چگونه با یکدیگر مهربانتر باشیم؟

Young man meeting his girlfriend with opened arms at airport arrival hall

  1. پاهایتان را کنار یکدیگر قرار دهید. می توانید در هنگام تماشای تلویزیون یا سر میز پاهایتان را کنار یکدیگر قرار دهید و با لمس پاهای یکددیگر محبت خود را به هم نشان دهید. به یاد داشته باشید هر گونه تماس فیزیکی که احساس محبت را انتقال دهد نوعی مهربانی جسمی محسوب می شود.
  2. یکدیگر را ماساژ دهید. همراه با دیگر روش های محبت کردن، ماساژ هم می تواند باعث نزدیکی شما به یکدیگر شود. به علاوه ماساژ برای سلامت جسمی نیز مفید است و باعث کاهش اضطراب، افزایش جریان خون و مواد مغذی در بدن و کاهش درد می شود. به همین دلیل ماساژ دادن کمر، پاها یا بدن یک روش فوق العاده برای محبت کردن به یکدیگر است.
  • افزایش محبت های کلامی

  1. با کلمات یکدیگر را تصدیق کنید. محبت های کلامی و بیان جملاتی مانند دوستت دارم یا مراقبت هستم، روش مهمی برای تقویت پیوند بین دو نفر است و حتی برای سلامت جسم و روح نیز موثر خواهد بود. اجازه ندهید استفاده از فناوری ها مانند اس ام اس و ایمیل جایگزین بیان و صحبت کردن شود. اگر از هم دور هستید، گوشی تلفن را بردارید و با یکدیگر تماس بگیرید، زیرا با این روش ارتباط نزدیکتری با هم برقرار می کنید حتی اگر بیشتر طول بکشد.

در محبت کلامی شما احساسات مثبت خود را بیان می کنید و سعی می کنید فرد مقابل خود را خرسند کنید. این کلمات می توانند منحصر به شما و روابطتان باشند. آنچه می گویید محبت شما به یکدیگر را تقویت می کند. اگر از ارسال پیام به یکدیگر استفاده می کنید، حتما استفاده از جملات محبت آمیز را فراموش نکنید.

  1. از فردی که برایش ارزش قائلید، تعریف کنید. تعریف و تمجید یکی از روش های نشان دادن محبت کلامی است که باعث بهبود اعتماد به نفس می شود. به علاوه تعریف کردن از یکدیگر باعث موفقیت های بیشتر افراد می شود.
  2. زمانی که همسر یا فرزندانتان به خانه می آیند به استقبالشان بروید. کار خود را متوقف کنید و به محض وارد شدن دیگر اعضای خانواده به استقبالشان بروید و نشان دهید که برایتان مهم هستند. آنها را ببوسید و در آغوش بگیرید و عبارات محبت آمیز بیان کنید.
  3. همسر و فرزندان خود را با نام های مستعار محبت آمیز و دلنشین مخاطب قرار دهید. به عنوان مثال زیبای من، فرشته، عروسک و …
  4. زمانی را به سپاسگذاری و قدردانی اختصاص دهید. به تمام کارهایی که همسرتان برایتان انجام داده فکر کنید و بابت آنها از او تشکر کنید.
  5. عبارت “دوستت دارم” تنها جمله محبت آمیز نیست. سعی کنید این جمله را عبارت روزمره خود قرار دهید و زیاد استفاده کنید، اما به همین جمله اکتفا نکنید و از عبارات مشابه دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، تو فوق العاده ای یا من خیلی خوش شانس هستم که تو را دارم.

 

لینک منبع: اینجا کلیک کنید.

نگارنده: سمیه محمدی

 

ارائه خدمات مشاوره ای در حیطه زوج درمانی و بهبود روابط عاطفی در کلیه شعب تهران و کرج

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *