پوزیشن های مورد علاقه آقایان در رابطه جنسی

برای شناخت پوزیشن های مورد علاقه آقایان باید ابتدا اطلاعاتی در مورد ارگاسم در مردان داشته باشیم. ارگاسم مرد ممکن است آسان تر از ارگاسم زن به نظر برسد، اما بر اساس نظرسنجی های اخیر، 29٪ مردان گاهی بدون احساس لذت بردن از رابطه جنسی، انزال راتجربه می کنند و حتی 18٪ به دروغ به همسرشان می گویند که به ارگاسم رسیده اند!

ارگاسم مرد چیست؟

این سوال کاملا ابتدایی  به نظر می رسد است. همه ما می دانیم که جواب چیست!

وقتی تحریک شدید جنسی منجر به انزال در مردان می شود، هجوم عصبی به سمت اندام های تناسلی منجر به انقباض پروستات (کانال هایی که اسپرم را حمل می کنند) و عضلات لگن، ران و پایه آلت تناسلی می شود. ضربان قلب و تنفس و فشار خون در حین انزال و ارگاسم افزایش می یابد. در طول این مدت کوتاه، مردان لذت شدیدی را تجربه می کند که متاسفانه تنها چند ثانیه طول می کشد. این زمانی است که مرد اسپرم را آزاد می کند.

چگونه می توان ارگاسم را بهبود بخشید؟

به طور طبیعی، رابطه جنسی می تواند منجر به ارگاسم از طریق انزال شود، اما در طول رابطه جنسی، لذت معمولا بسیار قوی تر و عمیق تر است.

همچنین، حتی اگر لذت بردن در حین رابطه جنسی برای مردان زیاد باشد، مردان با تمرین می توانند یاد بگیرند که ارگاسم خود را به تاخیر بیاندازند و نهایتا با شدت بیشتری به ارگاسم برسند. وقتی یک مرد ارگاسم چندگانه را تجربه می کند، دومی یا سومی گاهی اوقات می تواند لذت بخش تر از اولین ارگاسم باشد.

چرا گاهی اوقات رسیدن به ارگاسم دشوار است؟

مشکلات ارگاسم می تواند به دلایل فیزیولوژیکی (سن یا بیماری) یا دلایل روحی (افسردگی، فقدان اعتماد به نفس، خشم، اضطراب، گناه، خستگی، ترس از عدم امکان پذیر بودن و غیره) باشد.

توانایی انسان برای ارگاسم همچنین می تواند توسط الکل، ضد افسردگی ها و … تحت تاثیر قرار گیرد. فقدان تمایل و انگیختگی ناکافی نیز می تواند سبب عدم رسیدن به ارگاسم شود.

اگر در ارگاسم و انزال مشکل دارید بهتر است با یک سکس تراپیست مشورت کنید.

بهترین مرکز زوج درمانی و سکستراپی در کشور!

 


یکی از بهترین پوزیشن های مورد علاقه آقایان در اغلب آمار هایی که از مردان گرفته شده داگی استایل است (مانند شکل زیر)

پوزیشن های مورد علاقه آقایان

چرا مردان این پوزیشن را خیلی دوست دارند؟

1- احساس قدرت و کنترل می کنند

2- نفوذ عمیق آلت را تجربه می کنند

3- نمای خوبی از بدن همسرشان دارند


در ادامه در تصاویر می پردازیم به موقعیت های جنسی مورد علاقه آقایان و بهترین موقعیت های جنسی برای تحریک کلیتوریس و نقطه جی در خانم ها

رسیدن به ارگاسم در چند ثانیه با بهترین پوزیشن های مورد علاقه آقایان و خانم ها

وضعیت توصیه شده اول:

چیزی که در تصویر متحرک بالا نمایش داده شده یکی از بهترین پوزیشن ها برای تحریک همزمان واژن و کلیتوریس است و حتی برای افرادی که سایر آلت خیلی کوچکی هم دارند با لذت زیادی برای شریک شان همراه خواهد بود.


تحریک کلیتوریس

پوزیشن چهره در چهره (رویارو)

این یکی دیگر از پوزیشن های مورد علاقه آقایان است و همچنین این موقعیت عاشقانه تنها با افزودن توجه بیشتر به کلیتوریس برای شما شیرین تر می شود. شما می توانید با چسباندن بدنتان به شریک جنسی تان کلیتوریس شریک تان را بیش از پیش تحریک کنید. گاهی زاویه رو به سمت عقب هم کمک کننده است.


پوزیشن قورباغه سکسی مورد علاقه آقایان

در این پوزیشن (پوزیشن سگی) هم مرد در اوج تحریک است و هم زن و همزمان برای تحریک بیشتر نقطه جی زن میتواند دست ها را از هم بازتر کند و به زمین نزدیک تر شود و بازکردن باسن هم باعث نفوذ عمیق تر آلت مرد می شود. این هم یکی از پوزیشن های مورد علاقه آقایان است. 


سایر پوزیشن های لذت بخش جنسی برای زنان در ادامه در تصاویر آمده است و امیدواریم که از دیدن این تصاویر لذت ببرید و آموزش های کافی جنسی را برای شما به همراه داشته باشد.

پوزیشن های مورد علاقه آقایان

منبع 1


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

7 دیدگاه دربارهٔ «پوزیشن های مورد علاقه آقایان در رابطه جنسی»

  1. با سلام من یه پسر 18ساله هستم شهوتم خیلی بالاس نمیتونم جلو خودمو بگیرم خود ارضایی میکنم هر روز

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      نیاز جنسی یک امر طبیعی و غریزی است که میزان آن در افراد مختلف، متفاوت می باشد. میل جنسی بالا تا زمانی که بر روی زندگی و روابط شما تاثیر منفی نگذارد، نگران کننده نیست. اما اگر میل جنسی شدید زندگی تان را مختل کرده یا باعث شده فعالیت های جنسی شما از کنترل خارج شود ممکن است دچار اعتیاد جنسی شده باشید.
      راهکارهای موثر در این خصوص:
      رژیم غذایی
      روان درمانی
      داروهای کاهش میل جنسی (با تجویز پزشک)
      فعالیت ورزشی

    2. ببخشید اقا ۱۸ ساله نکنه انتظار دارید که یک نفر پیدا بشه وبیاد نیاز جنسی شما را برطرف کنه ،اینجا این خبرها نیست ،باید به پزشک مراجعه کنید و درمان شوید ،یا اینکه با خانواده محترمتان صحبت کنیدتا همسری را برای شما انتخاب کنند و ازدواج کنید تا مشکلات برطرف شود ،بعد ازدواج ببینم بازم این مشکل دارید یا دنبال مشکلات زندگی هستید ودیگه مشکل جنسی به فراموشی سپرده میشود

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      اولین موردی بود که گزارش شده ممنون از شما بررسی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *