چگونه افراد مبتلا به درد مزمن را درک کنیم؟(بخش دوم)

صحبت کردن

7.هرگز از خطوط بی مصرف استفاده نکنید.پر مدعا نباشید و نشان ندهید که خیلی می دانید درباره ساختن عبارت هایی مثل  “خوب این زندگی تو و باید باهاش مقابله کنی” یا ” در نهایت به آن غلبه می کنی”.”تو باید تا جایی که در توتنت هست بهترین شکل عمل کنی” یا بدتر از همه “تو به اندازه کافی خوب به نظر می رسی”و غیره.این جملات باعث میشه که بیمار از شما دور شود و و بدتر اینکه باعث نا امیدی او می شوید.

نامه فرستادن

8.صبر و شکیبایی خودتان را بررسی کنید.اگر شما صبور نیستید باعث می شوید که توان مقابله فرد مبتلا را هم از بین بببرید.آنها احنمالا به خواسته شما برای بیرون رفتن عمل می کنند اما توان و ظرفیت مقابله با درد را ندارند.

داروی جدید

افراد مبتلا به درد مزمن ممکن است قرار قبلی خود را در لحظات آخرلغو کنند.اگر این اتفاق افتاد لطفا آن را شخصی تلقی نکنید.همیشه به یاد داشته باشید که شما چقدر خوش شانس هستید که به لحاظ جسمی قادرید کارها را انجام دهید.

اگر افراد مبتلا به درد مزمن گفتند که باید بنشینند، دراز بکشند، در تخت خواب بمانند یا همین لحظه قرص های خود را می خواهند آنها را به خوبی درک کنید.این به این معناست که آن ها در این لحظه هیچ چاره دیگری ندارند.درد مزمن فراموش نمی شود و برای کسی صبر نمی کند.

دارو دادن

9.حساس باشید زمانی که دارو یا درمان جایگزین را پیشنهاد می کنید.دارو های تجویزی و درمان های جایگزین می تواند عوارض جانبی و پیامد های ناخواسته داشته باشد.ممکن است برخی پیشنهادات را قبول نکنند و به خاطر این نیست که نمی خواهند خوب شوند.آنها ممکن است درباره آن چیزی شنیده باشند، یا هم اکنون از آن استفاده کرده باشید برخی ممکن است آماده مقابله با درمانی که بار جدیدی برای زندگی اآنها دارد نباشند.درمانی که نتیجه نداشته است ممکن است شکست عاطفی را به دنبال داشته باشد، که باعث احساس بدتری در فرد شود.

از سوی دیگر، هرگز نترسید که از آنها درباره میزان رضایتشان از درمان سوال کنید.

کمک کردن

10.اگر افراد مبتلا به درد مزمن حساس به نظر می رسند آنها را از سر خود باز نکنید.در این شرایط سخت آنها خیلی تلاش می کنند که طبیعی به نظر برسند.فقط سعی کنید که آنها را بفهمید.آنها چیز های بسیاری را پشت سر گذاشته اند.درد مزمن بسیار سخت است آن را درک نمی کنید مگر اینکه آن را تجربه کنید.این در ذهن بدن خرابی به بار می آورد.این خسته کننده و طاقت فرسا است.در اغلب مواقع آنها تلاش می کنند به بهترین صورت با آن مقابله کنند. آنها در شرایطی که هستند قبول کنید.

کمک به فرد مبتلا به درد مزمن

11.مفید باشید.افراد مبتلا به درد مزمن به حمایت افرادی که مریض نیستند در خانه و زمانی که مریضند ونمی توانند از خانه بیرون بروند وابسته هستند.گاهی آنها نیازمند کمک برای خرید، پخت و پز و تمیز کردن هستند.دیگران ممکن است به کمک برای فرزندان نیاز داشته باشند.آنها ممکن است برای رفتن به دکتر یا فروشگاه به کمک نیاز داشته باشند.شما می توانید مرتبط کننده آنها به زندگی عادی باشید.

تفریح کردن

12.مسئولیت های کاری خود را متعادل کنید.اگر شما با یک فرد مبتلا به درد مزمن زندگی می کنید شما نیاز دارید که در زندگی خود تعادل ایجاد کنید.اگر شما مراقب نیاز های خود، سلامت و کار خود  نباشید دچار مشکل می شوید.تا آنجا که می توانید مراقب این افراد باشید ولی مراقب سلامت خود هم باشید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *