چگونه یک دختر جذاب و دوست داشتنی باشیم؟

این موضوع در ابتدا کمی  سخت به نظر می رسد اما با کمی تلاش و صبر شما هم می توانید جز دخترهای دوست داشتنی شوید.

خنده زیبا

لبخند

لبخند در هر زمانی خوب است. سعی کنید چه با دهان باز و چه بدون دیده شدن دندان هایتان لبخند زدن زیبا را تمرین کنید. مطمئن شوید که دندانهایتان را مسواک زده اید. کیفیت لب و دندان هایتان هر دو اهمیت دارد، از یک رژلب استفاده کنید!

خنده تان را تمرین کنید

اگر شما جز دخترانی هستید که با صدای خیلی بلند می خندید، سعی کنید لحن خنده تان را کمی تغییر دهید و کمی ملایم تر بخندید.

لباس مناسب

لباس

لباسی را انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان دهد. لباس هایی با رنگ های دخترانه تر بپوشید و از لوازم دخترانه مثل دستبند، گل سر و لاک استفاده کنید.

مراقب رفتارهایتان باشید

سعی کنید طوری رفتار کنید که اگر اتفاق بدی افتاد یا کسی صدمه ای دید همه بدانند که شما دلرحم هستید و اهل اینطور چیزها نیستید. این موضوع به این معنی نیست که شما کوچکترین اشتباهی را نمی توانید انجام دهید، درواقع هیچ کس کامل نیست، بلکه به این معنی است که روح تان را کمی لطیف تر کنید.

دختر دوست داشتنی

هم اجتماعی باشید و هم خجالتی!

هردوی این ها لازم است. در جمع ها شرکت کنید، دعوت دوستانتان را بپذیرید اما گاهی اوقات نیز نیاز است که همه جا نروید و از شرکت در بعضی جمع ها خودداری کنید. اگر در کل آدم خیلی اجتماعی هستید یکدفعه شروع به رد درخواست ها نکنید چون شاید مردم این را به حساب بی ادبی شما بگذارند. و اگر خیلی خجالتی هستید سعی کنید از جمع های کوچک شروع کنید و وارد جمع دوستان شوید.

مودب باشید

اگر سرفه یا عطسه می کنید جلوی دهانتان را بگیرید. اعمالی که باید در تنهایی خودتان انجام دهید را در جمع انجام ندهید مثلا تخلیه بینی تان یا گرفتن ناخن هایتان. سعی کنید لغاتی مثل لطفا، متشکرم و با عرض پوزش را در جاهایی که لازم است به کار ببرید و از این موضوع خجالت نکشید.

مهربان بودن

مفید باشید

بدون چشمداشت کمک کنید، به مادرتان در کارهای خانه کمک کنید، از پدرتان بپرسید که می توانید او را در باغبانی یاری دهید، به دوستانتان در حل مسایل درسی کمک کنید و …

یک کار محبت آمیز و مهربانانه انجام دهید.

مثلا برای دوستتان یک کادوی کوچک بخرید و یا در راه خانه یک گل برای مادرتان بخرید.

پوزش خواستن

پوزش خواستن

اگر کار اشتباهی انجام دادید، شجاع باشید و بابت اشتباهتان پوزش بطلبید.

بخشنده باشید.

اطرافیانتان را به خاطر کارهای اشتباهی که انجام داده اند ببخشید و به آنها یک شانس دیگر بدهید. البته نه همیشه فقط یک بار! به مسایل مثبت نگاه کنید و بدانید این بخششتان جای دوری نخواهد رفت.

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

12 دیدگاه دربارهٔ «چگونه یک دختر جذاب و دوست داشتنی باشیم؟»

  1. سلام
    من در یک موسسه ای درس میخوانم.یکروز که داشتم وسایلمو جمع می کردم دیدم مردی تقریبا سی ساله به من زل زده و با اینکه کسی باهاش حرف میزنه نگاهش به منه توجهی نکردم و دفعه بعد که دوباره اونو دیدم،دوباره داشت نگاهم میکرد و یه چیزی در گوش دوست صمیمیش گفت و جفتشون با لبخند بهم نگاه کردن،دفعه سوم که دوباره اونو دیدم داشت با گوشی حرف میزد ولی تمام حواسش به من بود ولی دوستش رو به روی من نشسته بود و متفکر بهم نگاه می کرد ولی وقتی بعد از اون ماجرا دوباره دیدمش دیگه نگاه نمی کرد و خودشو زده بود به اون راه
    به نظرتون دلیل این رفتارا چیه؟

  2. سلام من عاشق پسر خالم شدم ازم سه سال بزرگتر خیلی مغرور مهربونه ام بعضی موقع ها باهم حرف می‌زنیم اگه ببینمش البته آخر هفته ها همو می‌بینیم و یه جوری رفتار می‌کنه از کجا بفهمم عاشقمه؟؟دارم دیوونه میشم،

  3. سلام من عاشق پسرعموم شدم که 12سال ازم بزرگ تره ولی هروقت همو میبینیم اون یه طوری نگاه میکنه و خیلی مهربونه ولی تودار و مغروره.از کجا بفهمم اونم دوستم داره یا نه؟در ضمن من خیلی بهش فکر میکنم دارم دیوونه میشم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست عزیز ذکر نکرده اید که در چه مقطع سنی قرار دارید زیرا با توجه به اختلاف سنی که ذکر کردید ممکن است این حس یک طرفه و مختص سن شما باشد. در هر صورت اگر تمایلی از طرف فرد مقابل باشد قطعا در زمان مناسب ابراز خواهد شد. اگر این احساس منجر به اختلال در روند زندگیتان می شود توصیه میکنیم با روانشناس صحبت نمایید تا با راهکارهای ارائه شده از طرف روانشناس بتوانید دید روشن تری نسبت به این موضوع داشته باشید و متوجه احساس واقعی طرف مقابل شوید. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  4. سلام من عاشق یکی از فامیلامون شدم اون ازم 9سال بزرگتره میخوام بفهمم دوستم داره یا نه ایشان خارج هستن ما هرسال میبینیمشون امسال نسبت به سال های اخیر اخلاقشون عجیب تر بود

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی بهتر است کمی تامل کنید تا اگر تمایلی برای ارتباط از طرف فرد مقابل است ابراز نماید. میتوانید در این خصوص با روانشناس نیز مشاوره داشته باشید.

  5. من عاشق برادرزاده شوهرخالم شدم وهروقت همدیگرومیبینیم بهم لبخندمیزنیم ولی میخوام بفهمم که اونم عاشقمه یانه.لطفاکمکم کنید.

  6. من عاشق یکی از اعضای فامیلمان شدم ولی وی 8 سال از من بزرگ تر و تنها واکنش او لبخند و نگاه های دزدکی است از کجا بفهمم وی عاشق من است یا نه
    با تشور از توصیه های شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *