کارهای اشتباهی که از جذابیت مردان می کاهد

جذابیت مردان

ابروها

آیا ابروهایتان مانند یک باغ نامرتب است؟ با یک بار مرتب کردن آنها می توانید صورتی بهتر و آراسته تر داشته باشید. فراموش نکنید که مرتب کردن ابروها را تکرار نکنید. انجام این کار با فاصله حداقل 6 تا 8 هفته خوب می باشد.

بوی بد دهان

بوی بد دهان عامل مهمی در فاصله گرفتن اطرافیان از ماست. اما چطور می توانید به بوی بد دهان خود پی ببرید؟ این روش می تواند راه حل خوبی باشد: پشت دست خود را لیس زده و کمی منتظر بمانید، سپس بخش مورد نظر را بو کنید. علل مختلفی باعث بوی بد دهان می شوند. اگر علیرغم تلاش های انجام شده همچنان مشکل بوی بد دهان را دارید، به پزشک مراجعه کنید. ممکن است علت آن عفونت یا چیز دیگری باشد.

موی بینی و گوش

شاید کمی ظالمانه به نظر برسد که وقتی موی سر شروع به ناپدید شدن می کند، در بخش های دیگری شروع به رشد می کند که اصلا دلخواه شما نیست. اگر موهای بینی شما رشد کرده اند، سعی در کندن آنها نکنید، زیرا این موها در حقیقت هوای وارد شده به ریه را تمیز می کنند و به علاوه کندن آنها بسیار دردناک است. می توانید از آنها را با مرتب کننده های برقی کوتاه کنید. از این وسیله برای موهای گوش نیز می توانید استفاده کنید.

مراقبت از دست و ناخن

حتی اگر به دست ها و ناخن های خود خیلی اهمیت نمی دهید، اما فراموش نکنید که این دو عضو همیشه و همه جا توجه دیگران را به خود جلب می کنند – به عنوان مثال هر بار که با کسی دست می دهید. ناخن های کثیف و نامرتب مردانه نیستند. بهتر است ناخن های خود را به طور منظم تمیز کنید.

موهای کم پشت

اگر موهایتان کم پشت شده اند، سعی نکنید با بلند کردن موها یا آرایش های پیچیده مو آنها را پنهان کنید یا قسمت های کم پشت سر خود را بپوشانید. مطمئن باشید هیچ کس گول نمی خورد. موهای خود را کوتاه کنید یا آنها را به طور کامل بتراشید. با این کار بهتر به نظر می رسید و هیچ چیزی برای شرمندگی وجود ندارد.

بوی بدن

ادکلن بزنید. به یاد داشته باشید اگر ادکلن استفاده می کنید، از صابون های عطری، اسپری پس از اصلاح، خمیر ریش و ضد عرق استفاده نکنید. با این کار رایحه های مختلف را با هم ترکیب می کنید. زمانی که قرار است عطری همراه شما باشد، بهتر است یک عطر و رایحه ثابت داشته باشید. هر چه از مواد عطری بیشتری استفاده کنید، پوست خود را بیشتر تحریک می کنید.

در هنگام اصلاح کردن صبور باشید

اکثر مردان روزانه اصلاح می کنند، اما خیلی از آنها این کار را به خوبی انجام نمی دهند. بسیاری از آنها این کار را با عجله و شتاب انجام می دهند. به عنوان مثال خیلی از آقایان برای تراشیدن سریع تر ریش های خود از مقدار زیادی خمیر ریش استفاده می کنند. اگر در زمان دوش گرفتن اصلاح می کنید، بگذارید آب به پوست و موها برسد و آنها را کاملا مرطوب کند. یا خمیر ریش را 3 دقیقه قبل از شروع کار روی صورت خود بمالید تا کاملا در مو نفوذ کند.

هر جه تعداد لبه های ژیلت شما بیشتر باشد، به معنای بهتر بودن آن نیست، به ویژه اگر یک قسمت را برای چند بار اصلاح می کنید. اصلاح کردن های زیاد و با فاصله زمانی کم باعث آسیب دساندن به پوست می شود. اگر با کمی ته ریش به سر کار بروید بهتر از این است که به خاطر زخم های ناشی از اصلاح تکه های دستمال کاغذی روی صورت داشته باشید. اگر موهای زیر پوستی دارید، بهتر است به جای کف از ژل ریش تراشی استفاده کنید یا صورت خود را لایه برداری کنید و یا موها را در جهت روش آنها بتراشید.

محافظت از پوست در مقابل آفتاب

پس از گذشت 3 تا 4 دهه خورشید تاثیر خود را بر روی پوست شما خواهد گذاشت. اکثر چروک هایی که روی صورت ظاهر می شود، به افزایش سن ارتباط می دهیم اما در حقیقت نتیجه آسیب های ناشی از نور خورشید می باشند. برای کمتر کردن میزان چین چروک های صورت خود بهتر است از کرم های ضد آفتاب دارای SPF حداقل 30 استفاده کنید.

چگونگی شستشوی صورت

آیا صورت خود را با همان صابونی می شویید که برای شستن بخش هایی مانند زیر بغل یا آرنج استفاده می کنید؟ اما این کار درستی نیست. نه تنها پوست صورت شما حساس است، بلکه قسمتی است که مورد توجه همه قرار می گیرد. از مصرف صابون های خشک کننده و عطری اجتناب کنید. بهتر است از پاک کننده های غیر صابونی استفاده کنید.

مراقبت از پاها

پا بخشی است که بسیار مورد غفلت مردان قرار می گیرد. اما به یاد داشته باشید اطرافیان شما و به ویژه همسرتان به آنها توجه زیادی می کنند. ناخن های پای خود را مرتب کنید. پاهایتان را توی آب قرار دهید و پوست های مرده را از روی آن ببرید. مطمئنا نتیجه این اقدامات برای شما و همسرتان خوشایند خواهد بود.

منبع:

http://www.webmd.com/men/ss/slideshow-men-self-care?ecd=wnl_spr_071316&ctr=wnl-spr-071316_nsl-promo-h_2&mb=f0crAvSFnMwQkzFgOShaz%40HnVev1imbCGB%2fpBEfdzfI%3d

نگارنده: سمیه محمدی

مریم عبداللهی

  • مریم عبداللهی
  • روانشناس و نوروتراپیست

جهت کسب نوبت ویزیت با ایشان در شعبه شریعتی و کرج اینجا را کلیک کنید

گروه پزشکان جایروس


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «کارهای اشتباهی که از جذابیت مردان می کاهد»

  1. سلام خواهشمندم متخصص براي ترك اعتياد به قمارهاي اينترنتي را معرفي فرماييد. فرد را چگونه قانع به مراجعه نزد پزشك متخصص كنيم.
    متشكرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *