درمان برخی مشکلات پزشکی با روش هیپنوتیزم

 

هیپنوتیزم

 

درمان با هیپنوتیزم درمان مشروع پزشکی است  که امروزه در حال افزایش یافتن است و بر خلاف بسیاری از درمانها ،  غیر تهاجمی و کاملا امن است.

مشکلاتی  که در پزشکی اثبات شده که می توان با روش هیپنوتیزم درمان کرد در زیر به اختصار آورده شده است :

اختلال روده تحریک پذیر (IBS)  که اغلب ناتوان کننده است و باعث گرفتگی روده ها شده ، منجر به درد و یبوست میشود این درمان برا ان بسیار موثر می باشد .هیپنوز در درمان IBS بهبودی قابل توجهی را در علائم بیماری شان نشان داده است و نشانه های همراه از جمله اضطراب و افسردگی شان نیز بهتر شده است .

 

تسکین درد

هیپنوتیزم لزوما درد را کاهش نمی دهد ، اما آن را تغییر میدهد. مطالعات نشان داده است، به عنوان مثال،  بیماران دندان پزشکی که آستانه درد بالاتری دارند این روش در کاهش درد انها موثر واقع شده است و حساسیت انها را به درد کمتر کرده است.

یک مطالعه که در بیماران مبتلا به سوختگیانجام شده است ، استفاده از فن آوری های مجازی و القاء هیپنوتیزم توانسته است به آنها نیز کمک کند.

[divider]

 

 

کمک برای ترک سیگار

حدود 65٪ تا 70٪ از افراد سیگاری که با هیپنوتیزم پزشکی درمان شده اند  ترک انها  با موفقیت بوده است .

هیپنوتیزم به درمان معجزه اسای  ترک سیگار و یا دیگر اعتیاد نیست در واقع باعث ایجاد انگیزه در انها میشود و همین مساله میزان موفقیت را بالا خواهد برد.

 

[divider]

 

مراقبت از سرطان

پرتو درمانی  که برای درمان برخی سرطان ها استفاده می شود اغلب سبب خستگی شده و عارضه جانبی نیز به همراه خواهد داشت. محققان در بیمارستان شهر نیویورک نشان دادند که بیماران مبتلا به سرطان که با هیپنوتیزم تحت درمان شناختی – رفتاری قرار گرفتند این خستگی کمتر بر آنها چیره گشت.

این بررسی که در مجله انکولوژی بالینی به چاپ رسید، نشان داد که پس از شش ماه، بیمار به طور متوسط ​​تحت درمان با هیپنوتیزم خستگی کمتر از 95٪ از کسانی که هیپنوتیزم نمی شدند را داشته اند.

 

[divider]

 

خستگی مزمن

محققان دانشگاه  بوستون نشان دادند  که 73٪ از شرکت کنندگان که سندرم خستگی مزمن داشتند بعد از درمان با هیپنوز انرژی آنها درحال افزایش بوده ، دوره آرام از خواب و کیفیت خواب خوب  در انها کار گزارش شده است.

 

منبع :

Bottomlinepublications

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *