چگونه یک رابطه عاشقانه سالم داشته باشیم؟

کارهایی که شما باید به طور مستقل انجام دهید از قبیل زیر است:

1)مسئول خوشبختی خودتان باشید

هیچ کس به اندازه خودتان نمی تواند شما را خوشحال کند این قاعده را همیشه به خاطتان بسپارید.

2) روی کلماتی که می گوئید دقت کنید

زیرا ممکن است باعث از بین بردن اعتماد میان شما شود.

داشتن رابطه سالم

3) به اشتباهات خود اعتراف کنید

اگر شما می دانید که کاری را عمدا یا سهوا انجام داده اید که منجر به صدمه وارد شدن به رابطه تان شده است از شریک عشقی تان عذر خواهی کنید و شهامت داشته باشید که اعتراف کنید و بگوئید که ” من متاسفم که منجر به عصبانیت تو شدم” و به تغییرات رفتار خود متعهد باشید و سعی کنید که اشتباهاتتان را دوباره تکرار نکنید.

داشتن رابطه سالم1

4) واقع بینانه باشید

در هر رابطه ایی ممکن است اختلافاتی پیش بیاید اما بدانید که یک رابطه ای سالم است که به طور دردست به بررسی مشکلات پرداخته و راه حل های مناسبی را انتخاب کنید و به جای خشمگین شدن بهتر است که دنبال حل کردن تعارضات باشید.

انتظارات خودتان را مورد بررسی قرار دهید شاید انتظارات شما  در یک رابطه آنقدر سخت و زیاد است که هیچ فرد دیگری هم آن را نمی پذیرد بهتر است در این شرایط به بازبینی مجدد انتظاراتتان بپردازید، یک ارتباط طولانی مدت ممکن است گاه گاهی دچار اختلاف نظراتی باشد و همیشه توافق وجود ندارد.

5) به صحبت های شریک عشقی خود گوش دهید

خیلی وقت ها تنها خواسته شریک عشقی ما گوش دادن به حرف هایش است، می خواهد که به طور فعال گوش دهید و یک شنونده خوب و فعال باشید و به گفته های او توجه کنید این روش یعنی گوش دادن فعال باعث بالابردن سلامت رابطه شما میشود وبه شما کمک می کند تا از میان صحبت های طرف مقابل به بخش های عمیق شخصیت وی پی ببرید.

داشتن رابطه سالم2

6) محبت خود را به هر طریقی که می توانید نشان دهید

گاهی اوقات نیاز است که شریکعشقیمان بداند که دوستش داریم و بهترین طریق برای نشان دادن عشق ، محبت کردن است.
برای نشان دادن محبت فیزیکی  به او  نترس ، او را در آغوش بگیر ، ببوسش  ، اجازه بده از محبت تو تغذیه کند.

7) وفادار باشید

به او بفهمانید که همیشه وجود دارید و برای او خواهید ماند ،در مورد کس دیگری با او صحبت نکنید تا احساس بدی پیدا نکند ، تا اینکه به شما اعتماد کنند .

8) چیزی را از او پنهان نکنید

سعی کنید چیزی را از او پنهان نکنید مخصوصا احساسات تان را چه بد باشند چه خوب ،اگر چیزی در گذشته خود وجود دارد که هنوز او نمی داند بهتر است با او در میان بگذارید و همین انتظار را میتوانید از شریکتان داشته باشید.

3داشتن رابطه سالم

9) حریم شخصی همدیگر را رعایت کنید و به آزادی های شخصی یکدیگر وارد نشوید

  زیرا هر فرد از اینکه به حریم شخصی اش تجاوز شود متنفر است و سعی در سرکوب متجاوز بکند.

موبایل و مطالب و شبکه های اجتماعی او را بررسی نکنید و در کارهای او تجسس نکنید زیرا با چنین کارهایی برای همیشه اعتماد و احترام خود را نزد او از بین خواهید برد.

رابطه سالم

10) احساساتتان را در مقابلش نشان دهید

فقط خانم ها نیستند که نیاز به نشان دادن احساسات دارند بلکه مردان نیز به اندازه آنها نیاز دارند، یک رابطه محکم باید بر اساس احترام متقابل باشد .

11) وی را مدام در کارها و تحصیلش تشویق کنید

یکی از بهترین روش هایی که میتوانید توجه تان را به وی نشان دهید تشویق کردن او است ،احساستان را نسبت به رشد و موفقیت او نشان دهید و او را از حمایت عاطفی خود بهره مند کنید.

منبع:

wikihow

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *