مهم ترین نشانه های طلاق

 ازدواج

 

در بسیاری از موارد در یک زمان زوجین با هم تصمیم به طلاق می گیرند اما در بعضی موارد دیگر یکی از طرفین خیلی تمایل به طلاق ندارد اما مشکلات ادامه زندگی را هم نمی تواند تحمل کند و با در نظر گرفتن تمامی سختی ها تصمیم به جدایی می گیرد .
اگر چه اغلب آغازگر تصمیم های طلاق از طرف شوهران  است اما ادامه مسیر طلاق تا 75 % توسط خانم ها بوده است،

همسران در بعضی مواقع ممکن است طلاق را اولین گزینه و بهترین گزینه بدانند اما برخی دیگر می گویند که اگر چه سخت است بهتر است دوباره تلاش کنند.

 

در برخی موارد به خاطر شرایط و مخالفت خانواده ها ترجیح میدهند که به زندگی ادامه دهند.

 

در ازدواج هایی که مشکل وجود دارد و تصمیم به طلاق ندارند و می خواهند ادامه بدهند با هر بحثی تنش ایجاد میشود و اگر معذرت خواهی صورت نگیرد این رابطه بیشتر ، دچار فرسایش میشود و خودداری از رابطه جنسی توسط یکی از طرفین به مرور باعث کاهش و در نهایت قطع احساس عاطفی خواهد شد.

 

منابع متعدد دیگری برای فرسایش یک رابطه وجود دارد از جمله : شرایط زمانی ونگرانی هایی نسبت به شغل و یا کودکان .

 

در این مطلب 6 نشانه طلاق آورده شده است که البته نشانه های دیگری قطعا وجود دارد اما این 6 نشانه از همه مهم تر هستند:

 

 

عدم حل تعارضات

داشتن مشکل در هر خانواده ای وجود دارد و ممکن است بر سر هر مشکلی بحثی به وجود آید ، بحث کردن بر سر مشکل مشکلی نیست و از نشانه های طلاق نیست بلکه عدم حل این مشکلات و تصمیم برای رفع و حل این تعارضات شبیه آتش زیر خاکستر می ماند.

زوج هایی که برای رفع مشکلاتشان حاضر نیستند با هم صحبت کنند و یا به سادگی از درگیری اجتناب می کنند تکامل یافته نیستند.

 

[divider]

 

عدم مشارکت عاطفی

درگیری عاطفی برای توسعه و نگهداری صمیمیت مورد نیاز است. بحث و گفتگو در مورد احساسات خود و احساسات طرف مقابل بخشی دیگر از یک رابطه است .تعامل ، همدلی بخشی از زندگی عاطفی و مورد نیاز در یک رابطه صمیمانه است .

 

[divider]

 

نارضایتی

درگیری عاطفی به طور کلی با کم شدن محبت و یا عدم محبت کردن همراه است. اگر همسر شما از نظر احساسی نسبت به شما بی توجه شده و عشقش را احساس نمی کنید احتمالا خیلی به ادامه این رابطه علاقمند نیست.

 

[divider]

عدم رابطه جنسی

داشتن رابطه جنسی بیانگر عشق و تقویت رابطه عاطفی است وقتی یک زوج در طولانی مدت رابطه جنسی برقرار نمی کنند  در واقع مشارکت عاطفی کمتری برقرار کرده اند و همین امر منجر به فرسایش بیشتر رابطه میشود.

 

[divider]

 

تمرکز بر روابط خارج از رابطه با همسر

در میان زوجینی که علاقه ای وجود ندارد و رابطه رو به فرسایش است یکی از زوجین خودش را مشغول کودکان، همکاران و یا سرگرمی های دیگر می کند.

 

 

 

منبع :

psychologytoday


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *