پرسشنامه ی مهارت های حل مسئله

مهارتهای حل مسئله ی شما چقدر خوب است؟
دستورالعمل: در هر سوال، یکی از گزینه ها را که بیشتر وصف حال شما است انتخاب کنید.لطفاً به همه ی سوالات جواب دهید حتی اگر یکی از گزینه ها دقیقاً وصف حال شما نمی باشد، نگران نباشید اگر بعضی از آنها وصف حال شما نمی باشد سعی کنید نزدیک ترین گزینه به پاسخ مدنظرتان را انتخاب کنید.

مهارت حل مسئله

نمرگذاری: (هیچ وقت1)،(کم 2)،(گاهی اوقات 3)،(اغلب اوقات4)(خیلی وقتها 5). در کمترین حالت نمره شما 16 و در بالاترین حالت نمره ی شما 80 خواهد بود. بعد ازاتمام پاسخگویی نمرات خود را جمع ببندید و بر اساس جدول زیر وضعیت خود را ارزیابی کنید.دقت داشته باشید که سوالهای (8 ،9، 11،12،13،14 و 16) منفی هستند و باید در نمره گذاری به این نکته توجه داشته باشید.و بالعکس نمره گذاری کنید.

پاسخنامه

برای شروع افزایش مهارت های حل مسئله خود راهنمائیهای ارائه شده را بکار بگیرید.

 

 

 

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

3 دیدگاه دربارهٔ «پرسشنامه ی مهارت های حل مسئله»

  1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

    سلام
    این پرسشنامه معتبر است ولی بهتر است این سوال را از اساتید مشاور و راهنمایتان بپرسید.

  2. باسلام /لطفا بفرماییدمیتونم برای پایان نامه ارشدم اارتباط حل مساله وخودمتمایزسازی ازین پرسشنامه بهره بگیرم چون باید روایی و پایایی خوبی داشته باشد و معتبر هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *