مردان و اظهار کلامی عشق

ازدواج و عشق

 

مردان معمولا مدتی بدون آنکه عشق خود را بیان کنند با رفتارهای غیر کلامی ،عشق خود را نشان می دهند در این فاصله هر چه رفتارهای غیر کلامی زن پذیراتر باشد،مرد برای بیان واظهار آماده تر ومهیاتر میشود

و هر چه واکنش ها ورفتارهای غیر کلامی او طرد کننده باشد،مرد از اظهار مستقیم و کلامی عشق دوری می کند و آن را به تاخیر می اندازد چرا که می ترسد با بیان کلامی ومستقیم ،معشوق را از دست بدهد وباعث شود که معشوق از او فاصله بگیرد و از او دوری گزیند.

 

زمانی که رفتارهای غیر کلامی و واکنش های غیر مستقم پذیرا باشد،مرد احساس امنیت می کندو معمولا پیش قدم میشود وعشق خود را به طور کلامی بیان می کند.

اما مردانی که علائم غیر کلامی طرد کننده دریافت کرده اند معمولا به رفتارهای خود ادامه میدهند به این امید که شاهد تغییر رفتارهای غیر کلامی زن و پذیراتر شدن رفتارهای او شوند.

برخی مردان به صرف مشاهده ی رفتارهای غیر کلامی طرد کننده،دور میشوند وهرگز عشق خود را بیان نمی کنند و در عوض سعی می کنند که خودشان را از پاسخ منفی معشوق مطمئن کنند اما برخی دیگر از مردان که شجاعت بیشتری دارند و از طرد شدن نمی ترسند ،جسارت به خرج میدهند وعلی رغم مشاهده ی واکنش های غیر کلامی منفی،عشق و علاقه خود را به صورت کلامی بیان می کنند

تا اطمینان پیدا کنند ومطمئن شوند،این دسته از مردان بر این باورند که ” شاید دچار سوءتفاهم شده باشیم” “شاید درست متوجه معنا و مفهوم رفتارهای او نشده باشم”، ” شاید منظور او چیز دیگری بوده ” و…

اگر مردی عشق خود را به صورت کلامی بیان نکند خانم ها فکر می کنند که عاشق نیست در صورتی که بسیاری از مردان قدرت اظهار کلامی عشق را ندارند در حالی که سخت عاشقند.


مردان چگونه ابراز علاقه میکنند؟

همسر شما امکان دارد «دوستت دارم» را با درست کردن لوازم خانه و امورات تعمیراتی نشان بدهد. یا اینکه به جایش حمام را بشوید یا آشغال‌ها را بیرون ببرد مواردی از این قبیل نیز نشانه‌های ابراز علاقه مردان هستند.

ابراز علاقه مردان چگونه است؟

همانطور که میدانید گفتن دوستت دارم برای شما و هم چنین برای شریک زندگی تان بسیار مهم است.

ولی شما نبایستی به گفتن و یا صرفا شنیدن دوستت دارم بسنده کنید؛ چرا که بسیاری از آقایان گرایش دارند که دوستت دارم را در کارهایشان ثابت کنند.

«او نمی‌گوید دوستت دارم! هرگز شاید دوستم ندارد. شاید تنها به زندگی با من عادت کرده و چنانچه هر خانم (زن) دیگری هم جای من بود، با او همین رفتار را می‌داشت شاید در جوانی اش یک شکست عشقی ژرف خورده و دیگر قادر نیست مرا دوست داشته باشد. شاید به اصرار خانواده‌اش به این ازدواج تن داده و دلش می‌خواهد مجددا به روزهای مجردی اش برگردد. شاید …»

اینها حرف هایی است که خیلی از زن‌های ایرانی در دل دارند. خانم (زن) هایی که همسران شان میان سنت و مدرنیته گیر افتاده اند و با وجود تمام عشق و احترامی که برای آن‌ها قائل هستند، از عهده گفتن یک جمله آسان (ساده) برنمی آیند: «دوستت دارم!»
این آقایان میانه‌ای با گل و هدیه ندارند، جمله عاشقانه بلد نیستند و پس از بحث به جای عذرخواهی می‌خواهند با معمولی رفتار کردن، موضوع را به فراموشی بسپارند چنانچه شما نیز یکی از خانم (زن) هایی هستید که زیر یک سقف با چنین مردی زندگی میکنید، مناسب‌تر است پیش از قضاوت کردن با این نشانه‌های مردانه ابراز عشق آشنا شوید.

ابراز علاقه

ابراز علاقه آقایان را بشناسید.

مرد عمل است.
همسر شما یک مرد قدیمی است که فکر میکنند. ابراز عواطف یک کار زنانه است؟ چنانچه اینطور است شما دست کم تا زمانی بایست به دنبال نشانه دیگری بگردید و عشقش را از روی آن حدس بزنید.

چنین مردهایی دوست دارند به زبان بی زبانی حرف بزنند و شما میتوانید از هزار و یک موقعیت این زبان را رمزگشایی کنید همسر شما امکان دارد «دوستت دارم» را با درست کردن لوازم خانه و امورات تعمیراتی نشان بدهد. یا اینکه به جایش حمام را بشوید یا آشغال‌ها را بیرون ببرد این دسته از مرد‌ها دوست ندارند برای ابراز عشقشان کار هیجان انگیز و بزرگی انجام دهند.

اونها بیشتر از آن که بخواهند شما را متوجه حس خودشان کنند، دوست دارند برایتان یک زندگی آرام بسازند.


شما را اول صف می‌گذارد.

یک مرد قدیمی، چنانچه عاشق همسرش باشد، افزون‌تر از آنچه فکرش را کنید، برای زندگی اش وقت و نیرو (انرژی) می‌گذارد.

تقویم او از روی برنامه‌های همسرش ورق می‌خورد و تمام تلاشش را میکند که کوچک‌ترین زمان تهی اش را، برای زندگی مشترکش صرف کند او با یک دسته گل به خانه نمی‌آید ولی تمام سعی اش را میکند که در سریع‌ترین زمان ممکن به خانه برگردد.

زمانی که از محل کارش برمی گردد نمی‌گوید: «دلم برایت خیلی تنگ شده بود» ولی با روی باز به خانه می‌آید و چنانچه شما تمام روز را فقط در منزل گذرانده باشید، با همه ملال و خستگی اش تلاش میکند برنامه‌ای برای بعد ازظهر شما بریزد.

از شما یاری می‌گیرد.
اهمیتی ندارد شما توانایی و نیرومندی انجام آن کار را دارید و اساسی و مهم هم نیست که او به تنهایی از پس آن کار برمی آید یا نه؛ چنانچه شریک زندگی تان از شما به منظور انجام کاری کمک می‌خواهد، با دل و جان همراهی اش کنید.

برای مردهایی که اهل گفتن دوستت دارم نیستند، چنین مشارکت هایی نماد دوست داشتن هستند.

آن‌ها می‌خواهند ساده‌ترین کارها را هم با یاری شما انجام دهند و به شما نشان دهند که در تمام ابعاد این زندگی، رل و نقش تأثیرگذاری دارید.

برای مرد هایی که اهل ابراز علاقه به روش مدرن نیستند، کمک خواستن یعنی نشان دادن تمامی احساس.

آن‌ها با این خواسته می‌گویند: «دوست دارم ولو در ساده‌ترین بخش‌های این زندگی هم همراهم باشی»، پس این همراهی را از او نگیرید و آسان (ساده) از کنارش نگذرید.

ابراز علاقه

نشانه‌های ابراز علاقه مردان

رۆیاهایش را بدون شما نمیسازد.
یک همسر عاشق، گوشه گوشه زندگی اش را در مجاور شما می‌بیند.

برای او هیچ رۆیایی بدون شما ممکن نیست.

چنانچه نامزد تان باشد، تمام تلاشش را میکند که هرچه سریع‌تر با هم ازدواج کنید و چنانچه شریک زندگی تان باشد، به منظور نیل به یک ثبات مالی افزون‌تر از همواره قدم برمی دارد.

او دوست دارد در مجاور شما یک خانواده کامل داشته باشد از شنیدن خبر حضور یک بچه در حیات (زندگی) تان، هیجان زده میشود.

او هر بعد این زندگی که حضور شما در آن باشد را عاشقانه دوست دارد و از هر اتفاق تازه‌ای در حیات (زندگی) تان را استقبال میکند.

برای او حضور شما در زندگی کفایت میکند. و دیگران تنها زمانی ارزش (اهمیت) دارند که بتوانند به مناسب‌تر شدن احساس و زندگی تان کمک کنند.

راز هایش را برای شما فاش میکند.
بعضی آقایان دوست دارند دنیایشان را در بسته برای خودشان نگه دارند.

برای یک مرد، گفتن رازهایی که سال هاست از همه پنهان شان کرده آسان نیست.

در جهان آن‌ها این رویداد تنها پس از یک عشق و اعتماد جدی می‌افتد و چنانچه این اعتماد ذره‌ای خدشه دار شود، بازهم در جهان راز هایشان بسته میشود و تا ابد پنهان می‌ماند پس گمان نکنید حرف هایی که گفتن آن‌ها برای شما آسان است برای شریک زندگی تان هم به آسانی قابل بیان است.

وقتی زبان باز میکند برایش شنونده خوبی باشید و به او اعتماد دهید هرگز فرد دیگری از حرف هایی که میان شما رد و بدل شده، باخبر نمی‌شود برای یک مرد، گفتن حرف‌های نگفته، نیازمند وصول به یک عشق بی مقدار است و چنانچه شریک زندگی تان شما را برای درد دل هایش گزینش و انتخاب کرده است، بدانید که بیشتر از هر فردی عاشق شماست.

تندرستی بدن نه راهکاری به او ارائه دهید و نه با بی دقتی تان دلسردش کنید.

تنها گوش کنید و نمایش دهید با همه وجود حرف هایش را می‌فهمید.

پابه پای تان پیش می‌رود.
چنانچه شما را دوست داشته باشد، با همه وجود دلش می‌خواهد راضی و خوشحال نگه تان دارد.

شاید او برای یک آخر هفته رمانتیک و پر از گل و هدیه برنامه ریزی نکند، ولی با دل و جان حرف‌های شما را می‌شنود و تا حل شدن دلواپسی هایتان، شما را همراهی میکند او با هموار کردن راه شما در وصول به آروزهایتان عشقش را نماش میدهد.

چنانچه قصد ادامه تحصیل دارید، چنانچه به دنبال هنر هستید و چنانچه دوست دارید برای بزرگ نمودن کودکان وقت بگذارید، همسر عاشق تان شما را همراهی میکند تا با دشواری اندک‌تری از این مسیرها بگذرید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «مردان و اظهار کلامی عشق»

  1. مقاله ی بسیار خوبی بود. راستش رو بخواید. من آدم بسیار درون گرا و بسیار مضطرب هستم.تنهایی بیش از حد موجب افسردگی شده. (تست افسردگی همین سایت ۵۶ شد) .دارو هم مصرف میکنم ولی هیچ تاثیری نداشته. تا چند وقت پیش خیلی وضع بدی داشتم. بسیار به خودکشی نزدیک شده بودم. تا اینکه یه نفر رو دیدم. البته از قبل شناخت داشتم یه مقداری در دانشگاه. باورتان نمیشود، اینقدر که زندگی برام معنای جدید پیدا کرده.خیلی خوشحال تر شدم. مقاله ی تفاوت عشق و شهوت هم خواندم تا از این حس مطمئن شوم. به هیچ کس دیگر نمیتونم فکر کنم.اما من نمیتوانم به صورت کلامی بیان کنم. قصد دارم به عنوان آخرین تیر برم جلو.چون دیگه هیچی برای از دست دادن ندارم.می خواستم یه مقدار راهنمایی کنید تا یه رفتار کاملا مودب و روانشناسی داشته باشم. خیلی مهمه برام.ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *