لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه: اسکلپیون مدیواستار مونولیت (سریع و بدون درد) با تخفیف 95 درصد

لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه: اسکلپیون مدیواستار مونولیت

قیمت لیزر کل بدن
بهترین مرکز لیزر تهران

لیزر موهای زائد در همه جای دنیا باید چند ویژگی داشته باشد:

1- زیر نظر متخصص پوست و یا توسط متخصص پوست انجام شود

به همه شما عزیزان توصیه می کنیم لیزر را حتما در مرکزی انجام دهید که متخصص پوست دارند و نه در جای دیگری. چرا که تنظیم دوز اشعه لیزر و انتخاب نوع درمان و… همگی فاکتورهایی تخصصی هستند و در صورت عدم رعایت این موضوع ممکن است نیازمند صرف چندین برابر هزینه و وقت برای رسیدن به اثر بخشی درمان باشید.

2- از دستگاههای لیزر استفاده شود نه دستگاه های شبیه لیزر

دستگاه های لیزر عبارتند از الکساندرایت ،دایود و ان دی یاگ ، سایر دستگاه ها مانند IPL و Elight , I2PL و اسامی مشابه در واقع لیزر واقعی نیستند و مکانیسم تاثیر آنها با دستگاههای لیزر اختصاصی مو متفاوت است. در لیزر آی پی ال در واقع نه تنها ریشه مو بلکه پوست و بافت اطراف نیز تخریب می شوند. در حالی که لیزرهای اختصاصی فقط روی ریشه مو تاثیر می گذارند.

3- بهترین نوع اشعه و بهترین دستگاه برای پوست شما انتخاب شود

اینکه برای انواع تیپ پوستی چه نوع دستگاهی مناسب است و دستگاه چگونه باید تنظیم شود کاری است تخصصی که توسط متخصص پوست و مو انجام می شود. مثلا دستگاههای الکساندرایت برای پوستهای بسیار روشن (پوستهای آمریکایی و اروپایی)، دستگاه دایود برای پوست های کمی تیره تر (پوست های نژاد های آسیایی و اکثر ایرانی ها) و دستگاه ان دی یاگ برای پوست های بسیار تیره (پوست های هندو ها و برخی سیاه پوستان) مناسب تر است.

یکی از بهترین مراجع تخصصی لیزر موهای زائد در کشور، تهران اسکین است. ما در تهران اسکین همواره سعی می کنیم با بررسی حرفه ای و تخصصی توسط متخصصین پوست و استفاده از دستگاههای لیزر اختصاصی، بهترین درمان را برای موهای زائد شما ارائه دهیم.

برای تماس کلیک کنید

لیزر موهای زائد در مراکز تهران اسکین با دستگاه پیشرفته اسکلپیون مدیواستار مونولیت (اختصاصی، پرسرعت و با کمترین درد و تعداد جلسات اندک) انجام می شود.

در ادامه به بررسی این دستگاه می پردازیم.

هدیه ما به شما یک تخفیف 95 درصدی لیزر موهای زائد

 

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت

اسکلپیون مدیا استار
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه مدیواستار مونولیت (MeDioStar Monolith) نسل جدید لیزر الکساندرایت‌ (Alexandrite) است که با بهره‌ گیری از دانش اپتيک شرکت زایس (ZEISS) و مهندسی شرکت اسکلپیون (Asclepion) آلمان توانسته خود را به عنوان یک دستگاه لیزر با کیفیت بالا معرفی نماید.

مهم ‌ترین ویژگی اسکلپیون مدیواستار مونولیت که آن را از سایر لیزرهای الکساندرایت متمایز نموده است، مجهز بودن آن به تکنولوژی Twin Wave است. در این تکنولوژی، این دستگاه قادر به تابش همزمان دو طول موج 755 نانومتر با بالاترین قدرت جذب در ملانين جهت رفع موهای زائد (حتی موهای نازک و روشن) و همچنین دارای طول موج 940 نانومتر برای منعقد نمودن عروق تغذیه رسان فولیکول مو جهت جلوگیری از رشد مجدد آن است.

این دستگاه با بهره‌ گيري از Dynamic Mode امکان درمان سریع و بدون درد را نسبت به سایر دستگاه‌ های مشابه فراهم می  ‌نماید.

سيستم خنک کننده هوشمند اتوماتیک تعبیه شده بر روی هندپيس دستگاه اسکلپیون مدیواستار مونولیت که از آلیاژی ویژه ساخته شده است ضمن کنترل نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دمای سطح پوست و سوختگی می ‌شود و در عین حال حرارت لازم جهت رفع موهای زائد را به هیچ عنوان کاهش نداده و بیمار با کمترین میزان درد و بدون آسیب و سوختگی درمان را به پایان می ‌رساند.

لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت

یکی دیگر از ویژگی‌ های این دستگاه، حذف کامل هزینه های مصرفی است. مهندسین اسکلپيون با درک کامل از خواسته پزشکان، دستگاهی را ارائه نموده‌ اند تا در کنار بهترین اثر درمان و بالاترین سطح گارانتی، کمترین میزان هزینه نگهداری را داشته باشد.

انرژی متمرکز لیزر، مشکل مو را از ریشه حل می کند و آن را در نطفه از بین می برد. لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت برای رفع موثر و بدون درد موهای زائد طراحی شده است.

می ‌توان از این دستگاه پیشرفته برای درمان‌ نواحی بزرگ‌ تر بدن مانند کمر، شانه ‌ها یا پاها یا برای برداشتن انتخابی مو از صورت، زیر بغل یا ناحیه بیکینی استفاده کرد. استفاده از پرتو لیزر به ریشه مو آسیب می رساند و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.

تعداد جلسات لیزر به نوع دستگاه و مرحله رشد مو نیز بستگی دارد. با توجه به فرآیندهای هورمونی که می تواند روی موها تاثیر بگذارد، پس از پایان جلسات لیزر توصیه می شود در صورت نیاز، پس از آن، درمان را سالی یکبار تکرار کنید. در مورد خانم هایی که از هیرسوتیسم (پرمویی یا مردمویی) بیش از حد هورمون مردانه (آندروژن) رنج می برند، معمولاً بعد از جلسات لیزر دوباره رشد موهای زائد را تجربه می کنند که بسته به نیازشان، درمان باید تکرار شود.

به طور معمول جلسات لیزر با فاصله 4 هفته تکرار می شود. بسته به سرعت رشد مو، با 6-8، و گاهی اوقات حتی 10-12 هفته فاصله نیز ممکن است باشد.

اسکلپیون مدیا استار

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر موهای زائد با دستگاه فوق پیشرفته آلمانی مدیواستار (اسکلپیون) 2022 در شمال تهران

مشاوره رایگان با پزشک پوست و زیبایی، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

برای مشاوره رایگان پوست و لیزر مو، روی شماره های بالا کلیک کنید 

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی

instagram پیج تخصصی تخفیف لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی و لیزر مو

تخفیف لیزر موهای زائد با دستگاه آمریکایی


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

10 دیدگاه دربارهٔ «لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه: اسکلپیون مدیواستار مونولیت (سریع و بدون درد) با تخفیف 95 درصد»

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      شعبه جهت مغزو اعصاب و روان خیر ولی برای کسب اطلاعات شعبات لیزر به سایت tehranskin.com مراجعه فرمائید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله جهت کسب اطلاعات تماس به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *