشاوره نوروفیدبک
  • مشاوره بیوفیدبک
  • مشاوره زوجین
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره حریم خصوصی
مرکز روانشناسی غرب تهران
شعبه جنوب و غرب تهران کلینیک آلومینا

 

انواع مختلف روان شناسان در غرب تهران

 

وقتی که افراد کلمه روان‌شناس یا مشاوره را می‌شنوند، بسیاری از آن‌ها فورا یک مرد یا زن را تصور می‌کنند که در یک دفتر نشسته‌ و یادداشت برمیدارد در حالی که مراجع بر روی یک کاناپه غش چرمی می‌نشیند.

البته، هستند روانشناسانی که هنوز روانکاوی را به شیوه کلاسیک انجام میدهند و از کوچ (کاناپه ای مانند کاناپه اتاق فروید) استفاده میکنند اما در  حال حاضر حتی روانکاوی نیز تغییرات زیادی کرده و به شکل کلاسیک آن کمتر انجام میشود. فارغ از اینکه روانشناسان رویکردهای مختلفی برای درمان دارند؛ کارهای دیگری نیز انجام میدهند!! آیا می‌دانستید که روان شناسان وجود دارند که نحوه کار افراد و تعامل با ابزار در محیط خود را مورد مطالعه قرار می‌دهند؟ یا اینکه بعضی از روانشناسان راه‌هایی برای کمک به گرم شدن جهانی هوای کره زمین مطرح می‌کنند؟ روانشناس غرب تهران در حوزه اعتیاد، خانواده و زوج، سکس تراپی، تحصیلی، کودک و مشاوره فردی حضور دارند.

 

بهترین روانشناس غرب تهران

تفاوت های میان روانشناس و روانپزشک

 

اغلب مردم بین روانشناس و روان‌پزشک گیج می‌شوند. در حالی که هر دوی آن‌ها مغز، احساسات، عواطف و افکار را مطالعه و درمان می‌کنند، تفاوت مشخصی بین دو زمینه وجود دارد.

تفاوت اصلی بین این دو حوزه، عمدتا نحوه آموزش، آموزش های خاص، تمرین و درمان دارویی است.

اگر شما بخواهید به یک روان‌شناس و تبدیل شوید، تحصیلات خود را با یک مدرک لیسانس در روانشناسی شروع خواهید کرد. پس از کسب لیسانس در رشته روانشناسی و یا کارشناسی روان‌شناسی، شما باید در یک برنامه فارغ‌التحصیلی شرکت کنید تا درجه کارشناسی‌ارشد و همچنین درجه دکترا در روان‌شناسی نیز داشته باشید. درباره مشاوره هم تقریبا همین روند طی میشود.

یک روانشناس ممکن است به عنوان یک روانکاو تمرین کند که نیاز به آموزش اضافی برای تبدیل شدن به یک متخصص در روش درمانی سلامت روانی که به عنوان روان‌کاوی شناخته می‌شود، بشود.

ولی برای روان‌پزشک شدن نیاز است که ابتدا به مدرسه پزشکی بروید و پزشک عمومی شوید. پس از مدرسه پزشکی، شما چهار سال رزیدنتی را به اتمام می‌رسانید، در طی این مدت آموزش شما در رشته روان‌پزشکی تحصیل خواهید کرد.

این دوره معمولا در بیمارستانی در بخش روان‌پزشکی انجام میشود. تعدادی تخصص وجود دارد که شما می‌توانید انتخاب کنید، زمینه‌هایی مثل روان‌پزشکی عمومی، روان‌پزشکی کودک، روانکاوی، روان‌پزشک قانونی و مجموعه‌ای از گزینه‌های دیگر. در مرکز مشاوره غرب تهران، فوق تخصص سایکوسوماتیک، فوق تخصص کودک، روانکاو و روانپزشک در حوزه اعتیاد حضور دارند.

اگرچه تفاوت‌هایی در این دو زمینه وجود دارد، روانپزشکان و روانشناسان اغلب در درمان بیماران با یکدیگر هم‌کاری می‌کنند. یک روان‌شناس قادر به نوشتن نسخه نیست، اما ممکن است توصیه کند که بیمار به منظور دریافت دارو توسط یک روان‌پزشک معاینه شود. و برعکس برای روانپزشکان، آن‌ها اغلب به بیماران نیازمند مشاوره توصیه می کنند که به روان‌شناس مراجعه کنند تا مشاوره و یا رواندرمانی را دریافت کنند. در مرکز مشاوره غرب تهران هم روانپزشک و هم روانشناس غرب تهران حضور دارند.

تمرکز عمده روانپزشکان به سمت درمان اختلالاتی مانند عدم تعادل شیمیایی مغز است، در حالی که تمرکز اولیه یک روانشناس روی افکار بیماران، احساسات و سلامت عمومی فرد است.

 

مرکز مشاوره غرب و روانشناس غرب تهران

 

 

 روانشناس غرب تهران در مرکز مشاوره چه خدماتی ارائه می دهند؟

 

تیمی متشکل از متخصصین مغزواعصاب، اعصاب و روان، روانشناس غرب تهران و گفتاردرمانگر در مرکز مشاوره غرب تهران، حضور دارند. لازم به ذکر است که روانشناسان و روانپزشکان مجموعه هرکدام در حوزه های مختلفی کار میکنند و بهتر است با منشی تماس بگیرید تا بتواند شما را راهنمایی کند که بهترین فرد برای درمان شما چه کسی میتواند باشد. بخش پذیرش در مرکز مشاوره غرب تهران آموزش دیده اند تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

 

روانشناس غرب تهران حوالی میدان آزادی

 

برج آزادی که قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران ، به نام برج شهیاد شناخته می‌شد، اصلی‌ترین و یکی از نمادهای شهر تهران است و تقریباً در همه جای جهان ایران را با این نماد می‌شناسند و در سال ۱۳۴۹ خورشیدی، توسط حسین امانت، معمار ایرانی ساخته شد برج آزادی، به عنوان نماد «ایرانِ مدرن» و برای یادبود جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران در میانه یکی از میدان‌های اساسی غرب تهران به نام میدان شهیاد و آزادی کنونی طراحی و بنا شده است. مرکز مشاوره غرب تهران نزدیک به این بنا است.

[divider]


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «مرکز مشاوره غرب تهران | بهترین روانشناس غرب تهران»

  1. سلام خسته نباشید در زمینه روانشناسی شغلی. و اینکه فرد نمیدونه چه شغلی میخواد. در غرب تهران مشاوره دارید. من ساکن پونک هستم. ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با مرکز شعبه آزادی تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *