مبارزه ی موثر: اختلافات را به راه حل تبدیل کنید.

بهبود  روابط

آیا دوست دارید روابط ناسالم خود را با شریک زندگیتان کم کنید؟ این امر زمانی انجام می شود که از جرو بحث های بی نتیجه و دشمنی های حل نشده اجتناب کنید. جاناتان آلپرت، روان درمانگر، می گوید: ” هرگونه دعوا و دشمنی به ضرر شماست، چرا که اینگونه برخوردها باعث استرس، بالارفتن ضربان قلب و حتی مسائل جدی تر از جمله آغاز میگرن می باشند. از طرف دیگر اجتناب از هر جر و بحثی به داشتن روابط آرام و سالم کمک خواهد کرد.”

در اینجا 6 روش را مشاهده می کنید که از طریق آنها اطمینان حاصل می کنید که بحث بعدی شما نتیجه ی خوبی خواهد داشت.

خونسردی خود را حفظ کرده و ادامه دهید:

اگر آنقدر عصبانی هستید که به خاطر نمی آورید چه چیزی شروع کننده ی بحث بود، سعی کنید کمی از بحث فاصله بگیرید. در چنین وضعیتی حتی منطقی رفتار کردن غیر ممکن می باشد، چه برسد به اینکه با فرد مقابل همدل باشید. می توانید بحث را به زمانی موکول کنید که هر دوی شما آرام تر شدید. اگر نمی توانید تن صدای خود را پایین بیاورید، هنوز آماده ی گفتگو نیستید.

هدف خود را مشخص کنید:

قبل از اینکه به گفتگو بنشینید، پیشنهاد می شود از خود بپرسید: چه چیزی را می خواهم ثابت کنم؟ آیا فقط می خواهم شریک خود را آزار دهم یا اینکه به دنبال یک راه حل هستم؟ برای ادامه به دنبال راه حل مثبت باشید. افرادی که شرایط عصبانیت خود را حفظ می کنند، بیشتر در معرض ابتلا به فشار خون هستند.

به مدت زمان بحث توجه داشته باشید:

سعی کنید بحث را در زمان کوتاه و حول موضوع مورد نظر مطرح کنید. گذشته را فراموش کنید، تمام مشکلات قبلی را دوباره در مباحث خود مطرح نکنید. در عوض سعی کنید مشکل حال حاضر خود را حل کنید. عبارات خود را در دو یا سه جمله بیان کنید، به این طریق اینطور به نظر نمی رسد که سعی دارید گفتگو را در دست بگیرید و همچنین برای طرف مقابل نیز درک منظور شما راحت تر خواهد بود.

نیاز خود را بشناسید:

به جای اینکه از عادات و ارزش های شریک خود انتقاد کنید، سعی کنید به موضوع مورد بحث بپردازید و واضح صحبت کنید. به عنوان مثال به جای اینکه بگویید “من فکر می کنم که تو معتاد فیس بوک شده ای” بهتر است بگویی ” اگر در زمان شام خوردن از تلفن همراه خود استفاده نکنی برای من خیلی ارزش زیادی دارد.” علاوه بر این از لغاتی مانند همیشه و هرگز، استفاده نکنید. کلی جلوه دادن یک مطلب معمولا ناراحت کننده است.

کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان آلومینا


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *