نکاتی برای بهبود روحیه افراد افسرده

 زن خندان

سالم غذا بخورید. کاهش مصرف قند، شربت ذرت با فروکتوز بالا، غذاهای آماده و غذاهای فراوری شده،افزایش مصرف میوه، سبزیجات و نوشیدن آب فراوان می تواند در درمان افسردگی موثر باشد . بهبود رژیم غذایی می تواند یک پروژه مثبت در درمان افسردگی باشد.

بازگرداندن هر گونه نظافت نادیده گرفته شده . زمانی که افسرده اید معمولا به ظاهر و لباس خود بدون توجه هستید. توجه مجدد روزانه به نظافت می تواند به بهبود خلق و خوی شما کمک کند و به شما احساس خوب بودن را بدهد . یک مدل موی جدید و لباس جدید را به عنوان بخشی از تشویق به خودتان بدهید. تمرکز خود را به جای آنچه که دوست ندارید بر روی کارها و مسائلی که دوست دارید ، قرار دهید .

پشتیبانی ازسوی کسانی که شما را دوست دارند و از شما مراقبت می کنند، بخش مهمی از فرایند درمان است . به افراد مورداعتماد خود در مورد اینکه که شما افسرده اید، صحبت کنید و درک و همدردی آنها را دریافت کنید . این که شما مشکلتان را مخفی کنید به مراتب برای افرادی به شما کمک میکنند سخت تر است و ممکن است برای کمک به شما کارهایی انجام دهند که به نظر عجیب و غریب می رسد. اطلاع اطرافیان از مشکل شما به کاهش هزینه ها وانتخاب بهترین راه حل کمک می کند .

صحبت با دوستان، خانواده و همکاران و کسی که خوب به اطراف می نگرد، به شما احساس خوبی می دهد. صرف زمان با افرادی که با دید مثبت جهان را مشاهده می کنند و اشتراک گذاشتن دیدگاه ها ، ایده ها ی آنها با شما و یادگیری از آنها می تواند در بهبود روحیه شما موثر باشد. اکثر مردم با دید مثبت بیش ازدیگران شاد هستند.با این افراد در مورد چیزهایی که موجب خوش بینی و خوشحالی زندگی میشود مشورت کنید. از فکر کردن به مشکلات و مسائلی که باعث میشود احساس بدی داشته باشید ، اجتناب کنید.

منبع:

www.wikihow.com

123

طیبه گیلانی

کارشناس ارشد روانشناسی (مدیرارشد دپارتمان تحقیقات روان درمانی)


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *