قرص های افزایش هوش!

 

قرص افزایش حافظه

قدرت حافظه کودکان از 9 سالگی به سرعت بالا می رود و این قدرت حافظه در جهات سمعی و بصری و حرکتی پدیدار میشود.

در عین حال قدرت ضبط و نگهداری در همه جهات یکسان نیست مثلا کودکی ممکن است از طریق شنیدن و کودک دیگر از طریق دیدن بهتر بیاموزد.

تجربه نشان داده است که در این سن علاوه بر اینکه کودک به سهولت مطالب جدید را به خاطر می سپارد آن مطالب فراموش نشده و تا آخر عمر پایدار می ماند .

تعلیم و تربیت رسمی و برنامه ریزی شده از ابتدای مرحله اطاعت آغاز میشود و سال به سال دامنه آن بر حسب استعداد کودکان گسترش می یابد و برای کودکانی که استعداد بیشتری داشته باشند آموزشهای جنبی ( تحت عنوان فعالیت های فوق برنامه) در نظر گرفته شده است .

چند روز گذشته یکی از والدین پرسیدند که قرضی را برای افزایش هوش پیدا کرده اند آیا چنین قرصی واقعا موثر است؟

در جواب این والدین عزیز باید گفت که هوش زمینه ژنتیکی و ارثی داشته و با عوامل محیطی غنی می توان آن را گسترش و پرورش داد.

اکثر داروهایی که در ماهواره ها ویا داروخانه ها وجود دارند بیشتر جنبه تبلیغات داشته و بهتر است با پزشک متخصص در مورد این داروها اطلاعاتی را کسب کرد .


اگر به دنبالی راهی برای افزایش هوش و حافظه و بهبود عملکرد مغزتان هستید، دوره تقویت هوش و تقویت حافظه دکتر مصطفی امیری را از دست ندهید.

تقویت هوش


 

باید بدانید که اگر هم چنین داروهایی مفید باشند در زمینه افزایش عملکرد حافظه بیشتر موثر خواهد شد نه در زمینه هوش و پزشکان از این داروها به عنوان داروهای مکمل یاد می کنند.

مرکز تخصصی آلومینا با کادری مجرب در حیطه کودک ، جهت افزایش عملکرد ذهنی کودکان شما می تواند روش های نوروفیدبک و آموزش تکنیک هایی را در این زمینه به شما عزیزان و فرزندان دلبند تان ارائه دهد.

مریم عبداللهی

مریم عبداللهی ، روانشناس و نوروتراپیست


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

96 دیدگاه دربارهٔ «قرص های افزایش هوش!»

  1. سلام.یک دختر 9 ساله دارم که در سن 4 سالگی تصادف شدید مغزی و ضربه به مخچه داشت و چند ماه تو کما بود و بعد از تصادف بشدت حافظه اش کاهش پیدا کرده و الان تو درس خواندن مشکل جدی دارد و هیچ چیز در حافظه اش باقی نمی ماند لطفا راهنمایی بفرمایید درمان یا دارویی دارد؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      توصیه میشود جهت بررسی این موضوع و اتخاذ راهکار مناسب، ارزیابی لازم توسط روانپزشک کودک صورت گیرد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  2. والا من چند وقتی هست مه مغزی دارم، هر کاری کردم تا دکتر ها رو مجاب کنم که برام مدافنیل یا ریتالین تجویز کنند، نتونستم، اخه باید درس بخونم ولی مدتی هست توانایی درس خوندن رو ندارم، و راندمانم، بیست درصد سابق شده،

  3. ایا قرص پیراستام و انیراستام برای این موضوع موثر اند؟ و میشه راجب عوارضشون بگین؟ واسه افزایش تمرکز و افزایش حافظه..

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      در حوزه افزایش هوش، راهکارهای متعدد دارویی و غیر دارویی وجود دارد که براساس جلسه مشاوره و ارزیابی بالینی مشخص می گردد.
      در خصوص دارویی که ذکر کرده اید بدون ارزیابی به هیچ وجه توصیه نمی گردد چون این داروها اساسا برای درمان آلزایمر، اوتیسم و… استفاده می شود.

  4. درود. به دلیل کمبود تمرکز و خستگی و دل زدگی زودرس با اینکه فارق التحصیل ریاضی هستم بدنبال مکمل افتاده ام و البته تا کنون استفاده نکردم.توی درس ناموفق بودم و حالا کار واقعا نا موفقم. جایی با “انیراستام” که ساختار مصنوعی “پیراستام” بود برخوردم ولی نسبت به این قرص ها خیلی سیاهنمایی هست. جایی قرص بهتری بنام “ال-تیانین” برخوردم که گویا عوارض و خطر خاصی نداره. نمیخوام قرصهارو برام معرفی کنین، و تفاوت ساختاریشونو تشخیص میدم. (خیر سرم رشتم ریاضی بوده و مطالعه رو بلدم) بلکه باتوجه به نیاز من کدوم (کدوم دسته) رو مصرف کنم بهتره؟ مطمئنم که به یک مکمل برای کارایی ذهنی و بهبود تمرکز از دست رفتم نیاز پیدا کرده ام. سپاس

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      میتوانید از مکمل امگا 3 استفاده کنید بدون عارضه و با اخیال راحت مصرف فرمائید ، و در صورتی که تمایل به درمان بدون درمان دارویی هستید روش نوروفیدبک رو به شما پیشنهاد میکنیم .

      1. خوب در مورد امگا ۳ پرسیدم و اصلا چیزی نیست که منظورم بود و بکارم بیاد . ضمنا امگا ۳ برای من که واقعا عصبی و نسبتا منزوی شدم کاری نمیکنه. اوناییکه خودم گفتم کدوم یکی میتونن کمکم کنن؟ ضمنا بدنبال درمان غیردارویی نیستم دیگه و میخوام درمان داروییو امتحان کنم. سپاس از پاسختان

        1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

          سلام
          درمان دارویی و دریافت دارو حتما با نسخه پزشک متخصص مربوطه امکان پذیر است. و هر کدام از دارو ها بسته به سن ، نوع مشکل ، وزن میتواند متفاوت باشد در این خصوص خانم دکتر نیوشا محمدی روانپزشک در شعبه شریعتی رو به شما پیشنهاد میکنم.

        2. برای مکمل قرص دوپاویت که حاوی ال تایروزین هست رو امتحان کنید و همچنین م‌کمل دی اچ ای ای و ادومدز درمان دارویی پیراستام و مودافینیل داروهای نوتروپیک زیادن و اینکه من در این زمینه خیلی مطالعه کردم … اگر خواستین باهام تماس بگیرین راهنماییتون کنم به جز مکمل هایی که گفتم خوردن خود سرانه داروها به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه

  5. سلام
    من آدم سالمی هستم برا درس خوندن مدافینیل می خوام ولی با تجویز دکتر برای کاهش هزینه چون آزاد خیلی گرونه به دکتر چی بگم بم بده اصلا امکانش هست دکتری برا درس خوندن بده؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام در صورتی که خیلی احساس نیاز شود حتما تجویز خواهد شد و بهتراست صادقانه همین جملات را برای روانپزشک بیان کنید.

  6. سلام من مدتی خودارضایی می کردم و الان از اون کار دس کشیدم چون حالمو خیلی بد میکرد و نمی تونستم تمرکز کنم و همهدچیزو فراموش می کردم الانم که تو ترکم با یکمی هواس پرتیو اینجورچیزا دارم و می خوام که اگه قرصی چیزی هست که فقط این موردو درمان می کنه بهم معرفی کنین ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      در مورد عدم تمرکز نیاز به بررسی می باشد. بدون ارزیابی طبی نمیتوان دارویی در این خصوص تجویز کرد. راهکار موثر متعددی در این خصوص وجود دارد.
      توصیه می شود تحت نظر روانشناس قرار گیرید.
      در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  7. با عرض سلام. من 37 سال سن دارم. نیاز مبرم به یادگیری زبان انگلیسی در حد مکالمه دارم ولی حافظه من تو این سن یاری نمیکنه یا به نظر شما باید قرص تقویت حافظه مثل ریتالین یا مودافینیل مصرف کنم. ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی توصیه میشود ابتدا با روانشناس صحبت نمایید تا متناسب با علت این موضوع و شدت آن راهکار مناسب اتخاذ گردد. روش های زیادی برای بهبود این موضوع وجود دارد. دوست عزیز دارو در صورت لزوم توسط روانپزشک تجویز می گردد و مصرف خودسرانه به هیچ وجه توصیه نمیشود زیرا عوارض جسمی مخربی خواهد داشت. در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران تایم ویزیت هماهنگ نمایند.

    2. سلام اینکه گفتید حافظه یاری نمیکنه اشتباهه فک کنم شما یاری نمیکنید نه حافظه ، مثلا واسه به حافظه سپردن مطالب یه ویدئو دیدم گفت وقتی بخواید یه مطلبی رو به حافظه بسپارید باید یه مرور اساسی داشته باشید

      واسه به خاطر سپردن سریع :
      درست بعد یادگیری مرور لازمه
      بعد 15 الی 20 دقیقه مرور مجدد
      بعد 6 الی 8 ساعت دوباره مرور
      بعد 24 ساعت یه مرور دیگه

      واسه بلند مدت :
      درست بعد یادگیری مرور
      بعد 20 الی 30 دقیقه مرور مجدد
      بعد 1 روز دوباره مرور
      بعد 2 الی 3 هفته مرور مجدد
      بعد 2 الی 3 ماه بازم مرور
      البته پیام قدیمه ولی شاید به درد کسی خورد

  8. سلام خانم دکتر عزیز … ببخشید من دختری ۲۳ ساله هستم که طی دو سالی میشه که حافظه ی ام ضعیف شده اصلا چیزی تو ذهن من ثبت نمیشه در حالی که قبلا این موضوع برعکس بوده یعنی تا کلماتی از دهن طرف مقابل خارج می شد تو ذهن من ماه ها بوده یا ادرس ها و شماره تلفن هایی که دوستانم تو گوشی و یا دفترچه یادداشت ثبت کردند من تو ذهنم بود … اما الان اینطور نیست واقعا برای من نگران کننده است … هیچ اختلالی هم در مورد این که الزایمر داشته باشم ندارم … لطفا کمکم کنین ممنون میشم و این رو هم بهم بگید که دارویی هست یا خیر مچکرم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی با توجه به مواردی که ذکر کردید توصیه میشود با روانشناس صحبت کنید در صورت لزوم نوروفیدبک انجام میشود. در صورت عدم جوابدهی ارجاع داده میشوید روانپزشک برای دارو درمانی. از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  9. سلام.خسته نباشید.من یک پسر۶/۵ساله دارم که ازلحاظ هوشی و درک خیلی ازمسائل که هم سن و سالهاش به راحتی می فهمند خیلی پایین تره و حافظه کوتاه مدتش خیلی کنده ازمدرسه و درس خوندن متنفره بعضی ازعلائم اوتیسم را داره ولی به روان پزشک مراجعه کردیم وگفتن اوتیسم نداره گفتن که از لحاظ هوشی شاید مشکل داشته باشه.بچه ایه بسیار لج باز ویه دنده الان باید کلاس اول باشه ولی هنوز پیش دبستانه.به خداداریم دیوونه میشیم.به هر دری داریم می زنیم ولی فایده نداره.درضمن الان داره قرص ریتالین مصرف می کنه البته زیر نظر پزشک.بیچاره می یوفته یه گوشه وساکت می مونه خیلی کم رو تمرکز کردنش تاثیر داره.لتفا رانمایی کنید با تشکر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی توصیه میشود کمی صبور باشید تا تاثیرات ریتالین در روند درمان مشخص شود. چرا که در صورتی که میزان اختلال یادگیری با نوروفیدبک قابل درمان نباشد روند درمان با مصرف ریتالین پیش میرود.

  10. با سلام
    من 45 سالم ولي متاسفانه نميتونم اعداد و اسمها در خاطرم بمونه واقعا اعتماد به نفسم از دست دادم كسي هست راهنمايي كنه. با تشكر

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی از طریق صفحه تماس با ما با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران برای پزشک مناسب تایم ویزیت هماهنگ کنند. اینکه بتوانید این مشکل را رفع کنید و از پیشروی آن جلوگیری کنید بسیار حائز اهمیت است. امیدوارم به زودی مشکلتان رفع شود.

  11. سلام من شنیدم دانشمندا طی تحقیاقات جدید به این نتیجه رسیدن که سلول های خاکستری مغز هم توانایی تکثیر دارن خواستم بپرسم که این موضوع حقیقت داره یا خیر؟؟؟

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و تحقیقات پزشکی

      سلام، دوست گرامی دیدگاه هایی که جنبه درمانی و در جهت کمک به افراد میباشد پاسخ داده میشود.

  12. خیلی جالبه یکی اومده میگه من طی 2 سال 8 تا دونه ریتالین خوردم بعد اومده نظر میده
    دوست عزیز این قرص شرایط مصرف خاص داره من خودم دانشجوی دندون پزشکی هستم و 2 سالی هست مصرفش میکنم . اگه خواستی اطلاعات تجربی بگم تلگرام هست پی ام بده اینجا زیادی عمومیه

      1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

        سلام
        ریتالین حافظه را کاهش نمی دهد مگر مشکل دیگری داشته باشید ولی میتوانید از روش غیردارویی نوروفیدبک تحت نظر خانم عبداللهی در شعبه شریعتی و یا رسالت بهره گیرید.

  13. با سلام فکرکنم خنگ بودم العان این خنگی بیشتر شده چهرهای افرارد رو از یاد میبرم ذهنم یاریم نمیکنه برای درس خواندن وزبان اموزی قرص جینسینک هم خوردم فایده نداره تمرکزم جای میره که خودش دلش میخواد کنترولش دست من نیست بخوان دستش بگیرم حافظه میره برا خودش پرسه زنی مثل اینکه دکمه رکورد رو بزنی ولی عمل نکنه خنگی فکر کنم درمان نداره که اسمش رو با کلاس کردند شده نیسان

  14. با سلام خدمت خانم دکتر مریم عبداللهی.
    بنده rahimpour هستم.که همراه با پسرم ارشیا خدمت رسیدیم .و شما طبق رفتار و نوروفیدبکی که از ارشیا گرفتید.تشخیص دادید که ارشیا بیش فعال هستند.که به خاطر مسیر طولانی شما ارجاع دادید به همکار سنندجی.که من با وجود مشکلات و عمل لوزه ارشیا نتونستم برم سنندج.خانم دکتر چند روز پیش توی یه برنامه GEM TV که ضبط شده دارم راجب بیماری اوتیسم بود شباهت زیادی با رفتار هایی ارشیا دارد.چکار کنم خانم دکتر که ارشیا به خاطر کم تمرکز ی از هم سن و سال اش عقب نمونه ممنون میشم جوابم بدید.خیلی نگرانم.با تشکر

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      با سلام
      بهتراست هر چه سریعتر به درمان های دارویی و یا غیر دارویی ارشیا بپردازید تا بتوانیم هر چه زودتر از پیشرفت مشکل جلوگیری کنیم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای دریافت اطلاعات دارویی بهتراست از سایت sabzosalem.com راهنمایی بگیرید.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام و احترام. درمانهایی دارویی تجویزی برای مراجعه کنندگان،بر اساس تشخیص ، علایم و اثر بخشی میباشد.توصیه میکنم که از ” درمان علامتی” و خود درمانی بپرهیزید و به نورولوژیست یا روانپزشک برای بررسی و درمان مراجعه کنید.موفق باشید

  15. سلام تورو خدا بخاطر درس و کنکور دارو مصرف نکنید تا بی خواب شین یا تمرکزتون زیاد شه یا کنکور قبول شین من بخاطره اینا یه مدت ترامادول مصرف کردم واقعا هم تاثیر داشت اما الان لیسانسمو گرفتم و در به در دنبال کارم

  16. ضمن تشکر از روشنگری شما و کسانی که به سایت شما فحاشی کردند و کسانی که از شما بابت ناقص بودن اطلاعات ارائه شده گله کردند و همینطور از مسئولین سایت که با سعه صدر همه را تحمل کردند واقعیت اینه که همه دارن درست میگن ولی متاسفانه هیچ کس اطلاعات کاملی نداره به امید روزی که چنی قرص هایی با عوارض بسیار کم در دسترس عموم مردم قرار بگیره تا رفاه و آسایش تمام انسانها بیشتر بشه و دوستان عزیزی که فکر میکنن این دارو ها باید مخفی باشند و فقط عده خاصی از اونها بهره ببرند سخت در اشتباهند چون انسان هرچی باهوشتر بشه از خودخواهیش کم میشه و اتفاقا مجری ارزش های بالای انسانی بیشتر انسانهای باهوش هستند تا انسانهای کم هوش.. بهر حال درحال حاضر داروهایی از این دست هرچه موثرترند عوارض بیشتری هم دارند دوستان توجه کنید هنگام استفاده از این داروها حتما با آگاهی از عوارض مصرف کنید و واقعا و جدا پیش خودتون سبک سنگین کنید ببنید حتما فوایدش به مضراتش برتری داشته باشه اینجور نباشه که چشم باز کنید و ببینید هر روز بدون دلیل چنین داروهایی رو مصرف میکنید و تبدیل به یک معتاد شدید و هیچ سود خاصی هم از قبل استفاده بدست نیاوردید بسیار بسیار محتاط باشید چون این موضوع مثل یک شمشیر دولبه عمل میکنه

  17. سلام من ۳تا قرص ریتالین رو که ۱۰ میلی بود یکجا خوردم اما هیچی نفهمیدم ۲۲سالمه میشه بگین علت چیه؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      سوال شما کلی است و بهتراست مصرف دارو تحت نظر متخصص اعصاب و روان انجام شود.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت اطلاعات دارویی به سایت sabxosalem.com مراجعه فرمائید.

  18. باسلام و خسته نباشید بنده 26سالمه میخواستم بدونم برای تقویت حافظه پیراستام و ممورال موثره یا نه؟در ضمن قرص هایی که دارای عصاره کندر هستن از کجا معلوم کندر موجود در ان اصله؟نظرات دارویی شما در مورد تقویت حافظه چیه؟(جهت اطلاع) وسوال اخر اینکه پیراستام بدون مصرف کولین موثره یانه؟ خواهشا در صورت امکان به ایمیلم جواب بدید؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      امکان تجویز دارو و راهنمایی در مورد داروها بدون بررسی بالینی و تشخیصی امکان پذیر نمی باشد .
      متاسفانه امکان تشخیص اصل بودن یا نبودن وجودندارد و تنها اعتماد و برند دارویی می تواند کمک کننده باشد.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      متخصص مغزواعصاب. آقای دکتر شاهرخی به شما در این زمینه کمک می کنند. سپاس

  19. سلام من اعتیاد به تریاک داشتم الان شش ماه پاکم ولی تمرکز ندارم آیا مغز من بواسطه ی مواد واسه ی همیشه تحلیل رفته یا خوب میشم؟ چون دارم درس میخونم خوب یاد نمیگیرم تمرکزم ندارم خواهشا جواب بدید خیلی واسم مهمه

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      هر چند گاهی اوقات عوارض مصرف مواد برای زمان طولانی میمانند، برای بررسی دقیق باید به روانپزشک مراجعه کنید. آقای دکتر شیرآلی

  20. سلام ،، از اینجا شروع کنم که قدرت ذهن یه فردی ده دصده و من یه چیزی بهتر از ام زد تی چهل و هشت ساختم و این فعالیت رو به 98 درصد رسوندم و البته الان بهترین زندگی رو دارم با اینکه فقط سه بار مصرفش کردم و کنترلش کردم و بعد گزاشتمش کنار و هیچ عوارضیم روم نداشت

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      منبع شما برای 10 درصدی بودن قدرت مغز چیست؟ از کجا فهمیدید الان دقیقا به عدد 98 درصد رسیده اید؟ با این 98 درصد چه موفقیت علمی یا مالی یا…. کسب نموده اید؟ قاعدتا با این اوصاف الان میتوانید تئوری های جدیدی در علم و دانش ارائه دهید،آیا موفق به اینکار شده اید؟ میتوانید بصورت شفاف توضیح دهید؟

  21. سلام به دوستان عزیز
    خواستم در خصوص کسایی که قصد تقویت حافظه و هوش دارند نکات و تجربیاتی عرض کنم
    اشخاصی که دنبال افزایش کارایی مغز و بهتر شدن وضعیت هوشیاری شون می گردند اینو بدونن که این یک تکنیک پیچیده ذهنی هستش و با توجه به اینکه من تجربه فراوانی با انواع داروها و مواد داشتم بهتون بگم که آره موادی هستند که ذهنتون رو قوی می کنن و شکست ناپذیر می شوید ولی اولا بدانید باید قیمتشو بپردازید دوما باید راه سختی رو بروید تا از لحاظ درونی به اون درجه از پختگی برسید که اون مواد رو برای بدنتون توجیه کنید که بدنتون بتونه با اون رفتار مناسب مد نظرتون رو تولید کنه
    خلاصه اینکه به قول ادی مورا تو فیلم لیمیت لس باید از اول باهوش باشی تا بتونی باهوشتر بشی وگرنه من روی آدمهای زیادی تست کردم آدمهای خنگ متاسفانه نتیجه نمیگیرن و تبدیل به موجودات بدبختری از حالت عادی میشن و نفرت انگیز می شن
    باید از قبل تمریناتی از لحاظ ذهنی داشته باشید که ذهنتون بتونه خودش رو ارتقا بده
    اما این امید رو هم میدم که کسایی که سابقه تمرینات ذهنی داشته باشن روشهای شیمیایی خیلی موثری وجود داره که فوق العاده براشون حیرت انگیز خواهد بود دستاوردشون پس از بدست آورد اون مواد
    به حرفهای آدمهایی که هیچ تجربه ای از مواد شیمیایی ندارن و هی دارن با نشون دادن آدمهای بدبخت جو میدن گوش ندهید اول آگاهی کسب کنید و بدونید چیکار می کنید بعدا اقدام کنید این یادتون باشه مانند فنون رزمی کسی که بخواد با ناشی بازی سنگ رو بشکنه دستش می شکنه و باید بیوفته کنج بستر بیمارستان یا هم بمیره ولی اشخاصی که آموزش رو ببینن و یاد بگیرن از لحاظ درونی به اون قدرت می رسند که با این مواد رفتار کنند و ازشون استفاده درست رو ببرن
    یادتون هم باشه حقیقت چیزی است که در بدست آوردنش رنج باید کشید و باید قیمت دونستنش رو هم بدید اگر واقعا چیزی رو می خواهید برید دنبالش و از هیچ چیزی نترسید و راه براتون باز خواهدشد.

  22. میخاستم بدونم برای تقویت حافظه قرص مدو فاینال خوبه؟؟؟؟
    فقط میشه لطف كنید سریع تر جواب بدید….ممنون…

  23. آخه من شهرستان هستم دسترسی ندارم. گفتم شاید شما بدونید آیا دارویی هست یا نه. اگه خانوم عبداللهی جواب بدن ممنون میشم. ببخشید.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      عرفان عزیز بهتر است از نظر هوشی در همان شهر خودتان بررسی شوید ، البته که دارو در زمینه افزایش توجه و تمرکز وجود دارد اما دارویی که میزان هوش را بیفزاید خیر و تا توسط روانپزشک و یا روانشناس بررسی نشده اید امکان تشخیص و تجویز دارو از طریق اینترنت امکان پذیر نمی باشد.

  24. سلام. 27 سالمه.دچار کند ذهنی شدم یه درسو باید چند بار بخونم تا حفظم بشه یا چیزایی رو که یادم میدن دیر یاد میگیرم آیا دارویی هست برای رفع مشکلم؟ ممنون.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت درمان دارویی برای جناب دکتر هرمز پور و جهت درمان غیر دارویی برای خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  25. سلام. 27سال سن دارم. متاسفانه من دچار کند ذهنی شدم مثلا یه درسو بابد چندبار بخونم تا خوب حفظم بشه یا چیزایی که نشونم داده میشه خیلی دیر یاد میگیرم آیا دارویی وجود داره برای رفع مشکلم؟ با تشکر.

  26. درود. فرق پیراستام و انیراستام در چیست؟ اینطور که متوجه شدم انیراستام قویتر با عوارض کمتر میباشد. آیا درست است؟ ظاهرا انیراستام در داروخانه های ایران موجود نیست. همینطور است؟ لطفا به آدرس ایمیلم پاسخ دهید . سپاس

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بله
      انیراستام همگروه پیراستام است ولی داروی قوی تری است. این دارو در ایران موجود نیست و در بعضی انواع سکته مغزی و برای بازتوانی مغزی کاربرد دارد

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      چنین چیزی ممکن است
      بخش عمده یادگیری شما در خواب رخ میدهد و حتی اگر یکساعت از زمان خوابتان را کم کنید بازدهی شما بسیار کاهش می یابد!
      در مورد خواب و شکل گیری حافظه مطالعه کنید…

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      این اسم تجاری این دارو است لطفا ایم اصلی خود دارو و یا مواد تشکیل دهنده ان را ذکر کنید.

  27. من درهنگام مطالعه دربعضی وقتها آهنگ گوش میدم یارادیوگوش میکتم باعث میشه!!”کمترحواسم پرت بشه وبه چیزهای بیهوده فکرکنم نظرتون درموردگوش دادن به موسیقی درهنگام مطالعه چیه لطفا توضیح بدید آدرس مقالاتتونوندید واقعا لازمه

  28. سلام من کنکوریم وهنگام خوندن ذهن وفکرم به جای دیگر میرود ودرواقع پرش ذهن دارم وهنگامی ک آهنگ گوش میدم ذهنم کمترمشغول افکارمیشه لطفاراهکارپیشنهادبدید وقرص معرفی کنید لطفا زودتر ممنون!

      1. چیزمفیدی دریافت نشد لطفا توضیح بدید یابه ایمیلم بفرستید خیلی زود واقعانیازدارم قرص معرفی کنید

  29. با سلام و خسته نباشید
    چن وخته کلونازپام مصرف میکنم میذارمش کنار اذیت میشم ولی کمترش کردم دزشو از 2م به 1م کاهش دادم البته همراه پروزک یا همون فلوکستینه خودمون.به نظر شما داروی گیاهی برای جایگزین کردن کلونازپام هست .ممنون

      1. ملاتونین قرصیه که برای ترشح هورمون بدن که تنها در تاریکی مطلق ترشح میشه مورد استفاده قرار میگیره و با قرص کلونازپام هم بصورت ساختاری و هم بصورت اثرگذاری تفاوت بسیاری داره در مورد عملکرد قرص nzt 48 هم باید به دوستان بگم که سرمایه گذاری های بسیاری در چند دهه ی اخیر نسیت به کشف دارویی با خواص مشابه با nzt صورت گرفته چه در شرکت های داروسازی و چه در لابراتوار های شخصی/به خاطر داشته باشید که علنی کردن وجود چنین داروهایی با مشخص شدن مصرف کنندگانش مواجه خواهد شد و این امر نوابغان زیادی را در دنیای ثروتمندان در بر خواهد گرفت تنها ماده ای که میتونم بهتون معرف کنم که توان ذهنی رو برای چند ساعت بسیار افزایش میده کوکایینه /کوکایی از نوعی درخت گرفته میشه که در دنیای امروزی با شکل کراک و پور سفید کوکایین به بازار عرضه میشه کوکایین با تصفیه ی کراک بدست میاد و عوارضی را شامل حال انسان نمیشه و مرکز کوکایین در جهان کلمبیا است پیدا کردن کوکایین اصل در ایران غیر ممکنه و سوداگران مواد مخدر به اسم کوکایین پورد های دستسازی را که خود تولید میکنند به بازار عرضه میکنند
        اگر ذره ای از هوش خود به معنای واقعی بهره میبرید خواهید دانست که برای کسانی که از لحاظ پولی در دنیا محدودیتی ندارند محدودیتی وجود ندارد
        فراتر از این داروها تا به امروز تولید گشته و جامعه ی عمومی مطلع نیست
        و در پایان برای دستیابی به اهداف زندگیتان کافیست تا هدفتان را مشخص کنید و روی آن زوم کنید/به مدیر این سایت هم بگم که تمام چیزهایی که به چشم میبینی ابتدا درذهن دیده شدند و سپس یه وجود آمده اند زین بعد نسبت به مواردی که شناخت مناسبی ندارید مطلب درج نکنین
        به امید روزی که مردمان دنیا به سریع الگذر بودن دنیا به معنای واقع و آنچه که هست پی ببرند/
        زنده باد انسانیت /

    1. درود دوست عزی قرص nzt 48 وجود داره
      ولی چون قیمت بسیار بالایی دارد در ایران فروش ندارد به همین دلیل در ایران میگویند وجود ندارد (ولی بعضی جا مثل تهران دارن) این قرص در سایتهای مشهور مثل امازون بفروش میرسد و ما نمیتوانیم بگیم وجود ندارد

      1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

        قرص هایی با این نام ها به فروش می رسند ولی کلیه این ترکیبات برای فروش بیشتر طراحی شده اند و در بازار مواد مخدر نیز بعضی داروها برای بازارگرمی به این عناوین فروخته می شوند که ممکن است حاوی شیشه و سایر ترکیبات آمفتامینی باشند.

  30. خدمت جناب اقای امید خان عرض شود که من هم مثل شما دنبال دارو ومکملی هستم که افراد بزرگی مثل:لوناردو داوینچی.میکل آنژ.انیشتین .نیوتون و….نبوغشون رو مدیون همین قرص ها و داروهای محرکی که فقط افراد محدودی از آن با خبر هستند میباشم و مطمعن باش این چیزی نیست که تو اینترنت و در اختیار عموم قرار بگیره! باید یه جای دیگه دنبالش بری!
    ممنون که نظرم رو در سایت قرار میدید.

  31. با سلام
    هیچ وقت هیچ چیز غیر ممکن نیست! لطفا وقتی مردم سوالی میپرسند مثل بزرگتری که سر بچه را می خواد گول بزنه جواب ندید! مردم اینجا به جواب نرسند جایی دیگه جواب می گیرند! تیتری که زدید اغوا کننده بود! اما جواب نبود! در جواب اون والدین که پرسیده بودند ازتون قرصی برای تقویت حافظه وجود داره یا خیر باید بگم بله هست! فقط دلیل این لاپوشانی به ظاهر نخبگان رو نمی دونم!
    شما که از اف دی ای یا از نخبگان مجلات تایمز و فوربس سرتر نیستید …بهتر بگم عددی نیستید! اگر نظرم انتشار بدن که نمی دن بهتون میگم این قرص اسمش نوروفلکسین هستش که اسم پزشکیش به هوپرزین ای معروفه. یه فیلم هم از روش ساختن به نام Limitless بهتره ببینید! بنده نه فروشندشم نه میدونم کجا میفروشن. خودمم به جد دنبالشم!
    اینم لینک معرفی این قرص در یکی سایت های بسته شده البته:
    زرشک!!!!!! کپی پیست رو بستن! خاک بر سرتون!
    برید بمیرید با سایتتون!
    دلم بحال ملت میسوزه! در بدبخت ترین مملکت روی زمین داریم زندگی میکنیم ! بدبخت ترین مردمیم بقران!
    وای وای! من چرا اینجام اصلا!

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      با سلام
      امید عزیز از اینکه نظر خود را نگاشته اید از شما تشکر می کنیم. بسیار زیباتر بود که نظرتان را بدون توهین و تحقیر می نوشتید (کلمات توهین آمیز عمدا از متن پیام حذف نشدند)
      ما در جایگاهی نشسته ایم که دانش را عرضه می کنیم نه تخیلات فیلم های هالیوودی! از منظر علمی هنوز داروی جادویی با خواصی که در فیلم ها فراوان است یافت نشده است و بعد از فیلم limitless نیز فیلمی با عنوان lucy ساخته شد که در آن نیز دارویی بسیار قوی تر عرضه شد اما حقیقت اینست که این داروها در واقع در جایی جز فیلم های تخیلی یافت نمی شوند! البته بسیاری از مواد غیرقانونی و بعضی داروها قادرند بصورت موقت توانایی مغزی انسانها را افزایش دهند ولی این داروها بعلت عوارض بسیار زیاد، توصیه نمی شوند.
      به امید روزی که قادر باشیم بدون توهین و تحقیر و با اتکا به دانش و آگاهی با یکدیگر سخن بگوییم.
      سپاس
      مرکز تحقیقات کلینیک آلومینا

      1. داروهای تقویتی و افزایش دهنده تمرکز و حافظه به تعداد زیاد در سایت آمازون همراه با نظرات متعدد و خوبه استفاده کنندگان ارائه شده است. کافیست کلمه نوتروپیک Notropic را در سایت آمازون جستجو کنید تا با انواع مختلف این داروها که کاملا گیاهی و بی ضرر و مورد تأیید اف دی ای هم هستند، آشنا بشید. نمونه بهترین داروها با بالاترین میزان رأی از سوی استفاده کنندگان میشه اینها رو نام برد. Brain Fit, Neuro clarity, Mind plus memory matrix, Brainergy, Super potent and natural brain and memory booster

        1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

          کمپانی های دارویی در سراسر دنیا سودهای کلانی از فروش این داروها به جیب می زنند. برای بررسی موثر بودن هردارو میتوانید دستورالعمل زیر را دنبال کنید.
          ابتدا روی قوطی ذارو را بخوانید و سپس ترکیبات دارو را در منابع های پزشکی عملی مانند مدلاین،پاب مد و ….جستجو کنید و ببینید چند مقاله معتبر بزرگ در حمایت از این ترکیب وجود دارد.
          اغلب فراآورده های ذکر شده فوق ترکیب مولتی ویتامین ها و چند گیاه مانند جینکو هستند!

    2. سلام
      nzt-48 وجود نداره این فیلم limitless هم علمی تخیلی هست
      من کل فیلم رو دیدم و سریالش هم هر شنبه ها پخش میشه
      داخل قسمت اول سریال اون کسی که nzt رو میده به “فینچ” اسم “مودافینیل” رو میاره و …
      و میگه که nzt باعث مرگ میشه مگر اینکه آمپول “آنزیم چرخشی” روتزیق کنه.
      من ریتالین سوییسی رو استفاده کردم تجربه خودم رو با شما در میان میزارم:
      متاسفانه این دارو واقعا تاثیر داره
      این دارو اعتماد به نفس کاذب میده که باعث میشه استرس و اضطراب ازبین بره.
      برای نمراتم هیچ تاثیری نداشت.
      ولی برا مسابقات شطرنج خیلی بدرد بخوره جوری که درحالت عادی 3 حرکت رو پیش بینی کنی و با ریتالین تا 6 حرکت رو پیش بینی میکردم.
      بهترین اثرش روی سرعت فکر کردن هست یعنی 2-3 برابر سریع تر فکر میکنی و تسلط ت روی اعضای بدنت خیلی زیاد میشه یعنی مثلا داخل تکواندو که باید یه فرم رو بزنیم خیلی سخته ولی با ریتالین خیلی راحت میشه فرم رو زد.
      این دو تاثیر که گفتم بیشترین اثرش هست
      ریتالین باعث میشه به حرف های الکی دوستات نخندی. و شاید بهتره بگم خیلی فرد جدی میشی (همون عصبانیت) منظورم هست.
      من روز اولی که ریتالین خوردم خیلی بد بود چون یه دونه خوردم بعدش شروع کردم به درس خوندن ولی برای درس خیلی تاثیر کمی داشت(اصلا بدرد درس خوندن نمیخوره) چت کرده بودم رو کتاب ولی تاثیرش خیلی کم بود. بعد از چهار ساعت عوارض شروع شد: خیلی عصبانی شده بودم و تو خونه یه دعوای کوچیک کردم و یه کمی نعشه بودم. که بعد از دعوا تمام قرص های ریتالین رو ریختم دور.
      یکی از عوارض دیگش برا من اختلال دو قطبی همیشگی بود یعنی بعضی وقتی احساس خیلی خوب و نشاط داشتم و بعضی وقتی افسردگی شدید.
      این خیلی کم پیش میاد برام و بیشتر وقتی عادیم. ولی همون افسردگی بدترین عوارضش هست که احتمال خودکشی و رفتن به طرف مواد مخدر رو تو ذهن ایجاد میکنه.
      یکی از فوایدش هم آزادی ذهنی هست(مثل روت کردن گوشی میمونه)
      من کلا طی دو سال 7-8 تا دونه ریتالین خوردم فقط بار اول یه دونه خوردم دیدم سنگینه بعدش نصف نصف خوردم.
      الان هم همرام هست ولی نیم سالی هست بهش دست نزدم. گذاشتم برا روز مسابقه ای چیزی شاید لازم بشه.
      من مشکل اختلال خواب دارم یعنی ساعت 12 ظهر میخوابم و ساعت 12 شب بیدار میشم.!!!!!!!!!!!!!!!
      این مشکل من به خاطر ریتالین نیست چون قبل از اون هم این مشکل رو داشتم.
      ولی کمتر یعنی ساعت 6 صبح میخابیدم 6 عصر بیدار میشدم.
      یه روز اومدم ساعت 6 صبح نصفی ریتالین خوردم نصفیش هم ساعت 12 ظهر… خوابم خیلی خوب تنظیم شد ساعت 9 شب میخوابیدم ساعت 5 صبح بیدار میشدم ولی بعد از یه هفته دوباره به حالت اولم برگشتم.
      به خاطر اون عوارضی که گفتم ریتالین داره نمیخوام بخورم.(اون ریتالین سوییسی که ورق آلمینومی داره 20 عدد توشه خیلی ناخالصی داره نمیدونم از پاکستان میاد یا نه . اصل هست ولی به علت ناخالصی که داره عوارضش خیلی زیاده.)
      برا همین دنبال مودافینیل هستم که اسمش تو سریال limitless اومد و میگه شبیه nzt هست. (پیداش کردم ولی خیلی گرونه)
      مکمل های زیادی برای افزایش هوش وجود داره که توشون مولتی ویتامین و زینک و املاح و جینسینگ و جینکو و پیراستام و… هست
      نسخه من برای باهوش تر شدن در غیر از فصل امتحانات:
      اگه میخواین باهوش تر بشین یه دونه جینسیگ همراه یه لیوان شیر قبل از خواب و یه دونه زینک پلاس 5mg بعد از خواب بخورین صبح همراه قهوه و یه کپسول مولتی ویتامین همراه ناهار بخورین.
      جینکو رو هم خوردم هیچ تاثیری نداره .به هیچ دردی نمیخوره.
      مواد مغزی خیلی زیاد هستن که هوش رو زیاد میکنن مثل ماهی . گردو و…
      نسخه من برای با هوش تر شدن در فصل امتحانات:
      اگه فصل امتحاناتت هست هنگام درس خوندن اجیل و فندق .و گردو و کشمشو و… بخور
      قبل از خواب یه جینسیگ همراه شیر
      بعد صبح امتحان یه صبحانه مفصل همراه قهوه و یه کپسول مولتی ویتامین با املاح بخور 100% نمره خوبی میگیری. یا یه زینک پلاس بخور فقط یکیش (کپسول مولتی میتامین با املاح بهتره) (اینارو همزمان نخور چون دیگه اثر نمیکنه). ردبول هم برا صبح امتحانات عالیه ولی نباید همراه زینک پلاس بخورید.
      خودم تجربه داشتم با این روش حداقل 5-6 نمره بیشتر میگرفتم.
      …………………………….
      اکثر دارو ها هم ذهن رو کند میکنن مثل سرماخوردگی و استامینوفن و…
      در کل همه دارو های ضد درد آلزامر میارن (مثل ژلوفن و ایبوپرون و …)
      ترامادول و بقیه مواد مخدر هم یعنی خودکشی کردی و هرگز ذهن به حالت اول بر نمیگرده.
      سیگار هم حافظه رو یه ضره برا مدت کوتاهی حافظه رو بهتر میکنه و افسردگی کمی میاره.
      پیراستم و آریسپت (دونپیزل ) هم برا ذهن خوبه.
      در آخر
      اگر دونبال یه دارویی مثل nzt هستین فقط میتونه مودافینیل باشه.

      1. آقا رضا بیزحمت چرت وپرت نگو.آخه آریسپت کی به درد حافظه میخوره…اونو تو آلزایمر استفاده میکنن و نه تنها هیچ تاثیری تو افراد سالم نداره بلکه میتونه حتی سمی باشه چون یه نوع مهارکننده کولین استراز هستش.البته اگه بلد باشی تلفظ کنی .لطفا با نظرات مزخرفتون مردم رو تو خطر نندازین.اون نسخه گردو و کشمش هم فقط به درد خودتون میخوره.

    3. دمت گرم امید جان واقعا بسیار پربار مطلبت رو رسوندی…کلا ایرانیها خودبزرگ بینی و احساس اینکه خیلی میدونن تو وجودشونه….یه مشت بیسواد که ادعا میکنن خیلی میدونن دارن از در نصیحت در مورد مسائلی که به اندازه پشیزی اطلاع ندارن با مردم روبرو میشن.لطفا اگه ادعای ازادی مطالب رو دارین منتشر کنین.

  32. سلام چندتا دارو گیاهی که واقعا موثر باشه برای افزایش یادگیری و تمرکز معرفی میکنید؟(من سال دیگه کنکور دارم سایت کانون فرهنگی آموزش دارو جینکوگل رو پیشنهاد کرده)

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      در قسمت فراموشی سایت در مقالات متعددی به تفضیل در مورد هریک از داروهای گیاهی و روش های موثر افزایش هوش توضیح داده شده.
      کلمه مورد نظرتان را در سایت جستجو نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *