مرگ پیش از موعد در بعضی از بیماری های روانی از جمله…

 

محققان می گویند افرادی که بیماری خفیف روانی از نوع افسردگی و یا اضطراب دارند ممکن به مرگ پیش از موعد دچار شوند.

این محققان در خصوص مرگ زودرس ۶۸۰۰۰نفر در بریتانیا به دلیل عوارضی چون سرطان و یا بیماری قلبی مطالعه کردند و دیدند که اختلالات خفیف روانی احتمال مرگ زودرس را ۱۶درصد افزایش می دهد.

 

محققان دانشگاه لندن و دانشگاه ادینبورگ اعلام کرده اند:

که بیماری‌های جدی تر روانی احتمال مرگ زودرس را ۶۷درصد افزایش می دهند.

مسئله ریسک مرگ زودرس در میان افرادی که بیماری‌های شدید روانی دارند چیزی شناخته شده است اما نگرانی در مورد بیماری‌های خفیف این است که چون گزارش نمی شوند، تشخیص و درمان انجام نمی شود.

 

مرگ زودرس

 

محققان می گویند که یک نفر از هر چهار نفر به نوعی عارضه خفیف روانی گرفتار است.

دکتر تام راس، یکی از نویسندگان گزارش نهایی محققان، در این خصوص گفته است که اکنون باید توجه به این مسئله معطوف شود که آیا برطرف و درمان کردن بیماری یا پریشانی خفیف روانی می تواند در کاهش احتمال مرگ زودرس موثر باشد یا نه؟

 

پل جنکینز، رییس یک موسسه خیریه می گوید: “متاسفانه، نتیجه پژوهش اصلا چیز تعجب آوری نبوده است.”

او گفت: “هر چند این تحقیق به افسردگی و اضطراب می پردازد؛ افرادی که بیماری‌های شدید روانی دارند از جمله اسکیزوفرنی و بیماری دوگانگی شخصیت، به طور متوسط بیست سال زودتر از دیگران می‌میرند.

 

منبع:

British Medical Journal

 

سحر اعلایی

سحر اعلایی،کارشناس ارشد مشاوره و رواندرمانگر


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «مرگ پیش از موعد در بعضی از بیماری های روانی از جمله…»

  1. با سلام
    اسم من پیام است متولد 1350. می خواستم از شما سوالی داشته باشم جدیدا زمان را گم میکنم نمی دانم صبحه یا بعد از ظهر کلا زندگی سختی داشتم. برای مثال روز اول مدرسه یعنی اول دبستان با پدر و مادرم نبودم با مادر بزرگم و داییها و خاله ها زندگی می کردم ..بابام رفته بود فرانسه درس بخواند مادرمم نمی دانم که کجا بود.روز اول مدرسه کتابامو برداشتم برم مدرسه روز اول مدرسه سر اینکه چرا روی جلد کتاب نوشته بود علوم تجربی کتکی خوردم که هنوزم مزه اش زیر زبونمه با صورت خونی مالی رفتم مدرسه .سوم راهنمایی به بعد با مادرم و پدرم بودم دیپلمگرفتم و رفتم سربازی توی یک مهمانی با خانمی آشنا شدم خلاصه عاشق شدم به مادرم گفتم کلی دادو بیداد و مخالفت به مادرم گفتم یا این خانم یا هیچ وقت دیگه عروسی نمیکنم . سربازیم تمام شد رفتم دانشگاه
    ولی یاد آن خانم هیچ وقت از ذهنم پاک نشد. بعد از دانشاه عروسی کردم البته پشیمان هم نیستم چون خانمم رادوست دارم و عاشقشم .ولی خانم دکتر می خواهم از شما وقت مشاوره بگیرم . چون خیلی مشکل دارم و احتیاج به مشاوره .یادم رفت بگم سال 79 ازدواج کردم و الآن هم یک پسر 13 ساله دارم از آنجایی که هیچ وقت دروغ نگفتم به خانمم ماجرای عشقمو بهش گفتم اون هم خوشحال شد که بهش گفتم. خوب موضوع مال سال 1369 بود خوب من هم سال 1379 عروسی کردم 10 سال بعد.10 سال خیلی زیاده ولی من هنوز بهش فکر می کنم البته خانمم ناراحت نمیشه که من هنوز دوستش دارم البته بهم میگه اگر بهش فکر نکنی جفت گوشاتو میبرم باید همیشه بهش فکر کنی برای اینکه خانمم همان خا نمه .ده سال صبر کردیم تا بالاخره ازدواج کردیم

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. شما می توانید برای خانم دکتر بنی هاشمی نوبت ویزیت تهیه فرمایید. باسپاس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *