ورزش هایی برای داشتن رابطه ی جنسی بهتر

قلب:

قلب

انجام برخی تمرین های جسمی لذت رابطه ی جنسی را برای هر دو طرف به میزان زیادی افزایش می دهد. هرگونه فعالیتی که باعث افزایش ضربان قلب شده و تنفس را سخت تر کند، از پیاده روی سریع تا دوچرخه سواری، می توانند باعث افزایش جریان خون شوند، از جمله مناطق واقع در پایین بدن. این امر یک مسئله ی مثبت برای هر دو جنسیت محسوب می شود: نعوظ قویتر برای مردان و هیجان بیشتر برای زنان.

شنا کردن:

محققان دانشگاه هاروارد دریافتند که شناگران مرد و زن در سن شصت سالگی نیز قادرند مانند افراد 20 ساله رابطه ی جنسی برقرار کنند. شنا باعث ایجاد استقامت، افزایش فشار خون و بهبود انعطاف پذیری و قدرت شده و میزان استرس را کاهش می دهد. علاوه بر این کالری های اضافه را می سوزاند و برای افراد دارای اضافه وزن مفید است (اضافه وزن باعث کاهش میل جنسی می شود)، به خصوص مردان چاق که معمولا دچار مشکل نعوظ می شوند.

وضعیت قورباغه

وضعیت قورباغه

برخی محققان معتقدند که این تمرین بدن را در هنگام برقراری رابطه ی جنسی انعطاف پذیرتر می کند. این تمرین یکی از بهترین روش های باز کردن ران می باشد که در امتداد ران درونی، کشاله ی ران و باسن انجام می شود. این حرکت استرس را نیز کاهش می دهد که در هنگام برقراری رابطه ی جنسی بسیار موثر خواهد بود.

حرکت لولا

لولا

اگر می خواهید بدون بیرون دادن کمر یا پاهای خود در یک موقعیت مناسب قرار بگیرید، برخی پزشکان حرکت لولا را پیشنهاد می کنند. برای چند ثانیه با یک زاویه ی 45 درجه به سمت عقب خم شده و سپس راست بایستید و این حرکت را تکرار کنید. این حرکت ثابت است اما در حالت ایستاده قدرت زیادی ایجاد می کند.

حرکت کیگل

کیگل

این حرکت برای درمان بی اختیار ادرار بوده و عضلات کف لگن را تقویت می کند که به معنای ارگاسم ناگهانی می باشد. خانم ها با حرکت کیگل بیشتر آشنا هستند، به علاوه این حرکت از انزال زودرس در آقایان پیشگیری می کند. اما مطالعات نشان می دهند که نیمی از مردم این حرکت را به درستی انجام نمی دهند. در حالت انجام درست این حرکت، اگر خانم ها  انگشت خود را در واژن خود قرار دهند باید به نوعی احساس فشار کنند و آلت تناسلی مردان نیز بلند خواهد شد.

حرکت شنا

شنا

این حرکت برای تقویت داخلی ترین ماهیچه های عرضی شکم و عضلات بالای بازو، ران و کفل ها بسیار مناسب است. این عضلات باعث بالا رفتن ثبات فرد شده و می تواند برای مدت طولانی تری به شریک خود نزدیک بماند. این حرکت رت روزی یک بار و به مدت 60 ثانیه یا بیشتر انجام دهید. اگر انجام حرکت روی انگشت های پا بسیار سخت و آزار دهنده است، می توان این حرکت را روی زانوها انجام داد.

حرکت گربه – گاو

حرکت گربه سگ

به این حرکت یوگا به عنوان فرم دیگری از مقدمه ی عشقبازی فکر کنید. این حرکت نوعی تمرین نرم روی ستون فقرات محسوب می شود و کمک به اشتن ریتم تنفسی مناسب می کند و تمرکز را افزایش می دهد، بنابراین ذهن نیز در زمان حال می ماند. این حرکت را با یک جریان مداوم انجام دهید، طوریکه در زمان قوس دار کردن کمر، یک نفس عمیق به داخل و در زمان معکوس کردن قوس کمر یک نفس به خارج داشته باشید.

فشار به لگن

فشار به لگن

حرکت مورد علاقه ی شما هر چه باشد، این حرکت یک ورزش کلیدی و مهم است. اما وقتی شما در وضعیت خوبی نیستید، فشار دادن های قوی می توانند باعث خستگی بسیار شدید شوند. برای استقامت و انعطاف پذیری بیشتر روی همسترینگ و گلاتس خود کار کنید. تمرین هایی که به لگن فشار می آورند، باسن را می سازند و به این وسیله فرد احساس خوب داشته و خوب به نظر می رسد.

همراهی یکدیگر

حرکات هماهنگ

زوج هایی که قسم می خورند که همیشه با هم باشند، بنابراین باید برنامه ای را ترتیب دهند که تمرین های ورزشی را نیز با یکدیگر انجام دهند. بررسی ها نشان می دهند برخی فعالیت های فیزیکی چالشی باعث تحریک فرد می شوند و پس از انجام این تمرین های دو نفره بیشتر به سمت شریک زندگی خود جذب می شود، علاوه بر این ها روابط عاطفی را نیز تقویت می کنند (به عنوان مثال دویدن در کنار هم و با سرعت یکسان.).

[divider]

کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان آلومینا


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *