تیم فوق تخصصی اعصاب و روان /بهترین روانشناس کودک در تهران

بهترین متخصص اعصاب و روان و روانشناس کودک در تهران کیه؟

 

اعصاب و روان یا همون روانپزشکی تو سالهای اخیر  این قدر فوق تخصصی شده که صحبت کردن از بهترین متخصص اعصاب و روان تهران عملا بی معنی شده ، چون هر متخصصی در یک فیلد کاری تخصص و یا تجربه و یا فوق تخصص دارد.

مثلا یکی بیشتر درمان دارویی می کند، یکی فقط در اختلالات وسواسی کار می کند، یک روانپزشک فقط رویکرد روانکاوی دارد و درمان دارویی چندانی نمی کند و…

بهتر است به جای گشتن به دنبال بهترین متخصص روانپزشکی تهران، دنبال این باشیم که چه فرد یا افرادی بیشتر برای درمان ما سودمند خواهند بود.

در مجموعه تخصصی جایروس، ما سعی کرده ایم با داشتن تیم های فوق تخصصی روانپزشکی و روانشناسان مجرب چنین امکانی را برای شما فراهم کنیم.

تیم  روانپزشکان آلومینا یکی از بزرگترین تیم های تخصصی اعصاب و روان کشور است که دارای 4 کلینیک فعال در تهران و چندین نمایندگی در حال راه اندازی در شهرهای بزرگ ایران است.

متخصص اعصاب و روان و وروانشناس کودک در تهران

 

خدمات ما :

مشاوره روانشناسی

ویزیت متخصص مغز و اعصاب

ویزیت روانپزشک

رواندرمانی

روانکاوی

نوار مغزی

نوروفیدبک

بیوفیدبک

تی دی سی اس (TDCS)

رفتار درمانی

گروه درمانی

خانواده درمانی

و…

برای دیدن لیست کامل متخصصین روانپزشکی و مغز و اعصاب ما ، کلیک کنید.

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

589 دیدگاه دربارهٔ «تیم فوق تخصصی اعصاب و روان /بهترین روانشناس کودک در تهران»

  1. سلام خسته نباشید پسر من الان ۲۲ سالشه واز بچگی بخاطر صرع خفیف بصورت خیرگی وریسه رفتن داروی ریسپریدون و سدیم والپرایت مصرف میکرد تا بچه بود خوب بزرگتر شده دوقطبی .اسکیزوفرنی میگن هست .پرخشاگر شد توهم وشکاک .دپاکین پونصد ت.ترانکوپین صد و الانزاپین ۵ میخوره خوب شده بود. ولی جدیدن همش رو کاغذ یادداشت اعداد تکراری مینویسه . با دیوار حرف میزنه . من دیگه بریدم واقعا یک تیم میخوام که تحت نظر بگیرن از هر لحاظ .چون عقلم دیگه قد نمیده چیکار کنم .شما کمک کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند. کادر متخصصین و درمانگران این حوزه می توانند در این خصوص به شما کمک کنند.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما و فرزند گرامی تان

  2. سلام
    مادری داره ۵۰ سالشه حدودا ۲۵ ساله که مریضی عصبی دو قطبی داره کم کاری تیروئید انسولین هم میزنه
    تو این مدت کلا تحت نظر پزشک بوده سابقه بستری شصت روزه هم داشته الان حالش بدتر شده داروهاش دیگه اثر ندارن همش گریه میکنه همش حرف میزنه لطفا راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی مادر گرامی تان می باشد. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی برای مادر بزرگوارتان

  3. با سلام به تیم پزشکی مجرب جایروس
    مشکل شدید اعصاب روان و به گفته دکتر بالینی افسردگی شدید احتمالا اختلالاتی در ارتباط با دیگر افراد و یکسری مشکلات گنگ و مبهم ایجاد کرده که روز به روز پیشرفت قطعی میبینم البته پیگیری محدودی را به انجام رسوندم که میتونه دلایل متعددی داشته باشه آیا ممکنه به طور کلی ریشه همه اختلالات را پیگیری کرد؟ 23سالمه و متاسفانه شرایط لازمه برای درمان طولانی مدت را ندارم ممنون میشدم اگر راهنماییم میکردید؟!

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. متاسفانه بدون بررسی طبی نمی توانیم در مورد علت این اختلال و طول دوره درمان نظری ارائه دهیم.

  4. باسلام.پسرم7سالشه پیش فعالی داره چهارسال ریسپریدون خورده درسش خیلی ضعیفه دکترش ریتالین دادچهل روزخوردولی خوب نشدعصبی تر شددکترش کپسول استراموکس دادولی پسرم نمیتونه کپسول روببلعه آیاداروی جایگزین داره باتشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت تجویز دارو، نیاز به بررسی و ارزیابی بالینی فرزندتان می باشد. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      شعبه 1 واحد شریعتی است ولی با توجه به مشکل تان همکاران شماره واحد مربوطه را میدهند.

  5. علی اصغرنیازی فرد

    سلام من بعدازمصرف قرص الازین وسبتالوپرام دجارعارضه دردوخواب رفتگی عضلات پاهام وبی قراری شدیدشدم.نظردکترآکاتژیابودوداروهراتغییرداد.آلان گاباپنتین ونورنریپتیلین وپرانول می خورم ولی تاثیرندارن.لطفا راهنمایی کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. بدون بررسی طبی نمی توانیم راهکاری ارائه دهیم. بهتر است با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
      در صورت تمایل می توانید با مرکز شماره یک نیز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  6. سلام .آیا پزشکان مجموعه ی شما در کرمانشاه هم بیماران رو ویزیت میکنند متخصص اعصاب وروان میخوام لطفا معرفی کنید وگرنه در تهران آدرس بدین.

  7. سلام من اختلال دو قطبی دارم .کاربامازپین مصرف میکردم بدلیل افسردگی زیر نظر پزشک 18روزه آریپیپرا زول وتری هگزی فندیل مصرف میکنم بهتر شدم ولی بشدت اضطراب دارم البته نسبت به رو زهای اول بهتر شده ،آیا اضطراب با ادامه ی دا رو از بین میره یا نه ؟و آیا درمان دارویی برای این بیماری تا آخر عمره؟36ساله هستم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. در صورتیکه اضطراب تشدید گردید و یا مانع فعالیت روزانه تان شد با پزشک معالج خود مشورت نمایید. در مورد طول دوره درمان نیز بستگی به شرایط فرد و شدت اختلال دارد و پزشک معالج در این خصوص تصمیم میگیرد.

  8. سلام خسته نباشید یکی از اقوام نزدیک من پرخاشگر.پرخاشگریشون هم اینه که اطرافیانشون رو میزنه و وسایل میشکونه البته دچار ناراحتی سرع هم هستن ایشون 34 سالشون و مدت طولانی این مشکل رو داره و خیلی سال تحت درمان هستن حتی بستری هم شدن ولی فایده نداشته حالا میخواستم بدونم چیکار باید بکنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی وی می باشد. بدون بررسی وی نمی توانیم راهکاری در این خصوص ارائه دهیم. در صورت تمایل از طریق منو تماس و تعیین نوبت ویزیت، با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید و از دکتر مهدی هرمزپور (روانپزشک) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  9. سلام من 10 سال افسردگی دوقطبی دارم یک سال از همسرم جدا شدم داروهام نمی خورم چون خیلی چاق میشم روشی هست که بدون دارو بتونم بهتر بشم یک بار دکار بهم گفت با روان درمانی میشه به شرطی که دارو تاثیر نداشته باشه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. در صورت تمایل با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      در مورد افزایش وزن با مصرف برخی داروها در نظر داشته باشید که این مورد معمولا در طی دوره مصرف دارو می باشد و پس از پایان دوره درمان، بهبود می یابد. هم چنین چنانچه در طول دوره درمان، با پزشک معالج خود مشورت نمایید راهکارهای موثری در این خصوص به شما ارائه می گردد.

  10. سلام
    برادر من تقریبا 10 سال پیش دچار استرس و اضطراب و افکار منفی شد که به شدت مذب شد و چندین بار خودکشی کرد مرتب با خودش صحبت می کرد وبه همه شک داشت تو جمع شرکت نمی کرد ولی با مراجعه به چندین روانپزشک و مصرف دارو الان خدارو شکر حالش خوبه ولی به شدت به قرص هایی که اشتفاده می کنه مثل سرترالاین و… وابسته شده حتی یک روز هم نمی تونه اونها رو مصرف نکنه ولی ماهم نگرانیم که تا کی باید این قرصها رو مصرف کنه چون مصرف اونها باعث بی خیالی شده و خیلی به بعضی چیزها اهمیت نمی ده .
    می خواستیم اگه ممکنه به ما بگید تا کی باید این قرصها رو مصرف کنه و برای ترک قرصها دقیقا باید چکار کنیم .تو رو خدا راهنمایی کنید ما خیلی نگران این مسله هستیم.
    با تشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی برادرتان می باشد. بدون بررسی طبی نمی توانیم نظر قطعی در این خصوص ارائه دهیم. در صورت تمایل با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید و از یکی از درمانگران این حوزه تایم ویزیت و مشاوره اخذ نمایید.
      طول دوره درمان و مصرف داروها بستگی به اختلال و شدت آن دارد. در مورد اختلالات روحی نیاز به صبر و زمان بیشتری می باشد و دوره درمان باید تکمیل گردد.

  11. با سلا م و خسته نباشی خدمت همه عزیزان.خانم من هفت سال پیش افسردگی بعد از زایمان گرفته بود،حالا بعد از هفت سال همون حالات به سراغش اومده به نحوی که دوس داره بخوابه،میلی به غذا نداره اصلا،همش میگه تو دلم اشوبه،صبحها حالت تهوع داره،بی حاله،از لحاظ روحی هم ضعیف شده و میکه فکرای بد میاد تو سرم.پیش یه متخصص بردم که قرص سرترالین و دوکسپین براش نوشته.
    ممنون میشم کمکم کنید به زندگی عادی برگرده

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص و ارائه راهکار درمانی مناسب نیاز به بررسی و ارزیابی طبی همسرتان می باشد. با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه می شود حتما تحت نظر روانپزشک قرار گیرند.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند و برای یکی از درمانگران این حوزه تایم ویزیت و مشاوره هماهنگ نمایند.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و خانواده گرامیتان

  12. سلام. من دختری ترسو بودم از حیوانات موزی و زلزله و باد های شدید و آفتاب خیلی سوزان و آپارتمان های بلند و زیاد شدن جمعیت میترسم. اصلا تحمل مریضی مادرم و خانوادم رو هم ندارم. هر موضوع کوچیکی دربارشون برای من دغدغه بزرگ میشه و شبا تا ساعت ها بهش فکر میکنم و نمیخوابم. اما خودم آروم و بی آزار و مهربون هستم. اما با مردی ازدواج کردم که هیچ جوره نمیتونم کنار بیام با رفتارش. و فقط تحمل کردم و تحمل. ده سال گریه و خود خوری. تو دلم همش غم بزرگی هست از زندگی که دوسش ندارم. داستانش طولانیه. خیلی غصه ها و ترس های بد بر من وارد شد تا از یه روزی متوجه شدم سمت چپ بدنم گز گز میکنه. صورت گوش دست پا. گوشم صدای سوت میده یکسره. عصبی مزاج شدم کمی. کم تحمل. شبا هم اصلا نمیتونم بخوابم. نمیدونم کی خوابم میبره. مغز و اعصاب رفتم ام آر آی نوار مغز نوار گوش اکو قلب همه گفتن مشکل نداری. رفتم اعصاب و روان. آسنترا روزی یه دونه ۵۰ مصرف میکنم اما خوب نشدم. کمکم کنین. من سلامتیمو میخوام.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه می شود به روانپزشک مراجعه فرمایید. طبق مواردی که مطرح کردید این حالات بیشتر جنبه روحی دارد. در صورت تمایل با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  13. نسرین قاسمیان

    سلام وقت بخیر پدر من ساله پیش در جنگ تحمیلی موجی شده تا ۱۵ سال پیش حالش خوب بود ولی یک مرتبه شروع کرد توهم و مشکلات حادی براش پیش آمد ولی بازهم قابل کنترل بود وبیشتر اوقات حالش خوب بود البته با مصرف دارو در حال حاضر یک سال هست حالشونوخیلی بده علائم آلزایمر و مشکلات بعد از سه بار سکته مغزی خیلی حاد شده بیمارستانهای بنیاد شهید قبول نمیکنن آیا شما میتونین کمکمون کنید؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای پاسخ قطعی در این خصوص و اتخاذ راهکار درمانی مناسب نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی پدرتان می باشد.
      در صورت تمایل با دپارتمان مغز و اعصاب جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند و برای پزشک مربوطه تایم ویزیت هماهنگ نمایند.
      با آرزوی سلامتی پدر گرامیتان

  14. با سلام، من چهل سالمه، چند روز پیش حالت ضعف شدید گرفتم و فشار خونم تا ۱۷ رفت و احساس کردم قلبم میخواد بترکه ، احساس کردم سمت چپ بدنم مانند تیوب باد میشه، کادر اورژانس گفتن به خاطر اعصابه و مشکل قلبی نیست،یه دکتر اعصاب هم گفت که پانیک عصبی بوده، لطفا راهنمایی کنید که به کدام متخصص از مراکز خودتون مراجعه کنم، ضمنا من ساکن خرم آباد لرستان هستم، با تشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر مرکزی در خرم آباد نداریم. در ضورت تمایل با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند. با توجه به اینکه این حالت ناشی از حالات عصبی بوده بهتر است توسط روانپزشک ویزیت شوید. پیشنهاد ما در این زمینه دکتر مهدی هرمزپور (روانپزشک) می باشد.

  15. سلام من حدود ۲ساله دارهای مانند لورازپام ۱/۲میلیبعدشود۱/۲کلاناز پام پانزده روزه دارو مصرف نکردم شبا گاهی گیچ ولی بیشتر تو فکر افکاری خود میایند خلاصه نمیشه تا اخر عمر دارو مصرف کنم ایا کسی هست بدادم برسد ۳شبانه فقط خوابیدم درین مدت اخه تاکی

  16. تو را بخدا یک دکتر خوب در تهران که بتواند بیماری دوقطبی و اسکیزو را درمان نماید به من معرفی نمایید.با تشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      از طریق صفحه تماس با مراکز با مرکز شماره یک تماس بگیرید و از دکتر نیوشا محمدی (روانپزشک) تایم مشاوره و ویزیت اخذ نمایید.

  17. سلام من 2سال مشکل تنفسی دارم البته چندماه بود بعد1سالی خوب بودم مجدد این مشکل بروز کرد.استرس ودلشوره شدید مخصوصا درجلسه امتحان وجاهای سربسته جز خونمون وجاهای گرم وکلافه کننده اینا باعث میشه تنگی نفس بگیرم ونفس عمیق ک میکشم کامل نیست ونفسم بندمیاد وکارم به بیمارستان میکشه ومعدمم اسیدمعده زیاددارم وزخم معده خفیف وعفونت زنانه ک میگیرم اما ن مداوم ولی بیشتر دارم وازمایش دادم هورمون وایناهم سالمه حتی قلبم خداروشکر فقط میگن ازعصابه و… دارو مصرف میکنم تازگی میشه راه حل بدین خسته شدم بخدا اگه راهی دکتری چیزی میشناسین معرفی کنید نجاتم بدین نفسم درنمیاد جون میدم هیپنوتیزمم کسی بهم پیشنهاد داد.توروخدا کسی نیدونه راهنماییم کنه تا خوب بشم تاعمردارم دعاتون میکنم .ممنون ببخشید زیاد حرف زدم.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل مختلفی جسمی یا روحی موجب بروز این حالت می گردد. نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد تا متناسب با علت، راهکار درمانی مناسب اتخاذ گردد.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  18. سلام،همسرم الان ۲هفتس،گوشش به شدتت سوت میکشه،،متخصص گوش رفته گفتن مشکلی نیس دکتر اعصاب رفته،یه سری قرص دادن،ولی سوت گوشش خوب ک نشده،بدتر بیقرار شده و استرس داره،چیکار کنم؟؟ممنون میشم جواب بدین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای بررسی این حالت ابتدا مراجعه به متخصص گوش، حلق، بینی توصیه می شود و در صورت عدم مشکل جسمی در این خصوص، توصیه می شود به متخصص مغز و اعصاب مراجعه شود.
      نیاز به معاینه و بررسی بالینی می باشد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را مطالعه فرمایید.
      https://gyrusclinic.com/8-%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4-%DA%A9%D9%87-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF/

  19. سلام و خسته نباشید
    مشکل من , موقه ای که در جمع منو مورد شوخی قرار میدن کلا کنترول خودمو از دست میدم معذب میشم بد جور معذب میشم .یا موقه ای که در جای پر تنش و استرس زا هستم و مورد مقابله قرار میگیرم کلا کنترل خودمو باز از دست میدم یه حالت عجب بم دست میده معذب میشم ینی بهم میریزم شدید نمیدونم خودمو جمع منم یا جواب بدم.

    محبت کنید بگید به چه دکتری مراجعه کنم با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      مراجعه به روانشناس بسیار کمک کننده است دراین خصوص میتوانید برای خانم امیری ویا خانم کاشفی در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  20. سلام من ادم عصبی و پر خواشگری بودم طوری که در هنگاه اعصبانیت چشمانم قرمز و موهای خود را میکندم حتی میخوردم ولی الان بهترم موهای خود را نه میکنم و نه میخورم ولی مشکل اعصبی که زود اعصبی و چشمانم قرمز میشود و ب مرور زمان هم لاغر تر میشم کمکم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      توصیه می شود در این خصوص به روانپزشک مراجعه فرمایید. مواردی که ذکر کردید زمینه روحی دارد. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  21. سلام
    من یه خانم ۳۲ ساله هستم که از سال ۸۸ به دلیل شوک روحی و عصبی دچار توهم بینایی شدم و با وجود مراجعه به متخصص مغز و اعصاب و مصرف دارو هنوز توهم دارم و مشکل عصبی دارم لطفا راهنمایی کنید و متخصص اعصاب و روان مجرب معرفی کنید

  22. با سلام
    خواهرزاده من مکررا دچار حمله عصبی می شه فکش قفل می شه و می لرزه حدود چهل روز پیش احساس خستگی و بی حوصلگی می کنه بعد با گذشت زمان کم کم دچار این حملات می شه الان شدتش بیشتر شده به دکتر غدد مراجعه می کنه بهش می گن کم کاری غده هیپوفیز داری به دکتر اعصاب و روان هم مراجعه کرده چندتا قرص دادن که بخورن اگر خوب نشدن به نورولوژیست مراجعه کنند اما هنوز این علایم رو دارن محیط کارشون هم بسیار پر التهاب ایشون در نیروی انتظامی خدمت می کنن و 28 سالشون لطفا راهنمایی کنید. ممنون از توجهتان.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به معاینه و بررسی بالینی وی می باشد. توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوند. در صورت تمایل با مرکز دولت تماس بگیرید و از دکتر طباطبایی تایم ویزیت اخذ نمایید.

  23. سلام من مادرم ۵۸ سالش هست. دمنشیا (آلزایمر) پیشرفته دارن. مدام بیقراری، گریه و مشکل اعصاب شدید دارن. ممنونتون میشم اگر کمکم کنید. قرصی افسردگی و مسکن‌های مختلف هم زیاد مصرف کردن.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به معاینه و ارزیابی طبی مادرتان می باشد.
      بدون بررسی های بالینی نمیتوان راهکار یا دارویی در این خصوص تجویز کرد.
      توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوند.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید و از دکتر زهرا وهابی یا دکتر نرگس طباطبایی تایم ویزیت اخذ نمایید.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  24. با سلام و وقت بخیر
    من یه دختر 27 ساله هستم که به شدت حواس پرت و خواب بسیار زیاد یعنی تا ولم میکنن میخوابم و اینکه هر موقع خواستم درس و چیز جدیدی یاد بگیرم 10 بار از روش میخونم خیلی توی دانشگاه اذیت میشدم مخصوصا درسهای حفظی و حالام حسابدارم که خیلی دقت و توجه نیاز داره متاسفانه خیلیبا خودم مقابله میکنم که توجهش بیشتر باشه به اطراف مثلا اگر کسی باهام حرف میزنه نصف حرفاش یادم میره و یا حوصله شنیدن ندارم. احساس خستگی زیاد دارم من امسال مادرمو از دست دادم و این مسئله حاد تر شده و الان همه چی زود یادم میره و حتی حرف زدن ساده خودم و حتی استرس و خستگی ذهن ولم نمیکنه-خواهش میکنم کمکم کنید و راهنمایی بفرمایید باتشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام زینب عزیز
      از اینکه مادر گرامی تان را از دست داده اید بسیار متاسفیم و با شما احساس همدردی می کنیم.
      نیاز به معاینه و ارزیابی شما می باشد. برای بررسی دقیق بهتر است ابتدا معاینات لازم توسط متخصص مغز و اعصاب، صورت گیرد، در صورت عدم مشکل خاصی در این زمینه، به روانپزشک ارجاع داده خواهید شد. علل مختلفی موجب بروز این حالت می گردد اعم از جسمی و روحی بنابراین نیازمند ازریابی بالینی می باشد.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  25. سلام چند ماهیه که پدرم توی سرش صدای وزوز یا سوت میشنوه چن جا دکتر بردیم قرص گاباپنتین و چن تا قرص دیگه دادن ولی خوب نشده .اگه درمانی داره لطفا راهنمایی کنید.اگه نیاز به دکتر هست نوبت بگیریم.ممنون.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      علل مختلفی موجب بروز وزوز گوش و یا بدتر و بیشتر شدن صدا میشوند، با این حال دلیل قطعی بیماری هنوز کشف نشده است. دلایل معمولی که باعث ایجاد وزوز در گوش می شود. شامل:
      _ کاهش و از دست دادن شنوایی مربوط به سن
      _ قرار گرفتن در معرض سر و صدای بلند
      _ صداهای شدید و زیاد هم چون صدای وسایل صنعتی و یا جنگی و هم چنین سر و صدای بلند وسایل موسیقی که برای مدت طولانی با صدای بلند روشن باشند، باعث از دست دادن شنوایی فرد می شوند.
      _ گرفتگی گوش با جرم ها و واکس گوش
      _ بعضی از انواع بیماری ها به خصوص بعضی از انواع بیماری های خونی
      _ بعضی از انواع داروها هم چون آنتی بیوتیک ها
      _ داروهای درمان سرطان، داروهای ضد افسردگی، آسپرین و …

      چه کسانی دچار وزوز گوش می شوند؟
      هر کسی ممکن است دچار وزوز گوش شود، اما افراد زیر بیشتر در معرض این اختلال قرار می گیرند:
      _ افرادی که به صورت طولانی مدت در برابر سر و صدای بلند قرار می گیرند.
      _ افزایش سن نیز یکی دیگر از عوامل است و افراد مسن در خطر بیشتری هستند.
      _ مردان بیشتر از زنان دچار این مشکل وزوز گوش می شوند.
      _ افراد سیگاری بیشتر از سایر افراد دچار این مشکل می شوند.
      _ افرادی که دچار بیماری های قلبی عروقی هستند.

      عوارض وزوز گوش:
      وزوز گوش می تواند بر کیفیت زندگی تاثیر بگذارد، هر چند عوارض آن بر روی افراد متفاوت است، اما فرد ممکن است در صورت وزوز گوش دچار مشکلاتی هم چون خستگی، استرس، مشکلات خواب، مشکل در تمرکز، مشکلات حافظه، افسردگی، اضطراب و نگرانی گردد.

      درمان وزوز گوش:
      اگر وزوز گوش به دلیل مشکلات دیگری باشد پزشک با درمان آن مشکل به بهبود وزوز گوش هم کمک می کند و معمولا با درمان مشکل دیگر، وزوز گوش هم حل می شود.
      این درمان ها شامل خالی کردن واکس گوش، درمان مشکلات قلبی عروقی و یا تغییر دارویی باشد. البته در بیشتر مواقع دلیل اصلی وزوز گوش پیدا نمی شود. در این شرایط پزشک از روش های دیگری استفاده می کند. این روش ها شامل استفاده از ماشین های نویز سفید، استفاده از سمعک و ماسک های صدا (چیزی شبیه سمعک که درون گوش قرار می گیرد) می شوند.
      دوست عزیز توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینات دقیق تری صورت گیرد.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید و از دکتر نرگس طباطبایی یا دکتر زهرا وهابی تایم ویزیت اخذ نمایید.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما و پدر گرامی تان

  26. سلام من چندساله داروی اعصاب مصرف میکنم اما مشکلم حل نشده هم وسواس فکری دارم هم تیک عصبی شدید دارم بسیار هم منزوی وناامید هستم حوصله کوچکترین کاری رو ندارم انگیزه واراده ندارم میشه یه دکتر خوب بهم معرفی کنید؟!

    1. مدیر بخش توسعه و تحقیق

      دوست عزیز
      میتوانید برای حل مشکل خود با مراجعه به بخش تماس با ما برای دکتر هرمز پور نوبت بگیرید

  27. سلام برادرم۴۴سالشه از7سال پیش با خبر مرگ پسر داییم افسردگی گرفت وتا مرز خودکشی وبریدن گلوش رفت وتوسط فوریتهای 115 وبمارستانی نجات پیدا کرد وتحت درمان داروی وشوک توسط دکتر بود اما بازم حالش بد شده ودوبار دیگه دست به خودکشی زده که ۴در مراقبتهای ویزه بیمارستان بودن چون خودشو از پشت بام پرت کرده بود الان بهتره،اما احساس نا امیدی و پوچی داره

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      برای اتفاقی که برای برادرتان رخ داده بسیار متاسفیم.
      به وی کمک کنید منابع بالقوه‌ی پشتیبانی را از افرادی که برای او ارزش و اهمیت قائل هستند، شناسایی کند، مانند خانواده، دوستان، یا درمانگر این حوزه.
      روند درمان او را پیگیری کنید. فردی که در فکر خود کشی است ممکن است تمایلی به گرفتن کمک نداشته باشد و حتی درمان را پس از نخستین دیدار با درمانگر ادامه ندهد. حمایت شما بسیار موثر است که برادرتان درمان را ادامه بدهد.
      در این زمینه حتما از روانپزشک کمک بگیرید، قطعا با راهکارهای عملی مثبت و دارو درمانی این شرایط قابل کنترل و بهبود می باشد.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی شما و خانواده محترمتان

  28. سلام
    مادرم ۴۸ ساله است و در س ۳۰ سالی طلاق گرفته دارای ۴ فرزند که با خود زندگی میکنند
    حدود ۱۷ سال که مشکل اعصاب و روان هادی دارد و تا به حال ۲بار در بیمارستان بستری شده است ما به هر دکتری که مزاجعه میکنیم قادر به درمان نیست چه کنیم
    علائم بیماریش
    پرخاشگری شدید
    استرس
    سوء ضن به همه افراد
    گاهی اوقات کتک کاری
    و همش فکر میکنه براش دیگران کاره خاصی کردن

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      نیاز به معاینه و ارزیابی مادرتان می باشد. قطعا با دارو درمانی و جلسات روانکاوی این حالت کنترل و بهبود می یابد.
      توصیه می شود تحت نظر روانپزشک قرار گیرند. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.
      با آرزوی سلامتی مادر گرامی تان

  29. سلام من 25 سال سن دارم و الان 7 سال از افسردگی و استرس و تنش مبتلا شدم و الان 6 ماهه که افسردگی و استرسم بدتر شده و به پارکینسون مبتلا شدم و روابط اجتماعیم هم خیلی ضعیف شده اما قرص نمی خواهم که مصرف کنم ممنون میشم اگر کمک کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      راهکارهای متعدد دارویی و غیر دارویی برای درمان افسردگی وجود دارد که در درمان افسردگی اتخاذ می گردد. دوست گرامی نوع دقیق درمان با توجه به حالت ها و شدت اختلال (دارودرمانی، رواندرمانی و در اکثر مواقع ترکیبی هر دو) توسط پزشک معالج تعیین می گردد بنابراین بهتر است طبق تشخیص پزشک مسیر درمانی به درستی طی گردد. توصیه می شود حتما تحت نظر روانپزشک قرار گیرید. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  30. سلام ببخشيد برادر من الان ٥ ماه نميتونه غذا بخوره و هرچي ميخوره بالا مياره و ٢٣ كيلو لاغر شده
    تشخيص دادن كه دستگاه گوارشش سالم لست و برأي اعصابش كه اينطوري شده تو اين مدت تحت نظر متخصص روانپزشكي و قرص اعصاب ميخوره اما خوب نشده
    توروخدا راهنماييم كنيد

  31. سلام من 18سالمه و حدودا دوسال هست که دردهای عصبی وحشتناکی در نقاط مختلف بدنم دارم و حدود یکماه هست که دردهای عصبی ناگهانی در دست ها وپاهام ایجاد میشه که باعث میشه اگر چیزی در دستم باشه بیافته یا بخورم زمین…ممنون میشم اگر کمکم کنید (درضمن من امسال کنکور هم دارم)

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در ابتدا نیاز است تا از لحاظ جسمی و فیزیولوژی مورد بررسی قرار گیرید در این خصوص نیاز است تا با متخصص مغزو اعصاب ملاقاتی داشته باشید و در صورت سلامت جسم بهتراست با متخصص روانپزشکی ملاقاتی داشته باشید

  32. سلام . من 54 ساله هستم . حدود 9 ماه است که اختلال تکلم پیداکردم .وبه جراح مغز واعصاب مراجعه کردو و خوشبختانه سی تی اسکن و ونوار مغزم سالم است . ضمنا من با موردن آدامس طبیعی صحبنت میکنم . میخواستم ببینم جهت درمان باید به کجا مراجعه کنم .

  33. سیده فاطمه حسینی

    باسلام من بیماری دوقطبی دارم فکرکنم بهش سارکوزی هم بگن یکبار مشار بهم گفته بود ک اسم بیماریم سارکوزی هس
    نام داروهای من لاموژین ۱۰۰ البته روزهای اول ۲۵ بودروزی سه مرتبه تریفن صبها دوعدد سرترالین ظهرها یک عدد لیتیوم روزی سه عدد
    و آیپیپرازول نصف شبها و قرصهای قند و چربی مصرف دارم

    اما همچنان از کمر ب پایین رو بیش از حد تکون میدن اگر ندم یالا تنه رو تکون میدم خیلی ناجور
    پرخاشگرم
    عایا پزشکی پیدا میشه اینهمه بی قراری و استرس و دل اشوبی منو برطرف کنه
    درضم وضعیت مالی م زیر صفر
    ناسازگاری و فشارهای روحی از طرف همسرم دارع اوضاع مو بدتر رو بدتر میکنه
    پزشکان محترم اعصاب و روان چ پیشنهادی دارن

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی قطعا طی بررسی و جلسات روانکاوی، راهکارهای ارائه شده از سوی درمانگر، تجویز داروهای مناسب این اختلال قابل کنترل و بهبود می باشد. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر مریم بنی هاشمی (روانپزشک) تایم مشاوره هماهنگ نمایند. هم چنین پیشنهاد میکنیم لینک زیر را نیز مطالعه بفرمایید.

      https://gyrusclinic.com/?s=%D8%AF%D9%88+%D9%82%D8%B7%D8%A8%DB%8C

  34. سلام من ۲۱ سال سن دارم و از مواد ال اس دی یه مدتی استفاده می کردم و دچار اختلالهایی شدم که درواقع اون حالاتی که رو ال اس دی داشتم یه وقتایی برمی گرده مثل استرس و تپش قلب و ترس از دیوانگی و ترس از اینکه نتونم خودمو کنترل کنم و ترس از مترو سوار شدن و حتی ترس جنسی هم دارم به شدت تاحالا پیش یه روانپزشک و روانشناس هم رفتم اما هیچ افاقه ای نکرده آیا سلامتم قابل بر گشت هست من واقعا عاجزم و نمی دونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید .

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی نیاز به بررسی و معاینه شما است. قطعا راهکارهای متعددی در این زمینه وجود دارد که متناسب با فرد و شدت مصرف اتخاذ می گردد. توصیه می شود از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر قاسم زاده تایم ویزیت هماهنگ نمایند.

  35. سلام من مي خواستم بدونم كه بايد به چه متخصصي مراجعه كنم تا مشكل شديد اعصاب خانمم رفع بشه . خانمم هشت ساله كه شاغله الان نزديك يك ساله كه اعصابش بيشتر خراب شده بيشتر عصبي ميشه به حدي كه دنبال بهانه هست تا ناراحتي بسيار شديد ايجاد كند اونقدر حرف ميزنه توهين ميكنه بدوبيراه ميگه كه ديگه خسته شدم و فكر طلاق به سرم زده ولي با وجود بچه 5 سالمون نميتونم. به هيچ وجه حق را به كسي نميدهد اصلا اعتراف نميكند كه از كار خسته شده است و همه چيز را به كساني ربط ميدهد كه مدتهاست اونهارو نديده. مدت 10 ماه هست كه تحت نظر متخصص مغز واعصاب هست تشخيص دكتر ذاكري فيريتين پايين خانومم بود كه 5 تا آيرون هفته اي يكي با سرم تزريق كرديم و اين مدت هم سه تا قرص داده كه ميخوره بهتر شده بود تا اين كه باز دوباره فشار كار باعث شده كه باز فيزيتين خونش پايين اومده و باز داريم تزريق ميكنيم و دوباره بدتر از قبل بهانه جويي و خود خوري ميكنه شديدا و حالا بنده درموندم كه چيكار كنم مخصوصا به خاطر بچم كه همش تو خونه تنش هست نميدونم پيش كدوم متخصص ببرم آيا روانپزشك يا متخصص اعصاب و روان؟ عاجزانه خواهش ميكنم بنده رو راهنمايي بفرمايين . متشكرم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی طبق مواردی که ذکر کردید پیشنهاد می کنیم از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر محمود صلحی (روانپزشک) تایم ویزیت هماهنگ نمایند. امیدواریم به زودی مشکلتان رفع گردد و بتوانید نشاط و آرامش را در زندگی بازیابید.

  36. سلام من ٢٧ سال دارم شاغلم ، به علت استرس شديد و تنش هاي عصبي چند هفته است كه نميتونم بخوابم حتي قرص خواب و گياه هاي دارويي هم اثر نكرده، مشكل تكرر ادرار هم دارم كه در طول شب دو سه بار خواب زده ام ميكنه، بخاطر بيخوابي سردردهاي شديد ميگيرم، لطفا راهنمايي كنيد به چه متخصصي مراجعه كنم و آيا درمان داره؟!

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی با توجه به اینکه در اختلال خوابتان استرس و تنش های عصبی می تواند پررنگ تر باشد توصیه می شود ابتدا در این زمینه با روانپزشک صحبت نمایید تا متناسب با شدت این حالات راهکار مناسب اتخاذ گردد. (در صورت نیاز ارجاع داده خواهید شد به پزشک متخصص اختلالات خواب، دکتر مصطفی امیری) دوست عزیز قطعا درمان های متعددی در این زمینه وجود دارد که متناسب با فرد و شدت اختلال وی انتخاب می گردد. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران برای یکی از روانپزشکان مجموعه تایم ویزیت اخذ هماهنگ نمایند.

  37. من 6 ماه است این مشکل برایم پیش آمده تحت فشار روانی زیادی هستم هر آن امکان داره خودکشی کنم لطفا اگر این روش در پاک کردن افکار به من کمک می کنه راهنماییم کنید چون مطمئنم اگر افکارم پاک شود خوب می شوم

  38. سلام من 19 سال سن دارم به علت عدم قبولی در رشته مورد نظر در کنکور دچار افسردگی و افکار خودکشی و کمی وسواس فکری شدم که دکتر تشخیص دادن من خودم رو مبتلا نمی دونم و افکار اینکه من وسواس دارم در من واقعا ایجاد وسواس کرده می خواهم این فکر از ذهن من پاک شود ایا با الکتروشوک امکان پذیر است؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      این روش درمانی آخرین گزینه درمانی است بهتراست ابتدا از روش های مشاوره ای و روندرمانی بهره گیرید و درصورت نیاز ممکن است درمان دارویی نیز برای شما نیاز باشد ولی تمام این موارد بستگی به شدت و پیشینه مشکل شما خواهد داشت.

  39. ممنون میشم شماره من رو پا کنین

    سلتم من 33 ساله هستم وچندی پیش وسواس پیدا کردم بعد زباد شد وصو واب کشی بهد بک مدت به وسواس فکری تلدیل شد الان خیلی بهتر شده ولی فابیو دارم ووسواس فکری بعصی مواقع خیلی اذیت میکنه ولاخودم حرف میزنم والبته فکرهای منفی به زبونم میاد در موقع عادی مشکلی نیس ولی گاهی پیش مییاد میدونم سرترتلین بدام خوبه دوست هم ندارم پیش روانپزشک برم قرص سرترالین رو چطوری شروع کنم وچه برندی بهتره با تشکر ..ممنوح میشم شماره تی برای مشاوره برام بفرستین من شهرستان هستم ممنون میشم شماره من رو توسایت نزارین

    1. به نظرم همانند قرص فلووکسامین سرترالین هر ظهر یک عدد جوابگوست هفته اول از کمترین دوز شروع کرده و بهد میتوانید دوز ان را بالا برده و تا یک ماه مصرف کنید

  40. من اختلال دو قطبی دارم و رهاکین والانزاپین مصرف می کنم قصد بارداری دارم ولی به محض کم کردن داروها توسط پزشک علائم بیماریم عود می کنه چه کار کنم آیا تا آخر عمرم نمی تونم بچه دار شم ؟

  41. سلام من 48سال دارم.خانه دار هستم.پس از مطلع شدن از خیانت های شوهرم دچار افسردگی و دلتنگی شدید شده ام.برای هر اتفاق کوچیکی دچار استرس زیادی می شوم.امیدی به زندگی ندارم.لطفا راهنماییم کنید خواهشا!

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی توصیه میشود برای جلوگیری از تشدید این حالات حتما با روانپزشک در این زمینه صحبت کنید. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز شریعتی، آزادی یا قلهک تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر سینا قاسمی یا دکتر ندا فرزانه تایم ویزیت هماهنگ نمایند.

  42. سلام. مادر من مدتی هست که لرزش دست پیدا کردن. تیرویید هم دارن. ممکنه به خاطر تیرویید باشه این لرزش دست یا باید به متخصص اعصاب هم مراجعه کنن؟ در کل چه پزشکی رو شما توصیه می کنید مراجعه کنن به جز دکتر داخلی؟

    با تشکر
    رها

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی نیاز به بررسی دارد تا علت مشخص گردد. توصیه میشود توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب معاینه شوند. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر زهرا وهابی یا دکتر دهقانی (متخصصین مغز و اعصاب) تایم ویزیت هماهنگ کنند.

  43. پریسا رحمانی

    سلام من از سال 88 توهم شنیداری و هذیانم شروع شد ساله 92 تشخیص اسکیزوفرنی پارانوئید دادند 4 ساله آمپوله فلونکسول میزنم هر سه هفته یکبار دیگه توهم و هذیان ندارم اما تنبلم به سختی راضی می شم کاری انجام بدم و بی انگیزه و به تختم علاقه دارم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی توصیه میشود در این زمینه با روانپزشک صحبت کنید تا راهکارهای مناسب ارائه شود. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  44. سلام,من ۲۸ سال سن دارم.به خاطر تیک عصبی مدت شش ماه قرص هالوپریدول استفاده کردم.به خاطر مصرفش دچار علایم شدید پارکینسون شدم بعد از قطع دارو.میل جنسیمو تقریبا از دست دادم.کلا حس لذت از چیزی ندارم غذا…. الان یک سال از قطع دارو میگذره.کمی بهتر شدم ولی هنوز مشکل دارم.موهامم سفید شده.میخوام بدونم درمانی هست.نمیدونم به چه دکتری باید مراجعه کنم اعصاب و روان. یا مغز و اعصاب.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی برای درمان بیماری پارکینسون باید تحت نظر پزشک متخصص مغز و اعصاب قرار گیرید. (دکتر زهرا وهابی یا دکتر دهقانی (متخصصین مغز و اعصاب)) برای درمان تیک عصبی و میل جنسی نیز باید با دکتر سینا قاسمی (روانپزشک) صحبت نمایید. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا برای متخصص مغز و اعصاب تایم ویزیت هماهنگ شود و برای دکتر سینا قاسمی با مرکز قلهک تماس بگیرید.

  45. محمد مولایی

    سلام بهترین روان پزشک و دکتر عالی برای درمان بیماری و تشخیص دقیق ان رو رگر می شناسید لطفا معرفی فرمایید بسیار سپاسگذار خواهم بود در این زمینه کمک فرمایید ,اگر ادرس و شماره تلفنی هم دارید برایم بفرستید
    با سپاس مولایی

  46. فاطمه رحمتی

    با سلام و احترام
    بنده خواهرم دارای 33 سال سن هستند یک ماه پیش فرزند دومشون رو بدنیا آوردن ولی متاسفانه بعد از از زایمان شدیداً دچار افسردگی شدند که این حالت همراه با بالارفتن فشار خونشان میباشد و دائم بیقرار هستند و البته از چند ماه قبل از زایمان دچار مشکلات فشار خون شدند خواهش میکنم پزشکی حاذق در ارتباط با این موضوع معرفی بفرمایید
    با تشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر زهرا وهابی یا دکتر دهقانی متخصص مغز و اعصاب) تایم ویزیت هماهنگ نمایند. توسط همکاران برای درمان افسردگی نیز به روانپزشک ارجاع داده میشوند.

  47. سلام،ببخشید من 33 سال دارم بشدت بی انگیزه هستم و تمایل زیادی به خوابیدن دارم و بی دلیل احساس خستگی میکنم،در ضمن متاسفانه هنگام عصبانیت نمیتونم خودمو کنترل کنم و بعدش بشدت پشیمون میشم،آیا باید به متخصص اعصاب و روان مراجعه کنم یا روانپزشک????

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گزامی توصیه میشود یا روانپزشک صحبت کنید. در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  48. سلام همسرم مدتی دچارحمله هایی میشد که همش میکردکه جونش درمیاد رنگش بسرعت سفید میشه کاهی با احساس دفع همراه میشه که پساز دفع حالش بهتر میشه اضطراب .زیاد داره کلیه نگرانی که بخاط قلب داشتیم از تست ورزش گرفته تا انژیو انجام گرفت چون سوزش قلب وکم اوردن نفس هم داره ولی چند پزشک ضمن گفتن نداشتن مشکل قابی توصیه به کنترل روحی مریض را داشتن .لطفا با توجه به مشکل مالی راهنمایی فرمایید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست با یک روانپزشک ملاقات داشته باشند.

  49. با سلام بنده حدود 22سال دارم وگاهی از ناحیه گردن و پشت سر دچار سوزش شدید و غیر قابل تحمل میشم و این مورد بیشتر در شب بنده رو اذیت میکنه و باعث بیدار شدن از خواب میشه به نظرتون علت این سوزش به چه چیز میتونه ربط داشته باشه؟
    خواهش میکنم اگه امکانش هست راهنمایی کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی نیاز به بررسی و معاینه بالینی دارد. چرا که مواردی که ذکر کردید علائم مشترک خیلی از اختلالات میتواند باشد. توصیه میشود توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب ویزیت شوید. در صورت تمایل میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز رسالت یا شریعتی تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر زهرا وهابی یا دکتر دهقانی (متخصص مغز و اعصاب) تایم ویزیت هماهنگ کنند.

  50. سلام
    من 34 ساله هستم مدتی پیش بخاطر دعوای لفظی با همسرم فشار عصبی که به من وارد شد که در اون لحظه این علائم به من دست داد ضربان قلب نامنظم و تند تند سرگیجه. تاری دید لرزش بدن و استرس که از اون موقع تا الان سرگیجه دارم و بعضی مواقع این علائم دوباره تکرار میشه البته ضعف شدید بدنی هم دارم و فقط قرص الپرازولام مصرف میکنم و البته در کل ادم شادی هستم و اصلا افسردگی ندارم ولی کوچکترین عصبانیت من باعت بوجود امدن این علائم میشود و میخوام برای درمان به تهران بیایم لطفا مرا راهنمایی کنید…ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر شیرآلی ویا جناب دکتر هرمز پور در شعبه شریعتی و یا رسالت میتوانید مراجعه فرمائید.

  51. سلام یه دوست دارم که ۲۶ساله ازدواج کرده درسن ۱۶سالکی و شوهرشو دوس نداره نتبجه اش یه بچه معلول و یه دختره و باز همون بچه معلول قوز بالا قوز.الان این دوستم ۴۵ساله است وخیلی حالش بده و یکی دوبار با مرد دیگه ارتباط برقرار کرده و حسابی گول خورده وحتا پولاشم در اختیار اون قرار داده وتقاضای طلاق کرده چون مرده بهش قول ازدواج داده و مرده خودش زن و بچه داره و این دوستم سردرگمه همش گریه میکنه کلاسهای خودشناسی و غیره رو هم زیاد میره و پولاشو صرف این کارا میکنه و بازم ارامش نداره چیکار کنه بنظرتون

  52. سلام
    پدر همسر بنده تا به حال ٣ بار اقدام به خودكشي كرده اند و اصلا هم به پزشك مراجعه نمي كنند و مي گويند به علت ورشكستگي اين كار رو ميكنند و مادر پدر شوهر هم بر اثر خودسوزي فوت كرده اند .
    سوال من اينكه آيا ناراحتي اعصاب ارثي است و احتمال اينكه فرزند من هم دچار ناراحتي اعصاب به صورت ژنتيكي شود چقدر است

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی با وجود اینکه هنوز هیچ ژن مشخصی به عنوان عامل انتقال دهنده بیماری های روانی شناخته نشده است بررسی ها نشان می دهد اگر پدر یا مادر به بعضی بیماری ها مبتلا باشند، احتمال بروز آن بیماری ها در فرزندانشان چند برابر دیگران خواهد بود. با وجود اینکه هنوز ژن های خاصی به عنوان عامل بیماری های روانی مشخص نشده اند ولی بررسی هایی که در این زمینه صورت گرفته نشان می دهد در بعضی از این نوع بیماری ها اگر پدر یا مادر مبتلا باشد، احتمال بروز آن بیماری در فرزندان آنها بیشتر از افراد عادی است. توصیه میشود از آن جا که فرزندتان در محیطی است که برخی افراد خانواده اقدام به خودکشی کرده اند با یک روانپزشک مشورت نمایید تا بتوانید با استفاده از راهکارهای وی بتوانید کودکتان را از هر گونه تاثیر و عوامل منفی محیطی دور نگه دارید.

  53. سلام پدر من 61سالشه الان چند ماهی هست دچار توهم شده کارهای غیرعادی انجام میده پیش روانپزشکم بردیم دارو استفاده میکنه تقریبا یک هفته است که توهماتش بیشتر شده حتی مشکل راه رفتن غذا خوردن دستشویی رفتن و خوابیدن پیدا کرده ام ار ایم داده گفتن مشکلی نداره اگه میشه یه راه حلی نشون بدید ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی نیاز به معاینه و بررسی پدرتان هست تا علت مشخص گردد. توصیه میشود با پزشک معالج وی مشورت کنید تا در صورت نیاز دوز دارو ها تغییر پیدا کند و یا داروی دیگر تجویز گردد. امیدوارم به زودی مشکلشان رفع گردد.

  54. سلام همسر من چند سال پیش در اثر سانحه شدید تصادف هر دو پایش دچارشکستگی شد ودر اثر همیت تصادف جراحات زیادی برداشت بعد از مدتی دچار سرگیجه, بعضا تاریکی قسمتی از بینایی یک چشم شد وبعد از مدتی با انجام ام ار ای دکتر گفت بعضی از پلاک های مغز فعال وتعدادی غیرفعال هست وبعد از ان دچار تشنج شد والان دپاکین و.پیراستام مصرف میکنه کدام دکتر جهت بررسی بیشتر پیشنهاد میشه .ضمنا سابقه میگرن ودیابت هم داره

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جناب دکتر دهقانی درشعبه رسالتو یا خانم دکتر نادری در شعبه کرج

  55. با سلام من حدود 30 سال است داروی افسردگی مصرف میکنم در حال حاضر روزی یک قرص صد اسنترا و یک قرص 50 لامبوزن و قرص دو ونیم الانزابین مصرف میکنم تقریبا چهار سال است این دارو مصرف میکنم تا حالا بد نبودم ولی مدتی است استرس و نگرانی و تشویش و…. دوباره زیاد شده لطف کنید راهنامایی بفر مایید یا ادرس یک دکتر که در این رابطه باشد لطف بفر مایید
    ممنونم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جناب دکتر بیوسه و یا خواجوی در شعبه کرج و یا جناب دکتر قاسم زاده در شعبه آزادی

  56. سلام من براي اعتياد همسرم ميخواستم به دكتر هنر بخش مراجعه كنم اما هيچ شماره و نشوني ازشون نيست اگر ميشه راهنماييم كنيد

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه ما هم دسترسی به ایشون نداریم ولی در صورت تمایل برای جناب دکتر قاسم زاده در شعبه آزادی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  57. سلام.من 33 سالم هست.خیلی ساله استرس و اضطراب و افسردگی دارم.و داروی کلونازپام و دوساله سیتالوپرام هگزال مصرف میکنم.الان حس چشایی ندارم و بویایی کم شده.و عطسه ام متوقف شده.و تحت نظر روانپزشک هستم.و ام ار آی مغز دادم گفتند مشکلی ندارم.و سی تی اسکن حلق و بینی دادم گفتند مشکلی نیست.خواهشا کمکم کنید چکار کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، مواردی که ذکر کردید قطعا بدون بررسی و انجام آزمایشات نمیتوان علت مشخص شود. باید با پزشک مغز و اعصاب خود مشورت کنید که اگر نیاز باشد بررسی بیشتری صورت گیرد. در صورت تمایل میتوانید از طریق صفحه تماس با ما با مرکز شریعتی یا آزادی تماس بگیرید تا توسط دکتر زهرا وهابی (متخصص مغز و اعصاب) ویزیت شوید. امیدوارم به زودی مشکلتان رفع شود.

  58. سلام
    من ٢٩ سالمه و مدت زيادي است كه دچار اختلال حافظه شدم
    پراكندگي شديد فكري دارم در آن واحد به ١٠٠ تا موضوع باهم فكر ميكنم
    همه چيز از يادم ميره
    تمركز روي كار ، صحبت، فكر و مسائل روزمره ندارم
    خيلي اين قضيه منو اذيت مي كنه
    نياز به يك پزشك فوق تخصص تو اين زمينه دارم كه بتونه كمكم كنه تا بتونم به وضعيت نرمال برگردم
    ٢٩ سالمه

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، مواردی که ذکر کردید میتواند از علائم بیش فعالی در بزرگسالان باشد ولی برای مشخص شدن اختلال اصلی و اتخاذ درمان مناسب، نیاز به بررسی دقیق دارد. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران برای یکی از روانپزشکان حاذق تایم ویزیت هماهنگ کنند. امیدوارم به زودی مشکلتان رفع شود.

  59. با سلام. من پارسال برای مشکل استرس و اضطراب و افسردگی به یکی از متخصصین شما در مرکز رسالت مراجعه کردم که ایشون برام آسنترا 50 تجویز کرد اما با خوردن این قرص حالم بدتر شد و بعد از مراجعه به ایشون گفتند که ادامه بده!(مشکل بینایی شدید پیدا کرده بودم)الان مدت 6 ماه هست که سردرد شدیدی در بالای سرم دارم انگار موی سر ادم دردناک باشه و پوست سر به لمس شدیدا حساسه!ام ار ای انجام دادم که پزشک متخصص مغز و اعصاب گفت در عکس مورد خاصی دیده نشده و بنظر سردردت عروقی باشه و از استرس! و گفت جدی نگیر و برام قرص بلادونا و هیدروکسی زین 10 تجویز کرد که اولی برای معده و روده و دومی انتی هیستامین و ضد حساسیته! لازم به ذکره که من مدتی قرص پرانول 20(شبی 1 عدد)، قرص کوئنتیاپین25(یک چهارم)، و سیپرالکس10(یک دوم)مصرف میکردم که بعد ازاین سردردها همه رو کنار گذاشتم.این 3 قرص رو یک دکتر دیگه برام تجویز کرده بود. الان با این سردردها چکار باید بکنم؟چون نمیدونم سردردم از چیه!!! لطفا راهنمایی کنید زودتر

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      در ابتدا نیاز هست که به متخصص مغز و اعصاب و متخصص داخلی برای بررسی دقیق از لحاظ وجود دقیق اختلال جسمی مرتبط مراجعه نمایید و در صورتیکه علل جسمی تشخیص داده نشد، برای بررسی روانپزشکی اقدام نمایید تا از لحاظ وجود اختلالات روان-تنی و یا اختلالات روانپزشکی مرتبط بررسی شوید.

  60. فاطمه رامشینی

    سلام خانمي هستم داری سه پسر که یکیشون الان 17سالشه، گاهی اوقات اشتباهاتی انجام میده که من و همسرم رو ناراحت میکنه اما بعضي مواقع همسرم عکس العمل شدید مثل پرخاشگری و فحاشی نسبت به پسرم اعمال میکنه که منو خیلی ناراحت میکنه و همسرم همیشه برای هر موضوعی دنبال مقصر میگرده وبيشتر وقتها از شدت عصبانیت سر درد داره اینم بگم که اگه وقت خواب عصبانی شده باشه نمیذاره کسی بخوابه خصوصا من، ميگه من حرص میخورم تو گرفتی خوابیدی؟؟؟؟!!!! در صورتی که به نظر من تو زندگيمون مشکل خاصی وجود نداره و همه مشکلات با حرف زدن مسالمت آمیز حل ميشه اما ايشون با حرف زدن خیلی ميونه ای نداره و یه چیز ديگه که پسرهام از خیلی بچه های ديگه بهتر و حرف گوش کن ترند اگه ميشه يه متخصص نزدیک به افسریه به من معرفی کنید در ضمن از نظر مالی هم در مضیقه هستیم پیشاپیش متشکرم فاطمہ

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، بهتر است برای تغییر رفتار همسرتان و حفظ آرامش محیط خانواده با یک روانشناس صحبت کنید. از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز رسالت تماس بگیرید. پیشنهاد ما به شما دکتر محرمی (روانشناس) است.

  61. سلام
    پدر خانم من تشنج دارن و هر موقع تشنج کردن بردیم دکتر در ارومیه فقط قرص دپاکین که همیشه استفاده میکنن رو زیاد کردن الا دیگه دارو هم افاقه نمی کنه اگر دکتر خوب سراغ دارین ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. خانم دکتر زهرا وهابی در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس.

  62. با سلام,من خیلی درگیری فکری دارم خود خورم مدام رو ذهنم فشار میارم از توضیخ دادن ب دیگران فراریم از هر چیزی بدترینشو قضاوت میکنم از تو سرم احساس خستگی و کلافگی مدام دارم همین باعث میشه پرخاشگری کنم سر دردهای شدید هم دارم گاهی و رو هیچی نمیتونم تمرکز کنم میشه راهنمایی کننین باید چیکار کنم ؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، با توجه به علائمی که ذکر کردید بهتر است با یک روانپزشک صحبت کنید، برای سردرد هم اگر نیاز باشد ارجاع داده می شوید به پزشک متخصص مغز و اعصاب.به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران از یکی از روانپزشکان برایتان تایم ویزیت هماهنگ کنند.

  63. با کسی که قرص هاشو نمیخوره و مقاومت میکنه و حتی دکتر نمیاد چیکار کنیم.تروخدا بگین .خواهش میکنم جواب بدین

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، بهتر است با آرامش و صحبت فرد را راضی به مصرق دارو هایش کرد و حتی عواقب عدم مصرف دارو در آن بیماری را برایش شرح داد. اگر نتوانید فرد را راضی کنید باید از پزشک خودش بخواهید وی را ترغیب به مصرف دارو کند.

  64. من حدود هشت ساله با یه مشکل روحی و فکری درگیرم و حداقل ماهی یه بار به مدت بیشتر از سه روز سراغم میاد دکتر متخصص اعصاب و روان و مغز و اعصاب میگن دچار حملات پانیک میشم. چند بار نوار مغز گرفتم مشکل خاصی ندارم. در این مدت هشت سال داروی متخصص مغز و اعصاب و اعصاب و روان را مرتب مصرف کرده ام ولی متاسفانه کمترین نتیجه نگرفته ام و از همان اوایل شروع مشکل حافظه ام در حال ضعیف شدنه. تمرکزم خیلی کم شده و این موضوع بیشتر اذیتم میکنه. بزرگواری کنید دکتر خوبی رو بهم معرفی کنید. من استاد ریاضی در دانشگاه آزاد سنندج هستم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      میتوانید از روش غیردارویی نوروفیدبک در همان شهر خودتان در مرکز مشاوره دانشگاه آزاد که زیر نظر جناب دکتر احمدیان بهره گیرید.

  65. سلام من مرد و43 سال دارم .ترس شدید و اضطراب دائم دارم طی مطالعاتی که داشته ام احتمال زیاد دچار فوبی اجتماعی هستم لطفا بفرمایید به کی مراجعه کنم . ممنون میشوم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام دوست گرامی، ترس یا فوبیا جنبه ها و شدت علائم مختلفی دارد. قطعا به دنبال ترس استرس و اضطراب در هر فردی ایجاد می شود پس اگر این ترس درمان شود بالطبع اضطراب ناشی از آن هم درمان میشود. بهتر است علت و نوع ترس شما توسط روانشناس یا روانپزشک تشخیص داده شود و به دنبال آن درمان مناسبی اتخاذ شود. از طریق صفحه تماس با ما با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران در انتخاب پزشک راهنماییتون کنند. امیدوارم مشکلتون به زودی رفع بشه.

  66. سلام مامان من حدود دو ماهه قرصای اعصابشو با یه قرص دیگه عوض کرده الان بشدت استرس داره تپش قلب خخخخخیلی شدید و از همه چیز وحشت داره .راهنمایی کنید کدوم دکتر ببریمش

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      حانم دکتر نیوشا محمدی و یا جناب دکتر شیرآلی در شعبه شریعتی و یا رسالت

  67. سلام
    همسرم ۲ سال است که سرترالین ۵۰ مصرف می کنند الان هر یک روز درمیان مصرف می کنند ولی چند وقتی هست دچار تنش های عصبی و استرس و هیجانات شده اند لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      میتوانند علاوه بر درمان دارویی از درمان رواندرمانی نیز بهره گیرند درمرد تنظیم دوز دارو نیز بهتراست با پزشک متخصص خودشان مشورت کنند.

  68. سلام من 6ساله قرص های اعصاب و روان مصرف میکنم و اینطوری که دکتر برام قرص مینویسه معلوم نیست تا که ای باید قرص مصرف کنم خدا میدونه. دو سال اول خیلی خوب بودم ولی کم کم حالم بدتر شد والان خیلی بدتر شدم و مشکل از انجاست که دیگه نمیتوانم این قرص ها رو ترک کنم چونکه اونقدر بهشون عادت کردم که با ترکشون حالم خیلی بدتر میشه هرچند با مصرفشون خوب نشدم.حقیقتش دکترا هم قابل اعتماد نیستن.حداقلش اگه واقعا یک دکتر خیلی خوب میشناسید معرفی کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      ما سعی کردیم در تمامی شعبات آلومینا در تهران و یا کرج از پزشکان مجربی استفاده کنیم بسته منطقه زندگی تان میتوانید با خیال راحت به هرکدام از شعبات نزدیکتر مراجعه فرمائید.

  69. سلام ٤٠ سالمه تقريبا دو ماه است دچار حمله عصبي ميشوم و در اين حالت ضربان قلب و فشار خون من بالا ميرود وحال مرا خراب ميكند كليه و قلب را چك كردم مورد نداشت الان مدتيست بازخوردن دارو كنترل شده اما حال عمومي خودم خوب نيست و گاها دچار آن حالت ميشوم براي برسي ميخواهم به تهران بيايم وتوسط يا فوق تخصص مغززوراعصاب يا روانپزشك به تشخيص شما مراجعه كنم لطفا مرا راهنمايي كنيد چون اطلاعي در مورد پزشكان تهران ندارم ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      احتمال اینکه دچار حملات پنیک شده باشید است برای بررسی های بیشتر برای جناب دکتر شیرآلی و یا دکتر هرمز پور در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  70. سلام من مادر 57 سال داره از 27 سالگی افسردگی داره الان حدود 8 ساله دیابت و فشار خون داره بی نهایت حساس خبرهای بد وناراحتی ها دچار اسپاسم میشه بدش بی حس میشه بی نهایت عصبی میشه

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      ایشان بهتر است حتما تحت نظر روانپزشک و رواندرمانگر باشند. سپاس.

  71. سلام من خیلی سریع جوش میاورم وعصبیی میشوم وخیلی سریع هم آروم که خیلی به من ضربه زده است میخواستم یه متخصص خوب بهم معرفی کنید

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      برای بررسی روانپزشکی و یا درمان دارویی در صورت نیاز میتوانید به دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی آزادی و برای درمان غیردارویی و یا رواندرمانی به سرکار خانم امیری مراجعه نمایید.

  72. با سلام …در مرکز آلومینا …کتامین درمانی انجام میشه؟؟اصلا تو ایران مرکز کتامین درمانی وجود داره یا نه؟؟؟ممنون میشم جواب سوالم رو بدین…

  73. با سلام
    من یه مادر 46 ساله دارم که ایشون از سن 14 سالگی ازدواج کردن و به دلیل مشکلات زیاد زندگی الان میگرن شدید داره و به خیلی زود عصبی میشه و حتی نمیتونیم باهاش یک کلمه صحبت کنیم چون در مقابل شروع میکنه به پرخاشگری و تا 5 الی 6 ساعت ادامه داره
    چندین بار دکتر مغز و اعصاب بردمش – دکتر حسن خوئی – که دارو بهش دادن تا زمانی که دارو میخورد عین یه مرده متحرکه بود و دیگه نسبت به هیچ چیز عکس العمل نشون نمیداد و به هیچ چیز اهمیت نمیداد اما خودش از این وضع خسته شد و قرص ها رو قطع کرد و بعد از اون عصبانیش بیشتر و بیشتر شد
    محل زندگی ما خرم آباده و فقط برای 2 الی 3 سری میتونم بیارمش تهران چون دکتر مغز و اعصاب اینجا دیگه ویزیتش نمیکنه و میگه از توان من خارجه . ازتون میخوام رهنمایم کنید چون مامانم داره از دست میره
    خیلی ممنون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      بهتر است به یک متخصص روانشناس یا روانپزشک مراجعه فرمایید. در تهران، آقای دکتر محمدرضا قاسم زاده به ایشان کمک می کنند. سپاس.

  74. سلام خسته نباشید
    من بیست هفت سالمه و تقریبا دوساله شده مدام داروی اعصاب میخورم.تازمانی ک استفاده میکنم خوبم وقتی رهامیکنم تمام علایمم برمیگرده.استرس خیلی زیاد عصبی بودن پرخاشگر منفی نگر حس لجبازی تیک های عصبی..الان ب حدی رسیده ستون فقراتمم درد میکنه.تیکام خیلی اذیتم میکنه راهنماییم کنید باید برم روانپزشک یا دکتر اعضاب ؟
    چون من قم هستم دکترای خوبی نداره.میخام بیام تهران.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام و احترام. در مرحله اول بهتر است به یک روانپزشک مراجعه فرمایید و ایشان شما را برای مراحل بعدی راهنمایی میکنند. آقای دکتر شیرآلی در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس.

  75. سلام ، من مادرم ٤٩ سالشه و مشكلش وسواس فكرى و شكاكى بيش از حد و بى مورد نسبت به همه هست كه اخيراً خيلى شديد تر وبيشتر شده و الان ساكت تر و كم حرف تر نسبت به قبل شده و حالت چشمانش كمى برگشته ، ميشه لطفا راهنماييم كنيد.

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      در ابتدا نیاز به بررسی توسط روانپزشک در مورد مادر محترمتان وجود دارد تا در صورت نیاز به رواندرمانی معرفی شوند و یا تحت درمان دارویی اختلال وسواسی یا اضطرابی احتمالی باشند.

  76. سلام ، من مادرم ٤٩ سالشه و مشكلش وسواس فكرى و شكاكى بيش از حد و بى مورد نسبت به همه هست كه اخيراً خيلى شديد تر وبيشتر شده و الان ساكت تر و كم حرف تر نسبت به قبل شده و حالت چشمانش كمى برگشته ، ميشه لطفا راهنماييم كنيد.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. در این زمینه آقای دکتر هرمزپور به شما کمک میکنند. سپاس.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      تیک درمان اختصاصی میخواهد
      باید به متخصص مغزواعصاب یا روانپزشک مراجعه نمایید

  77. سلام.من یه خواهری دارم 25 ساله تمامی تستهای هورمونی لازم رو انجام داده و کلیه تستها بیان گر خانوم بودن ایشان هست .منتها به گفته خودش ذهنش مردونس دوس داره مثل مردها رفتار کنه و نمی تونه با جنس مخالف ارتباط عاطفی بگیره تعدادی جلسات روانکاوی پیش روان کاو روانشناس رفته ولی تاثیری نداشته خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید…

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      برای بررسی میتوانید به دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی مراجعه نمایید.

  78. سلام.پسرم 2سال و نیم سنشه.موقعی که کارتون میبینه از ناحیه شونه و گردن خیلی اذیت میشه خیلی تکونش میده انگار یقه لباسش اذیتش میکنه حتی لختش کردم بازم اینکارو میکنه شبیه تیک عصبیه.هروقت پای تلویزیون میشینه اینکارو میکنه.انگار شونه هاش سنگینی داره.بعضی وقتا هم وقتی ناراحت میشه شونه هاش تکون میده گردنشو کج میکنه.چیکار کنم کمکم کنید؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر رنجبر ( فوق تخصص اعصاب وروان کودک و نوجوان ) در شعبه شریعتی بهتر است نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  79. با سلام و خسته نباشید من 26 سال دارم و از 19 سالگی دچار مشکلی شدم که باعث شد فشار خون بگیرم اولین دکتر gad تشخیص داد ولی هیچ اتفاقی نیافتاد با دارو درمانی با فشار خانواده باعث شد داروها رو قطع کنم و دکتر دیگه برم که ایشون پنیک تشخیص دادن و دارو درمانی رو باز از سر گرفتم ولی باز حمله ها قطع نشدن و در طی مدتی که به پزشکان مراجعه کردم خوب ناخودگاه ی جوان امید و انگیزه رو از دست میده و آخرین دکتر که رفتم سایکوسماتیک همراه با اختلال پانیک و افسردگی تشخیص دادن که درمان رو شروع کردن و جواب داد و باز خانواده اصرار بر قطع دارو داشتن که شما مشکلی نداری و چرا دارو میخوری و از این قبیل حرفها که همین قطع دارو پیشترین ضربه رو وارد کرد به من باز دارو نخوردم و بعد از 4 ماه باز استرس ها و حالات عجیب شروع شد و باز پیش اون دکتر رفتم ولی خانواده منع کردن ولی من جوری که متوجه نشوند دارو میخورم ولی خوب خونه نشین شدم و بی انگیزه مدام احساس مرگ میکنم و …. امروز دیگه پدر بنده گفت شما یه دکتر خوب پیدا کن من خودم میبرمت و فقط نتیجه بگیری من خوزستان هستم و اگر میشه برای شروع کار با تیم شما خواهشا راهنمایی کنید که چه وقت و به کجا مراجعه کنم مرسی سرتون درد آوردم.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      مهم تر از دکتر اینست که حتما نزد روانپزشک بروید و حتما صبر و حوصله کنید تا درمان تان بطور کامل انجام شود

  80. با سلام
    پدرم دچار بیماری افسردگی هستند که در بازه ای که تحت نظر پزشک بودند و دارو مصرف می کنند از لحاظ ظاهری بهتر شده اند اما خیلی خیلی کم حرف می زنند. در طول شب خیلی حرف می زنند و دست و پاهای او خیلی حرکت می کنند و گاها به زمین ضربه می زند. با اینکه شبها زود می خوابند، دیر از خواب بیدار می شوند و در طول روز خواب آلود هستند. برای کدام پزشک باید وقت بگیرم؟

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام

      با توجه به اینکه پدر محترمتان مبتلا به اختلال افسردگی بودند ،نیاز هست که در ابتدا به روانپزشکی که ایشان تحت نظرشان بودند برای پیگیری وضعیتشان مراجعه نمایید چون ایشان با علایم اولیه افسردگی ایشان آشناتر میباشند تا درصورت نیاز ، تغییرات دارویی یا ادامه درمان را تجویز نمایند.

  81. سلام.من پنجاه و هشت ساله و خانم هستم .کم کاری تیرویید درم سی و چهارسال لووتیروکسین مصرف می کنم.میخوام بدونم که عدم تمرکز و مه مغزی که احساس می کنم ،درمان پذیر هست یا نه .؟مثلا یه کتاب رو میخونم بعد از مدتی اسمش رو کامل فراموش میکنم ، مجدد که چند صفحه رو بخونم یادم میا د .چه تخصص باید مراجعه کنم .متشکرم.

  82. سلام دکتر احترامی خانم هستن یا آقا
    نظرتون راجع به این سه دکتر چیه؟ 1.دکتراحترامی2دکترفروتن3دکتر شمس کدومشون رو پیشنهاد میدید؟؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام متاسفانه با هیچ کدوم در شعبات همکاری نداریم .

  83. لقمان قادردوست

    با سلام من یک پسر 17 ساله دارم که کم توان ذهنی هست تا سن 15 سالگی ریتالین مصرف میکرد ولی الان حرف گوش نمیده متاسفانه و در محیط بیرون با بچه ها زود عصبانی میشه و دعوا میکنه به زور حمام نمیره کم خوابی داره و پرخاشگر شده و خیلی عجول هستش به نظر شما چکار کنم ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر قادردوست

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در حیطه رفتارهای اجتماعی بهتراست برای جناب دکتر محرمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  84. سلام پدرم6 سالی هست بیماری دچارشده که همه اطرافیان را آزار میدهد رفتارپدرم قبلا دستاش زیادمیشست سوال زیادمیکرد چندوقتی هست بعضی روزها ارام ولی بیشترروزها ازصبح که بیدار میشود بی قرار توحیاط می چرخدباخودش حرف میزنه شکلهای مختلف درمیارد خودکشی کنم بدون آب وغذاتاشب که کمی بهترمیشه میاد خونه دکترزیابردیم چکارکنیم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      در شرح حال پدر ذکر نکردید که سن ایشان چقدر است و پزشکان مختلف چه تشخیصی برای ایشان گذاشته اند.در ابتدا نیاز هست که ایشان از لحاظ مسایل جسمانی توسط متخصصین محترم داخلی و نورولوژی ویزیت شوند و درصورتیکه مورد مرتبط با علایم ایشان وجود نداشت، نیاز به ویزیت و بررسی روانپزشکی دارند.

  85. سلام .دختر16 ساله ام از14 سالگی دچاروسواس اجباری شده .ابتدادکتربهش سیتالوپرام دادوقتی چندتاخوردبعدازخواندن بروشور اونوکنارگذاشت .دکتر دیگری بهش فلوکستین داد چندماه خوردچشمش ضعیف هم شد ولی تاثیری بروسواسش نداشت .دکتردیگریواسش آسنتراتجویزکرد که کلا دخترم از زندگی ساقط شد.سرکلاس حالت خواب آلودی شدید داشت ولی باز وسواسش خوب نشد به پیشنهادپزشک دوم فلووکسامین به مدت 4 ماه خوردخوب که نشد تازه رفتارهای وسواسی جدیدی به مجموعه دردسراش اضافه شد که الان چندروزه که قرصشوقطع کردم حالاچکاری میتونم واسش انجام بدم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است تحت نظر جناب دکتر هرمزپور از روش رواندرمانی نیز استفاده کنید.

  86. سلام من مدت 4 ساله داروی اعصاب مصرف میکنم حدودا 1 سالی بود ک تاثیری نمیداد رفتم پیش آقای دکتر سیتالوپرام دادن ک متاسفانه اینم تاثیری نداشته برا همین فک کردم شاید از معده م باشه رفتم پیش فوق تخصص گوارش ایشونم آندوسکپی کردن و آزمایش کلی هم دادم جواب رو پیش آقای دکتر بردم گفتن معده ت مشکلی نداره یکمی اسید معده ت بالاس این بیشتر دلیل عصبیه، من مشکلم اینه صبا معده م احساس ضعف میکنه در اون لحظه ک باید صبحونه بخورم اشتها ندارم چیزی بخورم وقتایی ک نگرانی و استرس داشته باشم ضعف معده م بیشتر میشه و اشتهامو ازدست میدم درکل کم اشتها هستم و در مدت 1 سال 12 کیلو کاهش وزن داشتم. لطفا راهنماییم کنید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست جهت درمان استرس اقدام فرمائید در این خصوص برای جناب دکتر قاسمی و یا دکتر قاسم زاده در شعبه آزادی و یا شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  87. با سلام. برادری دارم (27سالشه)که مدت یک ماهه به طور ناگهانی دچار توهم و هذیان شده می گه با اجنه در ارتباطه. چیزایی می بینه که ما نمی بینیم. چرت و پرت می گه. می گه که ساختمونا عوض شدن. بعضی از آدما دارن جاسوسیشو میکنن. بردیمش پیش دکتر اعصاب و روان تشخیص اسکیزوافکتیو دوقطبی داد و سه هفته بستری شد. کمی بهتر شد ولی باز دوباره علائم برگشته میگه که یکی وسوسه اش می کنه خودکشی کنه. زن و بچه داره. نمیدونیم چه کار کنیم. تو رو خدا راهنمایی کنید. میخام بیارمش تهران ولی نمیدونم پیش کدوم دکتر و کجا ببریمش تو رو خدا یه دکتر خوب معرفی کنید.

  88. با سلام و خسته نباشیید
    من 1 سال هست با دوست پسرم که 3 سال باهاش دوست بودم ازدواج کردم
    توی این 1 سال به اندازه 100 سال ما مشکل داشتیم
    شوهرم شکاک گیر و …هست من 1 سال نیم که تنها هیچ جا نرفتم و …و به لباس و همه چیم کار داره با اینکه خودم خیلی حساسم
    شوهرم 6 سال ازم کوچکتر هست
    و من حق سلام دادن به جنس مخالف ندارم اما خودش هر کار دوس داره میکنه
    خسته شدم
    از دستش 2 بار خودکشی کردم
    شوهرم بی پول و بی کاره و فک میکنه من پولی دارم به اون نمیدم و اگر سرمایه داشته باشم سریع برنامه میریزه براش
    من نه تفریح دارم نه دل گرمی و نه ….
    کمکم کنید
    خودش رفیق بازه اما من حق ندارم با دوستام حرف بزنم
    خودش من میپچونه میره میگرده و ….ولی انتظار داره من ماها خونه باشم
    اجازه تمدید گواهی نامم نمیده میگه تو گواهی نامه نیاز نداری
    سر کار نمیزاره برم کمکم کنید

    وای خسته شدم
    بهم دکتری یا ..معرفی کنید که هم بتونم با هزینه کم مشکلم حل کنم یا تلفنی
    کمکم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه مشاوره حضوری نداریم ولی بهتراست با همسر خود برای جلسات زوج درمانی حضور داشته باشید زیرا به تنهایی مشکلی از شما حل نخواهد شد دراین خصوص جناب دکتر شیبانی می توانند به شما کمک کنند.

  89. باسلام واحترام من خانم 37 ساله ای هستم که حدودا 6 ماهی میشه دایم احساس ترس ونگرانی سلامتی دارم دایم فکر میکنم یه چیزی هست و میرم دکتر بسیار منفی باف و بی حال وحوصله هستم حتی امسال برای دکتری تهران قبول شدم ولی توان روحی ندارم وخوشحال نیستم در ضمن کودکی بسیارپرتنشی داشتم تقاضای کمک دارم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. لازم است نزد یک متخصص مراجعه فرمایید. خانم دکتر ابریشمی یا خانم دکتر محمدی در این زمینه به شما کمک میکنند. سپاس.

    2. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست از روش های روان درمانی استفاده کنید در این خصوص خانم دکتر ندا فرزانه در شعبه شریعتی می توانند به شما کمک کنند.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بله
      بیمارستان های دولتی تقریبا بصورت نزدیک به رایگان خدمات ارائه می دهند

  90. سلام. من بابامو چهارماه پیش بابت تشنج بردم بیمارستان تا امروز خوبش ک نکردن هیچ…استخونهاش مونده و همش توی بیمارستانه و ازش فقط استخون مونده..شما رو قسم ب این شب عزیز کمکم کنید.دکترای اینجا تشخیص نمیدن چشه.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      با تمامی مدارک پزشکی برای جناب دکتر دهقانی و یا خانم دکتر وهابی در شعب تهران و یا خانم دکر نادری در شعبه کرج کی توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  91. باسلام برادر من 21سالشه بعداز یه مدت گوشه گیری که هرازگاهی باخودش میخندید.حالا ادعا میکنه عاشق یه نفره که ما ازش پنهان میکنیم اونو.یه وقتایی میگه قبلا باهاش ازدواج کردم .لطفا راهنمایی کنید به کدام کلینیک و پزشک مراجعه کنیم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر هرمز پور و یا جناب دکتر شیرآلی در شعبه شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  92. سلام خسته نباشید
    برادر من 24 سالشه چند وقته ییهوو ضربان قلبش میره بالا وتنفسش تند میشه وعضلاتش منقبض و با تزریق آمپول شل کننده وآرامبخش بهتر میشه وچندساعت فقط میخوابه …. میگه وقتی استرس دارم اینطوریه ….
    نمیدونیم پیش چه متخصصی ببریم
    لطفا راهنماییی بفرماییید
    ممنون

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      نیاز هست که از لحاظ مسایل جسمانی بخصوص اختلالات قلبی بررسی شوند و درصورتیکه علایم ایشان مرتبط با بیماری قلبی نبود، برای ویزیت به روانپزشک مراجعه نمایند.میتوانید به مقالاتی که در سایت با این لناوین است برای کسب اطلاع مراجعه نمایید.
      درمورد بیماری هراس بیشتر بدانیم
      چگونه میتوان با اختلال هراس مقابله کرد
      اختلال هراس مساوی با بیماری قلبی نیست

      در صورت نیاز به کسب اطلاعات و ویزیت روانپزشکی میتوانید به خانم دکتر فرزانه روانپزشک در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  93. حجت الله خوشباف

    سلام پسری دارم ۳۵ ساله ۱۸ سال است ک دچار پرخاشگری و حرف زدن غیر عادی یهویی ترس از مردم و احساس گناه کردن بی مورد وترس بیش از حد درهرمورد دارد و وسواس بیش از حد نسبت ب اب و قران خواندن دارد لطفا کمک کنید و راهنمایی کنید ک خوب شه…لطفا کمک کنید ک زود خوب شه…راهنماییم کنید ک بتونم تو کلینیک و پیش دکتر خوب ک تاثیر داشته باشه بستریش کنم تا حالش خوب شه

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      به سرکار خانم عبداللهی در کلینیک شعبه شریعتی یا کرج برای بررسی مراجعه نمایید.

  94. با سلام
    بردارم 26 سالش هست و روانشناس تشخیص داده اختلال شخصیتی ضداجتماعی داره برای درمان باید چه کنیم؟
    ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      هم از روش های دارویی هم از روش های غیردارویی می توانید تحت نظر خانم دکتر بنی هاشمی بهره گیرید.

  95. سلام برادرم چند وقت شروع کرد به عبادت افتراتی بعد شش ماه سکوت کرد حالا به شدت بدگمان شده به همه شک داره مدام از اینکه تحت تعقیب افرادی خارج از منزل هست شکایت می کنه شبا نمیخوابه روزا راه میره و چرت و پرت میگه غذا نمیخوره یدفعه شروع به فریاد و اعتراض که مردم مارو اذیت می کنن می کنه دکترم نمیره از خونه خارج نمیشه سرکارم نمیره ۳۷ سالشه چیکار باید کرد؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      تا خود فرد رضایت نداشته باشد متاسفانه در این موضوع نمی توان کمکی کرد در شرایط حاد بهتراست از اورژانس های اجتماعی کمک بگیرید.

  96. ببخشيد ميخواستم بدونم ادرس و تلفن خانم ندا فرزانه رو از كجا بايد پيدا كنم.و اينكه بيماري من قابل درمان هست يا نه؟ هزينه بالايي داره؟لطفا كمكم كنيد

  97. با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما.من حدود دو ماه هست كه احساس ميكنم روانم دچار بيماري شده.به اين شكل كه انگار تو اين سني كه هستم يهو فرستاده شدم به روي زمين و همه چيز برام عجيب هستند در حالي كه قبلا من خيلي راحت بودم با طبيعت اما حالا جلوي تمام موجودات و اجزاي موجود روي زمين يك علامت سوال برام وجود داره
    انگاري كه ميترسم و خوف گرفتم از همه چيز كه عجيب هستند برام.مثلا يه جور اضطراب ميگيرم وقتي فكر ميكنم كه انسان از چيزي به نام گوشت ساخته شده.گوشت برام سواله كه يعني چي.
    لازم به ذكره كه از گذر زمان هم ميترسم و با خودم ميگم ما كه قراره بميريم پس چرا براي اينده تلاش كنم.و اين فكر هر لحظه با منه و نميزاره مني كه از نظر خودم يه فرد موفقي بودم ،به اهدافم برسم چون اهداف رو بي معني ميدونم

    خواهش ميكنم كمكم كنيد ميخوام حالم مثل روز اولش بشه.احساس ميكنم ترس از حقيقت گرفتم.ممنونم از همه شما

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      برای خانم دکتر ندا فرزانه در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  98. با سلام
    برادرم 26 سالشه و روانشناس تشخیص اختلال شخصیتی ضداجتماعی دادن، میخوام ببینم برای درمان چه کنیم؟
    ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت درمان دارویی رواندرمانی می توانید برای جناب دکتر هرمز پور نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  99. سلام . من مدت 16ساله یه بیماری دارم که هر دکتری رفتم فقط بصورت مقطعی درمان شدم و دوباره بصورت قبل شدم . حالت تهو بی خوابی استرس شدید از همه چیز افتادم هیچ کاری نمیتونم بکنم لطفا راهنمایی کنید . با تشکر

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      با سلام
      دقت نمایید بیماری که 16 سال است همراه شماست با یک توصیه جادویی چند خطی از بین نخواهد رفت و نیاز به جلسات متعدد درمانی و صبر و حوصله زیاد دارد.
      شما باید درمان را با یک روانپزشک شروع کنید و بجای عوص کردن پزشک،روی روند درمان تمرکز کنید

    2. با سلام حدود چند وقتی است استرس شدید بطوریکه دندانها رو رو همدیگه میفشارم واین بخاطر اتفاقات ناخوشیند در زندگی ام بوده گاهی اوقات خوشحالم و مساط و گاهی اوقات غمگین خواهشمندم از شما من را راهنمایی کنید

      1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

        سلام
        برای خانم دکتر فرزانه در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  100. سلام برادرم اعتیاد داشته ترک کرده بعد از ترک دائم میگه استرس دارم دلشوره ترس از ديگران وبی اعتماد به همه بیخوابی از دیگر مشکلات اونه دائم میگه من کسایی رو میبینم که منو اذیت میکنن باهام حرف میزنن وتهديدم میکنن در حالیکه ما نمی بینیم وفکر میکنه اگر دوباره بکشه خوب میشه لطفا منو راهنمایی کنید ممنون

  101. سلام وقت بخیر برادرم چندین سال معتاد بوده چند بار ترک کرده بعد از هر ترک دائم شکایت از بیخوابی بی حسی و دلشوره و استرس داره همش فکر میکنه درآن دنبالشان بهش آسیب بزن میگه من موجودات عجیب می بینم که منو اذیت میکنن سر به سرم میدارم و به این علتها دوباره رو به مواد نیاره تا از این شرایط نجات پیدا کنه تورو خدا راهنماييم کنید چکار کنم مکنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهترست تحت نظر جناب دکتر قاسم زاده در شعبه آزادی ویزیت شوند

    2. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      برای درمان اساسی ایشان نیاز هست که تشخیص دقیق در این مورد داده شود که آیا این علایم بدبینی و نگرانی با مصرف مواد و یا ترک مواد مرتبط است یا نه و یا اینکه اگر مرتبط هست، چه روش درمانی ای اتخاذ شود.برای این منظور نیاز به ویزیت روانپزشکی وجود دارد.

  102. با سلام ساكن غرب تهران هستم، دختر ١٨ ساله ي من بعداز چند روز پرحرفي نامتعارف بطور ناگهاني ديروز شروع به پرت و پلا گويي كرده و مرتب در اتاق راه ميرود، ازشما درخواست كمك دارم… با سپاس

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر قاسمی و یا خانم دکتر فرزانه در شعبه آزادی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  103. سلام وقتتون بخیر
    من۲۵سالمه و چندماهی هست ک سرگیجه و سردرد دارم دستم و پام گزگز میکنه،پاهام بی حس میشه و تاچند روز ادامه پیدامیکنه،بعضی وقتها چشمام تار میشه،عدم تعادل هم دارم
    ب دکتر مغز و اعصاب مراجعه کردم مشکوک ب ام اس بودن برام ام ار ای نوشتن ک نرمال بود،نوار مغز و چشم هم گرفتن و تشخیصشون این بود ک از اعصابه و قرص های پروپرانول۱۰،زاناکس،کلردیازپوکساید،بتاسرک و آسنترا دادن ک بعد از دوهفته ک داروهارو میخوردم سمت چپ بدنم کاملا بی حس شد و بی حسیه پام تا ۱۰روز طول کشید دوباره ب دکتر مراجعه کردم برام داپلر انجام دادند و گفتند اسپاسم هست و همون داروهای قبل رو بخورم
    من ب دکتر دیگه ای مراجعه کردم ک اینبار ام ار ای از گردن نوشتن و گفتند شاید توی گردنم پلاک باشه ک اون هم نرمال بود و ایشون هم گفتند از اعصابه و قرص پرانول۴۰ونورتریپتیلین۱۰ دادند
    ممنون میشم راهنماییم کنید ک چیکار کنم و ب چه پزشکی مراجعه کنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) جناب دکتر قاسمی می توانید راجعه فرمائید.

  104. برادرم دوران سربازی بسیار سختی داشت هم دوری راه هم تنهایی به شدت بهش فشار آورد بعد ازدواج کرد دو سال بعد از ازدواج وقتی از یه عروسی برگشتیم بعد از دو سه روز به شدت هذیون میگفت و از به سری آدمها میترسید . مثلا نامادریم زنداییم و… انگار با به هدم نامریی حرف میزد دستش رو به سمت کسانی که بدش میومد پرناب میکرد به شدت توهم داشت خیلی دکتر عوض کردیم دارو نمیخورد میگفت من خوبم شما مریضید بالاخره حرف دکتر فربد فدایی رو قبول کرد ایشان اولانزاپین تجویز کردن الان حدود 12 ساله که میخورد اما بعضی وقتا نمیخورد مگه خوبم الان بک ساله که قرص نخورده از شرکت اخراج شده قبول نمیکنه که مریضه دکتر تعداد قرصهاش رو سه تا کرده حالش بده میگه همکارم تو لباسم میکروفن گذاشته و … یعنی هیچ راه دیگه ای نیس؟ فقط اولانزاپین راه حله؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      امکان تشخیص و یا تجویز به صورت اینترنتی نمی باشد .

  105. سلام خسته نباشید خواهر من 35 ساله است از سال 91 دچار اضطراب و ترس شده از افراد بعضی وقت ها از نزدیکان می ترسه دکتر رفته داروی زیادی مصرف کرده ولی بهبودی دوره ای داشته و دوباره حالت ها و ترس ها لرزش بدن و… ایجاد می شه باید چه کرد

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به اینکه به طور ناگهانی علایم ترس و اضطراب ایجاد شده و فقط دوره های بهبودی نسبی داشته اند، شاید نیاز به درمانهای مکمل برای درمان دارویی باشد.برای بررسی روانپزشکی میتوانید به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  106. با سلام و احترام
    پسری ۱۷ ساله دارم که در مقطع پیش دانشگاهی مشغول تحصیل است ، ولی امسال ناگهان نسبت به درس و تحصیل کاملا بی علاقه شده و میگوید دیگر حوصله درس خواندن ندارم. خودش معتقد است که دچار تغیرات روحی و روانی شده است، چطور میتوانم او را کمک کنم.
    لطفا بفرمایید که به کدام یک از همکاران متخصص باید مراجعه کنم.
    با تشکر

  107. سلام خواهر من 19سال داره و دچاره علائم پانیک هستن و همین طور وقتی قرص میخوره احساس میکنه قرص در گلوش گیر کرده و چند هفته هم دچارش است و دچار دل آشوبی هم هست خیلی نگرانش هستیم خیلی فرق کرده اون ذوق و نشاط و از دست داده میشه لطف کنید راهنمااییی کنید باید چیکار کنیم البته در این مدت قرص های الپرازولام و پرفنازین و اپودوکسپین زیر نظر پزشک مصرف کرده اما تاثیری نداشته خواهشا راهنمایومن کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      می توانید که برای خانم کاشفی در شعبه شریعتی و یا رسالت نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  108. با عرض سلام
    برادر من سی و هشت سال سن دارد و از ضریب هوشی بالایی هم برخوردار است,هفت سال پیش دچار عارضه عصبی خطرناکی شد به طوری که نه غذا میخورد و نه با کسی ارتباط برقرار میکرد,یک ماه به طور غیر مستقیم زیر نظر پزشک بود,طی این یک ماه چهار بار دست به خودکشی های گوناگون زد ولی خوشبختانه هر چهار بار به موقع رسیدیم.بعد از اون خوب شد اما دو ماهی است که مجددا گرفتار شده .این دفعه به خانم و خانواده خانمش مشکوک شده و فکر میکنه آنها با تمام نیروهای امنیتی کشور ارتباط دارند و به فکر کشتنش هستن.پیش چند متخصص هم بردیمش اما تغییری حاصل نشده.هم آسایش از خودش سلب کرده هم دیگر اعضای خانواده.خواهشا اگر کلینیک شما راه درمان قطعی برای این گونه بیماری دارد جواب دهید به حضور برسیم,با تشکر و سپاس فراوان

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. احتمالا نیاز به بستری در بیمارستان و رواندرمانی و دارودرمانی در دوره های فشرده وجود دارد. بهتر است به بیمارستان روزبه مراجعه فرمایید. سپاس.

  109. با سلام من مدت 5ماهه سر گیجه حالت تهوع عرق سرد تاری دیدی اظطراب تپش قلب 5روز هم هست که سر درد شدید بهش اضافه شده دیگه خسته شدم هیچکی تشخیص نمیده آزمایش دادم سالم بودم نوار قلب اکو سالم همه چیز سالم یه مسلمون پیدا میشه بگه درد من چیه؟بخدا از بس قرص اعصاب خوردم دارم روان میشم مگه دکترای ما قسم نخوردن مریضو تا آخر درمان کنن؟آخه فقط پولو میخوان درمان خبری نیست تو رو خدا یه نفر بگه چیکار کنم دیگه از زندگی بدم اومده

  110. سلام یه خواهش ازتون دارم من الان 5ماهه عین هر روزشو تاری دید دارم سرگیجه عرق سرد اظطراب تپش قلب شدید حالت تهوع الانم 5روزه سر درد شدید بهش اضافه شده خسته شدم اینقد به این دکترا پول دادم تمام شدم موش آزمایشگاهی تو رو خدا یه مسلمان به من کمک کنه دیگه زندگی واسم هیچ شده همش قرص اعصاب بهم میدن دیگه خستم کردن تو رو خدا یه نفر کمکم کنه آخه این دکترای ما مگه قسم نخوردن؟یعنی سواد ندارن یا فقط پولو میخوان فقط میدن قرص من دارم از سر درد میمیرم یکنفر بهم بگه چه مرگمه 5ماهه دارم تحمل میکنم دیگه نمیتوتم دکتر اعصاب رفتم قلب رفتم عمومی رفتم اکو کردم نوار گرفتم الانم دارم میرم سی تی اسکن آزمایشم دادم همه چیز بدنم نرماله خواهش میکنم یکنفر بهم بگی چیکار کنم

  111. سلام ، دختری دارم 17 ساله که با پسری 17 ساله دوست شده این پسر به نظرم مشکل داره چون چند بار اقدام به خودکشی کرده و حتی یک بار هم خودش رو از بالای پل پرت کرده که پاش شکسته و حتی یکبار هم از دخترم خواسته که یا خودت رو از ساختمان پرت می کنی پایین یا با من فرار می کنی که بادخالت و فهمیدن من قضیه فیصله پیدا کرد
    با تمام صحبتهایی که با دخترم می کنم نمی توانم قانعش کنم که رابطه اش رو با این پسر تمام کند و می گوید اون خودش رو می کشه و من بدون اون می میرم
    چه پیشنهادی برای من دارید و پیش چه جور دکتری ببرم دخترم و این پسر رو

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. بهتر است به شخص سومی که دخترتان بهش اعتماد دارد مراجعه کنید. اگر قصد مراجعه به کلینیک ما را دارید، دفعه اول فقط به همراه دخترتان مراحعه فرمایید. دکتر صلحی در این زمینه به شما کمک می کنند /سپاس

  112. سلام خسته نباشید
    من ۱۸سالمه
    تقریبایکی دوسالی میشه وقتی میخندم رگ روی پیشونیم متورم وبزرگ میشه،میشه راهنماییم کنیدک مشکلم چیه؟!

  113. با سلام ٬ ادب و احترام .
    پسر عموی بنده که برادر خانم من نیز هست ۲۴ سال سن داره که از ۲۱ سالگی ناگهان بعد از ۴ شب تنها بودن در منزل پدری به صورت کامل دچار تغییرات شد ٬ شخصی که کار میکرد و دانشگاه میرفت به یکباره همه رو کنار گذاشت و گوشه گیر شد ٬ پس ازاون به عموی من یک روز حمله کرد و سر ایشون رو شکست ٬ اورژانس ایشون رو به بیمارستان برد و بعد به مدت ۱ ماه در بیمارستان روانی ابن سینای مشهد بستری کردند و پس از اون که به درخواست خودش که ادعا میکرد هیچیش نیست و رضایت عموی بنده ازونجا مرخص شد ولی دلیل و نوع بیماری ایشون مشخص نشد.
    بعد ازین قضایا ایشون به همه بدبین شد و هرکجا میرسه و هرکس باهاش صحبت میکنه میخنده به طرف و اصلا شرایط جالبی نداره ٬ چندی پیش به یکباره ۱ کیسه برنج رو خیس کرده بود و به حساب خودش میخواست غذا بپزه !
    اصلا هم قبول نمیکنه که به دکتر بیاد و بحث دکتر میشه میگه خودتون مریض هستین و … !
    الان هم که روی آورده به نماز و روزه و مسائل دینی و به شدت وسواس داره ٬ تحت هیچ شرایطی هم حرف کسی رو قبول نمیکنه ٬ عمو و زن عموی من هم دارن روانی میشن ازین موضوع و خانوم بنده نیز تحت تاثیر قرار گرفته .
    یکی میگه با جن در ارتباطه !!! یکی میگه جنون جوانی هستش ! یکی میگه زن میخواد ٬ هر کی خلاصه یه چیزی میگه …
    من خدارو گواه میگیرم حاضرم برای خوب شدنش تمام زندگیم رو خرجش کنم .
    فقط خواهشا راه و چاه و نحوه ی برخوردش رو برای من توضیح بدید و شماره کارت عنایت کنید هر مبلغی برای مشاوره حقتون هست متقابلا پرداخت میکنم . باور بفرمایید مشکل بزرگی هستش این قضیه برای ما و اصلا نمیشه همینجوری به حال خودش این جوون رها بشه تا اموراتش اینجوری بگذره .
    شماره تماس بنده : …..

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست از اورژانس های احتماعی در این خصوص راهنمایی بگیرید ون تا خود مراجع راضی نباشد نمی توان کاری کرد .

  114. محمد ابراهیمی

    با سلام خسته نباشید مادر من‌الان مزدیک به ۳ ساله که دچار یک دامانس عصبی شدن که شدیدا اظطراب دارن در بعضی از مواقع و آرامش رو در وجود یک نفر میبینه ور کلا اصلا کار و زندگی و همچیز برایشون بی تفاوت شده شدیدا از بیرون رفتن دوری میکنه و اصلا هیچ مسولیتی رو قبولدار نمیشن که هیچ کلا همچیز رو کنار گذاشته و هیچ چیز اهمیت نداره براش و کلا چرخ زندگی خوابیده فقط خودش براش مهمه که تنها نباشه و قرصهاشون سر موقع بخوره و نماز هم اذان تا اذان یه نمار غلطی میخونه دکترهای کرمان تشخیص دامانس اف تی دی رو محتمل شدن اما نه ۱۰۰ درصد یسنال و کویینتیاپین میخورد سیتالوپرام ۴۰ کلودیازپوکساید ۵ و آلونتا هم میخورند
    من هیچ امیدی ندارم که خوب بشه طی مطالعاتی که کردم ولی بنظر شما هیچ امیدی هست خداوند درب رحمتش رو بسته ایشان قبل از این یک آدم قوی مثل کوه و مسولیت پذیر و مدیر بود الان ۳ ساله که هیچ هیچ هیچز اهمیت نداره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید امکان اینکه حضورا خدمت برسم ندارم ممنون کلا شما تا بحال بیمار دامانشیایی داشتید که مداوا شده باشه؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله ولی میزان شدت و شرایط خود فرد نیز کاملا به بهبود مرتبط می باشد .

  115. با سلام و احترام، من ٢٤ سالمه الان نزديك به سه ساله فشار خون بالا دارم، دكتر داخلي،غدد،قلب رفتم كلي آزمايشات انجام دادم ميگن كه مشكلي نيست اما همچنان با دارو هاي هم كه مصرف ميكنم براي كنترل فشارم بازم فشارم بالا ميره، لطفا راهنمايي ميكنيد!

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      درصورتیکه توسط متخصصین محترم غدد و داخلی تشخیص داده شده که اختلال جسمی وجود ندارد ، نیاز به بررسی روان- تنی دارید.برای بررسی میتوانید به دکتر فرزانه در کلینیک آزادی و شریعتی مراجعه نمایید.

  116. با عرض سلام من مدتى اعتياد داشتم سپس حدود سه سال قرص بوپرونورفين استفاده كردم و الان حدود دو ماه ديگر اين قرص را مصرف نميكنم و الان احساس ميكنم دچار افسردگى شده ام لطفا راهنمايى كنيد پيش كدوم همكارتون برم .تشكر

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      درصورتیکه بیش از یک ماه از ترک ماده گذشته است اما همچنان خلق افسرده دارید،نیاز هست که از لحاظ اختلال افسردگی بررسی روانپزشکی شوید.برای بررسی میتوانید به خانم دکتر فرزانه در کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  117. با سلام
    خواهرم نزدیک شش ماهه پیش به تشخیص دکتر افسردگی گرفت.یه چند روزی بیمارستان بستری بود و مرخص شد.بعد از چند روز دچار فراموشی شد بطوریکه تقریبا چهار سال از زندگیشو فراموش کرد و به چهار سال عقب برگشت.بازهم بستری شد و بعد یک هفته همه چیز به یادش اومد.بعد از مرخص شدن هر از چند گاهی که تو فکر میرفت یهو جیغ بلند میکشید .بعد یه مدت بد تر شد و دوس داشت خودکشی کنه.باز هم بستری شد و بعد چند روز مرخص شد.الان چند وقته حس خودکشیو داره .الان یک روز در میان یا هر روز ؛یک یا دو بار از حال میره و بعد چند دقیقه با جیغ بلند خودش بهوش میاد
    میخوایم بیاریمش تهران برای درمان
    تورو خدا یه دکتر خوب معرفی کنید با ادرس

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      درصورتی که ایشان افکار خودکشی دارند ، نیاز هست که به کلینیک یک بیمارستان آموزشی – درمانی که امکان بستری در صورت نیاز باشد، مثل بیمارستان های دولتی روزبه و نواب و درصورت تمایل به بستری در بیمارستان خصوصی به بیمارستان مهرگان یا آزادی مراجعه نمایید.

  118. سلام من یک سال پیش پس از بارها گرفتن حملات میگرنی دچار یک بیماری شدم که پس از گذشتن یک سال هنوز هم خوب نشده تمام آزمایشات ام ار ای و خون و … نشان از سالم بودن من است این بیماری که به نظر می رسد مربوط به اعصاب من است همراه با خواب آلودگی شدید بی حوصلگی و فشار بر روی چشمان من است که بعد از یک فعالیت ورزشی مثلا فرتبال یا مطالعه احساس خواب الودگی دست می دهد خوابی که بیش از حد نرمال است البته بعد از خوردن آلوینتا(رفلاکسین37/5) این حالت کمی بهبود یافت ولی هیچگاه به بهبودی کامل نرسیدم حتی بعد از افزایش دز یا بعد از خوردن دو سه ماه از این قرص به نظر شما راهکار چیست ؟

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      توصیه میکنم که پرسشنامه خواب در قسمت پرسشنامه ها را پر نمایید تا توسط متخصصین محترم خواب مرکز به طور کامل بررسی شود

  119. سلام
    من 4 ماهه کمردرد گرفتم طوریکه بعد از درمان های کایروپراکتیک و فیزیوتراپی و داروها هنوزم طولانی مدت نمی تونم بنشینم یا راه بروم. دکتر مغزو اعصاب و ارتوپد هردو گفتن باید یک هفته ای خوب بشی اما نشدم.
    آیا امکان داره از اعصاب باشه؟ اگر بله کدوم دکتر مناسب هستند؟
    با تشکر از راهنمایی و وقتی که می گذارید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله ، برای خانم دکتر نیوشا محمدی البته بهتراست با تمام مدارک پزشکی خود به شعبه شریعتی مراجعه بفرمائید.

  120. سیروان بازافکن

    سلام مادر من بعد از شنیدن خبری ناگوار دچار اختلالات اعصاب شده اند ایشون همچنین به ضربان قلب بالا و فشار خون دچار هستند واقعیت امر اینه که پیش هر دکتری رفتیم فقط قرصهای تکراری و زیادی رو براشون تجویز میکنن هیچ نشانی از بهبودی از ایشون دیده نمیشه تصمیم گرفیم با یک دکتر خوب و عالی و دلسوز دیداری داشته باشیم اگه لطف کنید مارو راهنمایی کنید بی نهایت ازتون ممنون میشیم در ضمن ما شهرستان هستیم و از چگونگی گرفتن وقت ویزیت و راهنمای هاتون کمال تشکر را داریم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام و وقت بخیر. بهتراست در کنار داروهای اعصاب، رواندرمانی نیز برای ایشان آغاز گردد. آقای دکتر قاسم زاده در شعبه آزادی به ایشان در زمینه دارو درمانی کمک می کنند و برای مراحل بعد درمانی شما را راهنمایی میکنند. سپاس.

  121. سلام ،خسته نباشید . من 31 ساله هستم و 6ساله که مبتلا به بیماری لوپوس هستم ،دچار اختلالات خواب هستم . به شدت کلافه و عصبی هستم ،من نیاز به یک متخصص اعصاب و روان دارم . به راهنمایی نیاز دارم .

  122. سلام خسته نباشید.خواهرم به دلیل اختلاف و نارضایتی شدید از همسر خود سه بار اقدام به خودکشی کرده است.آخرین بار پزشک برای او داروهای دپاکین ۵۰۰ و سرترالین تجویز کرده است.آیا تشخیص و تجویز پزشک درست بوده؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      درصورتی که این دارو ها توسط پزشک متخصص اعصاب وروان تجویز شده باشد جای نگرانی نیست. ولی بهتراست از مشاوره های زوج درمانی نیز استفاده شود.

  123. سلام وقتتون بخير من يك برادر دارم كه بيماري پانيك واسشون تشخيص دادن خواستم بدونم دكتر قاسم زاده ميتونن كمكشون كنن؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بله
      در این زمینه خانم امیری هم میتوانند با روش های غیردارویی به شما کمک کنند.

  124. باسلام . دختری دارم 19 ساله که حدود 7 سال هست که به بیماری تیک و وسواس فکری شدید دچار هست . تو شهر خودمون تا حالا به چند پزشک مراجعه کردیم ولی متاسفانه با وجود مصرف داروهای مختلف در این چند سال نتیجه ای نگرفتیم . دخترم به خاطر این بیماری نتونست به مدرسه بره و حتی نمیتونه کارهای شخصی خودشو انجام بده . تصمیم گرفتیم او رو برای معالجه به تهران بیاریم اما چون در تهران در مورد هیچ پزشکی شناخت نداریم از شما خواهش میکنم که پزشک خوب و حاذقی که تخصصش در زمینه تیک و وسواس فکری باشه به من معرفی کنید تا دخترم رو از این بیماری نجات بده. ممنون از شما

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      باسلام. آقای دکتر محمدرضا قاسم زاده در این زمینه کمک می کنند. سپاس.

  125. باسلام
    همسر من بعد از يه خبر بدي كه شنيده حمله عصبي بهش دست داده و نميتونه صحبت كنه،دكتر روانپزشك برديمش قرص آرامبخش افكسور، گاواپنتين،سيپروهپتادين و بوسپيراكس تجويز كرده، خيلي نگرانشم، آيا درمانش همينه؟ چجوري ميتونه دوباره صحبت كنه

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام.حتما در کنار مصرف دارو نیاز به جلسات رواندرمانی دارند که سریعتر علاءمشون مرتفع گردد. دکتر ابریشمی.

  126. سلام
    مادر من 45 سالشه و حدود یه یا چهارساله که قرص زولپیدم 10 مصرف میکنه همچنین زاناکس،تراکوپین و…مصرف میکرده ولی الان فقط زولپیدم روزی 5 الی 8تا مصرف میکنه.تمام نشانه های عوارض مصرف این قرص رو داره مثل عدم تعادل،فراموشی،و…بردمش پیش روان پزشک اونم نامه بهم داد ببرمش بیمارستان تا یک هفته بستری بشه ولی یک روز بیشتر واینستاد اونجا کلی سر و صدا راه انداخت برای همین مرخصش کردیم.یکی از دکترها گفت ببریدش پیش یک روانشناس تا باهش حرف بزنه و از این جور حرفا.
    لطفا راهنماییمون کنین که چطور اعتیاد به این دارو هارو ترک کنه.
    با تشکر

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      نیاز به مراجع حضوری است. آقای دکتر قاسم زاده در این زمینه به شما کمک می کنند. شعبه آزادی

  127. با سلام
    مادر من مدتی است که بیشتر شب ها نفس تنگی میگیرد بطوریکه تا30 ثانیه نفسشان بالا نمی آید البته قبل از آن هم نفسشان تنگ میشود تا بحال پیش چند متخصص رفته ایم مشکل او را عصبی اعلام کرده اند اما تابحال هیچ یک نتوانسته اند مشکل را برطرف کنند. تحمل این وضع برای من سخت است یعنی یک متخصص وجود ندارد که بتواند تشخیص و درمان درستی را ارایه بدهد.
    خواهشمندم اگر متخصصی که تجربه اینگونه موارد را داشته میشناسید به اینجانب اعلام دارید
    باتشکر.

  128. با سلام برادرم ۲۸ ساله مجرد و موزیسین سبک راک هستن خیلی پسر آروم و متینیه که حدود یک ساله ایشون بعد یک بحران روحی شدیدی که داشتند در حال حاضر دچار افسردگی شدید شدن یهو یه چیزی مثل حمله بهش دست میده انگار مغزش فرمان نمیده احساس میکنه خودش نیست و برای ساعتی حالتی بهش دست میده که با وحشت و ترس میره تو خلوت و گاهی هم اشک میریزه نمیدونیم چیکارش کنیم ناراحتیم لطفا بگید چیکار کنیم تا خوب بشه ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای بررسی های بیشتر برای خانم دکتر بنی هاشمی در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  129. رضا میرزازاده

    سلام من کارمند بانکم بامشغله فراوان شبها متاسفانه نمیتونم بخوابم بااین که جشمام بسته ولی تاصبح بیدارم وصبح چشمام قرمز میشه درگیری فکری ندارم ولی متوجه شدم دندان هایم محکم روی هم قرار میگیرن لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر نیوشا محمدی متخصص اعصاب وروان و روانپزشک اختلالات خواب نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  130. با سلام
    یکی از دوستان نزدیکم بعد از اینکه دایی و برادرش خودکشی کرده و فوت نموده اند بسیار افسرده شده و همش به فکر خودکشیه، پدرشون از من خواستن که بیشتر باهاش باشم و اکه بشه پیش یه روانپزشک یا روانشناس ببرمش که حالش بهتر شه.. ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید. با تشکر.

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      خودکشی یکی از اورژانسهای مهم خودکشی هست که در اطرافیان فرد نیز اثرات متعددی دارد به صورت احساسهای متفاوت.توصیه میکنم که برای ویزیت روانپزشکی به کلینیک آزاری یا شریعتی مراجعه نمایید.

  131. سلام
    مهران هستم 24ساله
    آدم بینهایت کم طاقت
    کم حوصله اروم قرار ندارم کلا دوست دارم تو حرکت باشم
    خیلی زود از کوره در میرم طوری عصبانی میشم که هیچی حالیم نمیشه طوری که اگه درحال رانندگی باشم نمیتونم خودمون کترل کنم مشت میزنم تو سرو صورت خودم
    حتی یه بار بقدری عصبانی شدم مشت کوبوندم تو شیشه تاندون دستم پاره شد
    تو خونه همه ازم میترسم با بدترین نحو دادشم میزنم
    بیزحمت یک دکتر خوب یا یه پیشنهاد بهم بدین

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به توضیحات ،دچار خشم ناگهانی که کنترلی بر روی آن ندارید شده اید اما از زمان شروع ،درمانهایی که تا کنون انجام گرفته توضیحی ذکر نشده است.با توجه به شدت علایم توصیه میکنم که برلی بررسی دقیق به کلینیک شریعتی یا آزادی مراجعه نمایید.

  132. سلام برادر چند وقتی برادرم توسط پزشکی تحت درمان بودند که این پزشک تشخیص دادند ایشون اسکزو دارن ، این دکتر به دلیل بیماری دیگه نتونستن مطب بیایند ما ایشونو پیش و دکتر دیگری بردیم که گفتن مشکل ایشون افسردگی شدید و اسکیرو نیست حال ما به کدام دکتر که عمل کافی برای تشخیص داشته باشند بریم.اگفته نماند که برادرم فقط یکسری شبه میبینه وگر نه زندگی کاملا طبیعی و خوبی داره

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      اختلالات روانپزشکی بیماریهایی هستند که تشخیص قطعی در آنها نیاز به پیکیری مستمر و ویزیت دوره ای روانپزشک برای تشخیص قطعی دارد جون علایم و نشانهای روانپزشکی، بجز در تعداد کمی از موارد،اختصاصی برای بیماری روانپزشکی خاصی نیست بنابراین در طول زمان و تا رسیدن به تشخیص قطعی،این مورد رخ میتواند بدهد.برای دریافت اطلاعات بیشتر در صورت نیاز به کلینیک آزادی یا شریعتی مراجعه نمایید.

  133. سلام
    وقت بخیر
    بنده خواهرزاده ای دارم که 20 سال دارن ، ایشون کلا در شبانه روز فقط به فکر غذا خوردن و خوابیدن و چرخیدن در صفحات مجازی اینترنتی هستن. هیچ کاری انجام نمی دهند، هیچ انگیزه ای برای زندگی یا انجام کاری ندارن. کاملا سرد و بی ذوق و میشه گفت در طول شبانه روز فقط سرگرم موبایل هستن.
    دانشگاه را اول راه ترک کردند. موضوعی که جدیدا اتفاق افتاد و همه را نگران کرد این است که متاسفانه چند وقت پیش به قصد تجاوز به صورت تمام لخت سمت مادرشان میروند اما خداروشکر حرکتی صورت نمیگیرد. لطفا راهنمایی بفرمایید باید به کدام پزشک مراجعه کنیم. ایشان تک فرزند هستن و بدلیل جدایی پدر و مادرشان ، با مادرشان زندگی میکنن. لطفا کمک کنید
    با سپاس

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به صورت سوال ،خواهرزاده شما دجار علایم کاهش انرژی،عدم لذت بردن از زندگی، بی قراری و یکسری علایم جسمانی و علایم تکانشی که در مورد مادرسان اتفاق افتاده شده اند که نیاز دارد،حتما توسط روانپزشک بررسی و درمان شود.

      1. با سپاس از شما
        فقط راهنمایی می فرمایید که بهتر است به کدام پزشک مراجعه کنیم؟
        منظورم اینه که نام پزشک را می فرمایید.

    2. سلام بنده 25سالمه خیلی ادم کم طاقت و کم حوصله
      خیلی زود عصبانی میشم ینی همه چیز باید به خواست من باشه طوری عصبانی مشم که مشت میزنم تو سرو صورت خودم حتی ی بار عصبانی شدم مشت تو شیشه کوبوندم تاندون دستم پاره شد
      فحش وناسزا به خانواوم میدم از خودم متنفر میشم
      طوری که خانوادم ازم متنفر میشنا ینی وقتی عصبانی میشم طوری پیش میرم ی چیزای میگم که حتما باید خانواوم اتیش بگیرن تا من ول کنم
      الان 10ساله که اینجوریم
      گاهی وقتا حوصله هیچ کس و ندارم خواهشا کمک کنین به کجا و کدوم دکتر مرت

      1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

        سلام
        جناب دکتر شیرآلی در هر کدام از شعبات تهران

  134. با سلام بنده پدري ٣٧ ساله هستم داراي دو فرزند متاسفانه به دليل ضربه روحي كه بعد از مرگ برادرم خوردم كه الان حدود ١٣ سال از اين موضوع ميگزره هنوز نتونستم به زندگي برگردم خواستم از شما دوستان عزيز مشورت بگيرم كه با چه متخصصي در ارتباط باشم شرح حالمو براتون مينويسم بنده هيچي خوشحال نميكنه مزه و طعم هيچ غذايي رو حس نميكنم انگيزه و تلاش در حد صفر ، همش كابوس ميبينم ،ارتباط با اطرافيان اصلا برقرار نميكنم يا برقرار كنم دوس دارم خيلي زود جمعو ترك كنم بدون هدف و زندگي رو كلا روزمرگي ميبينم لطفا راهنماييم كنين ممنون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. حتما نیاز به مراجعه به روانپزشک وجود دارد. آقای دکتر صلحی یا آقای دکتر قاسم زاده در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس

  135. سلام من مادری 52 ساله دارم که رفتارها بچه گانه زیادی دارد خیلی بیش از حد کنجکاو هست و دوست داره از کار همه سر در بیاره و همه فامیل به خاطر این رفتار مادرم از ما دوری کردند و مادرم اصلا کاراهای خانه رو انجام نمیدهند و با پدرم هم رابطه خوبی ندارد و خیلی عیب های زیادی دارد البته چهار سال پیش به دکتر مراجعه کرده اند ولی قرصهایشان را سروقت نمیخورند و شبها هم کلا بی خواب هستند
    لطف میکنید ی دکتر خوبی به من معرفی کنید چون ما بچه ها و پدرم خیلی در فشاریم همه عصبی شدیم و محیط خونه اصلا در ارامش نیست ممنون میشم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به صورت سوال که شرح حال مادر محترمتان را مطرح کردید،دقیقا زمان شروع مواردی که ذکر کردید،بیان نشده.ابنکه از قبل از 4 سال قبل شروع شده بوده و یا اینکه زمان شروع درمان ،4 سال قبل هست.بعلاوه وجود بیماریهای جسمی همراه،سابقه قبلی علایم و مواردی دیگر در تشخیص ودرمان ایشان مهم هستند.برای بررسی بیشتر ،با به همراه داشتن سابقه داروهای مصرفی ،به شعبه آزادی یا شریعتی مراجعه کنید.

  136. سلام من ساکن خوزستان هستم
    مادری دارم الان حدود 10سال هستش مشکل اعصاب و روان دارخ
    تموم بدنش درد میکنه داروهای زیادی هم مصرف کرده
    قبلا واسش خوب بودن الان همون داروها هم دیگه تاثیری روش ندارن
    آیا تو استان ما کلینیک شما شعبه ای دیگری داره بهش مراجعه کنیم
    مرسی

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله ، بهتراست ما نماینده ما در اهواز تماس بگیرید برای کسب اطلاعات تماس به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید.

  137. سلام
    بنده مشکل گوارشی دارم که آقای دکتر خطیبیان، فوق تخصص گوارش، با عنایت به آزمایش ها و مدارک پزشکی اعلم کردند که مشکل معده و گوارش بنده از ناحیه اعصاب می باشد.
    خواهشمند است راهنمایی بفرمایید به چه کسی باید مراجعه نمایم؟

  138. سلام.من مدت 2 سال هست كه دچار مشکل بدی شدم.جای شلوغ و پر سر و صدا .جاهای کوچک و تاریک نمیتونم برم.حالم بد میشه.سوار مترو و اتوبوس و …نمیتونم بشم.دچار اضطراب شديد ميشم و از درون دچار بی حالی و ضعف ميشم.و نميتونم خوب نفس بكشم.تپش قلب میگیرم.حالم به حدی بد میشه که میترسم بمیرم.لطفا منو راهنمایی کنید کجا باید مراجعه کنم.ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم امیری و یا جناب ضرابی در شعبه شریعتی

      1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

        سلام
        می توانید برای رفع مشکل به صورت غیردارویی برای جناب ضرابی و یا خانم امیری در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  139. سلام پدرم ٨٠ سال دارد تا ١ سال پيش خوب بود تا ٢.٣ تا عمل پروستات كرد الان حافظش كاملا بهم ريخته يا همون آلزايمر باشه شايد

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      نیاز است که بررسی دقیق تر انجام شود در این خصوص خانم دکتر وهابی متخصص مغزو اعصاب می توانند به شما کمک کنند.

  140. با سلام
    پدرم چند سالی است که خیلی زود عصبانی می شود مثلا شاید قبلا با مخالفت با صحبتش عصبانیت اون رو می دیدم ولی الان خودش می گه کنترل روی عصابم ندارم نمیتونی خودار باشه سریع عصبانیت خودشو بروز می ده و از کوره در عرض 2 دقیقه خارج می شه بعدش خودش از کارم پشیمون می شه ولی می گه نمیتونم خودمو کنترل کنم باید به چه پزشکی مراجعه کنیم آیا درمان دارویی لازم است

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله برای خانم دکتر ابریشمی و یا جناب دکتر شیرآلی

  141. با سلام و احترام
    من سالهاست که احساس میکنم غیر عادی و مشکل دار هستم.گذشته ام(عدم موفقیت در زمینه تحصیل و کار و…)شبانه روز کابوس وار جلوی چشمم هست و مدام داره آزارم میده.دائم دارم به خودم و کسایی که توی زندگی ازشون بدی دیدم لعنت میفرستم.با وجود وضع مالی نسبتا خوب پدرم ولی باز دائم فکر میکنم که یه روز به فقر و فلاکت دچار میشم.رفتار پدرم برام قابل تحمل نیست(چون یه مقدار برخوردش تنده)و خیلی وقت ها باهاش درگیری لفظی پیدا میکنم.احساس میکنم توی خانواده نقش مرده شور(حمالی و بی ارزشی و نداشتن نقش در تصمیم گیری ها)رو دارم و باید پدر ملکی به نامم بزنه تا احساس کنم از حالت مرده شوری بیرون اومدم.از طرفی هم خیلی زود از کوره در میرم و در برخورد با مردم علی الخصوص موقع رانندگی دائم مستعد درگیری لفظی یا حتی فیزیکی ام.کوچکترین بی احترامی و یا حتی حرف درشت یا تیکه انداختن دیگران به شدت عصبانیم میکنه و حتما باید جواب بدم و جالب اینه که بعد از برخورد و پرخاش به دیگران بلافاصله به شدت پشیمون و ناراحت میشم!و پیش خودم میگم که دفعه ی بعد حرف دیگران رو تحمل میکنم و پرخاش نمیکنم ولی باز هم نمیتونم.در حقیقت من دچار یه تضاده وحشتناکم.حرف و تیکه ی مردم رو اگه نشنیده بگیرم ناراحتم میکنه و شروع میکنم خودخوری کردن و همش آرزو میکنم کاش بر میگشتم به زمان عقب و جوابش رو میدادم و از طرف دیگه وقتی جواب میدمو پرخاش میکنم بلافاصله پشیمون میشمو و از خودم بدم می یاد و پیش خودم میگم چرا با دیگران اینجوری برخورد میکنم؟بنده خدا گناه داشت.نباید اونجوری برخورد میکردم.حتی قبل از پرخاش هم به خودم میگم که این کار درست نیست و نباید پرخاش کنم ولی نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم و حتما باید پرخاش کنمو پشیمون بشم!وقتی آدمهایی رو میبینم که از پرخاش و تیکه ی دیگران ناراحت نمیشن و خیلی راحت عبور میکنن پیش خودم فکر میکنم که ای کاش من هم مثل اونها صبر و تحملم بالا بود.
    غرض از مزاحمت اینکه من واسه درمان مشکلم باید به کدوم یک از متخصصین شما مراجعه کنم؟روانکاو یا روانپزشک یا رفتار درمان یا سایر متخصصین؟لطفا بنده رو راهنمایی کنید.با تشکر

  142. سلام
    مدتي است به طور ناگهاني هر از گاه دچار ضعف شديد و بي حالي و گيجي و تپش قلب مي شوم. احساس شديد خواب آلودگي دارم اما اصلا خوابم نمي بره. ابتدا فكر مي كردم از افت فشار است و سرم ها و آمپول هاي تقويتي مي زدم. اما نتيجه نگرفتم. انواع چكاب هاي مرسوم را انجام دادم اما چيز خاصي نشون نداده است. پيش يك متخصص مغز و اعصاب رفتم و دستور سي تي اسكن داد نتيجه مورد خاصي نشان نداد. فقط به من داروي سيتالوپرام و آلپرازورام داده كه دارم مصرف مي كنم اما نتيجه خاصي نگرفته ام و حالات ضعف هاي تكراري همچنان وجود دارد . همش فكر مي كنم بايد يك چيزي بخورم تا بهتر بشم و ضعفم بر طرف بشه اما بي فايده است. لازم به دكر است من دو تا بچه يكي پنج ساله و يكي يك ساله دارم. در يك سال اخير خيلي از بابت مريضي و اذيت اين بچه ها بهم فشار اومده و تحت تنش بوده ام و بطور كلي اخيرا كمي زندگي پرتنشي داشته ام.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      برای موضوع خواب بهتر است این پرسشنامه را پر کنید تا دکتر امیری شما را راهنمایی کنند. توضیحات مربوط به اضطراب و تنش را هم در پرسشنامه قید فرمایید تا تصمیم گیری در رابطه با پزشک شما انجام شود. سپاس. https://gyrusclinic.com/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%85%D9%86%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%84%D9%88%D9%85/

  143. سلام.مدتیه ک شدیدا توی خواب کابوس میبینم. دهنم فعاله. گذشته جلوی چشمامه خودمو سرزنش میکنم. ی نوزاد چهارماهه دارم.همش کارم گریه س. مثلا وقتی سیم برق میبینم میگم اگه دستامو ب دوطرف سیم بزنم واقعا چی میشه؟ دیشب ب این فک میکردم ک بشینم با خانوادم حرف بزنم. پیششون باشم بگم من میخوام بمیرم تا از ناراحتیام خلاص شم.2روزه دیگه دستام داره میلرزه. ناگفته نمونه ک تمام ناراحتیای من از اول نامزدیم شروع شد. از تمام ادما گریزونم. خیلی اوقات میبینم ک رفتارم غیر عادی نیست. دوست دارم خودمو بکشم. نمیتونم دردمو ب کسی بگم. فقط گریه میکنم و ب همسرم ی روز خوب میشم. من روانی شدم. روانی.پر از عقده ام. فقط میخوام ب خودم آسیب بزنم. بمیرم. همین.
    لطفا راهنماییم کنید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام نیاز است حتما توسط روانپزشک مورد بررسی قرار بگیرید.

  144. با سلام و احترام

    من سالهاست که احساس میکنم غیر عادی و مشکل دار هستم.گذشته ام(عدم موفقیت در زمینه تحصیل و کار و…)شبانه روز کابوس وار جلوی چشمم هست و مدام داره آزارم میده.دائم دارم به خودم و کسایی که توی زندگی ازشون بدی دیدم لعنت میفرستم.با وجود وضع مالی نسبتا خوب پدرم ولی باز دائم فکر میکنم که یه روز به فقر و فلاکت دچار میشم.رفتار پدرم برام قابل تحمل نیست(چون یه مقدار برخوردش تنده)و خیلی وقت ها باهاش درگیری لفظی پیدا میکنم.احساس میکنم توی خانواده نقش مرده شور(حمالی و بی ارزشی و نداشتن نقش در تصمیم گیری ها)رو دارم و باید پدر ملکی به نامم بزنه تا احساس کنم از حالت مرده شوری بیرون اومدم.از طرفی هم خیلی زود از کوره در میرم و در برخورد با مردم علی الخصوص موقع رانندگی دائم مستعد درگیری لفظی یا حتی فیزیکی ام.کوچکترین بی احترامی و یا حتی حرف درشت یا تیکه انداختن دیگران به شدت عصبانیم میکنه و حتما باید جواب بدم و جالب اینه که بعد از برخورد و پرخاش به دیگران بلافاصله به شدت پشیمون و ناراحت میشم!و پیش خودم میگم که دفعه ی بعد هر جور شده حرف دیگران رو تحمل میکنم و پرخاش نمیکنم ولی باز هم نمیتونم.در حقیقت من دچار یه تضاده وحشتناکم.حرف و تیکه ی مردم رو اگه نشنیده بگیرم ناراحتم میکنه و شروع میکنم خودخوری کردن و همش آرزو میکنم کاش بر میگشتم به زمان عقب و جوابش رو میدادم و از طرف دیگه وقتی جواب میدمو پرخاش میکنم بلافاصله پشیمون میشمو از خودم بدم می یاد و پیش خودم میگم چرا با دیگران اینجوری برخورد میکنم؟بنده خدا گناه داشت.نباید اونجوری برخورد میکردم.حتی قبل از پرخاش هم به خودم میگم که این کار درست نیست و نباید پرخاش کنم ولی نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم و حتما باید پرخاش کنمو پشیمون بشم!وقتی آدمهایی رو میبینم که از پرخاش و تیکه ی دیگران ناراحت نمیشن و خیلی راحت عبور میکنن پیش خودم فکر میکنم که ای کاش من هم مثل اونها صبر و تحملم بالا بود.
    در نهایت غرض از مزاحمت اینکه من واسه درمان مشکلم باید به کدوم یک از متخصصین شما مراجعه کنم؟روانکاو یا روانپزشک یا رفتار درمان یا سایر متخصصین؟لطفا بنده رو راهنمایی کنید.با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      روانپزشکی که روانکاوی هم می کنند در این خصوص جناب دکتر صلحی در شعبه شریعتی

  145. با سلام
    مامان من ۴۸ سالشه حدود ۵ ساله با ناراحتی درد شکم و معده مواجه
    با مراجعه ما با پزشکان داخلی گوارش در چند استان و گرفتن ازمایشات پزشکی هیچ مشکلی جسمی نداشتند
    با مراجعه به پروفسور امینی فوق تخصص گوارش در ارومیه تشخیص ایشون میگرین معده بود
    مادر من قبل ازین مرضی و در حال حاضر دارای افسردگی و وسواسی هستند
    ایشون هیچگونه اعتماد به نفسی ندارند همیشه درگیر فکری این مریضی هستند

  146. با سلام و خسته نباشید. ببخشید من بعد از بارداری افسرده شدم و الان هم که کودکم یک سال و نیم دارد بسیار پرخاشگر و عصبی شده ام و خوابم بسیار کم شده و همش نگران و مضطرب و خسته هستم و حتی حوصله برای انجام کارهای روزمره را ندارم. و بسیار نگرانم چون وقتی عصبی و پرخاشگر میشوم کودکم میترسد و گریه میکند و اینکه کودکم از شیر من هم تغذیه میکند. میخواهم بدانم دارویی هست که در دوران شیردهی برای کودکم ضرر نداشته باشد و برای من هم مفید باشد تا پرخاشگری و عصبی بودنم کم شود؟؟ به کدام دکتر و با چه تخصصی باید مراجعه کنم؟؟؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر ابریشمی در شعبه رسالت می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  147. سلام من پدری دارم که بشسدت مخالف ازدواج من هست و بشدت نگرانمه الان حدود 8 ساله که با آقایی در ارتباطم و میخواهند به خواستگاریم بیایند . من انقدر استرس و دلواپسی دارم که افسردگی گرفتم و پرخاش گر و کم تحمل شدم کی میتونه کمکم کنه حداقل به حالت عادی برگردم . چون حساسیتم خیلی بالا رفته می ترسم حتی نامزدم هم ازم دور شه با رفتارام .با چه کسی میتونم مشکلم رو حل کنم

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به شرایطی که مطرح کردین ،به نظر میرسد که شرایط استرس زای مزمن و خانوادگی باعث شده که مستعد شرایط اختلالات اضطرابی بشید.توصیه میکنم که برای مشاوره در خصوص “مدیریت استرس” به کلینیک شریعتی مراجعه کنید.

  148. سلام ،،برادری دارم که بیست سالش هست ازدوسال پیش بصورت یک دفعه بهم ریخت ،،،بمدت چهل روزدربیمارستان بوستان اهوازتحت نظردکتردرخشانیان متخصص اعصاب روان بودامانتیجه ای نگرفتم،،،بعدازمدتی به دکترناهیددراصفهان مراجعه کردم که دستوربستری دربیمارستان فارابی روصادرکردکه اونجاهم چهل روزبستری بودبازهم بینتیجه بودتشخیص هردوپزشک اختلال دوقطبی بوده،،،،،،،لطفأراهنمایی بفرماییدکمکم کنیدپرخاشگری زیادمیکنه بیقراره،،،تیک عصبی داره

    1. دکتر ندا فرزانه روانپزشک و رواندرمانگر

      با سلام و احترام
      با توجه به اینکه برادر شما توسط دو همکار محترم روانپزشک محترمم بررسی کامل شده و تحت درمان قرار گرفته اند و هردو بزرگوار نیز،تشخیص اختلال دو قطبی را داده اند، پس باید که درمان شوند.لازم به تاکید هست که نباید فقط در زمانهایی که علایم ایشان عود میکنند تحت درمان قرار بگیرند.بلکه مسیله بسیار مهم در درمان بیماری دو قطبی، رعایت سطح پیشگیری ثانویه و ثالثیه هم هست.درصورت نیاز برای مشاوره به کلینیک شریعتی مراجعه نمایید.

    2. سلام. برادری 48 ساله دارم.که قبلا دو دفعه به علت بیماری پلیپ روده عمل جراحی شده، چهارسال پیش بعات مرگ پدر و مادربه فاصله 6 ماه ، دچار دل دردهای شدید شد، که بعد از مراجعه به پزشک متخصص گوارش مشخص شد دچار بیماری روده تحریک پذیر شده. و به متخصص اعصاب و روان مراجعه کرده و تحت درمان دارویی قرار گرفت. و نسبتاً بهترشده بود . تا اینکه اوایل امسال بعلت مرگ یکی از وابستگان مجددا دچار دل درد و همچنین پرش دست و پا و حرف زدن در خواب شده است.لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      در ابتدا مراجعه به روانپزشک ضروری است/ آقای دکتر هرمز پور در این زمینه به شما کمک می کنند. کلینیک شریعتی

  149. سلام من پرش افکار بسییییییار شدید میباشم و اصلا یعنی کنترل فکرم دست خودم نیست تمرکزم هم به صفر رسیده تقریبا یعنی حتی تو یه بحث دوستانه هم اگه از یک دیقه بیشتر صحبت طرفم طول بکشه دیگه هیچی متوجه نمیشم از صحبتاشون خلاصه خیلی وضعیت بدی دچار شدم ولی نمیدونم بایز به چه دکتری مراجعه کنم!!اگه میشه راهنمایی کنید. ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای بررسی های اولیه برای خانم عبداللهی روانشناس و نوروتراپیست نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  150. من خانمی هستم 38 ساله یک فرزنده پسر 14 ساله دارم حدود 8 سال پیش جدا شدم و از 4 سال پیش مجدد وارد رابطه ای شدم با آقائی که 5 سال از خودم کوچکتر هستند . متاسفانه رابطه ما دستخوش اتفاقاتی شد که نتیجه اون احساس افسردگی شدید من و بی انگیزه بودنم شده و هر لحظه به فکر انتقام هستم و خشم شدیدی از همه اتفاقاتی که به نوعی خودم رو بی گناه می دونم دارم . اثرات رفتاری این اتفاقت خشم و پرخاشگر ی من هست . نمی دونم در زمینه سلامت روانم و مشکلاتی که دارم چه متخصصی میتونه بمن کمک کنه روان پزشک یا روان درمان . لطفا منو راهنمائی کنید.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      خانم دکتر ندا فرزانه در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس

  151. باسلام.برادرم ۴۵ ساله است و حدود ۱۰ ساله دچار سردرد و توهم و حالاتی شبیه تشنج میشه .چندین بار ect و بستری هم شده ولی بعد از مدتی دوباره بیماریش عود میکنه.لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      سلام. برادر شما به احتمال قریب به یقین نیاز به درمان دارویی مداوم و مادام العمر دارد، برای بررسی دقیق تر به روانپزشک مراجعه کنید. دکتر شیرآلی

  152. باسلام
    بنده مدتهاست مشكل خواب دارم طوريكه بدون قرص هرشب كابوس ميبينم لطفا پزشك متخصص معرفي نماييد جهت ويزيت حضوري
    تشكر

  153. محسن علیزاده

    سلام بنده به مدت دو ماه با خانمی زندگی میکردم که رابطه ما به نیت ازدواج بوده اما کمی بعد ایشون از تصمیمشون منصرف شده و بنده رو ترک کردن ولی حاضر هستن در صورتی که به دکتر مراجعه کنیم و از مشکلات بگیم و راه حل پیدا کنیم و اون تصور بدشون از اقایون و گذشته ای که داشتن برطرف بشه به زندگی مشترک و ازدواج برگردن . این هم اضافه کنم ایشون دارای خاطرات بسیار بدی از اقایون هستن و در گذشته خودشون گیر کردن . من نمیدونم باید به چه دکتری مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جناب دکتر صلحی روانپزشک و رونکاو در شعبه شریعتی

  154. البته فراموش کردم که بگم ایشون 60سالشه و ما دنبال یه دکتر خیلی خوب میگردیم.لطفا کمک کنید

  155. با سلام،پدرم قبلا با عنوان بیمار اعصاب تحت درمان بود و به خاطر امیال جنسیش،قرصاشو قطع کرده.الان هم اصلا فاز مشخصی نداره و یا تو وهم هستش و یا اگه تو حال زندگی کنه،مدام دعوا و پرخاش میکنه و حمله میکنه.چیکارش کنیم؟؟؟

  156. با سلام و خسته نباشید دختری 29 ساله هستم که تا این سن حتی یک دوست صمیمی ندارم کسی جرات نداره کوچیکترین حرفی بزنه سریع شروع به گریه کرن میکنم انقد گریه میکنم تا آروم بشم تو روابط اجتماعی خیلی مشکل دارم موقع حرف زدن به چشم شخص نگاه نمیکنم و با صدای آروم حرف میزنم و به صورت منقطع و به زور جملمو تموم میکنم تو حرف زدن خیلی زمان میبره تا کلمه یادم بیاد.چند بار به خودکشی فکر کردم اما عملی نکردم دستام در همه حال گاهی کم گاهی زیاد میلرزه تو فامیل به گوشه گیری و خجالتی بودن و کم حرف بودن معروفم خواهش میکنم کمکم کنید خسته شدم از این وضعیت میخوام یه زندگی عادی داشته باشم

  157. سمیه ریحانی جامی

    سلام
    خانم 32 ساله هستم، به تازگی احساس می کنم سرم سبک میشود، گونه هام داغ میشه، و همه چیز دور سرم می چرخه، چشمام رو که می بندم انگار تو گردبادم، با کامپیوتر کار می کنم این حالت تشدید میشه، حتی وقتی دراز می کشم احساس میکنم روی امواج دریا شناورم. سطح هوشیاریم بسیار بسیار کم میشه و همه کارها رو اشتباه انجادم میدم. تقریبا هر روز این حالت پیش میاد گاهی خیلی خفیف و اگر زیاد کار کرده باشم و خسته باشم شدید تر البته شغلم طراحی با کامپیوتر هست. تمام آزمایشات سالم و نرمال بوده. به چه متخصصی باید مراجعه کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. متشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      درابتدا متخصص گوش و حلق و بینی در صورت سلامت مکانیسم گوش به متخصص چشم پزشکی و در آخر متخصص مغزو اعصاب

  158. سلام مادرم چند ساله زیر نظر دکتر اعصاب روانه که یدفعه در اثر مصرف داروها باتوجه به تشخیص پزشکان عوارض دارو باعث تیک لب در موقع حرف زدن و قفل شدن دندان در دهان پیدا میکنه الانم وضیعته روحیش افتضاح بعضی وقتها درطول روز یکدفعه حالش بد میشه که میخوابه/البته فشار خون رچربی خون هم دارد/روانپزشک اعصاب روان برای درمان توصیه کردن/خواهشن راهنمایی کنید در رابطه با این درمان ساکن اسلامشهر هستیم و برای این درمان دنباله شماره دکتر خیلی خوب هستم/ممنون از لطفتون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      خانم دکتر عباسی نژاد در شعبه آزادی

  159. با سلام من از بیماران دکتر قاسمی هستم الان حدود دو ساله که میام پیششون تا حد خیلی زیادی خوب شده بودم ولی سر یه مشکلی که واسم پیش اومده بود چند ماهه که بدتر شدم دوبار اومدم خدمت اقای دکتر اخرین بار یک ماهو نیم پیش بود ولی اصلا تغییری نکردم فقط اضطرابم کم شده تمام حالت هایی که داشتم هنوز هست و بدتر هم داره میشه پیش یه دکتر دیگه تو کرج رفتم چون خونمون کرجه گفتن باید شوک بگیری یا داروهای سنگین تر مصرف کنی ولی من جرات هیچ کدومو ندارم میترسم داروهایی که داده رو مصرف کنم معتاد بشم بهشون خواهش میکنم راهنماییم کنید در حال حاضر آسنترا و نورتریپتیلین مصرف میکنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جناب دکتر قاسمی یکی از بهترین پزشکان کشور هستند و در تجویز ایشان هیچ جای شکی وجود ندارد در این خصوص اگر تمایل به ویزیت توسط فرد دیگری دارید می توانید برای خانم دکتر نریمانی در شعبه کرج ما نوبت ویزیت تهیه فرمائید . برای کسب اطلاعات تماس شعبه کرج به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید.

  160. علیرضا دربانی

    سلام پسر من حدود 20 سال دارد . در چند ماه اخیر چندین بار دچار فلج خواب یا اصطلاحا بختک شده است بطوریکه برای خوابیدن دچار استرس و نگرانی می شود. ضمنا ایشان دانشجو ست و در نزدیکی امتحان دچار استرس و نگرانی بسیاری می شود . آیا در مورد اول باید به روان شناس مراجعه کنم یا دکتر دیگری لطفا راهنمکایی بفرمایید با تشکر دربانی

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر نیوشا محمدی روانپزشک اختلالات خواب در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  161. با سلام
    یک سوال داشتم در مورد دپاکین 200
    آیا این دارو در موارد غیر صرع کاربرد دارد؟اگر جواب مثبت است لطفا با جزییات بفرمایید
    این دارو برای خواهر من که وسواس فکری عملی شدید دارد تجویز شده،هر روز یک عدد

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله ، جهت کسب اطلاعات دارویی به سایت sabzosalem.com مراجعه فرمائید.

  162. با سلام..خواهرم 36ساله هست…به مدت 1ماه هست که دچار ترس از دست های سوراخ سوراخ که در نت هست شده…..و هر چیزی شبیه اون عکسا می بینه دچار ترس می شه و همش می خواد ان ها رو باز ببینه….و بعدش عصبانی میشه..خواهرم ساکن تهران هست…لطفا راهنماییمون کنید…با تشکر

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      hole phobia / می تواند برای کمتر کردن فوبی و اضطرابش به یک متخصص اعصاب و روان مراجعه کنند.

  163. سلام،همسرم ده سال قبل ناراحتی اعصاب شدید گرفت بصورتی که ازدر خونه بدون روسری فرار میکیرد ۳تابچه دختر هم دارم چندسالی را پیش دکتر بردم وفایده نداشت وچندسالی است که صبح ها نصف ریسپریدون ولیتیوم وظهر لیتیوم وبی پریدیون وشب ها لیتیوم وریسپریدون وبی پریدیون مصرف میکند ولی با هیچ کس وحتی من وبچه ها نمی سازد ونمی تواند کاری انجام دهد وخیلی بیقرار است و به همه بد بین است بخاطرهمین نمی توانم سر کار بروم لطفا راهنماییم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتراست هم درمان دارویی و هم درمان غیر دارویی تحت نظر خانم دکتر بنی هاشمی در شعبه شریعتی داشته باشند.

  164. با سلام
    خواهرم 26 سال سن داره،بر اثر ترسی که در بچگی بهش وارد شده الان از سن 22 سالگی تقریبن دچار وسواس فکری و عملی هست به طوری که مدتی پیش میخواست خودکشی کنه،بیماریش خیلی شدید هست ،بیشتر وسواسشم الان تو زمینه ی شستشو هستش،برای یک شستشو ساده دست یک ساعت وقت میزاره ،خودشم کلی اذیت میشه با وجود اینکه خودش میگه که میدونه کار درستی انجام نمیده ولی میگه نمیتونم مقاومت کنم.
    واسه درمانشم پیش دو روانپزشک مختلف رفتیم تا حالا از هر کدوم هم یکی دو سالی داروشونو خورده ولی افاقه نداشته ،بدتر هم شده،پیش روانشناس هم رفتیم ولی میگه اصن نمیتونه به حرفای روانشناس اصن فک کنه.
    حالا اگه امکانش هست با ایمیلم شماره تلفن یا راه ارتباطی بدید چون من تو شهرستان هستم قبل از اومدن تماس بگیرم و شرایطو بدونم و اینکه باید چیکار کنم چون واقعن دیگه نمیدونم از چه راهی باید اقدام کنم.
    لطفا راهنمایی کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه امکان ویزی به صورت غیر حضوری نیست و باید حضورا تشریف بیاورید در این خصوص جناب دکتر هرمز پر می توانند به شما کمک کنند.

  165. با سلام و خسته نباشید
    برادر من یه 2سالی میشه دچار بیماری افسردگی هست که مدام با خودش حرف میزنه و میخنده و کارهای غیرعادی دیگه داره از جمله به مدت طولانی سر سجاده نماز بودن و …2بار هم به اجبار بستری کردیم چون اوج بیماریش داشت زیاد میشد ولی متاسفانه خودش اصلا و به هیچ وجه قبول نداره که بیماره و مریض هست و باید تحت درمان باشه و قرص مصرف کنه و مدام تو فکر هست و ذهنش درگیره و حواس پرتی و عدم تمرکز داره همش انگار در دنیای دیگه ای سیر میکنه و ما متاسفانه هیچ راهکاری نداریم برای دکتر بردنش و یا تحت درمان بودنش حی در زمانیکه در بیمارستان هم بستری بود اصلا همکاری نمیکرد و مدام میگفت من خوبم و شماها ایراد دارید و ظاهرش هم واقعا مثا ادمهای سالم بود چطوری میتونیم تو خونه درمانش کنیم و چطور میتونیم بهبودش کنیم واقعا بریدیم و هیچ راه حلی به مغزمون نمیرسه و چون ادم سرکش و مغرور و خود بزرگ بینی هست ما حریفش نمیشیمو حتی قرصهاییکه دکترش داد رو نمیخوره و ما یکی دوتا رو یواشکی شبها تو غذاش میریزیم همه رو خسته کرده و سازگاری اصلا نداره با حرف همه چیزو عادی جلوه میده …ممنون میشم

    راهنماییم کنید خیلی خیلی سپاسگذارتون میشم واقعا موندم چیکار باید برای سلامتیش انجام بدم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      می توانید از ویزیت در منزل استفاده کنید.

  166. باسلام مادرمن عمل سینه انجام دادن…بعدازعمل وداروهای بیهوشی روشون تاثیربه سزایی داشت ..الان دوماه ازان ماجراگذشته …والان بازهم زیادمیخوابه ..دوست نداره باهیچکس حرف بزنه…حتی ازبیرونم متنفره…من همیشه توخونه فضای شادی روبراش رقم میزنم ..ولی فایده نداره

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      بهتر است توسط يك روانپزشك ويزيت شوند . دکتر بنی هاشمی

  167. با عرض سلام
    من مدرس دانشگاه و ریاضی تدریس می کنم و سنندجی هستم. از سال 87 مریض هستم و تا حالا نه تنها خوب نشدم بلکه حافظه ام خیلی ضعیف شده و به سختی می تونم تمرکز کنم. مطالب علمی مفیدی را یاد گرفته و بلدم بطوریکه در حیطه تخصصیم برای خود صاحب نظر هستم و مقالات ISI خوبی نوشته ام. موضوع بیماریم خیلی نگرانم میکنه و مطمنم با ادامه این روند در آینده نزدیک قادر به انجام فعالیت های ساده علمی نخواهم بود از بس که حافظه ام ضعیف خواهد شد. در سنندج همه پزشکان مغز و اعصاب و اعصاب و روان برای مدتی برام تجویز نموده اند ولی متاسفانه نتیجه ای عایدم نشده است.
    بیماری من به این صورت است که ابتدا چیزها یا حرف هایی که می بینم و می شنوم فکر می کنم در خواب عین همین ها رو در خواب دیده ام و بعدش بی اختیار دنبال اون حالت میرم و حالت ترس بهم دست میده و عرق شدیدی میکنم و تموم میشه تا یک دو ساعت و بعد دوباره شروع میشه. مدت دو الی چهار روز این حالت برام پیش میاد که دو روز آخر تقریبا ضعیف میشه و کم قطع میشه. این حالت ترسناک بعد از تقریبا یک ماه دوباره از نو شروع میشه. موضوعی که بسیار نگرانم میکنه ضعیف شدن حافظمه که در حال حاضر بشدت از آن وحشت پیدا کرده ام. محض رضای خدا کمکم کنید من می تونم شخص مفیدی برای جامعه علمی و فرهنگی کشور باشم.
    توفیق روز افزونتان را از خداوند مسالت می خواهم
    مریضیم به این

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      لازم است تا MRI انجام دهید تا وضعیت لوب فرونتال مغزشما بررسی شود احتمالا حملاتتون تشنجیه و باعث فراموش میشود ولی به طور قطع بدون برسی بالینی نمی توان تشخیص داد.

  168. با سلام ..دختر من ترم 2 رشته ی زبان دانشگاه تهران هستش ولی اخیرا پزشک خوابگاه براشون لیتیم تجویز کردن چون گفتن افکار خودکشی داره ..ولی تازه گی از بچه ها پول میدزده و سیگار هم میکشه ..من به کی مراجعه کنم.. ممنون

  169. حميدرضا درويش

    سلام
    من پسري ٢٥ ساله هستم
    حدود يك ساله و نيمه كه دچار بيماري پانيك و افسردگي هستم
    تحت درمانم و دارو دارم مصرف مي كنم
    ولي الان اصلا حال خوبي ندارم
    همش استرس دارم
    همش فكر مي كنم دارم ميميرم
    فكر مردن حالم و بد كرده
    هيچي خوشحالم نميكنه
    واقعا استرس امونمو بريده
    ىهو يه حاله بدي بهم دست ميده كه از همه چي ميبرم
    كلا خوب نيستم
    چيكار بايد بكتم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر محرمی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  170. سلام
    پدر من 62 سالشونه و 3 سال پیش سکته مغزی داشتن. بعد از سکته افسرده شدن و 1 سال پس از سکته عوارضی مانند خواب زیاد، بی حوصلگی، آزار لفظی بقیه اعضای خانواده، سکوت و خیره شدن در جمع، لج بازی، ادای صورت درآوردن، و ازهمه مهم تر صداهای عجیب و گاها بسیار بلند دارند.
    لازم به ذکر هست ک ایشون حدود 20 سالی هست قرص فلوکسیتین مصرف میکنن.
    لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایین.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      نیاز به ویزیت متخصص مغزواعصاب وجود دارد
      برای خانم دکتر وهابی جهت بررسی نوبت بگیرید.
      در زمان مراجعه کلیه مدارک پزشکی تان را همراه بیاورید.

  171. باسلام.
    پدر من 67 سالشه. امسال عید یه تصادف شدید داشتن که شوک بزرگی بهش وارد شده تو این دوماه براثر این شوک اختلال حواس پیدا کرده وبیشتر از همه درگفتارش مشکل پیدا کرده دیگه کلماتو نمیتونه قشنگ بیان کنه یادش نمیاد که چی باید بگه. بزای درمان لطفا راهنمایی کنید.
    متشکرم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      حتما باید عکس برداری جدید از مغز انجام شود ممکن است نوعی عارضه دیررس به دنبال ضربه مطرح باشد

  172. برادر 37 ساله من حدود یک هفته است که موقع راه رفتن یهو حدود 20 30 ثانیه می ایسته و به یک نقطه خیره میشه. یا به یک نفر خیره میشه و یا یک حرف رو هی تکرار میکنه! تا حالا هیچ رفتار غیر عادی ای نداشته ولی این یک هفته ما خیلی نگران شدیم براش..بعضی حرفاش هم عجیب غریب شده… به چه دکتری مراجعه کنیم؟

  173. با سلام؛
    خواهر من 37 سالشه و حدود 10 ساله که مواجه با افسردگی حاد می باشد و قرصهای اعصاب با دوز بالا استفاده می کنه، تاحدی که چندین بار خودکشی کرده و در بیمارستانهای اعصاب بستری شده و چندین مرتبه هم شوک دادن با نظر پزشک، ی مدت بهتر شده بود ولی دوباره افسردگیش برگشته در حالت خیلی بدتر از قبل لطفا میشه ی دکتر خوب معرفی کنید

  174. مرتضی زارع پور

    باسلام من دوسا ل فلوکستین مصرف کردم شب پنج ساعت میخوابیدم بیدارمیشدم مثا ل ساعت چهارصبح بیدارمیشدم بونه اینکه کاری داشته باشم ومجددا بعد ازسه ساعت صبحانه میخوردم ومیخواستم بیرون بروم خوابم میگرفت درضمن مصرف فلوکستین ازروزی بیست شروع کردم تا روزی چهارعددبیست ومجدادا به همین طریق گذاشتم وهیچ گونه تغییردرافسدگی نداشتم مجدداپیش دکتر سلجوقیان رفتم دکتراعصاب وروان ایشون قرص والپرات وآسنتراسترالین ودونیورین دادن حال ازداخل سرم بیشترازگوش سمت چپ صدای سوت دائمی دارد دکترگوش حلق بینی رفتم دارو ایروکاست ولورتادین دادن هیچ فرقی نکرده حال میخواهم یک دکتر خوب معرفی کنیدچون خیلی ناراحتم

  175. من حدودا از سال ۸۶تاکنون دچار اختلال دوقطبی شیدایی شده ام و اوایل چهار بار شوک درمانی شدم در مرکز استان کرمانشاه سپس تا کنون داروهای شیمیایی بویژه والپروات سدیم و کاربامازپین ودوسه قرص دیگه به من میدهند اما همیشه بطور متوسط حالات شیدایی دارم دیگه خسته شدم ترا به خدا دقیقا منو راهنمایی کنید در تهران پیش کی برم به مقدارزیادی بهبودیابم؟باتشکرفراوان

  176. علیرضا عبیری

    با سلام و وقت بخیر پدرم متولد 1339.اهل تهران حدود 25.ساله که با جنون البته به گفته دکتر بابادی دست و پنجه نرم میکنه و روز بروز بدتر میشه آیا امیدی برای بهبودی پدرم هست ؟؟ بهترین پزشک کیه برای ایشان که بتونم بهشون متوسل بشم و ازشون کمک بخوام .
    سخته پدری داشتن که همیشه در توهم و خیالت سپری کنه اوقات خودش رو و همیشه هم نفرین میکنه منو که چرا هی بهش قرص میدم و دکتر میبرمش شما رو بخدا کمک کنید

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر هرمزپور در این زمینه به شما کمک می کنند. سپاس

  177. منظورتون مشاورست؟ اونم چندتا مشاور رفتیم فایده نداشت گفت حرفا همه تکراریه انگار سره کلاس درس رفتم، روشهای جدیدی اومده؟

  178. با سلام . مادرم از یکی دوماه پیش که من و خواهرم ازدواج کردیم و به شهری دیگر رفتیم دچار استرس و اضطراب و افسردگی شده. برای درمان وی لطفا راهنماییم کنید..

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر بنی هاشمی و یا خانم دکتر نیوشا محمدی میت وانند نوبت ویزیت تهیه کنند.

  179. سلام، خسته نباشید
    نامزد من چند سال داروی اعصاب میخوره اما داروها اصلا بهش نمسازه حالش بدتر میشه، تا الان چندتا دکتر عوض کرده اما فایده نداشته برای همین الان داروهارو قطع کرده دیگه نمیدونیم چیکار کنیم، مگه میشه کسی بهش هیچ دارویی نسازه حال روحیش بدتر بشه؟؟؟؟!!!!!!!!
    لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم از کی کمک بگیرم، ممنون

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      از روش های غیردارویی کمک بگیرید. برای دکتر سینا قاسمی وقت بگیرید.

  180. سلام . مادر من از وقتي خواهرم طلاق گرفته همش ناراحت هست و وقتي تنهاست همش گريه مي كند و مي گويد گريه ام قطع نمي شود. و همش در حال دعوا كردن و بحث كردن سر هر چيزي با پدرم و خواهرم است . خصوصا روزهايي كه همه خانه هستيم همش دعوا است . فك كنم كه افسردگي گرفته باشد . ميشه راهنمايي كنيد.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر بنی هاشمی میتوانید نوبت تهیه فرمائید.

  181. سلام و خسته نباشید. مرتضی از اردبیل
    تقریبا سه سال هسش که به گفته دکترم(مجید ترابی)افسردگی شیمیایی یا همون افسردگی رو دارم.در شروع مریضیم به صورت سریع 30 کیلو وزن کم کردم و در ادامه شدت مریضیم بیشتر شد.دو ونیم سال هسش که پیش دکترم میرم و ميام فرق کردم ولی زیاد افاقه نمیکنه.اخیرا هم درد سینه هم دارم و با مراجعه ب چند متخصص قلب گفتن مشکل قلبی نداری و مشکل عصبیه.لطفا راهنمایی کنید و بهترین متخصص دکتر رو که تو ایران داریم معرفی کنید.ممنون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر محمدرضا قاسم زاده، در شعبه آزادی، به شما در این زمینه کمک می کنند. باسپاس

  182. معصومه بیتجادر

    با سلام جادر .بیماری اسکیزوفرنی خود می خواهم در مان کنم به من گفته اند تااخر عمرت قرص بخوری ومن خیلی ناراحت شدم لطفا راه چاره نشانم دهید

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      رواندرمانی هم می تواند در کنار دارو درمانی، کمک کننده باشد. در این زمینه آقای دکتر هرمزپور به شما کمک می کنند. سپاس

  183. با سلام من حدود یک سال است که بر اثر مصرف مداوم قرص اعصاب دچار تغیراتی در بدنم شده است و احساساتم خیلی کم شده است و اصلا احساس لذت بردن در زندگیم نمیشوم و طبیعت و خوشگذرانی هیچ لذتی به من نمیدهد جدیدن اینطور شدم به طوری که اصلا احساس نمکنم بیرون که میروم بهم خوش میگذرد و به شدت ناراحت هستم که اصلا نتوانم به این شکل زندگی کنم و زندگی مشترکم رو شروع کنم لطفا راهنماییم کنید آیا میتوانم با مصرف قرص خاص یا قطع شدن قرص هایم بتوانم به طور کامل درمان شوم . با تشکر . من ساکن اهواز هستم .

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. بله تغییر در داروها می تواند کمک کننده باشد. و البته مراجعه به رواندرمانگر بسیار بیشتر به شما کمک می کند. باسپاس

  184. با سلام پدر من 54 ساله هست ، ایشان دچار افسردگی بسیار شدید شده حدودا 5 ماهی هست که خیلی شدت پیدا کرده به نحوی که اصلا نمی تونه غذا بخوره و به شدت بی اشتها است و به گفته ی خودش خیلی استرس بهش غلبه کرده و نمی تونه اون رو از خودش دور کنه پیش روانپزشک در دکتر داخلی در بیمارستان عرفان هم تحت درمان بودند ولی بهبود خاصی نداشتند و یه سری دارو های اعصاب و روان هم مصرف می کنه
    لطفا راهنمایی کنید پدرم رو پیش کی می تونم ببرم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر محمدرضا قاسم زاده به شما در این زمینه کمک میکنند. باسپاس

  185. با سلام
    همسر من ٤٠ ساله است و دچار افسردگي شديد هست و مدتها تحت درمان بود كه نسبتا هم بهبود پيدا كرد . قرصهاي اسنترا مصرف ميكرد و و دو سه سال اخير هم پكسولا مصرف ميكنه ولي به علت مشكلات خانوادگي مجددا حالش بد شده و حتي اخيرا دست بهرخودكشي زده كه خوشبختانه اسيب زيادي نديده براي درمان به كجا بايد مراجعه كرد قبلا تحت نظر متخصص مغز و اعصاب بوده
    متشكرم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر محمدرضا قاسم زاده به شما در این زمینه کمک می کنند. باسپاس.

  186. سلام من شدیدا دچار وسواس فکری شده ام به طوری که با همه دوستانم قطع رابطه کرده ام نمی توانم مثل سابق ارتباط برقرار کنم خیلی زود عصبی می شوم و حساس هستم به همه بد بین هستم بعضی رفتار هایم موقع عصبانیت دست خودم نیست و کنترل ندارم خیلی خودخواه شده ام و بسیار می خوابم زندگی نرمالی دارم اما نمیدونم چرا شاد نیستم خیلی نگران هستم و از این موضوع ناراحتم لطفا راهنماییم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر شیرآلی بهتر است نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  187. با سلام
    پدر من 75 سال سن دارن الان حدود 6 ماه هست که تعادلش به هم می خوره و موقع راه رفتن زمین می خوره پیش دکترای زیادی رفتیم و نتیجه نگرفتیم لطفا ما رو راهنمایی کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      درابتدا متخصص گوش و حلق بینی ایشان را ویزیت کنند و در صورت سلامت مکانیسم گوش به متخصص مغزو اعصاب خانم دکتر وهابی در کلینیک شریعتی مراجعه فرمائید.

  188. برادری چهلو سه ساله که جندین بار در بیمارستان روانپزشکی تبریز بستری شده ولی. هیچگونه تغییری حاصل نشده اکثرا به برادرهاش خواهرهاش دایی هاشو مادرش شک دارد میگوید میخواهند مرابه قتل برسانند درمورد قبلها میگوید پدرم را شما کشته اید و میگوید دار وندار مرا بالا کشیده اید میحگوید به گوش من میرسانند که میخواهند مرا بکشند همون اجنه ها میگوید من از همه چیز خبر دارم هر چه پول دارد بهدیگران میدهد در حالی که خانواده اش نیاز مبرم به پول دارد به کمک دیگران روزگار خود رو سپری میکردن تا اینکه باز نشسته اش کردند خلاصه به همه شک دارد به پزشک هم مراجعه نمیکند دوا مصرف نمیکند یک بار اقدام به خود کشی کرده اگر میتوانید راهنمایی کنید که حالشان بهبودیابد

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      بهتراست به بیمارستان روانپزشکی روزبه مراجعه فرمایید. با سپاس

  189. سلام. من از 22 سالگی به خاطر یه مساله عاطفی -اعتقادی دچار افسردگی شدم. اون زمان تا دوسال حتی یکبار هم نتونستم لبخندبزنم. اما به خاطرشرایط خانوادگی سعی کردم مطرح نکنم و به جاش با پیاده روی و … حال و روزم رو پنهان کنم. به شدت عصبی و پرخاشگر شدهدبودم.
    کم کم یه مقدار اوضاع بهتر شد، با این تفاوت که این غم ظاهری حالا در لایه لایه وجودم پنهان شده و با اینکه گاهی بسیار پرحر و شیطان و خندانم، اما درونم غوغاست.
    اون موضوع زندگیمو به هم ریخت. کارم، درسم، آینده ام، محبوبیتم و …. همه بر باد رفت.
    الان سالهاست که بسیار منفی نگر شدم، گذشته و بدخواهی ها و بدرفتاری های همهء آدمهای زندگیم مرتب جلوی چشمم هست و به نوعی دچار وسواس فکری هم شده ام. تقریبا هر روز سر موضوعات ریز و درشت به گریه می افتم و خودخوری میکنم و دیگران رو هم آزار میدم.
    کلی درد مختلف به سراغم اومده که هیچ علت بالینی ای براش پیدا نمیشه کرد و خودم می دونم که همه اش به خاطر حال بد روحی منه.

    ارتباطم تقریبا با همه دوستانم قطع شده ، بسیار عصبی و بی ملاحظه و بی ادب شده ام.
    الان ده سال از اون روزها میگذره و من که تا اون موقع به شدت رو به رشد بودم، تو این ده سال هیچ رشدی نکرده ام و چیزی جز رکود یا حتی رشد منفی در خودم ندیده ام.
    عمر و جوونی و همهء فرصت هام دارن از دستم میرن. لطفا متخصص مناسب حال من رو معرفی بفرمایید و اگر ممکنه نظرتون رو برام ایمیل کنید. واقعش اینه که با این حال و اوضاعم میترسم برنگردم به سایتتون برای جواب.
    لطفا نظرتون رو حتما برام ایمیل کنید. ممنون

  190. با سلام مادری دارم 39 ساله دچار وسواسی شدید روی دستاشه. هر حرفی رو چندین بار تکرار میکنه و شدیدا در هر مسئله ای افراط میکنه. دچار بیخوابی شدید و شدیدا حساس و زودرنجه و خیلی منزوی شده و قبول نمیکنه که دچاره مشکله و باید پیشه پرشک بره و من شخصا میخوام برای مادرم به پزشک مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید.

  191. نصرالدین کیان

    47سالمه در محل کارم به دلیل تنزل به پست پایینتر به علت نامعلوم نمی توانم تمرکز کاری کنم وتا جایی که پذیرش هیچ نوع کاری را ندارم به همین دلیل و با توجه به افت زیاد درامد دچار استرس و مشکلات بی خوابی و خستگی شده ام لطفا راهنمایی فرمایید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در صورت تمایل به استفاده از روش دارویی برای خانم دکتر نیوشا محمدی و در صورت استفاده از روش غیر دارویی برای خانم سجادی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  192. سلام ، ۳۰ سالمه ، حدود ۳ ساله که دچار اختلال خواب ، پرخوابی، و عدم کنترل در بیداری از خواب شدم. به پزشکان زیادی مراجعه کردم. اما تا به حال مشکلم رفع نشده . دقیقا نمیدونم به چه متخصصی باید مراجعه کنم . اگر راهنمایی کنین ممنون میشم .

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر مصطفی امیری، متخصص مغزواعصاب و فلوشیپ اختلالات خواب.

  193. با سلام.برادری دارم 26ساله.افسردگی شدید داره قرص هاشو نمیخوره.به همه بدبینه.فقط قدم میزنه وچندساعت سرپا ثابت در یک جا می ایسته .اصلا غذا نمیخوره وحرف نمیزنه.قبلا هم ی مدتی بستری بود وبهش شک میدادن.الان چندماهی میشه قرص نمی خوره .خیلی عذاب می کشیم.توروخدا راهنمایی کنید.

  194. سلام من 29سالمه شش ماه بابت تشخیص دکترم که نوعی از افسردگی بود قرص زلفت و کلونازپام استفاده کردم همراه با روانکاوی حالم خیلی خوب شده بود ولی الان ده ماه که قرص نمیخورم ولی به شدت استرس و اضطراب دارم جوریکه ماهیچه گردنم پرش گرفته و شبها موقع خواب به شدت استرس دارم جوری که احساس میکنم قلبم الان از کار میفته یه حالتی مثل تنگی نفس میشه راهنماییم کنین پیش چه دکتری برم؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. درصورتیکه دردهای جسمی زیاد دارید و علایم بدنی را زیاد تجربه می کنید، بیوفیدبک و یا ادامه دارو درمانی به شما کمک می کند. اما اگر قصدتان ادامه رواندرمانی تحلیلی است، خانم دکتر عباس نژاد به شما هم در زمینه روانکاوی و هم دارو کمک می کنند. باسپاس.

  195. سلام من حدود یک سال سر درد دارم..نیمکره چپ سرم ..گاهی دید چشم چپم تار میشه..با هیچ مسکنی اروم نمیشه حتی وقتی خوابم درد میکنه..گاهی سه روز درد دارم..نوار مغز گرفتم میگن چیزی نیس لطفا راهنمایمکنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر دهقانی در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید تا بررسی های دقیق انجام گردد.

  196. سلام حدود یک سال سردردم بدتر شده..دکتر رفتم نوار مغز گرفتم میگن مشکلی نیس..اما دردم بیشتر شده..همیشه نیمکره چپ سرم درد میگره..گاهی چشم چپم تار میشه..با هیچ مسکنی اروم نمیشه گاهی سه روز درد داشتم حتی تو خوابم درد میکنه..لطفا راهنمایم کنید.مرسی

  197. سلام..من یک سالی هست که سر دردم زیاد شده‌..دکتر رفتم نوار مغز گرفتن میگن مشکلی نیس..اما سر دردم بدتر شده..نیم کره چپم همیشه درد میگیره..گاهی دید چشم چپم تار میشه..با هیچ مسکنی اروم نمیشم ..گاهی سه روز کامل درد میکنه حتی تو خوابم حس درد و دارم..لطفا راهنماییم کنین

  198. ميلاد فارسيان

    سلام
    من مادر ٢ ماه پيش تشنج كرده.بعد از اون پيش دكتر مسعود خديوي برديمش ١ هفته هم بستري بود اما خوب نشد.دوباره رفت زير نظر دكتر علي رفيعي ١٠ روز بستري شد بيمارستان ولي بازم خوب نشد.الان روزي ٢٢ تا قرص ميخوره ولي بازم كمي از حالت هاي بيحالي اضطراب و استرس داره.لطفا رهنمايي كنيد كدوم پزشك مراجعه كنم.واقعا ديگه نميدونيم كجا بريم.ممنون

  199. با عرض سلام و احترام

    ما فرزندی 9 ساله داریم که طبق گفته ی پزشکان اصفهان دارای مشکل اختلالات دوقطبی به صورت rapid cycling هست، با مراجعه به پزشکان اصفهان متاسفانه بعد از گذشت یک سال هنوز هیچ بهبودی ای حاصل نشده و عوارض اختلال دوقطبی هنوز در کودک ما باقی است. میخواستم ببینم که کدام یک از متخصصین شما در این زمینه فعالیت دارند تا برای ادامه ی درمان به ایشان در تهران مراجعه کنیم؟
    با تشکر

  200. باسلام جوانی 25 ساله هستم حدود پنج سال پیش مشکله خانواده گی برایم پیش امد ومن دوچارتیک های پی درپی عصبی شده ام ولکنت زبان گرفته ام بسیار اروم وخونسردم پیگیرشدم ولی درمان نشده ام بعضی اوقات استرس و ترس و دلهره دارم لطفا کمکم کنید .باتشکر.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای درمان استرس خود برای خانم امیری و یا جناب خزاعی در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  201. با سلام من دبیرهستم خواهرم 55 سال دارد وفرهنگی بازنشسته هست مدتی که به همه شک داره صداهایی میشنوه که ما نمیشنویم ، کسانی رو می بینه که مانمی بینیم . فکر میکنه همه درموردش توطئه می کنن تو یه جهنم فکری داره به سر می بره پیش یه روانپزشک بردیمش بهش قرص داده روزی دو بار هربا ردوعدد بخوره . متاسفانه قرصاش رو سروفت نمیخوره ،میگه شما میخواین من قرص بخورم بخوابم میخواهید وسایل منو بردارید بلاخره به همه شک داره .به دکترش هم شک داره ، به دکترش میگه قبل ازمن یکی میاد بیوگرافی منو به شما میگه . گاهی هم خیلی خوبه وهیچ حرکت یا حرف مبهمی نمیزنه .
    آیا ممکنه دست به کار خطرناک بزنه ؟ یعنی خودکشی کنه ؟ یا به دیگران آسیب برسونه ؟ حتما باید بستری بشه ؟ لطفا راهنماییم کنید .

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بله ممکن است بصورت موفت نیاز به بستری باشد. تا ابتدا علائم اولیه پایدار شوند و سپس ادامه درمان در منزل باشد.

  202. سلام
    مامانم دو سال پییش یک بار تشنج کرده، فشار خونشم بالاست الان دو ساله تحت درکمانه یک متخصص مغز و اعصاب توی شهرستان خرم آباد هست الانم داروهاشو کم کرده ولی متاسفانه وضعیتش بدتر شده. اگر میشه یک دکتر فوق تخصص خوب معرفی کنید.
    با تشکر

  203. سلام خواهرم 4ساله که به دلیل اختلاف باشوهرش روانی شده تا جایی که حکم جنون گرفتم الان هم هیچ دارویی روش تاثیر نداره و پرخاشگر و بی خواب و بسیار بی قرار و هزیان گو شده تورو خدا ی دکتر معرفی کنید که بتونه رفتارش رو کنترل کنه .ممنون احمدی

  204. سلام مرد37ساله ای هستم که از بچگی برای خانواده ام پرخاشگر بودم و در بیرون از منزل محجوب و کمرو بودم.رفتارهایم کلا عجولانه است(خوردن ،راه رفتن ، صحبت کردن و..) به زیردستان خودم ظلم می کنم و از روسای خودم بسیار می ترسم که حتی حقوقم را نمی توانم از انها بگیرم. کمرو و خجالتی هستم و دو برادر کوچکتر من هم مثل من هستند. زود عصبی شده و زود پشیمان می شویم. حالا بعد4سال که ازدواج کردم دایم با خانمم مشکل دارم هر چند که خانمم از من کلاهبرداری کرده ولی پشیمان است ولی دایم به اوسرکوفت می زنم درصورتی که اگر صبور باشم زندگی خوبی خواهم داشت. خواهشمندم درمان بی صبری با چه داردیی میسر است؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در ابتدا بهتر است برای جناب دکتر قاسمی و یا دکتر هرمز پورنوبت ویزیت تهیه فرمائید تا بررسی های لازم انجام شود.

  205. سلام . من بیماری افسردگی و عصبانیت شدید داشتم و از بچگی دچار مشکلات خانوادگی زیادی بودم . از یک سال پیش درمان دارووی شروع کردم زیر نر پزشک اعصاب و روان . توی این یکسال خوب بودم تا به آخر درمان نزدیک شدم . دکتر داشت داروهامو با برنامه قطع میکرد . ماه آخر من باردار شدم و به دکترم گفتم داروهارو ادامه بدم یا نه گفت نه همه رو قطع کن . بدون برنامه منم همه را قطع کردم . حتی داروخای جایگزین هم نداد واصلا نزاشت من برم مطبش.. الان حالم خوب نیست بچه هم سقط شد و احساس میکنم به روزای قبل تز درمان برگشتم . باید چکار کنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      برای یک رواندرمانگر ( دکتر قاسمی یا دکتر شیرآلی) نوبت بگیرید تا همزمان با درمان دارویی، رواندرمانی هم شروع شود تا در حوالی زمان خاملگی بتوان با خیال راحت داروها را قطع کرد

  206. سلام
    من مادرم چند وقتی میشه که دچار افسردگی هست و علایمی مثل بیحالی، وسواس، اضطراب، کم خوابی و مشکلات گوارشی داره و به تازگی هم بیخودی میزنه زیر گریه. بعضی وقت ها هم اضطراب شدید داره. پیش کدوم یکی از متخصصین کلینیک باید برم؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر محمدرضا قاسم زاده در این زمینه به شما کمک می کنند. باسپاس.

  207. مژگان ميرباقري

    سلام
    مادرم دچار وسواس فكري هست و هميشه در خصوص تعارفات و پذيرايي افراط ميكنن و مدام تكرار ميكنن
    اخيرا دچار لرزش چانه شدن
    ممكنه بفرمايين از كدوم دكتر بايد وقت بگيرم

  208. با سلام. پدرم 64 سال سن دارد و گاها نام مکانهای آشنا و اشخاص را فراموش میکند. لطفا در معرفی پزشک ما را یاری فرمایید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای خانم دکتر وهابی متخصص مغزو اعصاب

  209. با سلام پدرم مدت 3سال است که کم کم دچار فراموشی شدیدی شده بطوریکه بچه های خود را هم نمی شناسد کنترل حرفهایش را ندارد و هر حرفی به زبانش بیاید می گوید در طول زمان بیداری مدام صحبت بی معنی با خودش می کند و معنی حرفهایش را متوجه نمی شویم سن 88 سال دارد لطفا در معرفی پزشک ما را یاری فرمایید .

  210. با سلام و تشکر
    پدری دارم 57 ساله دبیر ریاضی بازنشسته، از جوانی هم رفتاراش خوب و قشنگ نبود و کلا رفتار اجتمایی مناسبی نداره و خودخواه و کینه ورز و حساس و عصبی ودارای مشکل بی خوابی و بد دهن و شکاک به بدی دیگران، الان که بازنشسته شده این رفتاراش شدت گرفته و همین طور بی خوابیش، ما بچه ها هر سه ازدواج کرده ایم و خداروشکر از اونجا رفته ایم اما باعث اذیت شدید مادرم شده به طوری که در کوچه به بهانه های مختلف دادو بیداد می کنه که همسایه ها رو متوجه خود کنه و اثلا آبروی خودش یا مامانم دیگه واسش مهم نیست و با هرکسی به هر بهونه ای دعوا درست می کنه، من خیلی باهاش صحبت کردم یه چند وقتی خوب می شه دوباره شروع می کنه، با مامانم هم صحبت کردم ولی اونم در یه حدی تحمل داره و نمی تونه هرکاری می کنه هیچی نگه و همش بگه مریضه عیب نداره خلاصه از فحش و رفتارای بچه گونه و ناسزاگویی و غیبت از خونوادش و اطرافیان وهر رفتار غیر نرمال دیگه ای دریغ نمیکنه وخیلی هم پر انرژی و بی خوابه حتی مامانم و ما از عواقب اقدام برای طلاق مامانم می ترسیم چون اون وقتی عصبی می شه هرکاری ازش بر میاد و اصلا آبروی خونواده هم واسش مهم نیست، و هیچ وقت هم قبول نداره که مریضه که ببریمش دکتر، حالا من می خوام بجای اون بیام دکتر و بیشتر با دارو سعی به آروم کردن و بی آزار کردن و کم انرژی کردنش کنیم خواستم از شما راهنمایی بخوام و اینکه پبش کدوم دکتر بروم
    با تشکر فراوان

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      آقای دکتر سینا قاسمی به شما در این زمینه کمک می کنند. باتشکر

  211. با سلام و خسته نباشید .من متولد سال 1362 هستم و از سن 19 سالگی دچار بیماری اعصاب شدم و الان سیزده سال تحت درمان هستم ولی خوب که نشدم هیچ سالی یکبار شدیدا اعصابم بهم میریزه به گونه ای که به مدت یکماه از آمپول و قرص های بیش از حد زمان قبلم میخورم طوری هستم که در طول اون یکماه سیستم مغزی بهم میریزه و دچار توهم میشم.میخوام بدونم اصلا این بیماری درمان داره میشه خوب شد دیگه قرص نخورد یا نه من باید همیشه قرص مصرف کنم و سالی یکبار منتظر شدت گرفتن این بیماری باشم . خواهشا یه دکتر خوب برایم معرفی کنید تا از این بیماری رهایی پیدا کنم .

  212. پدرم مشکل شدید وسواس فکری داره و خیلی اوقات بر روی رفتارش کنترل نداره و باعث خجالت زدگی اطرافیانش میشه ….و خیلی اوقات هم بی خودی عصبانی میشه سر هر موضوع کوچکی

    1. نصرالدین کیان

      مشکلات :
      زود رنجی – عدم تمرکز-خوشحال نبودن-عدم خنده واقعی-بی حوصله گی -اشتهای زیاد در مورد سکس ولی ناتوانی جنسی با پایین بودن نعوذ و زود انزالی

    2. سلام
      برادري دارم ٢٥ ساله از بچگي سردرد ميگرني داشت خيلي هم اذيت ميكرد خيلي دكتر برديمش وچند وقت دپاكين استفاده ميكرد خوب شد و سركار ميرفت .وقتي كارش از دست داد ديگه دپاكين نخورد حالش بدتر شد . الان دوباره دكتر دپاكين و چندتا داروي ديگه داده خيلي ميخواب ولي وقتي بيدار ميشه استرس زياد داره و حالش خوب نيست
      خواهش ميكنم دكتر به من معرفي كنيد

  213. سلام داداش من الان نزدیک به 15سال یابیشتر هست که قرص اعصاب استفاده میکند از بچگی افسردگی و وسواس شدید داشت که با مصرف دارو ومشاوره وسواس عملیش از بین رفت ولی هنوز وسواس فکری وافسردگی شدید داره هربار که دارویی استفاده میکند بعداز مدتی دیگر اثر دارو ازبین میرود وباید داروی قویتر استفاده میکند چندبار خودزنی داشته هر چندماه یکبار بهم میریزه وشروع به شکستن وسایل خونه میکنه این آخری ها هم به خودش آسیب میزنه با اجسام نوک تیز دستان خودش رو میبره ووقتی حالش خوب میشه خیلی نگران جای زخمها میشه وهمش دکتر پوست پی درمان میره دوبار هم از روش جدیدی که دکترش معرفی کردن یکم بهتر شدید فک کنم بنام tbبود که یه الکترود رو سرش میزاشتن داخل مطب
    چندبارم دکتر دستور بستری دادن ولی بدلیل اینکه اون بیمارستان خیلی آدمای بدحال بودن نه خودمون راضی بودیم بعضی مواقع هم خودش راضی نبود خیلی داریم زجر میکشیم اون با همین حال دیپلم ریاضی رو بامعدل19گرفت ولی بخاطر استرس شدید نتونست بره دانشگاه واز این مسیله خیلی ناراحته
    الان 34سالشه هرجاهم میره سرکار نمیتونه ادامه بده
    آیا باید تا آخر عمر همینجور بمونه ودارو بخوره

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در برخی مواردبهتر است هم از روش های دارویی استفاده کنند هم غیر دارویی مانند رواندرمانی و استفاده از هر کدام از این روش ها بسته به میان علائم و شدت آنها دارد و گاهیی ممکن است تا مدتها استفاده کنند.

  214. سلام و خسته نباشید
    نامزد من ۲ساله که دکترهای مختلفی برای اعصاب رفته و به نظرمون نشخیص درسته کلی هم تا امروز بارها تست های مختلف انجام داده اما مشکل اینجاست که هیچ داروی اعصابی بهش نمیسازه چه ایرانی چه خارجی، میشه راهنمایی کنین که دیگه پیش کدوم دکتر میتونه بره؟
    به نظر شما مشکل چی میتونه باشه؟؟؟؟!!!!!!!!!

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      سوال بسیار کلی است و برای بررسی دقیق برای جناب دکتر قاسمی روانپزشک و رواندمانگر میتوانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

      1. سلام
        مرسی که جواب سوالم رو دادین.
        مشکل نامزدم اینه که هیچ دارویی بهش نمیسازه حالش بدتر میشه شرایط روحیش بدتر از زمانی که دارو نمیخورد بهم میریزه البته در کنارش پیش مشاور هم میره اما از مشاور هم راضی نیست، یه روش خاصی رو میپسنده میخواد عمقی تر باشه و مشاور بیشر ازش سوال بپرسه تا خودش حرف بزنه اینجوری میگه انگار سر کلاس درس،نمیدونم همچین روشی هست؟ تقریبا شبیه روانکاویه؟ شما میتونید کسی را مهرفی کنید؟
        برای مورد اول هم بازم میفرمایید بره پیش آقای دکتر قاسمی؟ بازم توضیحم رو بیشتر میکنم نیاز به دارو درمانی داره، نوسان خلق و افسردگی داره حتی چند بار تست های مختلف هم داده که برای مشکلش مطمئن بشیم درست بوده اما متأسفانه هیچ دارویی بهش نمیسازه حالش بدتر میشه

  215. با سلام
    پدر بنده مدتی است دچار استرس شدید شده به طوری که صبح از خواب بیدار میشه تا اخر شب فقط راه میره و حوصله هیچ کاری نداره حتی نگاه کردن تلویزیون. از خانه بیرون نمیره و به شدت از تنهایی می ترسه یعنی از رفتن خانواده به بیرون هم جلوگیری می کنه . لازم به ذکر است که از بی خوابی هم رنج می بره. لطفا لطفا لطفا دکتر فوق متخصص خوب معرفی کنید.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      باسلام. آقای دکتر سینا قاسمی، متخصص اعصاب و روان به شما در این زمینه کمک می کنند. بهتراست اجازه ندهید اضطراب ایشان مزمن شود و هرچه زودتر به یک متخصص اعصاب و روان مراجعه بفرمایید.

  216. با سلام خدمت شما حدودبیست وپنج سال هست که از قرصهای اعصاب مصرف میکنم از ایمی پرامین امیتریپ تیلین تا سیتالوپرام و الپرولازام و اسنترا و دیگر قرصهای اعصاب که متاسفانه با اکثر این قرصها مسله داشته ام و تنها قرصی که خودم استفاده میکنم ان هم در مواقع بحرانی دو نو قرص است یکی تری فلو پرازین یک میلی و یکی هم لورازپام یک میلی که فقط در مواقعی که سردرد شدید زمانی که در خواب هستم و یک باره از خواب میپرم و فشارم بشدت بالا میرود و زربان قلبم خیلی شدید میزند از ان استفاده میکنم در ضمن من به بیمار فشار خون بالا دچار هستم و همچنین به پسوریازیس سر و چشم مبتلا هستم راهنمایی بفرماییدممنونم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      علائم و تنظیم دوز داروها نیاز به بررسی بیشتر دارد که بهتر است به صورت حضوری مراجعه فرمائید.

  217. سلام
    شوهر بنده 38 سالشونه،حدودا 6 ماهه پیش معده درد داشتن با مصرف دارو معدشون بهتر نشد که با اندوسکوپی تشخیص زخم معده دادن بعد از 6 ماه دارو خوردن حالشون هیچ تغییری نکرد که دکترشون فرمودن شما افسردگی دارین که معدتون خوب نمیشه،بعد از اینکه دکتر گوارش چنین نظری دادن به فاصله دو سه روز از این ماجرا ایشون دچار لرزش درونی بدن،سر درد،سرگیجه ،گاها حالت تهوع شدن و تا الان که یک ماه از این قضیه میشه ادامه داره ،ایشون به فوق تخصص مغز و اعصابم که مراجعه کردن بهشون آلپرازولام و نوروتیلیبتیلین تجویز کردن حالاتشون به نسبت کمتر شده ولی همه اون حالات رو دارن،حالا میخواستم خدمتتون سوال کنم ایشون درمان معدشون رو ادامه بدن و یا مغز و اعصابشون رو پیگیری کنن،تو رو خدا راهنمایی کنید.ممنونم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است برای جناب دکتر شیرآلی متخصص اعصاب وروان( روانپزشک ) نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  218. سلام من مادرم بیستو چند ساله دچار وسواس شدیده و دیگه الان واقعا به مرحله ی توهم زدن رسیده و داره ذره ذره اب میشه از لحاظ روحی.یک سالیم هست پیش یه روانپزشک رفتیمو تحت درمان داروییه ولی ذره ای بهتر نشد که هیچ بدترم شد..حالا برای این قبیل مشکلات روحی دنبال یه فوق تخصص مجربم میتونید راهنمایی کنید؟؟؟؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جناب دکتر هرمز پور در کلینیک شریعتی

  219. با سلام و احترام
    برادرم 10 سالی است دچار اختلالات رفتاری و بعضا گفتاری شده است گوشه نشین و پرخاشگر شده ودست به کارهای غیر عادی میزند مثال: بی دلیل کندن حیاط خونه و یا آب گر م گذاشتن دال یخچال و یا از خانه بیرون میرود و 4 روز در باغات مردم بدون اب وغذا می ماند و بر میگرددو هفته ها لب به غذا نمیزندو اگر دلش بخواهد می آید غذای کمی می خوردالبته با اصرار ما.. تحت نظر 3 دکتر جداگانه با مدت های 3 الی 4 سال تبریز بودم چندان به حال ایشان فرقی نداشه لطفا زاهنمایی کنید . متشکرم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با شرح حال گفته شده بهتر است که برادرتان حتما تحت نظر بمانند و داروهایشان را قطع نکنند. در اینطور موارد رواندرمانی برای خود بیمار هم می تواند کمک کننده باشد اما اثربخشی آن زیاد و به اندازه دارو اهمیت ندارد. اگر برای رواندرمانی قصد به آمدن به کلینیک آلومینا را داشتید، می توانید برای دکتر هرمزپور نوبت ویزیت تهیه فرمایید.

  220. باسلام امید وارم که خسته نباشید
    بنده سال هاست که از مشکل اعصاب و روان رنج میبرم
    حملات اضطراب و چندین بیماری دیگه که از سن 18سالگی شروع شدن در حال حاظر 26 سالم هست و دگتر های زیادی هم رفتم اما فایده نداشته الا اینکه بد تر شدم و با تجویز بیش از اندازه الپرازلام روزی شش عدد که کمکم داشت باعث کم شدن حافظم میشد
    من بچه خوزستان هستم باید چکار کنم
    درضمن این رو هم نگفتم که کوه. زیر حمله اضطراب نابود میشه من بعد از همه این سال ها باید چکار کنم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      هادی جان اگر که قصد رفتن به دکتر اعصاب و روان و یا روانشناس را نداری می توانی از مطالب سایت ما و یا دیگر سایت ها برای کاهش اضطرابت کمک بگیری. و یا اینکه از کتابهای خوب مانند کتاب ” وقتی اضطراب حمله میکند” نویسنده: دکتر دیوید برنز، استفاده کنی.

      1. سلام مجدد انشالله که نماز روزه هاتون مقبول درگاه الاهی باشه
        جناب دکتر تشکر فراوان از این که به سوال من پاسخ دادین
        باید بگم که بیماری من مرتبا درحال پیشرفت هست من نمیزارم اطرافیانم کاملا متوجه بشن
        اما حتی در گاهی در غذا خوردن هم مشکل پیدا میکنم نمیدونم این رو متوجه میشین یا نه مثلا از چیز هایی عجیبی براتون بگم
        شما فکر کن داخل خیابون راه میرم کیک دفعه حس میکنم این صحنه برام غریب هست و همونجا زمینگیر میشم
        من به خیلی چیز ها حساس شدم
        از جمله بینایی
        لطفا من رو راهنمایی کنید

        1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

          این ها هم جز همان علائم اضطرابی تان ممکن است باشد و بازهم بهترین راه اینست که با یک درمانگر اضطراب بصورت قدم به قدم و با درمان غیردارویی مشکلتان را حل کنید‌

  221. سلام خسته نباشی مشکل ناتوانی جنسی عصبی دارم بطوریکه حتی صحنه سکس هم میبینم آلتم راست نمیشه همه دکتری رفتم گفتند عصبیه چکارکنم هنین مشکل بدترم کرده

  222. سلام، مدت هشت ماه است که اظطراب دارم، و همیشه نا خواسته در فکر فرو میرم، کلا در فکر کردن زندگی میکنم، و بعضی اوقات احساس غیر واقعی بودن همه چیزو دارم، دکتر رفتم ولی بی فایده بوده

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است هم از روش های دارویی هم غیر دارویی در کنار هم استفاده کنید تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      میتوانید برای جناب دکتر قاسمی یا خانم دکتر محمدی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  223. با سلام همسر من بیست و سه سالشه چند وقته که گردن و پشت سرش یکهو درد میگیره حالا باید پیش متخصص مغز و اعصاب ببرمشیا متخصص اعصاب و روان. با تشکر

  224. سلام
    من مدته یک سال و نیمی میشه که دچار ضعف شدید شدم و زندیگمو مختل کرده و علائم دیگر بیماریم با خستگی و کوفتگی بسیار از خواب بیدار میشم و فشارمم نوسان داره البته رو به پایین و تو هوای گرم احساس سرما دارم و بی حوصله هستم نا امید . اشتیاق به کار ندارم امید به آینده ندارم و بدنم همیشه کرخته خلاصه از همه بیشتر ضعف اذیتم میکنه انواع آزمایشتو رو انجام دادم و مشکل داخلی ظاهراٌ ندارم به تمام پزشکانی که مراجعه کردم میگن افسردگی داری ممکنه یه دکتر خوب برای بیماری من معرفی بفرمایید ؟ ممنون

  225. باسلام!
    سرم درد میکند بعضی اوقات البته وقتی کودک بودم زیاد زخم شده ،خواستم عکس ازش بگیرم میشود بگویید چقدر هزینه باید کرد و به چه کسی مراجعه کنم .
    اگر میشود جواب را به ایمیلم بفرستید .
    متشکرم!

  226. سلام-بهترین دکتر اعصاب تهران کیه؟استرس و افسردگی دیونم کرده.هر دکتریم میرم فایده نداره..اوایل خوبه و دوباره زیاد میشه..اصلا درمان قطعی این مریضی وجود داره؟تورو خدا کمک کنید…یه دکتر خوب معرفی کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      شما میتوانید برای آقای دکتر سینا قاسمی نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  227. باسلام
    بنده مدتي است که با يک بحران درزندگيم روبرو شدم بطوريکه خوابم دچار مشکل شده و دايم تا صبح خواب ميبينم و پلک چپم هم لرزش داره وصبحها بسختي ازخواب بيدارميشم و انگار اصلا نخوابيدم بااينکه قرص الپرازولام نيم هم مصرف ميکنم لطفاراهنمايي کنيد.تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      به احتمال زیاد مشکل خواب شما مربوط به همان بحرانی است که در زندگی تان پیش امده است بهتر است با یک مشاور برای حل مشکل و کنترل بی خوابی تان بدون مصرف دارو مشورت کنید.

  228. با سلام.
    مادرم 48 سال دارن.چند سالی هست که کم خوابی دارن اما 2 سال اخیر این کم خوابی شدید تر شده به طوریکه گاهی در طول شبانه روز فقط 1 ساعت می خوابن.و باقی روز به خاطر کم خوابی، سردرد دارن و عصبی میشن.درد شدید معده هم دارن در حالی که معدشون مشکلی نداره پزشکشون تشخیص دادن که به متخصص اعصاب و روان مراجعه کنند.لطفاً راهنمایی کنید.ممنون

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      سیما جان دکتر امیری فوق تخصص اختلال خواب و یا دکتر محمدرضا قاسم زاده روانپزشک در این زمینه به ایشان کمک خواهند کرد.

  229. با سلام.
    مادرم 48 سال دارند.چند سالی هست که خیلی کم خوابن.اما 2 سالی هست که این کم خوابی شدید تر شده به طوریکه گاهی در طول شبانه روز 1 ساعت میخوابند و باقی روز به خاطر کم خوابی سر درد دارند و عصبی میشن و درد شدید معده دارند ، پزشکشون تشخیص دادند که به متخصص اعصاب و روان مراجعه کنند.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای آقای دکتر مصطفی امیری در کلینیک شماره 3 رسالت نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  230. سلام دایی من 18 سال پیش به علت عصبی بودن شدید به دکتر مراجعه کرد و تشخیص سایکوز مزمن دادن ولی داروها رو درست و مداوم مصرف نکرد الان وضعیتش خیلی بدتر شده به صورتی که زن و بچه هاش خیلی کتک میزنه و اصلا خواب نداره و به همه بدبینه و از همه ی فامیل متنفره برای نوبت گرفتن کدوم دکتر رو معرفی میکنید ممنون.

  231. سعيد اسداله خان

    با سلام
    حدود سه سال ميشه كه بنده با مشكل panic attack مواجه هستم و داروهاي مختلفي نيز مصرف كرده ام. هر چند وقت مدتي خوب ميشم و ناگهان دوباره مشكل بر ميگرده.
    ١ – ترس از تاريكي و خواب.و به همين دليل زماني كه با اين مشكل روبروه ميشم نميتوانم بخوام و بايد مرتب در فضاي خانه راه برم ، اصولا نميتوانم يك جا بشينم.
    ٢- احساس كم اوردن نفس
    ٣- اشوب در ناحيه معده
    ٤- فكر كردن به مرگ
    و چند مورد ديگر. ممنون ميشم راهنماي بفرمائيد نزد كدام پزشك مراجعه كنم. سن ٦٠ سال.
    ٦-

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      شما می توانید برای جناب دکتر قاسمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  232. سلام.مدت زیادی هستش که سردرد فوق العاده شدیدی از ناحیه سمت راست قسمت گیجگاه سر بهم حمله میکنه و دردش به چشم راستم فشار میاره بطوریکه هر بار از سردرد شدید و چشم درد احساس میکنم میخام کور بشم و این حالت حدود یک ساعت طول میکشه. و روزی دو تا سه بار اینطور میشم و مسکن(نوافن) هم هیچ تاثیری نداره.باید چکار کنم و یه دکتر خوب معرفی کنید لطفا.متشکرم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      با تمامی مدارک پزشکی خود برای خانم دکتر وهابی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  233. حدود بیست سال است دچار بیماری بختک یا فلج خواب هستم که فقط با داروی ایمی پرامین برطرف می‌شود ضمنا دچار ناراحتی اعصاب نیز هستم که داروهایی از قبیل کلونازپام_پروپرانولول و غیره مصرف میکنم و استرس دارم. آیا بختک قابل درمان است و آیا بجای ایمی پرامین که بیست سال است مصرف میکنم داروی دیگری وجود دارد؟ داروی آلوینتا مصرف کردم بعد از چند روز مجددا دچار فلج خواب یا بختک شدم. لطفا مرا راهنمایی کنید. سپاس

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام شما می توانید برای جناب دکتر امیری ، فلوشیب خواب نوبت ویزیت تهیه بفرمائید تابررسی بیشتری بپردازند.

  234. مریض ما سابقه لوپوس داره .مدتی هست احساس بی قراری و کلافگی دارد و بی اشتها و کم غذا من رو راهنمایی کنید لطفا

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      اینگونه مشکلات در بیماران مبتلا به لوپوس شایع است و ایشان باید حتما تحت نظر روانپزشک نیز قرار بگیرند.
      سپاس

  235. سلام .من یک سال ونیم میشه که ازدواج کردم.تو این مدت فهمیدم که شوهرم همیشه سیگار میکشه.حتی مواد مخدر..بخاطر این موضوع نمیدونم چیکار باید بکنم.زندگیمون داره از هم میپاشه.هروقت هم درموردش حرف میزنم بجز کتک چیزی نصیبم نمیشه.حرف هیچکسی رو هم قبول نمیکنه که کارش اشتباهه.نمیدونم چطور باهاش رفتار کنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در این زمینه شما توانید برای دکتر قاسمی یا دکتر قاسم زاده نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  236. سلام پایین قفسه سینه سمت راستم درد میکنه 4 ساله،جدیدا سمت پهلو و روده هامم کشیده میشه،حالت هر روزمه،کلا بی اشتها هستم،ولی بعضی وقتها یه حالت فوق العاده گرسنگی بهم دست میده،خیلی از آزمایشای گوارشو انجام دادم ولی سالم بودم،علامتای سایکوسماتیکو فکر میکنم که دارم،با کدوم دکتر نوبت بگیرم؟ اگه به ایمیلم جواب رو بفرستید ممنون میشم

  237. با سلام همسرم شبها به خواب خوبي نداره ومرتب از خواب بيدار ميشود وبا استرس بلند ميشود جديدا خونريزي بيني هم به مشكل او افزوده شده وسردرد دارد وهمچنين بعضي اوقات ميگويد براي چند لحظه انگار مغزم از كار مي افتد لطفا راهنمايي بفرماييد به كدام بخش مراجعه كنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای خانم دکتر وهابی در کلینیک شریعتی نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

    2. با سلام خسته نباشید. من29 سالمه و2 سال پیش پدرمو از دست دادم و خیلی تنها شدم. از اینکه فکر کنم داره شب میشه استرس و تپش قلب میگیرم و بالا میارم. فوبیای تاریکی و خواب و تنهایی و سکوت دارم. 2 ساله تمام فقط تو خاطرات اون شبهایی هستم که تنها بدون پدرم با تهوع و سکوت گذشته. اصلا زمان حال رو حس نمی کنم و به شدت آینده م رو پوچ و بی فایده میبینم . ازفکر به ازدواج و اینکه با یک آدم تنها تو یه خونه زندگی کنم هراس دارم. دارم زجر میکشم. لطفا کمکم کنید و راهنمایی کنید که به کدوم دکتر مراجعه کنم.با تشکر.

      1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

        سلام
        برای خانم دکتر نیوشا محمدی یا آقای دکتر هرمزپور نوبت ویزیت بگیرید
        سپاس

    3. با سلام خواهر بنده مدتی است که دچار افسردگی شده است وتحت درمان می باشد طریقه افسردگی اوبه این صورت می باشد زمانی افسرده است اطلا” حرف نمی زند و دائما به گوشه خیره شده وخواب زیاد می کند و هم چنین اشتها زیادی دارد ودائما” درخواب ودرحا ل استراحت می باشد چون مطلقه می باشد دائما” درفکر تشکیل زندگی مجدد میباشد

  238. سلام به علت خودارضایی دچاررعشه سرشده ام به دکترمراجعه کردم قرص اسنترا و ونلافاکسین داده منتهی بهتر نشده ام میخوام بدونم ایادرمان قطعی برای رعشه سرم وجود داره واینکه خوردن این داروها روادامه بدم

  239. ایرج ابراهیمی

    باسلام
    برادرمن 46سال دارد حدود 5الی6سال هست که مشکل اعصاب دارد وفلووکسامین 100 وآلپرازولام 1 میلی استفاده میکنه 6الی 7 ماهی هست که قرصهاجواب نمیده وضمن اینکه دردشدیددردل پای چب داشته اکنون تمام اعضای بدنش بشدت دردمیکنه وقویترین مسکنها هم جواب نمیده مراجعه به دکترهای متعدد مشخص شده که افسردگی شدید دارد درحال حاضر زیرنظر دکتر ایرج هاشمی زاده شیراز هست بادستگاه درحال انرژی درمانی جهت درمان افسردگی هست و4جلسه رفته ولی درد جسمی برادرم خوب نمیشه شمارابه خداقسم میدم به ماکمک کنید تاداداش من ازاین درد نجات پیدا کند

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بهتر است یک متخصص مغزو اعصاب نیز ایشان را مورد بررسی قرار داده تا زمینه دردها پیگیری بیشتری شود.

  240. با سلام واحترام دختری هستم 25 ساله حدود3سال است که دچاربیخوابی شدید شده ام ودرموقع خواب فکرم درگیر مسا ئل مختلف می گردد وقتی نمی خوابم دچارپرش دست وپا ودل شوره می شوم به پزشکان مختلف اعصاب وروان مراجعه نموده وداروهای مختلف مصرف نمودم وآخرین بارپزشک متخصص اعصاب وروان داروی لورازپام 2میلی وداروی سرتالین که حدود4ماه می باشد مصرف می کنم والبته پس از شدت ناراحتی صبح ها تا عصرشاید 3 الی 4ساعتی بخوابم ولی باکوچکترین صدا بلند می شوم لطفا” راهنمایی ام کنید.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      اگر مایل به استفاده از روش های غیردارویی هستید میتوانید برای خانم عبداللهی نوبت ویزیت بگیرید. ایشان در جلسه اول پس از بررسی روند درمان را شرح خواهند داد.
      سپاس

  241. با سلام و احترام بنده 41 ساله مشکل وز وز گوش 5 ساله دارم و خیلی درد آور است و از داروهای گیاهی و شمیای هم استفاده نمودام ولی هیچی درست نشده است در صورت امکان راهنمائی فرمائید سپاسگزارم.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      لطفاً جهت بررسی برای خانم دکتر وهابی نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  242. سلام، مدت زمان زیادی که درگیر مسائل خانوادگی هستم خیلی تلاش کردم که این مسائل تاثیر منفی بر رویم نگذارد ولی حالا احساس می کنم نه تنها فرد حساسی شدم و تمام افراد دور و برم را می رنجانم، بلکه احساس افسردگی زیاد و سرخوردگی می کنم می خواستم بدانم می توانم از آرام بخش استفاده کنم چیزی که تا حدی من را تسکین دهد که بتوانم در برابر آنچه در روبرویم است توان بیاورم
    چرا که می دانم تا زمانی که مشکلات من حل نشود این حالت من ادامه خواهد داشت. ولی قضیه این است که حل مشکلات من عهده من خارچ است چرا که من تنها یک طرف قضیه هستم. می خواستم من را راهنمایی کنید. به چه پزشکی مراجعه کنم ، چه شیوه درمانی را انجام دهم خلاصه آنچه که لازم است. خیلی متشکر می شم اگه راهنمایی کنید . با تشکر

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. مژگان جان استفاده از داروهای آرامبخش بدون نسخه راه حل مناسبی برای حل مشکلت نیست. چراکه ممکن است مشکلات حل شوند اما اثرات داروهایی که سرخود مصرف کرده ای و مناسب برای بدن ات نبوده اند بعدها خودش یک مشکل اساسی شود. دکتر سینا قاسمی روانپزشک و رواندرمانگر به شما در حل این مسئله کمک خواهند کرد، چراکه هم درمان دارویی ات تحت نظر ایشان خواهد بود و هم جلسات رواندرمانی به شما قدرت تاب آوری بیشتر و شناخت مشکلت و یافتن راه حل های مناسب تر را خواهند داد.

  243. با سلام
    تقريبا اولين مشكلم از يك سال پيش پس از فوت يكي از بستگانم آغاز شد . پس از گريه زياد دچار تنگي نفس شديد و كمبود اكسيژن ميشوم و اگر بهم كمك نكنند خفه ميشوم. از زماني كه ازدواج كردم دچتر وسواس فكري شدشد نسبت به شوهرم و خانواده شوهرم هستم. در طي 1سال به شدت عصبي و بي حوصله شده ام به طوري كه اصلا تحمل كوچكترين مسئله اي را ندارم و به شدت از كوره در ميرم. سر دردهاي زياد و تپش قلب شديدي دارم. خيلي از اين شرايطم خسته شده ام. يكسره با همسرم مشكل دارم. يك مسئله بي اهميت انقد در نظرم بزرگ ميشه كه يك دعواي حسابي راه ميندازم. بعدشم كه داد ميزنم و گريه ميكنم حالت خفگي
    بهم دست ميده. لطفا كمكم كنيد

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      مهدیس جان با توجه به علامت هایی که توصیف کردی بهتراست هرچه زودتر درمان دارویی ات را شروع کنی. دکتر محمدرضا قاسم زاده و یا دکتر بیوسه به شما در این زمینه کمک خواهند کرد.

  244. با سلام. خواهش میکنم کمکم کنید. من مدتهاست حال بدی دارم از انواع داروهای اعصاب استفاده کردم اما نتیجه نگرفتم.افسردگی همه زندگیمو از بین برده قادر به انجام هیچ کاری نیستم. نمیدونم باید چه کار کنم؟

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      سلام. لیلا جان، راه درمان افسردگی و بسیاری از مشکلات روحی استفاده از دارو نیست. بلکه داروهای اعصاب فقط جزئی از درمان محسوب می شوند. اگر تمایل به درمان غیردارویی در کنار دارودرمانی داری دکتر سینا قاسمی به شما برای حل مشکلت کمک خواهند کرد.

  245. سارا فراهاني

    با سلام .من چهل روزه که ژايمان کردم.دقيقا اژ روژ دوم بعد زايمان حالت گيجي و منگي اومد سراغم.آزمايش کم خوني دادم ولي کم خون نبودم.اوايل تو طول روژ مدت کوتاهي ابن حالت ميشدم.ولي الان يه کم بيشتر شده.خوابم بهم ريخته.اشتهام هم کم شده.حالت اضطراب هم دارم.دکتر متخصص عمومي برام قرص کلوروناز پام داد که خوابمو بهتر کرد.پشت سرم داغ ميشه بعدش سرم عرق ميکنه.توجه ام به اظراف و افراد هم کم شده.هر چي هم خودمو سر گرم ميکنم باز اين حالت مياد سراغم.گريه که ميکنم يه کم آروم ميشم.حالت منگي خيلي اذيتم ميکنه.فکر ميکنم خوب نميشم.پيش مشاورم رفتم گفت بهش فکر نکن.حالتات خيلي حاد نيست.به نظر شما بايد به چه دکتري مراجعه کنم.توجه م نسبت به دخترم خوبه ولي تمرکز حواسم کم شده.کمکم کنيد

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بهتر است به یک روانپزشک مراجعه نمایید
      خانم دکتر نیوشا محمدی در کلینیک آلومینا میتوانند به شما کمک کنند
      سپاس

  246. سلام
    من 29 سال دارم و به دلیل مشکلات خانوادگی و جداشدنم دچار افسردگیم
    حالم خوب نیست ناگهانی از همه چیز متنفر میشم
    امیدی به اینده ندارم روحیه ام داغون
    اما همیشه تظاهر به خوب بودن میکنم که کسی متوجه نشه
    نمیخام به روانشناس هم مراجعه کنم
    شما میتونید کمک کنید ؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      یعنی بدون مراجعه و با خواندن متون آموزشی قصد بهبودی دارید؟ میتوانید از مطالب رایگان روی سایت استفاده نمایید. دهها صفحه آموزشی خود درمانی افسردگی در سایت وجود دارد. و در صورت عدم بهبود برای یکی از روانپزشکان کلینیک نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  247. سلام یکی از نزدیکانم پسر حدود سه ساله داره که تا 1.5 سالگی رشد رفتاری طبیعی داشته ولی بعد از این شروع به پس رفت کرده و حتی کلماتی که می گفته را دیگه نمی گه بی توجهه و با تغییرمکان بیقرار می شه تمایلی به برقراری ارتباط نداره سنجش شنوایی شده ولی مشکلی نداره خیلی از علائم رفتارش مثل اوتیسمه یه جلسه پیش روانشناس کودک برده ولی نظری نداه و فقط گفته باهاش کاربشه سه ماه دیگه مراجعه کنه می خوام به کلینیک شما مراجعه کنم و لی نمی دونم به روانشناس نیازه یا متخصص اعصاب و روان کودک خواهش می کنم راهنمایی کنید از کدو م پزشک وقت بگیرم که خیلی حاذق باشه لطفا راهنمایی کنید .

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای خانم دکتر رنجبر فوق تخصص روانپزشکی اطفال نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

  248. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

    سلام
    این مشکل با یکی دوبار مراجعه حل نمیشود و نیازمند پیگیری مستمر است.
    آقای دکتر سینا قاسمی یا آقای دکتر قاسم زاده
    سپاس

  249. با عرض سلام
    یکی از بستگان نزدیک بنده به طور حتم به ماده شیشه اعتیاد دارد وبه هیچ عنوان خودش را معتاد نمیداند حاضر به همکاری نمیباشد
    40 سال دارد و حداقل 10 سال است شیشه مصرف میکند آیا ترک اجباری برای اینگونه افراد جوابدهی داشته
    با تشکر

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      خیر تا ایشان خودش تصمیم به ترک نگیرد، کمکی نمیتوان کرد.
      سپاس

  250. مرسی از توجهتون من به تازگی درد های زیادی در ناحیه مفصل دارم و در ساق پا و زانو احساس ضعف و عدم تعادل میکنم باید به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنم یا با مراجعه به دکتر اعصاب و روان این مشکل هم بررسی میشه؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      برای این مشکل نیازمند حداقل یک بار ویزیت متخصص مغزواعصاب نیز هستید.

  251. سلام من از تابستان ۹۱،دقیقا ۲روز قبل از کنکورم مشکلم شروع شد با احساس خفگی تپش قلب زیاد و بیقراری به اورزانس مراجعه کردم و فقط پروپرانول تجویز کردند چند روز مصرف کردم ولی دوباره بعد از چند روز با حمله شدیدتری مواجه شدم تپش قلب شدید افت فشار لرزش در دست و پا و حس برانگیختگی تمام بدن بیقراری حالت تهوع شدید و… mRI سالم تست اکو هم سالم بود مدتی از قرص زاناکس و پروپرانول استفاده کردم تا اینکه کمی بهتر شدم ولی با پریدی همه چیز بدتر میشه بیمار انگار شدم و شرایط جسمی بدی دارم لطفا راهنمایی کنید بی نهایت سپاسگزارم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      اگر در تهران هستید و دنبال چاره حل بلند مدت موضوع هستید برای خانم امیری یا دکتر قاسمی نوبت ویزیت بگیرید ولی در صورتی که روش های دارویی را ترجیح می‌دهید برای خانم دکتر نیوشا محمدی نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  252. سلام من 34 سالمه و از مشکل انزال زودرس رنج میبرم و مطالعات زیادی هم درباره روانشناسی کردم و فهمیدم که افسردگی هم دارم و حاضرم که با روانشناس مجرب و هم با روانپذشک درمانم رو شروع کنم و هر راهی را برای درمان ادامه بدهم لطفا راهنمایی کنید با سپاس فراوان .

  253. سلام ٧ ساله دچار ترس از محيط بسته شدم، وقتي مضطرب مي شم نفس تنگه مي گيرم از جاي بسته مي ترسم، اين مشكلم باعث شده از حاملگي بترسم مي سه راهنمايي كنيد از كدوم متخصص كمكًبگيرم ؟ نمي خوام با دارو حل شه مي خوام از ريشه درست شه مرررسي

  254. سلام ،خسته نباشيد
    بنده احسان ٢٧ سالمه، مشكلات روحى و روانى بسيار زيادى از سن ١٧ سالگى كشيدم،قبلاً پيش دكتر مغز و اعصاب،روان پزشك،روان شناس و روان كاو رفتم و هر روز براى بهبودى وضعيتم تلاش كردم،از شوك درمانى تا عرفان بيشتر راهارو امتحان كردم،نه تنها تو اين ده سال هر روز مردم وزنده شدم و حالم بهتر نشده بلكه تو اين اواخز همه چيز برام غير قابل تحمل شده،١٠ سال پيش به خاطر فشار روانى زياد قسمت اعظم حافظه م رو از دست دادم وزهنم شديداً دچار اختلال شد،تو اين ١٠ سال شايد فقط ١٠٪ بهتر شدم ،واقعاً نميدونم چيكار كنم.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. احسان عزیز، گاهی اوقات رواندرمانی ها موثر واقع نمی شوند اما این به معنی شکست درمان و غیرقابل حل بودن مشکل نیست. دکتر سینا قاسمی روانپزشک و رواندرمانگر به شما کمک خواهند کرد.

  255. باسلام .نامزدم ٣٠سالشونه ٥ساله دچارتيك هاي عصبي در صورت ودست هاشون شدن اياايشون درمان ميشن؟لطفا منوراهنمايي كنيد

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بله
      هم با روش های دارویی و هم غیر دارویی
      میتوانید برای خانم دکتر محمدی یا آقای دکتر قاسمی نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

  256. با سلام من برادری دارم 29 ساله حدود یک سال است که دچار افسردگی شده و بسیار کم حوصله و بی انگیزه شده طوری که نه سر کار می رود و نه با کسی ارتباط برقرار می کند روزها تا نصفه های روز می خوابد و بسیار پرخاشگر شده در ابتدا می گفت گوشهایم اذیتم می کنند و صداهای زیادی در سرم احساس می کنم ولی با مراجعه به چند متخصص گوش و حلق و بینی آنها گفتند که گوشهایش مشکلی ندارد و باید به روانپزشک مراجعه کند در شهرستان به روانپزشک مراجعه کردیم و مدتی هم در بیمارستان بستری بود ولی متاسفانه نتیجه نگرفت و الان قرصهایش را هم قطع کرده ولی حالش خوب نشده از شما تقاضا دارم که یک دکتر خوب برایش معرفی بفرمایید تا بعد از ماه مبارک مراجعه کنیم شاید فرجی شود.
    با تشکر فراوان

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. دکتر نیوشا محمدی و یا دکتر صلحی به ایشان کمک خواهند کرد.

  257. سلام من 22دختری ساله هستم حدود یک سال تمامه که ازحالت تهوع شدید مداوم رنج می برم اندوسکوپی و ازمایشات کامل انجام داده و پزشکان می گویند که از لحاظ جسمی مشکلی ندارم ومربوط به ناراحتی اعصاب است تمام زندگی من مختل شده من هشت سال است که تحت نظر روانپزشک بوده به علت اضطراب و افسردگی ودلتنگی و…ولی وضعیتم تغییر نکرده وبه خصوص برای این حالت تهوع که واقعا درمانده شده ام وهیچ راهی نیست که امتحان نکرده باشم ایا متخصصین حاضر در کلینیک می توانند به من کمک کنند من ازاین زندگی واقعا رنج می کشم از این حالت تهوع موذی و ناامید شده ام و جز گریه کردن کاری نمی توانم انجام دهم لطفا راهنمایی فرمایید. باتشکر فراوان

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      شما می توانید برای متخصص اعصاب و روان خانم دکتر محمدی نوبت ویزیت تهیه فرمائید و در کنار روش دارویی شما می توانید از روش بیوفیدبک نیز برای کنترل علائم فیزیولوژیکتون استفاده کنید .

  258. با سلام. من 32 سالمه و دوازده ساله که انواع داروهای ضدافسردگی به تجویز پزشکان شهرمون مصرف میکنم ولی تاکنون هیچ نتیجه ای نگرفتم اخیرا خیلی حالم بد شده به طوریکه به ندرت میتونم از خونه بیام بیرون .خواهش میکنم یک پزشک خوب بهم معرفی کنید تا مراجعه کنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      درمان دارویی: دکتر نیوشا محمدی
      درمان غیردارویی: دکتر قاسمی
      سپاس

  259. سلام مدتی هست که مامانم خیلی عصبی حساس زودرنج شده و با کوچکترین ناراحتی گریه میکه همچنین شبها هم خواب راحتی نداره لطفا راهنمایی کنید پیش کدام دکتر ببرمشون؟

  260. فاطمه زهتاب

    سلام مدتی است که به بیماری منیر مبتلا شده ام و ازداروهای اعصاب تجویز شده از سوی متخصص گوش و حلق و بینی استفاده میکنم اما صدای وز وز در هر دوگوش بیشتر شده و بی حسی انگشتان دست چپ نیز اضافه شده است.آیا باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنم و یا داروی قوی تری استفاده کنم؟

  261. سلام من مدت جهار سالی هست گه به بیماری وسواس فکری و عملی دچار شده ام در کنا وسواس افسردگی هم دارم مدتی هم تحت درمان بوده ام ولی نتیجه مطلوبی نگرفتم ممنون میشم پزشکی بهم معرفی کنید که تخصصش در زمینه بیماری وسواس جبری باشه تو تهران هیچ دکتری نمی شناسم از شهرستان پیام میفرستم ممنون

  262. عباس حیدری

    با سلام خدمت شما عزیزان مدت ۲۵ سال قرصهای افسردگی مصرف کردم و الان حالم بهتر است ولی متاسفانه بعد از اینکه ان را قطع کرده ام سردردهای شدید میگیرم و شبها خواب خوبی ندارم و مدام از خواب میپرم و احساس میکنم که نفسم در نمیاد و فشار خونم بالا میره و بعضی وقت ها هم زبانم را گاز میگیرم در خواب ایا راهی هست برای درمان لطفا راهنمایی بفرماید عباس حیدری هستم از تهران

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بهتر است برای کنترل علائم کنونی تا حتما توسط یک روانپزشک حادق ویزیت شوید.
      سپاس

  263. من مردی هستم 37 ساله که 9 سال پیش ازدواج کردم . همسرم 8 سال از من کوچکتر است .چند ماهی است که بسیار پرخاش گر شده و حتی میخواهد طلاق بگیرد . او مرا متهم به سردی در روابط زناشویی میکند ولی از طرف خودش نیز فقط دنبال مادیات است و بیشتر دنبال ماشین های مدل بالا و یا لباس شیک است . احساس میکنم که مشکل عصبی پیدا کرده . لطفا راهنمایی کنید.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بهتر است از مشاوره زوج درمانی نزد آقای دکتر شیبانی بهره بگیرید.
      سپاس

  264. سلام. من 26 سالمه و 3 ساله كه ازدواج كردم. ترم آخر كارشناسي بودم كه ازدواج كردم. 2 سالي ميشه كه شب ها عميق خوابم نميبره. تا صبح خواباي بد ميبينم. به همه چيز و همه كس بدبين هستم. تمام انگيزه هامو از دست دادم. صبح ها دوست ندارم از توي تخت بيام بيرون. گاهي تا 4 عصر اونجام و به سقف نگاه ميكنم. نه ديگه ميتونم درس بخونم نه كاري هست كه برم سركار. تنها كاري كه ميكنم كلاس زبان ميرم. شدم يه موجود پوچ و توخالي. دست به هيچ كاري نميتونم بزنم. دوست دارم بميرم. من اينجوري نبودم. تيزهوشان درس خوندم.مهندس هوافضا هستم.اما الان از يه سيكل كاراييم كمتره! بگين چيكار كنم اين رخوت و خمودگي دست از سر من برداره. كلا به ته دنيا رسيدم . مرسي

    1. سلام من حدود سه ساله ازدواج کردم و الان بعد از سه سال همسرم نسبت به من بد بین شده که من با نقشه و دروغ وارد زندگیش شدم دلیلش را که میپرسم دلایل قابل توجیهی ندارد. از خانواده من و خانواده خودش بسیار متنفر است و الان تهدید به طلاق کرده و فار از خانه پدری . رابطه مناسبی با دوستان و خانواده خود را هم ندارد . بسیار عصبی و پرخاشگر <به طوری که سرش را به میز کار یا فرمان ماشین میزند .تهدید به کشتن من کرده و مدتی به گفته خودش اقدام به خودکشی خودش کرده .همسرم به شدت مادی گرا است و الان در کارش شکست خورده و به شدت عصبی و گوشه گیر شده. همسرم همیشه از گذشته های دور گلایه و کینه داره و همیشه در گذشته سیر میکنه.به نظر شما ایشون مشکل اعصاب دارن یا از من خسته شدن و با جدا شدن از من درمان میشن؟لطفا منو راهنمایی کنید .ممنون میشم یک دکتر خوب به من معرفی کنید من در شهر اصفهان هستم اما در تهران هم قادر به آمدن هستم .از همکاریتون کمال تشکر و قدر ئانی را دارم.

      1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

        سلام
        در مرحله اول شما باید این تهدیدات را جدی بگیرید و سریعا برای شروع درمان اقدام نمایید. اگر ایشان راضی به پذیرش درمان نیستند بهتر است تمام احتیاطات لازم برای حفظ جان خودتان و ایشان را به کار بگیرید زیرا که تهدید به مرگ امری بسیار مهم تلقی میگردد. در مورد پزشک نیز بهتر است در شهر خودتان درمان را آغاز نمایید ( حال این درمان میتواند زوج درمانی باشد یا درمان یکنفره) ولی بهرحال چون پروسه درمان طولانی خواهد شد بهتر است محل درمان به شما نزدیک باشد. در اصفهان کسی را نمیشناسیم ولی در حال حاضر شروع درمان مهمتر از وسواس برای انتخاب پزشک است.

  265. سلام دکتر مامانم قرص نورتیلیپتیلین و سیتالوپرام میخوره الان یک هفتست ی شوک بش وارد شده اصلا حالش نیست تمام بدنش بیحس میشه لطفا راهنمایی کنید مرسی

  266. سلام
    ممنون از توجه و جواب دهی به پیام من
    من ماه پیش مراجعه به پزشک حاذق مغز و اعصاب داشتم و ایشون MRI مغز و گردن و عکس رادیولوژی از جمجمه و نوار عصب دست از من گرفتند و همه چیز نرمال بود
    برای 3 هفته قرص اسنترا و کلونازپام تجویز کردند که 10 روز بعد از مصرفشون نسبتا بهتر بودم البته نه کاملا
    دوره که تموم شد باز حالم به شدت سابق بد شد
    خودم فکر میکنم باید پزشک اعصاب و روان ویزیت شم ولی شما فرموید مغز و اعصاب
    ممکنه با توجه به شرایط من که تو این 2 تا پیام شرح دادم
    دقیقا بفرمایید مغز و اعصاب یا اعصاب و روان
    ممنون

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      لطفا برای آقای دکتر مصطفی امیری متخصص مغز و اعصاب نوبت ویزیت بگیرید.
      سپاس

  267. سلام.نمیدونم بیماریم چی هست اصلا ایا جسمیه یا روحی.3 ساله شب ها نمیتونم بخوابم.تا چشمم میخواد بسته بشه و بخوابم بدون دلیل گر میگیرم گاهی پام انگار تو خیال لیز میخورم اون حالت میشه چند ثانیه بعد از گر لرز میگیرم و تا میاد 2 باره خوابم ببره این مراحل از اول تکرار میشه و در لحظه احساس میکنم دارم میمیرم و دیگه بر نمیگردم.ربطی به اینکه روز شاد یا بد داشته باشم و اعصابم اروم یا ناراحت بوده باشه خسته یا …………..باشم هم نداره.MRI مغز و گردن و نوار عصب دستم هم نرمال هست.واقعا نگرانم و خسته.اصلا نمیدونم به چه تخصصی مراجعه کنم.لطفا کمکم کنید.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      با توجه به اینکه این حالت معمولا در زمان حول و حوش قبل از خواب اتفاق می افتد احتمالا نوعی اختلال خواب است و بهتر است به متخصص مغز و اعصاب مراجعه نمایید.
      در کلینیک آلومینا آقای دکتر مصطفی امیری در زمینه اختلالات خواب فعالیت می نمایند.
      سپاس

  268. من مادر یک کودک 4ساله هستم.سوفیا دخترم تا 3سالگی همه چیزش نرمال بود.خیلی باهوش و همه چیزو زود یاد میگرفت.ولی بعد از 3سالگی همه چیز تغییر کرد دیگه الان10کلمه هم نمیگه کلی دوا درمان.ام ار ای نوار مغزی انواع ازمایشها حتی یک ازمایش هم فرستادیم المان ولی همه چیز نرماله.دیگه تو حرکاتشم مشکل ایجاد شده.نه اوتیسمه نه رت نه هیچ چیز دیگه.بالغ بر50دکتر بردیم.ولی همه گفتن خوبه.دیگه خسته شدم .دیگه کشش مالی هم ندارم تو رو خدا کمکم کنیدروان شناس روانپزشک مغز و اعصاب اعصاب و روان همه جا بردم..الان داره گفتار و کاردمانی ذهنی و جسمی میره.ایا شما میتونید کمک کنید بیماری دخترم تشخخیص و درمان کنید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      ساره عزیز ، در اولین وهله بهتر است همچنان از امید به خدا غافل نشوید، حتما با شما تماس خواهیم گرفت تا مسیر تشخیصی و درمان را توضیح خواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *