نوروفیدبک و ارائه راه حل

نوروفیدبک

مغز در حقیقت حالت های عاطفی و درک و واکنش های ما به جهان اطراف را تعیین می کند. چگونگی واکنش نشان دادن ما به رویدادها بر انعطاف پذیری همه سیستم های بدن تاثیر می گذارد؛ توانایی ما برای بازسازی، تنظیم و یا مقاومت در برابر بیماری را تقویت یا تضعیف می کند. به همین دلیل است که بسیاری از شرایط جسمی و روحی که مربوط به مغز و ذهن و عملکرد نرم و آرام آن می شوند، بسیار مهم هستند.

اضطراب، افسردگی ناشی از اضطراب ، بی خوابی، تکان های مغزی، PTSD، حافظه، تمرکز و اوتیسم؛ این موارد بیماری های تشخیصی برای درمان نیستند، بلکه بازتابی از اختلال مغز محسوب می شوند.

مغز قادر به تغییر فوق العاده و معجزه آسا می باشد. با حذف الگوهای ناراحت کننده و بازگرداندن سیستم به حالت تعادل، علائم ثانویه به طور طبیعی محو خواهند شد.

اگر در زندگی خود دچار مشکلاتی شده اید – مشکلاتی مانند تمرکز کردن بر روی یک موضوع یا ساماندهی مسائل و بروز اختلال در خواب، بروز مشکلات رفتاری، احساس ترس، نگرانی و یا اضطراب، مشکلات یادگیری، مشکلات اجتماعی و برقراری روابط با دیگران و مشکلات عاطفی – نوروفیدبک انتخاب مناسبی خواهد بود.

نوروفیدبک یک اقدام قوی انجام می دهد. این روش ویژگی دارویی ندارد، اما می تواند علائمی را که بسیاری از روانپزشکان در حال مبارزه با آنها هستند، بهبود بخشند.

این روش یکی از مهمترین و بهترین ابزارهای در دسترس است و به سرعت می تواند علائم بیماری را حذف کرده و سلامت جسمی را توسعه بخشد، بدین معنا که به بدن بیمار کمک می کند تا تنظیمات مناسب را برای خود انجام دهد.

نوروفیدبک و تعادل عاطفی

نوروفیدبک1

تعادل عاطفی توانایی ذهن و بدن به حفظ تعادل و انعطاف پذیری در مواجهه با چالش و تغییر است. تعادل عاطفی لازمه سلامت جسمی است و یک پیش نیاز برای سلامت و رشد شخصی محسوب می شود.

آنچه ما به عنوان ذهن در نظر می گیریم در حقیقت افکار و عواطف ما را تشکیل می دهد و شادی ما بستگی به حفظ تعادل عاطفی و روانی دارد. همه ما گاهی اوقات دچار افکار و عواطف منفی می شویم، اما اگر برای مدت طولانی در یک وضعیت باقی بمانیم، توانایی خود را برای بازگشت به حالت تعادل از دست خواهیم داد.

ممکن است گاهی در یک یا چند وضعیت ناخوشایند قفل شده ایم، وضعیت هایی مانند عصبانیت، ترس، نگرانی، افسردگی، اضطراب، حمله هراس، اختلالات خواب، کم شدن انگیزه و عدم توانایی در تمرکز. درگیر شدن در این پگونه عواطف باعث کم شدن سطح هوشیاری می شوند.

به علاوه این احساسات ناخوشایند می توانند روند فکر کردن را تحت الشعاع قرار دهند و منجر به بروز واکنش های نامناسب شده و توانایی های ما را مختل کنند.

نوروفیدبک به مغز آموزش می دهد که چگونه این عادت های غیر ارادی را بشکند و به فرد کمک کند تا به حالت طبیعی خود بازگردد – البته با شادی و انعطاف پذیری بیشتر نسبت به محیط پیرامون.

نگارنده: سمیه محمدی

مریم عبداللهی

  • مریم عبداللهی 
  • روانشناس و نوروتراپیست

[divider]

ارائه روش نوروفیدبک و بیوفیدبک درکلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان آلومینا


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *