نوروفیدبک و عملکرد بهتر

نوروفیدبک وعملکرد

مغز مانند هر عضو دیگری در بدن است. اگر آن را ورزش دهید، بهتر عمل خواهد کرد. یک مغز کارآمد می تواند با دقت بیشتر و در زمان کمتر عملکرد مربوط به خود را انجام دهد.

نوروفیدبک، به همان روشی که فرد عضلات خود را تقویت می کند، با استفاده از ابزاری اجراهایی برای آموزش و ورزش های عصبی انجام می دهد. این برنامه شخصی شده، با استفاده تقویت ارتباطات عصبی خاص، از منابع خاص مغز استفاده کارآمدتری می کند.

برای وکلا، رهبران تجاری و رهبران جامعه مالی، کارآمدی بیشتر به معنای تلف شدن انرژی ذهنی کمتر، خونسردی، فکرهای بهتر، تجزیه و تحلیل و حفظ کنترل عاطفی است. بسیاری از این افراد دارای مشکل استرس طولانی مدت هستند و از نوروفیدبک برای بهبود کیفیت خواب و کنترل استرس استفاده می کنند. ورزشکاران حرفه ای و نوازندگان نیز از نوروفیدبک استفاده می کنند تا بتوانند بهتر تمرکز کنند، سرعت پردازش خود را بالا برند و تمام انرژی و حواس خود را روی کار خود متمرکز کنند.

آنچه بهترین را متمایز می کند، انگیزه، تمرکز، حفظ ثبات در زمان فشار و چگونگی کنترل احساسات در موقعیت های مهم است. به همین دلیل نوروفیدبک یک روش آموزشی استاندارد در ورزش های المپیک و حرفه ای و به علاوه در روابط تجاری محسوب می شود.

نگارنده: سمیه محمدی

مریم عبداللهی

  • مریم عبداللهی 
  • روانشناس و نوروتراپیست

[divider]

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به صفحه تماس با ما، اینجا کلیک کنید.

کلینیک فوق تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک مغز و اعصاب و روان آلومینا


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *