معرفی متخصصین مغز و اعصاب و روان شرق تهران

نقشه مطب رسالت

خدمات این کلینیک مشابه خدماتی است که در کلینیک شماره یک تهران ارائه میشود و برای ساکنین مناطق شرقی تهران و مراجعین شهرستانی از شهرهای شرقی کشور ساماندهی شده است.

خدمات قابل ارائه در شعبه شرق تهران:

خدمات تخصصی مغز و اعصاب (نورولوژی)

  • ویزیت متخصص مغز و اعصاب و انجام اقدامات تشخیصی و درمانی در حیطه اختلالات مغز و اعصاب (فراموشی،پارکینسون،سردرد،سرگیجه،ام اس،مشکلات اعصاب محیطی و ضعف عضلانی و…)
  • تست نوار مغزی
  • تست نوار عصب و عضله
  • تست های تشخیصی فراموشی و اختلالات مغزی
  • درمانگاه ویژه اختلالات حافظه و پارکینسون
  • درمانگاه ویژه سردرد
  • درمانگاه ویژه ام اس و سایر مشکلات مغزی مشابه

خدمات تخصصی اعصاب و روان (روانپزشکی)

  • ویزیت متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) انجام اقدامات تشخیصی و درمانی در حیطه اختلالات اعصاب و روان(افسردگی،اضطراب،روان پریشی،مشکلات جنسی،وسواس،مشکلات شخصیتی و رفتاری و…)
  • تست نوار مغزی
  • تست های تشخیصی افسردگی و اضطراب
  • درمان اختلالات شخصیتی
  • درمان ویژه اختلالات جنسی
  • درمان ویژه وسواس

خدمات تخصصی روانشناسی (مشاوره و روانشناسی)

 

  • ویزیت روانشناس و انجام اقدامات تشخیصی و درمانی در حیطه اختلالات اعصاب و روان(افسردگی،اضطراب،روان پریشی،مشکلات جنسی،وسواس،مشکلات شخصیتی و رفتاری، مشکلات خانوادگی، مشکلات رابطه بین شخصی و…)
  • انجام نوروفیدبک و بیوفیدبک
  • تست های تشخیصی افسردگی و اضطراب و اختلالات رفتاری
  • درمانگاه ویژه مشاوره خانواده
  • درمانگاه ویژه زوج درمانی
  • برگزاری کلاس های ویژه آموزشی برای زوجین

مناطق تحت پوشش مطب رسالت:

منطقه 4،منطقه 7،منطقه 8، منطقه 13،منطقه 14،تهران نو،نیروی هوایی،افسریه،قصرفیروزه،نارمک،تهرانپارس،مجیدیه،حکیمیه،سبلان،خاوران،محلاتی،آهنگ،خراسان،پیروزی،فرجام،باقری،استخر،لشگرک،رسالت و کلیه استان های شرقی کشور

 

برای کسب اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

(پذیرش بدون وقت قبلی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست)


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

79 دیدگاه دربارهٔ «معرفی متخصصین مغز و اعصاب و روان شرق تهران»

  1. سلام من ۳۱ سالمه مدتیه از سر درد طدید در ناحیه پشت سر رنج میبرم در حدی که دیشب توی خواب به شدت سرم درد گرفت و بیدارشدم علائم دیگه از جمله گر گرفتگی شدید بیحسی سر هم دارم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت گردد. جهت بررسی این موضوع و پاسخ دقیق، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه لازم صورت گیرد. در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  2. ایرج
    سلام خسته نباشید برای جراحی دیسک کمر در بیمارستان تهران من اصلا هیچ بیمه‌ای ندارم نمیدانم که بیمه موقت هست و یا آزاد عمل میشوم
    در ضمن عمل عمل دیسک کمر میباشد هزینه راهنمایی بفرمایید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      اطلاعاتی در این زمینه نداریم. باید از بیمارستان مدنظرتان جویا شوید.

  3. سلام، من پسر ٢٢ ساله اى هستم، و دچار حمله پانيك و اختلال روده عصبى شدم. ميخواستم ببينم توسط دكتر مغز و اعصاب بايد ويزيت شم يا اعصاب و روان؟ خيلى ممنون

  4. با عرض سلام .دختری ۱۵ ساله دارم که متاسفانه طی مدت ۸ ماه گذشته تجربه ۴ بار فرار از منزل رو داشته و هر بار ما بسختی پیداش میکردیم حدود بیست روز پیش برای چهارمین بار فرار کردند که بعد پیدا شدن پیش روانپزشک بردیم و دکتر تشخیص دو قطبی بودن رو دادن .در حال حاضر مدت ۱۴ روز است که در بخش روانپزشکی اطفال بیمارستانی بستری هستند طبق گفته های پزشک میزان لیتیوم خونش پایین میباشد که با دارو در حال کنترل هست و دکتر گفته هفته ی آینده مرخص میشه .چیزی که ذهن من رو مشغول و بسیار نگران کرده نحوه ی برخورد من و پدرش بعد ترخیص هست که با ایشون با توجه به روحیه ی حساسی که دارند و بسیار شاکی از بستری شدن بودند چگونه باید باشد .آیا روانشناسان مجموعه ی شما میتوانند به ما کمک کنند با توجه به اینکه دخترم شاگرد اول هستند و هوش یادگیری بالایی دارند ولی متاسفانه به هیچ عنوان در این مورد از ما حرف شنوی نداشته و تمام تلاشش رو میکنه که مجددا با دوستان سابقش که پیشینه ی خوبی از نظر اخلاقی ندارند رابطه مجدد برقرار کند

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بله با مرکز شماره یک تهران، تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند و برای یکی از درمانگران این حوزه تایم ویزیت هماهنگ نمایند.

    1. مدیر بخش توسعه و تحقیق

      سلام دوست عزیز
      علل مختلفی موجب بروز این حالت می گردد. نیاز به معاینه و بررسی شما می باشد تا بتونا علت دقیق را مشخص نمود.
      بسیاری از افرادی که دچار پرش عضلات می شوند، می ترسند که به ای ال اس مبتلا شده باشند. برای اینکه این بیماری اغلب با این علامت همراه است.
      اما باید بدانید که پرش عضلات بسیار رخ می دهد. به ویژه هنگامی که فرد بیش از حد قهوه می نوشد، و یا دچار استرس زیاد باشد یا به اندازه کافی نخوابیده باشد.
      دلایل بسیاری وجود دارند که می توانند باعث پرش عضلات شوند. از جمله خستگی، اضطراب، و یا حتی گرفتگی عصب گردن، پرش ماهیچه ها و همینطور اسپاسم عضلانی که بسیار پیش می آیند می توانند در اثر خستگی زیاد یا حتی کم آبی بدن باشد.
      علائمی مانند گرفتگی و انقباض عضلانی به خودی خود معنای زیادی ندارند، آنها بسیار معمولی و بی اهمیت هستند. برای تشخیص ای.ال.اس. باید پزشک نشانه های پیشرونده ضعف عضلات را مشاهده کند.
      اغلب اوقات گرفتگی عضلات خود به خود متوقف خواهد شد. اگر نه، پس از آن می توان گفت که نیازمند بررسی بیشتر می باشد.
      توصیه می شود برای بررسی این موضوع توسط متخصص مغز اعصاب معاینه شوید، پزشک از شما چند سوال خواهد پرسید، آنچه را که شما تجربه کرده اید یادداشت می کند، و اندام شما و کشیدگی عضلات را در یک موقعیت آرام و بدون تنش معاینه می کند. او سپس ممکن است از شما بخواهد که تست عضلانی (EMG) را انجام دهید تا درک بهتری از مشکل پیدا کند. احتمالا آزمایش خون نیز لازم است.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران برای یکی از متخصصین این حوزه تایم یزیت هماهنگ نمایند.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما.

  5. سلام من ۲۸ سالمه . به شدت عصبی و پرخشگرم . از صبح تا شب با بچه هام درگیرم همش داد میزنم و گاهی میزنمشون .. اصلا دست خودم نیست . خیلی تحت فشارم همش دنبال بهانه ام که با همسرم دعوا کنم .. لطفا کمکم ‌کنید به کدوم پزشک باید مراجعه کنم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      رفتار پرخاشگرانه رفتاری است که آسیب جسمی و روحی زیادی به فرد وارد می کند. از توهین های زبانی تا نابودی اموال را می توان در حیطه رفتارهای پرخاشگرانه به حساب آورد.

      عوامل گوناگونی وجود دارد که باعث می شود فرد رفتارهای پرخاشگرانه از خود نشان دهد. مانند:
      _ ساختار خانوادگی
      _ رابطه با دیگران
      _ محیط مدرسه یا محیط شغلی
      _ عوامل اجتماعی یا عوامل اقتصادی – اجتماعی
      _ ویژگی های فردی
      _ بهداشت و روان
      _ مشکلات روانشناختی
      _ تجربه های زندگی

      بهتر است احساس خود را مستقیم و بی پرده بیان کنیم اما سعی کنیم آرام باشیم و حرف بزنیم. برای درمان رفتارهای پرخاشگرانه، باید علت های اولیه و ثانویه چنین رفتارهایی را شناسایی و بررسی کنیم. رایج ترین روش برای درمان یا کاهش رفتارهای پرخاشگرایانه، روان درمانی است.
      یکی از این روش ها، رفتار درمانی شناختی است. این روش درمانی، کنترل رفتارها را به فرد آموزش می دهد. علاوه بر این، باید به فرد پرخاشگر کمک کرد تا مکانیسم های مقابله با چنین رفتارهایی را یاد بگیرد و پیامدهای چنین رفتارهایی را ارزیابی کرده و آنها را حل و درمان کند.

      گفتار درمانی هم یکی از روش های جذاب برای مقابله با چنین رفتارهایی است، بر اساس این روش، فرد پرخاشگر از علت های اصلی پرخاشگری آگاه می شود و مقابله با آنها را یاد می گیرد. این روش های درمانی به تنظیم احساسات، شناسایی محرک ها و توسعه مهارت های مقابله با چنین رفتارهایی کمک می کند.
      نیاز به بررسی و جلسه روانکاوی می باشد تا علت این موضوع مشخص گردد و متناسب با علت این موضوع، راهکار مناسب اتخاذ گردد.
      توصیه می شود در این زمینه با روانپزشک صحبت کنید.
      از طریق صفحه تماس و تعیین نوبت ویزیت با یکی از مراکز تماس بگیرید و از یکی از پزشکان جناب آقای دکتر هرمز پور، دکتر شیرالی و یا دکتر محرمی تایم مشاوره اخذ نمایید.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  6. سلام بنده يك خانم ٣٠ ساله هستم مدت چند ماه است كو فوبياي مرگ دارم همش فكر ميكنم سكته قلبي و مغزي ميكنم بعضي از شب ها نفسم ميگيره از خواب ميپرم نميدونم بايد چيكار كنم تست ريه هم دادم سالم بودم نوار قلب هم دادم گفت مشكلي نداري ولي احساس درد دارم سمت قلبم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      تمامی انسان‌ها به نوعی با موضوع مرگ درگیر هستند و نگران این موضوع اند، اما اضطراب مرگ، زمانی که به سطوح بالا رسیده و زندگی طبیعی یک فرد را مختل کند آسیب به شمار می آید. در واقع این ترس ممکن است وسواس انگیز شده و از کنترل خارج شود.
      توصیه می شود حتما در این زمینه با روانپزشک صحبت نمایید. درمانگر تکنیک‌هایی برای بررسی ترس، احساسات و افکار شما دارد و می‌توانند به شما آموزش دهد تا به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده با این ترس کنار بیاید و اضطراب خود را کنترل نمایید. عدم کنترل این اضطراب ممکن است موجب تشدید آن و یا بروز دیگر مشکلات جسمی گردد. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید و از یکی از درمانگران تایم ویزیت اخذ نمایید.
      هم چنین در این مواقع می توانید از تکنیک آرام سازی زیر استفاده نمایید:
      _در محلی باشید که احساس راحتی کنید و حواس‌تان توسط افراد مختلف یا تماس‌های تلفنی پرت نشود.
      _ در وضعیت راحتی بنشینید و یا دراز بکشید و به مدت ۴ ثانیه از بینی نفس بکشید؛ پس از آن به مدت ۷ ثانیه تنفس خود را حبس کنید و در پایان به مدت ۸ ثانیه هوا را ازطریق دهان‌تان خارج کنید.
      _ این نوع تنفس را حداقل ده بار پشت سر هم تکرار کنید. برای شمارش می‌توانید از انگشتان‌تان استفاده کنید. هنگامی‌که در سکوت تنفس می‌کنید، متوجه می‌شوید که تنفس کنترل شده چطور می‌تواند پاسخ‌های فیزیکی بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد.
      با امید سلامتی و موفقیت شما دوست گرامی

  7. باسلام
    بنده حدود ۴ الی ۵ سال است که دچار احساس گرمای شدید در سر و کل بدن میشدم و گاهی با افت فشار و سرد شدن شدید بدن مواجه.بودم .اختلالات خواب شدید داشتم که در خواب لرزش های شدید داشتم و بعد از تست خواب مشخص شد مورد خاصی نبوده است.که بعد از مدتی خود به خود رفع شد.حدود ۲ ماه است که در ناحیه سر بیشتر احساس گزگز شدن همراه با داغی و درد به صورت پخش ،کم شدن حافظه کوتاه مدت،لکنت زبان و جابه جا گفتن کلمات هستم.به سختی میتوانم چیزی رو به خاطرم بسپارم.میخواستم راهنماییم کنید.خیلی ممنونم
    در ضمن آزمایش خون و سی تی اسکن مغز انجام دادم که مشکلی نداشته.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مواردی که ذکر کردید نیاز به ارزیابی و معاینه شما می باشد. توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب بررسی دقیق صورت گیرد. در صورت عدم مشکل جسمی در این خصوص بهتر است با روانپزشک صحبت نمایید. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  8. باسلام و خسته نباشید ببخشید همسرم دچار بیماری بدبینی شدیده 10 ساله دارو اعصاب میخوره ولی اصلا مداوا نشده فقط در زمان شروع دارو کمی ارومه . به تمام افراد اطراف من بدبینه زندگی رو فلج کرده لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز، نیاز به بررسی وی می باشد. قطعا این اختلال با جلسات رواندرمانی و دارو درمانی قابل کنترل و درمان می باشد. توصیه می شود برای بررسی بیشتر با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران برای درمانگر مناسب در این حوزه تایم ویزیت و مشاوره هماهنگ نمایند.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست عزیز از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز شریعتی تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر مصطفی امیری تایم ویزیت هماهنگ نمایند.

  9. سلام من از 20سالگی دچار صرع شدم و با کاربامازپین کنترل میشوم چند شب پیش فراموش کردم قرصم را بخورم و درنتیجه صبح دچار تشنج شدم و در خیابان سرم به اسفالت خورد ظاهرا زخمی نشدم اما پس از چند روز قسمتی که به خیابان خورده درد دارد و حالت خواب رفتگی و گزگز میکند آیا مشکلی هست . نمی دانم چه کنم و کجا بروم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی توصیه میشود برای اطمینان خاطر و رفع نگرانی توسط پزشک مغز و اعصاب ویزیت شوید. از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز رسالت یا شریعتی تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر زهرا وهابی یا دکتر دهقانی (متخصص مغز و اعصاب) تایم ویزیت هماهنگ کنند.

  10. سلام خسته نباشيد
    خواهر زاده اى ١٠ ساله دارم كه چند ماهى هست پرخاشگرشده
    و به همه توهين ميكنه
    درس خوان و خيلى فهميده است
    ولى احترام هيچكس رو نگه نميداره
    ميشه راهنمايى كنيد كلينيك شرق (رسالت) از كدام پزشك وقت بگيرم؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی از خانم عبداللهی (روانشناس) یا آقای دکتر موسوی (روانپزشک) تایم گرفته شود.

  11. جبار قائمیان

    با سلام. همسر من اردیبهشت گذته زایمان طبیعی داشته. از ابتدای همیشه دچار ضعف بود اما از لحاظ روحی حالتی برای ایشون پیش میومد که میگفت انگار چیزی یادش میاد اما نمیدونه چیه و همین مساله باعث می شد حالش بد بشه و ضعف رو تشدید می کرد. تا حدود 10 ماه پس از زایمان این حالت ها ادامه داشت تا این که یک روز بارها اینجوری شد. (هر چند دقیقه) و نهایتا در صبح 9 اسفند دچار تشنج شد. در ام آر آی و ام آر اس مشخص شد که یک نوع تومور احتمالا استروسیتوما در محل هیپوکامپ سمت چپ ایشون وجود داره. ضمن این که از مدت ها قبل استرس و اضطراب مداوم داشتند اما درمان نکرده بودند. قرص دپاکین برای ایشون تجویز شده اما این حالتی که انگار یه چیزی یادش میاد هر چند روز یک بار پیش میاد و من احساس میکنم زمینه ساز تشنج خواهد بود. روزی یک قرص دپاکین 500 مصرف می کنند. به نظر شما آیا باید دروان روانپزشکی هم بشن ؟ آیا تشنج بر اثر اون توموره یا روانیه ؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه بدون بررسیمدارک پزشکی ایشان نمی توان به درستی شما عزیز را راهنمایی کرد بهتراست با تمام مدارک پزشکی برای خانم دکتر وهابی در شعبه شریعتی و یا خانم دکتر نادری در شعبه کرج نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی بهتر است ابتدا به یک متخصص ارولوژی مراجعه فرمائید تا آزمایشات لازم انجام شود. در صورت سلامت جسمی، از طریق صفحه تماس با ما با مرکز شریعتی یا آزادی تماس بگیرید تا همکاران از دکتر سینا قاسمی (سکس تراپیست و متخصص روانپزشکی) تایم ویزیت هماهنگ کنند.

  12. با سلام
    پسرس دارم 14 ساله که بنا به گفته متخصص مغز و اعصاب دچار حمله خواب شده و در حال عادی یا باید غذا بخورد و یا با کامپیوتر بازی کند که خوابش نگیره و در حالت معمول در حالت نشسته ، خوابش می بره . لطفا راهنمایید کنید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی با توجه به اینکه این مورد از اختلالات خواب میباشد. توصیه میشود توسط متخصص اختلالات خواب معاینه شوند. در صورت تمایل میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز شریعتی تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  13. عرض سلام وادب
    من ۲۲ سالمه مدت ۸ ماهه که تحت تاثیر مشکلات خانواده قرار گرفتم و به شدت دچار افسردگی شدید شدم
    تو این ۸ ماهه گرفتار خود ارضایی و ریزش موی شدید شدم به حدی که تمام مو هام ریخته دچار استرس،کم خوابی بیتحرکی ترس،از مردم و…
    میخواستم راهنمایی کنید که کدوم دکتر تو مطب شرق میتونه بهم کمک کنه باتشکر

  14. سلام من ۲۸ سالمه من عقد کرده بودم حدوده ۲ ماهه که طلاق گرفتم البته بخاطر مشکلاتی که چند ماه قبل جدا شدن داشتم تا اللان از نظر روحی خیلی خرابم یعنی با این مشکلاتی که میگم چند ماهه گریبانمه حالا بعد جدا شدن چیزای دیگه هم اضافه شده. همش استرس و دلشوره دارم ترس بدی همش میاد سراغم قبل طلاقم همش ترس فوت والدینمو داشتم بعد طلاق ترس فوت خودمو دارم. هیچ انگیزه ای واسه هیچی ندارم چیزه خوش حال کننده ای واسم وجود نداره. وقتی غذا میخورم یه حالت بدی دارم انگار دارم سم میخورم. خیلی خواب میبینم اکثرا با ناله و گریه میپرم. تو بیداری هم خواب میبینم همش افکار منفی میاد سراغم انگار تو این چند ماه یه نفر دیگه هستم همش حس میکنم یه چیزی تو وجودم هست که اختیارمو گرفته دستش و جای من داره تصمیم میگیره. فکرام تصمیمام لحظه ای. شده. احساس پچی میکنم. عذاب وجدان بدی دارم. همش فکر میکنم قراره اتفاق بدی بیوفته. کارم شده گریه کردن. یه مدتیه بدنم خود به خود کبود میشه یعنی میخوابم بلند میشم میبینم دستم یا پام کبوده.
    اینم بگم که همسرمو خیلی دوست داشت و هنوزم دارم خیلی دام عذاب میکشم. تورو خدا کمکمم کنید

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      دراین زمینه برای جناب دکتر شیبانی در شعبه شریعتی و یا کرج می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  15. سلام خسته نباشيد. من حدود دو سال ماريجوانا مصرف كردم. الان نزديك دوماه هست ك دست نزدم بهش و هيچ حسي هم بهش ندارم و تا ابد نميرم سراغش. تو ٥ مصرف اخر دچار حمله عصبي شدم و سرم بي حس ميشد . بعضي ها گفتن پاينك هست و … ولي در اخرين مصرف ك دوماه پيش بود اين بي حسي ادامه دار بود و حدود يكي دو هفته طول كشيد بعدش هم سه چار روز سردرد شديد داشتم . خوب شدم ولي دائما فكرم خراب بود ك نكنه دوباره اونجوري بشم . الان بعد از گذشت يك ماه از بهبوديم دوباره تو سرم بي حسي احساس ميكنم و گزگز دارم تو سرم . اين اتفاق بعد خواستگاري رفتن افتاد. ممنون ميشم راهنمايي كنيد. از نورتريپترين پرفنازين ناپروكسن و پرانول استفاده ميكنم ب دستور پزشك. ممنون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      در صورتی که مدارک پزشکی از جمله MRI و یا آزمایشی در دسترس دارید جهت بررسی برای جناب دکتر دهقانی و یا خانم دکتر نادری در شعبه کرج نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  16. سلام . من مشکلم عدم پردازش اطلاعات شنیداری و کمبود حافظه و مشکل در گفتارب صورت منسجم و زنجیره وار دارم . ب چ متخصصی باید مراجعه کنم ؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله جناب دکتر شاهرخی البته فوق تخصص مغزو اعصاب کودکان هستند .

  17. سلام برادر من 27ساله ودچار بیماری دیستونی نوع اوله.مدتی ایست که گرفتگی عضلات بیشتر شده،دکتر به جای باکلوفن سپالکس تجویز کرده ولی بهبودی مشاهده نشده وشدید درد میکشه،میخواستم بدونم این بیماری راه درمان داره یا نه؟عمل جراحی چطور؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      درمان قطعی خیر ولی برای درد حتما باید درمان صورت بگیرد.
      برای دکتر وهابی جهت بررسی بیشتر نوبت بگیرید.

  18. نيره سادات هاشمي

    سلام ، خانمي هستم ٢٧ سأله ، مدن ريادي از خانه بيرون نيامدم و بعد از يه اتفاقي دچار ترس از بيرون خانه شدم الان مدتيه بهتر شدم اما بازم يه احساس ترس در وجودم هست و دچار استرس ميشم و تنهايي بيرون رفتن برام مشكله و كيارش دچار سكته بشم از اين حملات و رفتن جاي جديد و ارتباط با ادماي جديد برام سخته ، لطفا كمكم كنيد

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای جناب دکتر محرمی در شعبه شریعتی و رسالت می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  19. با سلام
    من 32 سال دارم و از حدود ده سال پیش دچار اختلال خواب شده ام. در اوایل فقط بدخواب بودم ولی به مرور زمان این بدخوابی به بیخوابی و سپس استرس ناشی از آن و بنظرم الان به مشکلات روحی شدید روحی و وسواس فکری تبدیل شده است. سابقه بیماری روحی نداشته ام و مشکل از بیخوابی و ترس ناشی از آن شروع شده است و گسترش یافته است. الان حدود سه سالی است که برای خواب قرص های آرامبخش با دوز بالا مصرف میکنم. به نحوی که به دلیل مصرف بالای این قرص ها اثرپذیری بدنم نسبت به این قرص ها بسیار کم شده است.
    لطفا راهنمایی کنید و پزشک مورد نظر را معرفی نمایید. با تشکر

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. لطفا پرسشنامه تست خواب روی سایت قسمت تماس با ما را پر نمایید تا شما را برای شروع درمان راهنمایی کنیم. باسپاس. https://gyrusclinic.com/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%85%D9%86%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%84%D9%88%D9%85/

  20. سلام
    ضمن عرض خسته نباشید
    من قبلا سابقه افسردگی داشتم وپس از دو سال درمان دارویی و غیر دارویی بهبودی یافتم به صورتی که به کمک دکترم شروع به کم کردن دارو کردیم تا تمام داروها قطع شد. تا مدتی با مشاورم همچنان در ارتباط بودم تا اینکه به علت مشغولیت و هزینه زیادی که برام داشت ارتباطم قطع شد. من هم تا مدتها مشکلی نداشتم و کاملا همچی عادی بود تا اینکه برای ازدواج اقدام کردم و از لطف خداوند همسری بسیار محترم و فوق العاده ازدواج کردم. به علت فشارهایی که قبل از عروسی و فراهم کردن شرایط انرژی زیادی (بیش از توان) گذاشتم و بعد از ازدواج و آؤامش دچار بی خوابی شدم. با مراجعه به دکتر و تجویز دارو اندکی شرایط بهتر شد ولی در موقع کار شرایط بدتر شد و گاها چرت میزدم. خیلی کارها انجام دادم ولی نه تنها موثر .اقع نشد بلکه دوباره علایم افسردگی پدیدار شده.. ازتون خواهش میکنم دکتری به من معرفی کنید که سعی برآن داشته باشد با کمترین میزان مصرف دارو به درمان ادامه دهم.
    از طرف خودم و همسرم ازتون متشکرم واین هم بگم که همسرم با این موضوع کاملا عقلایی برخورد کرده که ازش ممنونم.
    منتظر جواب از طریق ایمیل اگر لطف کنید هستم. من مدتهاست دنبال روانپزشک خوب در شرق تهران هستم.
    خیلی خیلی سپاسگزارم.

  21. سلام .من یک جوان ۲۸ ساله هستم که مدت ۱۰سال هست از بیماری بی خوابی رنج میبرم .طی این ۱۰سال به متخصصان زیادی مراجع کردم وبیشتر قرص های خواب هم طبق تجویز دکتر مصرف کردم ولی نتیجه نگرفتم .این بیماری از نظر روحی و جسمانی تاثیر زیادی روی من گذاشته .ممنون میشم اگر یک متخصص خوب در این زمینه به من معرفی کنید .

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام تیم خواب الومینا متشکل از فوق تخصص خواب ، روانپزشک و روانشناس اختلالات خواب در کلینیک شریعتی میتوانند به شما کمک کنند.

  22. سلام
    برای تشخیص افسردگی و درمان آن (در صورت تایید افسردگی) کدام پزشک را معرفی میکنید
    با تشکر

  23. سلام
    یک دختر 18 ساله هستم هم سن و سالام میگن من بیش فعالم چون اکثر اوقات هیجاناتمو به شکلهای غیر عادی مثل بالا رفتن از جایی یا زدن کسی خالی میکنم برای همینم خیلی پرخاشگرم البته نسبت این پرخاشگری داخل خونه نسبت به بیرون تقریبا 4 به 1 است.اکثر اوقات دلم میخواد که همه چیو تموم کنم (هرچند چندین بار دست به خودکشی و خودزنی زدم)چون از همه چیز بدم میاد و همیشه آیندمو در یک قاتل زنجیره میبینم.واقعا به کسی نیاز دارم که کمکم کنه و بتونم باهاش حرف بزنم چون من خیلی آدم درون گراییم و اصولا حرف زدن با دیگران برام غیر ممکن است
    کمک…

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت بررسی های تشخیصی برای خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  24. سلام من پسری 26ساله هستم که دچار سردرد عصبی عروقی شده ام به طوری که هر روز سردرد دارم و خیلی هم افت فشار دارم که نمیتونم کارهای روزانه مو انجام بدم ..چکار کنم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      خانم دکتر زهرا وهابی به شما در این زمینه کمک می کنند. با سپاس.

  25. سلام پسر 3 ساله ای دارم که هنوز به صورت واضح صحبت نمی کنه مشاور به من گفته از بازی درمانی استفاده کن می خواستم بدونم شما بازی درمانی هم برای اینگونه بچه ها دارید؟

  26. سلام خواهرم 27سالشه دست وصورتش تیک گرفته دوساله هرجاکه تونستیم برای درمان بردیمش اما بدتر شده ،دوتابچه کوچیک داره باوجود این بیماری به اوناهم سخت میگذره چیکار کنیم ؟لطفا راهنماییم کنید.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      برای درمان غیردارویی و رواندرمانی آقای دکتر صلحی در این زمینه به شما کمک می کنند. باسپاس.

  27. سلام، قبل از هرچیز از اونجایی که این متن نسبتأ طولانی است از مسئول این بخش تقاضا دارم این مطلب رو با دقت و با حوصله بخونید چون نتیجه ی آن تقریبأ در زندگی من تغییر اساسی ایجاد میکند، البته امیدوارم. جوانی 23 ساله و ساکن گرگان هستم. همیشه بطور منظم ورزش میکردم. حدود 1 سا ل و 5 ماه پیش در اثر بلند کردن دمبلی هشت کیلوگرمی و انجام حرکت پشت بازو که در این حرکت هر دستی که وزنه در آن است از بالا به پشت سر و گردن و پشت بدن میرود ، در اثر قوس بیش از حدی که به ستون مهره های پشتی ام دادم(یعنی به سمت عقب خم میشدم) و تکرار این حرکت در دو ست 10 مرتبه ای دچار دردی که به صورت گرفتگی نسبتأ شدید است است شده ام و چون بدنم گرم بود فردای آن روز متوجه درد شدم . این گرفتگی در 7 ماه اول در گستره ی تقریبأ تمام عضلات ذوزنقه ای بنده حس میشد که به همراه یک درد نقطه ای مجزا در ناحیه بین دو مهره از 12 مهره ی پشتی ام می بود که به احتمال خودم بین یکی ازجفت مهره های T3 الی T10 میباشد. بعد از این دوره گستره ی درد کاهش یافت و محدود به مابین و اطراف همان دو مهره شد اما از ماه هشتم به بعد دردی دیگر به صورت تیر کشیدن در ناحیه جناق سینه ای و کمی بالاتر از آن حس میکنم. این را هم بگویم که من تا به حا ل توسط دو پزشک شهر خود ویزیت شدم ؛اولین ویزیت در 3 هفته بعد از حادثه به سراغ یک متخصص مغز واعصاب در شهر خودم رفتم و ایشون برام MRI نوشتن و بعد از بررسی و معاینه گفتند که چیز خاصی نیست و احتمالا یک ساییدگی جزئی در مفصل یا لیگامنت ها اتفاق افتاده و هیچ نسخه دارویی برام ننوشتن ولی بهم هشدار دادن که نباید مانند گذشته فعالیت ورزشی و اعمال فیزیکی شدید داشته باشم وگرنه همین ساییگی جزئی تبدیل به بیرون زدگی دیسک میشود. در ماه هفتم به سراغ پزشک دیگری رفتم که ایشون هم بعد از معاینه ، نوید بهبود و رفع کامل مشکل من رو در نهایت تا دو ماه بعد داده بودن دادن و یک نوع قرص و یک نوع کپسول و یک پماد موضعی نیز تجویز کرده بودن اما هیچ کدام اثر بخش نبودن و مشکل بنده همچنان باقی است.. الآن در هر زمان و در هر مکان این حس ضعف و درد خیلی خفیف در این ناحیه از بدنم همراه منه و بعضی مواقع و تحت بعضی شرایط مثلأ با انجام بعضی حرکات بدنی یا ورزش کردن یا بد خوابیدن و… این درد افزایش می یابد. البته اگر در این حالت با انگشت بین دو زائده ی شوکی این دو مهره را فشار دهم دردی قابل تحمل اما اذیت کننده(مخصوصا به لحاظ روحی برای جوان عشق ورزشی مثل من) را حس میکنم . حالا به خاطر ترس از افزایش آسیب دیدگی ، بیشتر از یک سا ل است که نتونستم حتی ورزش کنم و دیگه از اون زندگی شاد و سالمی و پرانرژی که در گذشته داشتم خبری نیست و زندگی این جوان ورزشکار سرزنده رو رخوت و ناامیدی فرا گرفته . ناامیدی از این که به خاطر یک اشتباه کاملا ناخواسته دچار درد وضعفی شده که اون رو در بهترین و شاداب ترین روزهای زندگی اش از ساده ترین تفریحش یعنی ورزش منع میکنه و اون رو محکوم به یک زندگی فانتزی خاکستری بدون شور و هیجان ، همراه با درد و ضعف میکنه. . پزشکانی که من رو ویزیت کردن و تقریبا هیچ تأثیری در بهبود من نداشتن هم در این قضیه دخیل بودن. حالا تنها امید من به سمت بهترین پزشکان کشور هست که عمومأ در تهران هستند. در جستجویی که داشتم سایت کلینیک شما رو پیدا کردم و خواستم با در میون گذاشتن شرایطم با شما مشورت کنم. من میخوام به تهران بیام و توسط یک پزشک حاذق ویزیت بشم و هدفم ” تشخیص دقیق و صحیح مشکلم ” و “بهبودی کامل” است یعنی بازگشت به وضعیت و سلامتی قبل از آسیب دیدگی ام. خواهشمندم من رو دراین زمینه راهنما یی کنید. بابت طولانی شدن نوشته ام عذر میخوام . متشکرم .

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      دکتر وهابی در کلینیک شریعتی ، تمام مدارک پزشکی خود را همراه بیاورید.

  28. با سلام
    خواهر زاده ام بسیار هیجانی و نسبت به صدای پدرش حساسیت شدید دارد به طوری که که کوچکترین صحبتی از طرف پدرش ، او را با مشت و لگد می گیرد و او را وادار می کند که سکوت کند ، همچنین تازگیها هر چه می خواهد تا برایش فراهم ننمایند دست بردار نیست و مدام تکرار می کند ( برایم می خرید یا نه ) پسری با هوش بالا ولی با این حرکات زندگی را به خانواده اش حرام کرده خواهش میکنم بگید چکار باید کرد و یا نزد کدام پزشک مراجعه نمائیم
    با تشکر

    1. مدیر ارشد دپارتمان خانواده درمانی

      سلام
      اگر در سنین کودکی و نوجوانی هستند برای دکتر رنجبر وقت بگیرید و اگر سنشون بالا تر است برای دکتر شیرالی وقت بگیرید.
      با تشکر

  29. سلام و خسته نباشید مدتی است که قسمت پست نیمکره راست سرم دردهای وحشتناکی میگیرد آیا علت می تواند تومور مغزی باشد 42 سال سن و متاهل

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بله ولی با احتمال بسیار بسیار اندک و مرحله اول باید به متخصص مغزواعصاب مراجعه نمایید

  30. با سلام ایا پذیرش فقط از استان های شرقی صورت میگیرد یا تمام استان ها? وبا چه بیمه هایی قرارداد دارید?

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      قراردارد با بیمه نداریم مگر اینکه شما بیمه تکمیلی داشته باشید که خود بیمه بخشی از هزینه را بپردازد.

  31. سلام.پدر من حدود دو ساله به سردرد خوشه ای مبتلا شده.چندین بار هم جهت درمان به تهران مراجعه کرده.و اول آمپول به سر او تزریق کردن.دفعه بعد لیزر سطحی در مطب انجام شد.و دفعه سوم عمل لیزر در بیمارستان انجام شد.ولی هیچ بهبودی حاصل نشد.الانم دارو مصرف میکنه.ولی خیلی از سردرد رنج میبره.در ضمن سیگارم مصرف میکنه و….لطفا راهنمایی کنید ممنونم…

  32. سلام
    حدود دو سال هست که در با لارفتن از پله دچار مشکل هستم . با مراجعه به مطب دکتر نفیسی بدلیل عدم حضور ایشان در ایران توسط دکتر سلیمی ویزیت شدم . 40 سال دارم و پس از معاینات مختلف تشخیص بیماری کندی داده شد . داروی تجویز شده Q10PLUS100 و کارنی تین 250 میباشد ولی هیچ تاثیری ندارد و هر روز اوضاعم بدتر میشود ، لطفا راهنمایی بفرمایید .
    ضمنا طی آزمایشات اخیرم متوجه شدم که آنزیم های کبدی هم بسیار بالاست .

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      اگر تشخیص بیماری شما همین بیماری باشد متاسفانه در کلینیک ما نمیتوانیم به شما کمکی کنیم و این موضوع در تخصص دکتر نفیسی می باشد. همچنین میتوانید به درمانگاه مغزواعصاب بیمارستان شریعتی مراجعه نمایید.
      سپاس

  33. سلام
    دختری هستم 20 ساله. تقریبا یکسال پیش چشم راستم کمی توانایی حرکتش را از دست داد که چیزی نبود و خود به خود درست شد ولی از یک هفته پیش چشم چپم کوچک شد بینی و دهان هم به طرف چپ متمایل شد و نیز پای راست با اینکه خوب کار میکرد حسی نداشت تشخیص اولیه بعد از ام ای آر بیماری ام اس با درجه متوسط بود که بستری شدم و دکتر امامی ( شهرستان ابهر_زنجان )فرمودند که ده تا آمپول ویک شربت خوراکی باید تزریق و خورده شود من چیزی از این بیماری که با شدت متوسط هست نمیدانم و چون خجالت میکشم که از دکترم زیاد در این مورد سوال کنم میخواستم لطف کرده بفرمایید که این بیماری با درجه متوسط یعنی جه؟ و اینکه آیا من بعد از مدتی توانایی حرکتی خودم را از دست خواهم داد و باید همیشه بطور ماهیانه دارو مصرف کنم و بصورت کلی از شما اگر عنایت کنید توضیحات خوب و مفصل میخواستم.

    با تشکر فراوان

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      جواب به سوال شما کاملا بستگی به نتیجه ام آر آی ومعاینات شما دارد و از راه دور نمی توان جواب قطعی داد.
      ولی بیماری شما احتمالا از نوع حمله ای است و لزوما پیشرونده نمی شود ولی ممکن است بیماری شما در زمانی پیشرفت کند. در مورد انواع ام اس و…. توضیحات زیادی در سایت کلینیک وجود دارد که میتوانید با جستجوی کلمه ام اس در سایت به این مطالب برسید

  34. با سلام و خسته نباشید
    مادر من از مهر سال گذشته دچار درگیری مویرگی در مغز شد و طی یک سال بیماری اش به سرعت پیشرفت کرد،از عدم تعادل در راه رفتن شروع شد و الان با وجود حس در پاهایش دیگر نمیتواند بایستد و بلع و گفتارش را نیز تحت تاثیر قرار داده.
    آیا درمان یا جلوگیری از ادامه این درگیری ها و روند بهبود وجود دارد؟

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      درمان قطعی خیر ولی درمان هایی برای کند کردن این پروسه وجود دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *