درمان غیر تهاجمی تحریک مستقیم فراجمجمه ایی مغز با دستگاه TDCS در افراد سالم

IMG_20151212_220844

افراد سالم ( منظور افرادی هستند که از سلامت روانی برخوردارند) نیز می توانند برای ارتقا عملکرد ذهنی خود از روش درمان غیر تهاجمی تحریک مستقیم فراجمجمه ایی مغز با دستگاه TDCS استفاده نمایند ( برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید).

ویژگیهای این افراد عبارتند از :

  1. به خود و دیگران اعتماد دارند. افرادی که خود را قوی و صاحب اراده می دانند، هیچگاه از رویارویی با حوادث نمی هراسند و همواره خود را تاثیرگذار دیده و توان مقابله با ناهنجاری ها را در خود می بینند. افراد سالم دایم به دنبال بالا بردن سطوح آگاهی و جسمانی خویش هستند، دارای روابط اجتماعی فراگیرند، و به ضوابط جامعه احترام می گذارند.
  2. در خود احساس لیاقت می کنند. فرد سالم خود را تاثیرگذار، مفید و موثر می داند؛ زیرا توان انجام کارها را در خود می بیند. او از احساس ناتوانی گریزان بوده و همواره تلاش می کند با پذیرفتن مسوولیت هایی در حد توان خود، موثر بودن خویش را بر همگان اثبات کند.
  3. زندگی را پدیده ای باصفا می دانند. فرد سالم فعال و کوشا است. او نقش خود را در زندگی، همواره بالا تر از حدتصور دیگران می بیند. زندگی را جلوه ی قدرت خداوندی دانسته و می کوشد تا در هر چه زیباتر کردن محیط زندگی خویش نقشی تاثیرگذارتر داشته باشد.
  4. دارای رشد متناسب روانی و جسمانی  هستند. ما انسانها در هر مرحله از رشد جسمانی خویش، رفتارهایی  را اتخاذ می کنیمکه از یک سری قوانین خاص زیستی پیروی می کنند.
  5. یک کار فکری یا عملی انجام می دهند. بیکاری، زمینه ی بروز بسیاری از ناهنجاریها است و شاید یکی از دلا یل اصلی آن عدم خود باوری در افراد است. هر فرد، توانایی انجام و یادگیری کارها را دارد؛ پس باید بتواند در این جهان لایتناهی برای خود، کاری شرافتمند بیابد و انجام دهد.
  6. در تولید مثل جامعه نقش دارند. بدیهی است که افراد سالم تلا ش می کنند تا یادگاری از خویش باقی بگذارند، زیرا از عملکرد و زندگی خویش احساس رضایت کرده و تلا ش می کنند تا با بارور ساختن نسل خود، دین خود را به جامعه ادا کنند.

 یک فرد سالم همواره خود را مدیون جامعه می داند، زیرا اگر تلا ش جمعی نباشد، زندگی فردی غیرقابل تصور خواهد بود.

انسان موجودی با نیازهای فراوان است که براي بهبود، ارتقاء عملكرد، افزايش توان مغزي و تقويت حافظه مي تواند  از دستگاه TDCS استفاده نماید ( برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)


اگر به دنبالی راهی برای افزایش هوش و حافظه و بهبود عملکرد مغزتان هستید، دوره تقویت هوش و تقویت حافظه دکتر مصطفی امیری را از دست ندهید.

تقویت هوش


 

IMG_20151213_104656
درمان TDCS در كلينيك فوق تخصصي مغز و اعصاب آلومينا تحت نظر متخصص این دستگاه انجام می شود که برای اطلاعات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید. 

IMG_20151212_221020
ليلا نوروزجم

كارشناس ارشد روانشناسي


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

8 دیدگاه دربارهٔ «درمان غیر تهاجمی تحریک مستقیم فراجمجمه ایی مغز با دستگاه TDCS در افراد سالم»

  1. سلام وقتتون بخیر

    برای درمان تکلم(نیمه آفازی)روش درمان خاصی وجود داره اگه امکانش هست به همکاراتون بفرمایید بامن تماس بگیرند .ساکن تهران هستم

  2. اختلال دو قطبی افسردگی شدید باوجود درمان دارو وروان درمانی. هرسال بهار عذاب شدید دارد دوتاسه ماه لطفااگر میتوامیث گمکم کنید زندگیم مختله تربخداا

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      هر دوروش بسیار خوب بوده و باید ادامه دهید .

  3. سلام خسته نباشید من داداشم حدود سه سال است افسردگی گرفته چند بار بهش گفتم بریم دکتر خوب میشی اونم میگه این همه پول رو برا چی بدیم چون یکم وضع مالیمون خوب نیست قبول نمیکنه حالش خیلی بد میشه من خیلی نگرانشم شب وروز دور از چشمش گریه میکنم دعا میکنم خوب بشه اما فایده نداره تو رو خدا کمکم کنید هر چقدرپول درمانش باشه كار میکنم درستش میکنم فقط کمکم کنید خیلی خودشو با دستش میزنه دارم جزغاله میشم دیگه کم آوردم .کمکم کنید ععذر میخوام مطلب زیاد شد بچهاردبیلم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه در اردبیل نماینده ای نداریم و برای درمان باید تهران تشریف بیارید و در این خصوص جناب خانم صلحی و یا جناب دکتر قاسم زاده می توانند به شما کمک کنند.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      می توانید از نمایندگی ما در شیراز راهنمایی بگیرید جهت کسب اطلاعات تماس به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *