چرا لاغر نمی شوم؟

هر روز می شنوم که مراجعینم از انواع رژیم هایی که تاکنون گرفته اند گله می کنند، اگر هم در آن موفق بوده اند کوتاه مدت بوده و بسرعت به وزن اولیه خود برمی گردند.

weight-loss-Leaflet1
واقعا مشکل از کجاست؟
این طبیعی است که ما به روشهای زود بازده و سریع بیشتر تمایل داشته باشیم، آنهم در زندگی دیجیتالی امروز که صبوری ما را کم کرده است.
اما آیا تابحال با خودمان صادق بودیم و به مسیری که طی کرده ایم برای چند دقیقه منصفانه نگاه کرده ایم؟
شخصی که پیش مشاور آمده و قبل از آن انواع متدها و مشاورین را امتحان کرده است، آیا واقعا روش های درمانی گذشته مشکل داشته؟ آیا آن روشها را برای خود مناسب نیافته؟ با مشاور مربوطه ارتباط موثر را برقرار نکرده؟ عوامل حاشیه ای و محیطی یا روابط انسانی اثرگذار بوده؟
چقدر از وقت خود را برای یافتن دلیل عدم موفقیت اختصاص می دهید؟
دنیای امروز مملو از اطلاعات پزشکی و تغذیه و سلامت است. دستیابی به اطلاعات مرتبط و انواع روشهای لاغری کار سختی نیست، اما چرا هنوز چاقی از مهمترین عوامل موثر در بیماری های مزمن بوده و هر روز به شمار کودکان چاق اضافه می شود؟ آیا واقعا اطلاعات مرتبط به سلامتی کم است؟ ناآگاهی موجب ناکامی است؟
آنچه من به تجربه به آن رسیده ایم این است که خوردن بوسیله سلسه ای از عوامل تنظیم می شود که یکی از آنها آگاهی و داشتن رژیم غذایی مناسب است. آدمی بسیاری از عواطف، احساسات، مشکلات، تنش ها و حتی شادکامی های خود را با خوردن همراه می کند. بجای آرام کردن مقطعی حس بدی که به ظاهرتان دارید، بیابید که چه عوامل فیزیولوژیک، احساسی، روانی و یا محیطی بر زندگی شما موثر است و بر آن اساس برنامه غذایی مناسب خود را انتخاب کنید. برای این امر بهتر است از تجربه و تخصص مشاورین مربوطه کمک گرفته و تمامی عوامل موثر بر خوراک خود را بررسی و در صورت لزوم تعدیل و یا تصحیح کنید.

ادامه دارد…

مریم عمادی
مشاور تغذیه و رژیم درمانی


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *