کاهش چربی شکم با …

وزنه

 

 

اغلب در تعطیلات ، ورزش ها و تحرکات بدنی و فعالیت های جسمانی کاهش پیدا می کند، در یک مطالعه گفته شده که انجام فعالیت های هوازی و انجام وزنه به صورت کششی می تواند از تجمع چربی در اطراف شکم جلوگیری کند.

در اولین مرحله که هر فرد می خواهد وزنش را کم کند به باشگاه رفته و اولین کاری که در آنجا انجام میدهد استفاده از تردمیل می باشد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفته است” باید توجه داشته باشید که عوامل مختلفی در چاقی نقش دارند، اگر چه وزن بدن ناشی از ژن،سوخت و ساز بدن ، محیط زیست و فرهنگ است اما چاقی از عدم تعادل انرژی مثلا مصرف زیاد کالری و عدم انجام ورزش به اندازه کافی می باشد.

 

رهبر این مطالعه خانم مانیا مارکری از گروه تغذیه در مدرسه بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد در مورد اهمیت کاهش چربی در اطراف کمر و شکم در رابطه با سلامتی می گوید:

” با بالارفتن سن ، حجم توده ها ی عضلانی و ماهیچه ها تحلیل رفته و میزان چربی مخصوصا در نواحی کمر و شکم تجمع می یابد ، اندازه گیری دور کمر و شکم شاخص خوبی برای بدن سالم در میان افراد مسن است”.

 

از آنجا که مطالعات قبلی بر روی جمعیت محدود و خاصی مثلا چاقی در دیابت متمرکز شده بود در این مطالعه بر روی طیف وسیع تری از افراد سالم باشاخص توده چربی در بدن انجام شده است.

محققان بر روی 10.500 مردانی که سالم بودند و وزن زیادی داشتند در ایالت متحده در بین سال های 1996 تا 2008 ، فعالیت های بدنی شان را مورد بررسی قرار دادند.

 

پس از ارزیابی فعالیت بدنی، دور کمر و وزن بدن مردان توسط تیم تحقیقاتی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و طی دوره 12 ساله سعی کردند تا شیوه و سطح فعالیت های آنها را تغییر دهند.
نتایج نشان داد مردانی که در طول روز حداقل 20 دقیقه وزنه می زدند نسبت به مردانی که حداقل 20 دقیقه در روز یا حتی بیشتر از ورزش های هوازی استفاده می کردند چربی دور کمرشان بیشتر کاهش یافته بود و بهترین نتیجه را داشته است.
 

منبع:

www.medicalnewstoday.com


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *