چطور خودمان را برای مصاحبه شغلی آماده کنیم؟

مصاحبه شغلی

  • در مصاحبه شغلی کمی اضطراب نه تنها اشکال ندارد بلکه در بسیاری از مشاغل حتی می تواند نکته مثبت به نظر برسد.
  • با یکی از دوستان یا اعضاء خانواده یک مصاحبه ساختگی ترتیب دهید.
  • در یکی دو مصاحبه شغلی که اهمیت چندانی برایتان ندارد شرکت کنید.
  • در صورت امکان اطلاعات لازم ومهم در مورد شرکت مربوطه را بدست آورید(حیطه فعالیت،اهداف، برنامه ها،نقاط قوت و ویژه گیهای خاص آن و…).
  • درصورت امکان مشخصات فرد مصاحبه گر را بدست آورید(نام،موقعیت وسمت شخص ) و در زمان خداحافظی نام شخص را بیان کنید.
  • ویژه گیها وتوانمندی های خاص خود را در ارتباط با شغل پیشنهادی مشخص کنید.
  • پیشینه تجربیات وتحصیلات واطلاعات شخصی خود را در یک صفحه (ترجیحا)تا حداکثردو صفحه آماده کنید و دونسخه از آن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه با خود ببرید.
  • خود را جای فرد مصاحبه گر یا استخدام کننده بگذارید و برای 5 تا 10 سوال مهمی که احتمالا از متقاضی شغل پرسیده خواهد شد پاسخ های مناسب ولی صادقانه ودرست اماده کنید.
  • مثلا چرا می خواهید اینجا کار کنید؟ یا توان خاص تان در شغل پیشنهادی چیست

کامیابی در مصاحبه شغلی همواره یکی از دغدغه‌های اساسی تمام اشخاص جویای کار است.

خوبست. این نکته را تاکید کنیم که گرچه در لحظاتی احتمال دارد مصاحبه‌کنندگان بالاتر از واقعیت و انتظار به نظر برسند، ولی آن‌ها هم عینا مانند شما هستند یعنی در مقابل همان ترجیحات روانشناسی و تعصبات ذهنی حساس هستند که بقیه‌ی ما را تحت اثر قرار میدهند.

برای آن‌که به شما یاری کنیم در یک مصاحبه شغلی به ذهن مصاحبه‌گرتان وارد شوید و بیاموزید آن‌ها در یک داوطلب کار بدنبال چه چیزی هستند، فهرستی از راهبردهای کامیابی در مصاحبه شغلی را با پشتوانه‌ی علمی جمع‌آوری کرده‌ایم تا کاری کنید دوست‌داشتنی‌تر، شایسته‌تر و نهایتا استخدام‌شدنی‌تر به نظر برسید.

بدین گونه میتوانید به کامیابی در مصاحبه شغلی برسید.

۱

مصاحبه شغلی تان را حدود ۱۰: ۳۰ دقیقه‌ی بامداد یک روز یکشنبه برنامه‌ریزی کنید.

روانشناسی۱

طبق گفته‌ی گلس‌دور، «بهترین» زمان برای تنظیم یک مصاحبه شغلی زمانیست که برای مصاحبه‌گر بهترین وقت باشد – نه هنگامی که برای شما بهترین است.

بنا بر این اگر مدیر استخدامی در برگزیدن زمان مصاحبه شغلی اندکی انعطاف نشان بدهد، بخواهید در صورت امکان حدود ۱۰: ۳۰ بامداد یک یکشنبه بروید.

وقتی مصاحبه‌گرتان نسبتا آسوده باشد این رویداد احتمال دارد.

در حالت کلی، باید از ملاقات‌های اول بامداد بپرهیزید چون امکان دارد مصاحبه‌گرتان هنوز گرفتار کارهایی باشد که بایستی در آن روز انجام دهد.

هم‌چنین دلتان نمی‌خواهد آخرین ملاقات روزِ کاری به شما برسد، چرا که مصاحبه‌گرتان محتمل است به چیزهایی فکر کندکه باید در منزل انجام دهد.

دو

مصاحبه شغلی تان را در یک روز بطور مصادف با قوی‌ترین داوطلبان انجام ندهید.

تحقیقات نشان میدهند مصاحبه‌گران ارزشیابی‌شان از هر داوطلب را بر همین اساس قرار میدهند که با در آن روز چه فرد یا اشخاص دیگری مصاحبه کرده‌اند.

یک بررسی نشان داد کارجویانی که در انتها وقت کاری یک روز و بعد از تعدادی داوطلب قوی مصاحبه کردند پایینتر از انتظار رده‌بندی شدند.

از سمت دیگر کسانی‌که بعد از تعدادی داوطلب پایین مصاحبه شغلی داشتند بالاتر از انتظار رده‌بندی شدند.

مشخص نشده است آیا این یک پدیده‌ی ناخودآگاه است، یا آیا مصاحبه‌گران ناخودآگاهانه آخرین داوطلبان را به خاطر این پایین‌تر یا بالاتر از آن‌چه باید رده‌بندی میکنند که نمی‌خواهند سرپرستان‌شان فکر کنند آن‌ها به همه یک رتبه می‌دهند.

به هر صورت، چنانچه اطلاع دارید چه اشخاص دیگری در چه وقتی در مصاحبه شغلی دارند، برای کامیابی در مصاحبه شغلی ترتیبی دهید بعد از داوطلبان نسبتا بی‌صلاحیت وارد شوید. برایکامیابی در مصاحبه شغلی هرگز با قوی‌تر در یک روز رقابت نکنید.

۳

رنگ لباس‌تان را با تصویری هماهنگ کنید که میخواهید از خود به نمایش بگذارید.

روانشناسی۳

یک نظرسنجی از مدیران استخدامی و منابع انسانی که بوسیله کریر‌بیلدر انجام شد نشان داد رنگ‌های مختلف لباس اثرات گوناگونی را القاء میکنند.

بیست و سه درصد از مصاحبه‌گران گفتند آبی نشان میدهد که کارجو توانایی نقش‌آفرینی و کار تیمی را دارد، درحالیکه پانزده درصد گفتند تیره نمایانگر قابلیت و توانایی رهبری است.

در همین حال، ۲۵٪ گفتند نارنجی بدترین رنگ برای پوشیدن است، و نشان میدهد داوطلب غیرحرفه‌ای است.

در اینجا می‌توانید ببینید رنگ‌های دیگر چه چیز را نشان می‌دهند:

خاکستری : منطقی/تحلیل‌گر

سفید : منظم

قهوه‌ای : قابل اعتماد

قرمز : قدرت

سبز، زرد، نارنجی، یا بنفش: خلاق

چهار

پاسخ‌هایتان را متناسب با سن مصاحبه‌گر گزینش کنید..

شما میتوانید بر اساس سن نسلی مصاحبه‌گر در زمینه او و آن‌چه می‌خواهد بشنود چیزهای بسیاری بیاموزید (اما همه چیز را نه)

دکتر جان بی‌مولیدور و باربارا پاروس در کتابشان «مصاحبه‌ی معرکه» می‌نویسند شما باید بر اساس نسلی که مصاحبه‌گر به آن تعلق دارد اندکی متفاوت رفتار کنید. جزئیات آن چنین است:

مصاحبه‌گران نسل (بین ۲۰ و ۳۰): نمونه‌های مستند و قابل رو سیت از کارتان را برای تصریح بر قابلیت چندوظیفه‌ای بودن به همراه داشته باشید.

مصاحبه‌گران نسل (بین ۳۰ و ۵۰): بر خلاقیت‌تان تاکید کنید و ذکر کنید که برقراری اعتدال بین کار و زندگی چگونه به موفقیت‌تان یاری می‌کند.

مصاحبه‌گران نسل جنگ (بین ۵۰ و ۷۰): نمایش دهید که دشوار کوش هستید و به آن‌چه در تمم این سال‌ها آن‌ها به‌دست آورده‌اند احترام می‌گذارید.

مصاحبه‌گران نسل حرف نزدن (بین ۷۰ و ۹۰): وفاداری و تعهدتان را به شغل‌های پیشین ذکر کنید.

پنج

کف دست‌هایتان باز و معلوم باشد یا آنهارا به حالت گنبدی بگذارید.

روانشناسی۵

به گفته‌ی مولیدور و پاروس، حرکات دست یا زبان بدن دستان کمک تان میکند در یک مصاحبه شغلی تاثیرگذار باشید و کامیابی در مصاحبه شغلی را تجربه نمایید.

در حالت کلی نشان دادن کف دستان‌تان صداقت را نماش میدهد، درحالیکه گذاشتن نوک انگشت‌های هر دو دست‌تان روی یکدیگر برای ساختن یک گنبد نشان میدهد اعتماد به‌نفس بالایی دارید (مثل عکس کلینتنون در زیر)

از سمت دیگر دلتان نمی‌خواهد کف دستان‌تان را رو به پایین بگیرید، زیرا نشانه‌ی تسلط است.

هم‌چنین از پنهان کردن دستان‌تان بپرهیزید، چون بنظر برسد چیزی برای پنهان کردن دارید.

ضربه زدن با انگشت، که نشان دهنده‌ی بیقراری است؛ دست‌به سینه شدن که نشانه‌ی ناامیدی است؛ و استفاده‌ی بیشتر از اندازه حرکات دست، می‌تواند آزاردهنده و مزاحم باشد. برای کامیابی در مصاحبه شغلی دستان ر ا به بازی بگیرید.

شش

چیزی مشترک با مصاحبه‌گرتان بیابید.

طبق «فرضیه‌ی جذب شباهت»، ما گرایش داریم افرادی را دوست داشته باشیم که دیدگاه‌های مشابه‌ای با ما دارند.

بنا بر این اگر می‌دانید مصاحبه‌گرتان حقیقتأ برای خدمات اجتماعی ارزش قائل است و شما هم همین‌طور، تلاش کنید آن موضوع را در مکالمه‌تان به کار ببرید.

۷

زبان بدن مصاحبه‌گر را تقلید کنید و آینه‌ی او باشید.

روانشناسی۷

«اثر آفتاب‌پرست»، یک پدیده‌ی روا‌‌ن‌شناسی است که تشریح میکند چگونه آدم‌ها وقتی زبان بدن مشابه‌ای را نشان میدهند بیش‌تر به دوست داشتن یک‌دیگر گرایش دارند.

پتی وود، متخصص زبان بدن می‌گوید ایده‌آل آن است که چنین بنظر برسد در حال «رقص» با فرد دیگر هستید.

در غیر از این حالت احتمال دارد چنین بنظر برسد که به آن‌چه می‌گوید علاقه ندارید، یک نقش‌آفرین تیمی نیستید، یا حتی دروغ می‌گویید.

بنا بر این اگر مصاحبه‌گرتان در صندلی‌اش به جلو تکیه می‌دهد و دست‌هایش را بالای میز قرار میدهد، راحت باشد و همان کار را بکنید.

شاید متوجه نخواهد شد که درحال تقلید از او هستید.

بی تردید تقلید زبان بدن یک عامل اساسی و مهم برای کامیابی در مصاحبه شغلی است.

۸

بدون تعریف از خود از مصاحبه‌گر و سازمان اش تعریف و تمجید کنید.

در یک مطالعه‌ که گزارش‌ آن در سایت سای‌بلاگ انتشار یافته است، پژوهشگران متوجه شدند دانشجویانی که برای مصاحبه‌گرانشان خودشیرینی می‌کردند، بیش‌تر احتمال داشت یک توصیه شغلی دریافت نمایند.

شاید به این خاطر است که آن دانشجویان برای یک شرکت مناسب‌تر به نظر می‌رسیدند.

دانشجویانی که خودشیرینی می‌کردند بطور اخص سازمان را ستایش ‌کردند و اشتیاقشان را برای کار کردن در آن‌جا نشان ‌دادند و از مصاحبه‌گر تعریف کردند.

آن‌ها بر ارزش رویدادهای مثبتی که مسئول‌شان بودند تاکید نکردند یا مسئولیت رویدادهای مثبت را بعهده گرفتند حتی چنانچه به تنهایی مسئول آن‌ها نبودند.

برای کامیابی در مصاحبه شغلی تا میتوانید به صوورت معقول تعریف و تمجید کنید.

۹

اعتماد بنفس و تواضع‌تان را توامان و همزمان نمایش دهید.

استادان رشته‌ی مدیریت کسب و کار که کتاب «دوست و دشمن» را نوشته‌اند می‌گویند کامیابی در کسب و کار بیشتر مسئله‌ی رقابت و همکاری است.

در یک مصاحبه‌ی شغلی برای نشان دادن تواضع و با این وجود اعتماد بنفس به مصاحبه‌گرتان، یک راه آن است که جمله‌ای شبیه این بگویید: ” من عاشق کار (اسم کار را ببرید) هستم. زیرا به من یادآوری میکند روی کارِ (اسم کار را ببرید) م متمرکز باشم ”

این کار با این وجود که محترمانه است و به کار پیشنهادی مصاحبه‌گرتان علاقه نشان می‌دهید، اعتماد می‌یابید ابتکار عمل را در هدایت مکالمه در اختیار دارید.

۱۰

بر چگونگی به‌دست گرفتن کنترل شغل‌های پیشین‌تان تاکید کنید.

مطالعه‌ی دیگری که در سایت سای‌بلاگ بیان شده است می‌گوید، برای تحت تاثیر قرار دادن مصاحبه‌گرتان، می‌بایست در خصوص در دست داشتن ابتکار عمل در تجارب کاری‌تان در گذشته حرف بزنید.

در این بررسی به گروهی از خرده‌فروشان سناریوهایی فرضی گفته شد (برای نمونه، یک مشتری در آستانه تعطیلات وارد فروشگاه میشود و نمی‌داند با خودش چه چیزهایی ببرد، پس با او درباره‌ی محصولات مختلف صحبت میکنید و مشتری کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی می‌خرد) و از اونها خواسته شد نشان دهند چه میزان برای آن نتیجه‌ی مثبت احساس مسئولیت میکنند.

کارمندانی که به شیوه ضمنی بیان کردند مسئول خرید بوده‌اند در حالت کلی رده‌بندی عملکردی بالاتری از سوی مدیرانشان اخذ کردند.

همین ایده شاید در زمینه مصاحبه‌گران شغلی نیز بکار میرود. چنانچه قادر باشید نمایش دهید چگونه به یک دستاورد مثبت در شرکت‌تان کمک کرده‌اید، مصاحبه‌گرتان شاید بیش‌تر تحت‌تاثیر شما قرار خواهد گرفت تا وقتی‌که طوری رفتار میکنید که انگار سهم کوچکی در آن داشته‌اید (اما احتیاط کنید نقش‌تان را در برآیند اغراق‌آمیز جلوه ندهید – شماره‌ی ۸ را ببینید)

۱۱

درباره‌ی نقطه‌های ضعف‌تان رک باشید.

روانشناسی۱۱

در پاسخ به سوال: بزرگ‌ترین نقطه ضعف‌تان چیست؟ احتمال دارد غریزه‌ی اولیه‌ی شما برای ساختن پاسخی راهبردی باشد که در حقیقت بر نقطه‌های قوت‌تان تاکید کند. به عنوان نمونه احتمال دارد بگویید: «من کمال‌گرا هستم» یا «بیش از حد سخت‌کوشم»

ولی تحقیق جدیدی می‌گوید «رجزخوانی متواضعانه» یا خودستایی پنهان در یک گلایه می‌تواند عامل دلسرد کننده‌ای در مصاحبه‌ها باشد.

هوشمندانه آن است یک چیز حقیقی شبیه این بگوییم: «من در نظم و انضباط بهترین نیستم» که صادقانه‌تر بنظر میرسد و می‌تواند مصاحبه‌گرتان را بیش‌تر ترغیب کند به شما یک شغل را توصیه دهد.

دوازده

خودتان را آماده نمایید تا احساس قدرت کنید.

شمار فزاینده‌های از تحقیقات می‌گویند شما براحتی میتوانید سبب شوید در موقعیت‌های کسب و کار احساس قدرت کنید و قدرتمند ظاهر شوید.

در پژوهشی، معین شد شرکت‌کنندگانی که درباره‌ی زمانی نوشتند که روی اشخاص اعمال قدرت داشتند، احتمال بیش‌تری داشت در یک کار گروهی، روی دسته نفوذ داشته باشند – و آن نفوذ حتی ۲ روز بعد هم باقیمانده بود.

مطالعه‌ی دیگری توسط امی کادی، استاد دانشکده‌ی کسب و کار هاروارد انجام شد، برخی دانشجویان دو ژست پرقدرت (گسترده و باز) را هر کدام برای ۱ دقیقه قبل از صحبت کردن درباره‌ی شغل رویایی‌شان ممارست کردند، درحالیکه دیگران ژست‌های اندک قدرت (جمع و بسته) را بکار گرفتند.

برآیند نشان داد دانشجویان دسته پرقدرت با نمره‌ی اعتماد بنفس بیش‌تر رده‌بندی شدند و احتمال بالاتری داشت به آنها شغل‌های فرضی توصیه شود.

مشخصا ایده‌ی خوبی نیست که هنگام مصاحبه یک ژست قدرت بگیرید، ولی بی تردید می‌توانید پیش از وارد شدن به ساختمان یا اتاق کنفرانس این کار را بکنید.

به عنوان نمونه، میتوانید با پاهایی باز به میزان عرض شانه‌ها بایستید و دست‌هایتان را بالای سرتان بگیرید.

۱۳

واضح گفتگو کنید..

روانشناسی۱۳

چنانچه می‌خواهید باهوش به نظر برسید از یک‌نواخت صحبت کردن دوری بجویید.

به گفته‌ی لئونارد مولدینوف نویسنده‌ی «نیمه‌خودآگاه: چگونه ذهن نا‌خودآگاه بر رفتارتان حکمرانی می‌کند»، “اگر دو گوینده عینا کلمات یکسانی را به زبان بیاورند، ولی یکی اندکی تندتر و بلندتر و با مکث‌های کم‌تر و تنوع بیش‌تر صدا صحبت کند آن گوینده پرانرژی‌تر، آگاه‌تر، و هوشمندتر قضاوت خواهد شد.

بیان فصیح با دگرگونی هایی در زیروبم و صدا، و یک میزان حداقلی از مکث‌های قابل اعتنا اعتبار را تحکیم و تاثیر هوش را بالا میبرد.

جفری جیمز از شرکت اُوراَت توصیه می‌کند: سرعت‌تان را با عنایت به اهمیت آن‌چه می‌گویید اندک و زیاد کنید.

چنانچه در حال خلاصه کردن یا مرور پیشینه هستید، تندتر از وقتی گفتگو کنید. که اطلاعات جدید مهیا میکنید.

وقتی مفهوم با اهمیتی را معرفی میکنید، سرعت‌تان را کاهش دهید تا به شنوندگان زمان دهید آن را تحلیل کنند.

۱۴

وقتی برای نخستین بار مصاحبه‌گرتان را ملاقات میکنید تماس چشمی برقرار کنید.

خجالتی نباشید – وقتی مصاحبه‌گرتان برای سلام کردن می‌آید در چشمانش نگاه کنید.

در یک بررسی، پژوهشگران از شرکت‌کنندگان خواستند ویدیوهایی از اشخاص غریبه را ببینند که برای نخستین بار در حال صحبت با همدیگر بودند و بعد رده‌بندی کنند هر کس چه میزان باهوش به نظر می‌رسید.

برآیند نشان داد اشخاصی که مدام تماس چشمی برقرار می‌کردند در موقع صحبت کردن هوشمندتر از افرادی در نگاه گرفته شدند که تماس چشمی برقرار نکردند.

بنابراین از یاد نبرید برای کامیابی در مصاحبه شغلی تماس چشمی را در دستور کارتان بگذارید.

۱۵

همزمان هم دوستانه و هم قاطع باشید.

مطالعه‌ی جالبی علل و دلایل این امر را وارسی کرد که چرا داوطلبانی که مضطرب به نظر می‌رسند احتمال کم‌تری دارد شغلی بگیرند.

معلوم شد، دست کم در مصاحبه‌های ساختگی، تیک‌های عصبی مانند وول خوردن نیستند که به شانس شما برای گرفتن یک شغل لطمه می‌زند.

بلکه دلیلش آن است که مضطرب بودن سبب می‌شود کم‌تر گرم و قاطع به نظر برسید، و سبب میشود آهسته گفتگو کنید..

دبورا ام پاول، یکی از نویسندگان این مطالعه به فوربس گفت: «اگر ذاتا برون‌گرا نیستید ضروری است اطمینان حاصل کنید مهارت‌هایتان را به عرضه میکنید، از گرفتن سهم‌تان در یک پروژه نهراسید»

پاول به فوربس گفت که آهسته صحبت کردن به شانس داوطلبان زیان می‌زند، چون امکان دارد مصاحبه‌گران تصور کنند داوطلبان برای جواب به سوالات آن‌ها به زحمت افتاده‌اند.

۱۶

ظرفیت‌تان را به نمایش بگذارید.

احتمال دارد اغوا شوید به مصاحبه‌گرتان درباره‌ی دستاوردهای گذشته‌تان بیان کنید – ولی تحقیقات نشان میدهند شما باید بیش‌تردرباره‌ی چیزی گفتگو کنید. که درصورت استخدام در سازمان میتوانید در آتیه انجام دهید.

در یک بررسی، شرکت‌کنندگان اطلاعاتی درباره‌ی یک متقاضی شغلی فرضی اخذ کردند.

به برخی شرکت‌کنندگان گفته شد متقاضی ۲ سال تجربه داشته و امتیاز بالایی در یک آزمون دستاورد رهبری کسب کرده است؛ به دیگران گفته شد که داوطلب تجربه‌ای نداشته و امتیاز بالایی در یک آزمون ظرفیت رهبری کسب کرده است.

برآیند نشان داد زمانی‌که شرکت‌کنندگان فهمیدند داوطلب ظرفیت زیادی دارد، فکر کردند موفق‌تر خواهد بود.

به گفته‌ی روانشناس اجتماعی هایدی هالورسون، مغز ما توجه بیش‌تری به اطلاعات نامطمئن میکند زیرا می‌خواهد آن را رمزگشایی کند.

یعنی در نهایت زمان بیش‌تری را به تحلیل آن اطلاعات می‌پردازیم و چنانچه اطلاعات مثبت باشد، نگرشی مساعدتر از شایستگی یک فرد در اختیارمان می‌ماند.

۱۷ مشتاق باشید.

همانگونه که جاناتان گولدینگ و آن لیپرت در سایکالوژی‌تودی اشاره میکنند، تعدادی از بررسی‌ها دریافته‌اند در حالت کلی داوطلبانی که انرژی و هیجان‌شان را بروز می‌دهند احتمال بیش‌تری دارد که یک شغل را بگیرند.

آن‌ها می‌نویسند: «به طور خاص، داوطلبان با علاقه و سطح انرژی و تنوع تن و دامنه‌ی آوای بالاتر، نسبت به افرادی که علاقه وسطح انرژی و تنوع تن و دامنه‌ی صدایی پایین‌تری داشتند، بیش‌تر ممکن است برای مصاحبه‌ی دوم فراخوانده شوند»

هجده گفت‌وگوی کوتاه قبل از مصاحبه را دستکم نگیرید.

تحقیقات تازه نشان میدهد که گپ به نظر بیهوده‌ی قبل از شروع حقیقی مصاحبه که روانشناسان آن را «تفاهم‌سازی» می‌خوانند میتواند بر تاثیری که مصاحبه‌گر از شما می‌گیرد اثرگذار باشد و به کامیابی در مصاحبه شغلی برای شما منتج شود.

در یک بررسی، داوطلبانی که در ایجاد یک گفت‌وگویی کوتاه در مصاحبه‌های ساختگی پسندیده عمل کردند، نسبت به داوطلبانی که در گپ زدن توانایی پایین‌تر داشتند در سوالات مرتبط به آن شغل رتبه‌ی بالاتری اخذ کردند، یعنی تاثیر اولیه‌ی مصاحبه‌گران بر تاثیر کلی‌شان سایه انداخته بود.

interviewroom-1024x768

۱۹ از مصاحبه‌گر بپرسید برای چه شما را دعوت به مصاحبه کرده است.

«چرا امروز من را برای مصاحبه دعوت کرده‌اید؟» احتمال دارد پرسش خیلی عجیبی بنظر برسد.

ولی طبق گفته‌ی رابرت کادینی روانشناس، پرسیدنش تاثیرگذار است.

علی الخصوص توجه مصاحبه‌گر را به قدرت‌هایتان و به دلایلی که از شما خوششان می‌آید، جلب میکند.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

0 دیدگاه دربارهٔ «چطور خودمان را برای مصاحبه شغلی آماده کنیم؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *