عمل پیوند تکنولوژی با پزشکی توسط تیم هوش مصنوعی!

عمل پیوند تکنولوژی با پزشکی توسط تیم هوش مصنوعی!

این مقاله برگرفته شده از مصاحبه ای با دکتر مصطفی امیری متخصص مغزو اعصاب و فوق تخصص اختلالات خواب است . 

شما قطعا اخبار  متنوعی در باره ی فن آوری هوش مصنوعی و کاربردهای آن درهمه جنبه های پزشکی شنیده اید .

فن آوری هوش مصنوعی به طور گسترده ای در صنایع مختلف از جمله ، صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی جای خود را باز کرده است . و باعث تغییر ماهیت این صنعت شده است .

عمل پیوند تکنولوژی با پزشکی توسط تیم هوش مصنوعی!
عمل پیوند تکنولوژی با پزشکی توسط تیم هوش مصنوعی!

هوش مصنوعی یا آنچه به اختصار ای آی می نامیم  به تعبیری ساده به علم و مهندسی ایجاد سیستم های کامپیوتری هوشمندی  گفته میشود که بدون دریافت دستورالعمل مستقیم از انسان، قادر به انجام وظایف هستند.

این سیستم های کامپیوتری ، از تعداد زیادی الگوریتم های مختلف با قابلیت تصمیم گیری استفاده میکنند و راه حل و پاسخ درخواست های متفاوت را فراهم می آورند .

استفاده و به کارگیری فن آوری هوش مصنوعی در صنعت پزشکی ، رویکردهای  این صنعت را با کسب و کار و تجارت ، دانش و تولید دگرگون ساخته است . و امکانات جدیدی برای توسعه و هم کاری به ارمغان می آورد .

مراقبت های بهداشتی پیش رفته یک مفهوم انتزاعی یا تخیلی نیست .بلکه یک واقعیت غیر قابل انکار است و مزایای آن باید به نحوی عاقلانه مورد استفاده قرار گیرد .

یکی از مهمترین و کارامدترین موارد استفاده از هوش مصنوعی ،بهینه سازی فرایندهای بالینی است.

 کاهش میزان مرگ و میر :

هوش مصنوعی ،باعث کاهش زمان  انتظار بیماریان برای ملاقات با پزشک میشود و صد البته با کاهش میزان مرگ و میر و تلفات، تاثیر مثبتی بر کیفیت مراقبت های بهداشتی و سلامت میگذارد .

با داشتن چنین دستاوردی ،پزشکان زمان بیش تری برای تحقیق و توسعه خواهند داشت . در گذشته زمانی که بیمار احساس ناخوشایند و یا مریضی داشت با مراجعه به پزشک و معاینات بالینی ،پاسخ به سوالات وی نسخه خود را دریافت میکرد اما امروزه دستیاران هوش مصنوعی میتوانند بخش زیادی از خدمات سرپایی بیماران را پوشش دهند و وقت پزشکان را برای حضور در موارد مهم تر آزاد سازند.هوش مصنوعی جایگزین پزشک نخواهد بود بلکه هم پوشانی و  کمک کاملی به پزشک خواهد کرد .

هوش مصنوعی تشخیص دقیق تری فراهم می آورد:

سیستم های پزشکی هوش مصنوعی ، توانایی ترکیب و یادگیری نمونه های قبلی را دارند و به پزشکان امکان دسترسی به داده هایی را میدهند که مرتبط با آخرین اخبار پزشکی در حوزه سلامت است .

انسان نمیتواند تنها با دنبال کردن آخرین اطلاعات و دستاورد های پزشکی ، درمان را آغاز کند . زمان کافی برای این امر ندارد .

اما هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد . درست به همین منظور است که به عنوان دستیار مهمی در این عرصه تلقی میشود .

هوش مصنوعی و کاهش وابستگی به خدمات درمانی!

یکی از مزیت های استفاده از هوش مصنوعی در صنعت پزشکی ،استفاده از روبات ها برای مراقبت از انسان هاست .

به عنوان مثال روبات های درمانی ، به بیماران آلزایمری کمک میکند کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و وابستگی به خدمات اجتماعی را کاهش دهند . و زمانی را که یک فرد بیمار ممکن است ، بدون کمک پزشکی در خانه تنها  بماند افزایش داده شود.

کاهش خطاهای انسانی

با بیش از 80 بیمار در هفته، معطوف کردن توجه پزشکان، به همه ی بیمارانشان به یک میزان، کاری دشوار است . علاوه بر آن ،فاکتورهای انسانی نیز دخیل اند . انسان ها اشتباه میکنند و هوش مصنوعی ، در پزشکی راهی برای از بین بردن اشتباهات مربوط به خستگی انسانی،فراهم کرده و پزشکان را از انجام وظایف یکنواخت آسوده میکنند .

کاهش هزینه های پزشکی:

هوش مصنوعی ، بیماران را قادر می سازد تا داده ها و اطلاعات خود را آنلاین ،وارد نمایند و نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارند .

پرونده های پزشکی و تشخیص های دقیق و موثر ، باعث کاهش دادن هزینه های پزشکی هربار مراجعه به پزشک برای ویزیت، و تعداد خطاهای انسانی مرتبط با نگهداری آن ها میباشد .

کمک هوش مصنوعی در حمل و نقل

فاکتورهای که در بالا به آن اشاره شد ، همه و همه تکنیکی و مفید هستند . متخصصان گاه مجبور به جابه جایی و حما آیتم ها و تجهیزات سنگین هستند و یا موظفند فعالیت های تکراری را متناوبا  پیش برند . فرایند توزیع قرص ها از این جمله وظایف است . ربات ها کارایی خوبی در انجام این گونه وظایف دارند . و متخصصان پزشکی میتوانند از آن ها به عنوان راهی برای انجام وظایفی معمول و این چنینی استفاده کنند.

افزایش جراحی های تهاجمی

روبات ها ی جراحی ابزاری هستند که به دکتر ها دقت بیش تر ، آسودگی خاطرو تجسم فوق العاده را ارایه میدهند . با استفاده از چنین روبات هایی جراحان، کمک هایی دریافت میکنند و این امر مانع از بستری طولانی مدت بیماران شده و کاهش درد و هزینه های پزشکی را در بر دارد.

تا سال 2020، بازار رقابتی برنامه های کاربردی یادگیری ماشین ممکن است ، به 40 میلیارد دلار برسد . امروزه تنها یک درصد از تمام برنامه های کاربران ، با ویژگی های هوش مصنوعی ساخته شده است . با این حال تا سال 2018، تعداد آن ها تا 50 درصد افزایش خواهد یافت .

پس شما به راحتی ،اهمیت صنعت هوش مصنوعی در پزشکی را درک خواهید کرد .

با این وجود ، بهترین روش برای نشان دادن پیشرفت هوش مصنوعی و انقلاب آن در صنعت پزشکی ارائه برخی نمونه ها به شماست . این سیستم های نرم افزاری و برنامه ها قادرند زندگی مارا متحول سازند .

درما کامپر  derma compare-

آیا تا به حال اسم اپلیکیشنی که میتواند سرطان پوست را حتی بهتر از پزشک تشخیص دهد را شنیده اید؟

محققان دانشگاه استندفورد الگوریتمی را ارائه میدهند که میتواند سرطان پوست را شناسایی کند و و بر اساس نتایج حاصله از این برنامه ،دقت تشخیص سرطان پوست  رقیبی برای پزشکان حرفه ای محسوب میشود

این کار میتواند فرصتی برای غربالگری ارزان برای هر فردی با گوشی اسمارت باشد .

درما کامپر با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی ، مبنی بر کلاد  کار میکند و با تجزیه و تحلیل عکس های گرفته شده ، تنها با کمک یک گوشی هوشمند، به همگان این اجازه را میدهد تا مول های ملانول در پوست خود را شناسایی کنند .

این اپلیکیشن چگونه کار میکند؟

فرد عکس هایی از پوست خود میگیرد و طبق پیروی از دستورالعمل های اپلیکیشن ، آن را بارگذاری میکند . عکس ها ی آپلود شده با کمک تکنیک ها و الگوریتم های هوش مصنوعی ، که با عکس هایی که قبلا توسط فرد یا افراد دیگر در سیستم پایگاه داده ذخیره شده اند ، مقایسه شده و بعد از مطابقت، خلاصه ای از اطلاعات مرتبط و درباره ی پوست فرد را آماده کرده و دکتر را آگاه میکند تا عکس هارا به دقت بررسی  کند .درما کامپر ، پایگاه داده ای بالغ بر 50 میلیون مول شناخته شده دارد . که به پزشک کمک میکند سریع تر و دقیق تر، ملانوما را تشخیص دهد .

بابیلون:

این برنامه یک سرویس سلامت مشترک است که از فن آوری هوش مصنوعی، برای بهبود تشخیص دقیق تر استفاده میکند .

هم اکنون میتوانید نسخه بتا را چک کنید . این برنامه برای استفاده در اواخر امسال آماده خواهد شد . این برنامه ، علایم ارائه شده توسط بیمار را بررسی میکند . آن ها را با سایر علایم موجود در پایگاه داده مقایسه میکند و بادر نظر گرفتن تاریخ ، طرح درمان مناسب را ارائه میدهد .

بابیلون اطلاعات زیادی از بیمار میگیرد . بیولوژی و رفتار بیمار ، شاخص های ژنتیکی و ….

این اپلیکیشن حتی، اطلاعات استخوان ها، کبد،کلیه، سطح کلسترول خون رانظارت و مدیریت میکند .

با اتصال به دستگاه های مربوطه ،داده هاو الگوهای خواب بیمار،ضربان قلب را جمع آوری میکند و به مردم آموزش میدهد چگونه سلامت بمانند.

به منظور اجتناب از خطرات مشاوره پزشکی نامناسب، برنامه توسط تعداد زیادی از پزشکان تست خواهد شد .

بابیلون اکنون مبلغ 25 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران دریافت کرده است .آینده آن باید عالی باشد!

California Health Care Foundation

یکی دیگر از نمونه های خوب به کارگیری هوش مصنوعی در صنعت پزشکی ، توسط موسسه هلتکر هوم فاندیشن کالیفرنیا راه اندازی شده است . با استفاده از الگوریتم های کامپیوتری، دانشمندان در این شرکت، با تصاویر شبکیه چشم نشانه های بیماری دیابت را بررسی میکنند.

نتایج سریع به بیماران اجازه میدهد از عواقب ناگوار دیابت مانند،از دست رفتن بینایی مصون باشند . این اپلیکیشن کمک میکند اختلالات شبکیه ، خیلی سریع رسیدگی شود .

The da Vinci Surgical System

یکی دیگر از نمونه های خوب به کارگیری هوش مصنوعی در علم پزشکی، سیستم جراحی داوینسی است که درجراحی به پزشک کمک میکند . این روبات هدایتگر خوبی است ودر درمان قلب، ارولوژی ،زنان،کودکان ،و سایر رشته ها کمک شایانی میکند .

سیستم چشم انداز سه بعدی آن؛ به جراحان میدان دید روشن تر و واضح تری میبخشد .

پزشکان میتوانند مطمئن باشند که از پیشرفته ترین تا روتین ترین حرکات این سیستم ،بر اساس بالاترین سطح دقت ساخته شده است .

هوش مصنوعی ،همچنین نوع آوری شگرفی در هیبرید کردن اندام های جانبی ، دارد . اسکلت قدرتمندی که توانایی های فیزیکی بیمارانی که آن را میپوشند گسترش میدهد .

هال فایو-HAL5

یک اسکلت کامل بدن است که از دست ،تنه و پا تشکیل شده است . این اولین روبات غیر پزشکی جراحی است که برای کمک به افراد معلول و سالخورده در انجام فعالیت های روزمره کاربرد دارد .

ORIGAMI ROBOT

روبات اریگامی خوراکی یکی دیگر از پر طرفدارترین استفاده های هوش مصنوعی در صنعت پزشکی قلمداد میشود . سالانه بیش از 3500 نفر در آمریکا ،باطری های دکمه ای کوچک را تصادفا میبلعند . اجسامی که در معده انبار شده و نه جذ بو نه دفع میشوند . این باطری ها زمینه ساز زخم های معده خواهند شد .

این رباط های کوچک قابلیت این را دارند تا درون کپسول های کوچکی جای گیرند و بلیعده شوند . سپس در معده از کپسول خارج شوند و باطری ها و اجسامی که در آن مانده اند را بازیابی کرده و به خارج از معده هدایت کنند.

این روبات  ها با کمک یک میدان مغناطیسی خارجی ،کنترل می شوند .آینده این  رباط ها میتواند به انجام جراحی های داخل معده نیز منتهی شود .

 

Therapeutic Robot

روبات ها بر پایه یک انقلاب مداری ،مبنی بر پردازنده ها به کمک بیماران آلزایمری می آیند .

این روبات ها معمولا به آن دسته از افرادی که در فازهای اولیه ابتلا به آلزایمر قرار دارند می شتابند و اصطلاحا روبات های پرستار نامیده میشوند .

این ربات ها در بسیاری از مراکز مراقبت استفاده میشود و با هدف ایجاد تعاملات اجتماعی در بیماران زوال عقل و دمانس طراحی شده اند .

PARLO پارلو

یک روبات است که در ژاپن طراحی شده است و وزن آن با وزن نوزاد انسان برابری میکند .

این روبات کوچک و سفید و نرم است و چهره ای کودکانه دارد . میتوانند قصه بگویند . موسیقی و اخبار پخش کنند . تمرینات حافظه را اجرا میکنند و روند پیشروندگی آلزایمر را کند می کنند . این که باید چه لباسی بپوشند ، فلان چیز را در کجا گذاشته اند و در عین حال گزارشاتی نیز تهیه کرده و به مرکز مراقبت های سلامت میفرستد .

مورفئوس- morpheus

در دهم آپریل 2017 ، کمپانی ریتم ، که در زمینه نورولوژی عمل میکند مورفئو را به جهان معرفی کرد .

مورفئو یک ابتکار اپن سورس امن است که به مدل های یادگیری ماشین در تشخیص و اتوماسیون اختلالات خواب  کمک میکند .

در نخستین پلت فرم آن، مورفئو به متخصصان اختلالات خواب دسترسی آنلاین به نرم افزاری را میدهد با تجزیه و تحلیل الگوهای خواب ، اختلالات خواب را تشخیص دهد . همچینین به متخصصین  علم هوش مصنوعی این امکان را میدهد مدل هایی برای تشخیص سایر بیماری ها بسازد .هم اکنون دولت فرانسه 5 میلیون دلار روی این کمپانی سرمایه گذاری کرده است..در روش سنتی تجزیه و تحلیل الگوهای خواب پیچیده و وقت گیر است . با کمک الگوریتم های یادگیری ماشین ،پزشکان در اتوماسیون الگوهای خواب کمک داده میشوند . سازندگان بر این باورند که این مساله در پیش بینی و پیش گیری از بیماری کمک خواهد کرد.

دیپ مایند-DEEP MIND

یک شرکت در زمینه هوش مصنوعی است که به گوگل تعلق دارد .این شرکت از تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در مبارزه با نابینایی بهره میگیرد .

محققان در این شرکت در حال یادگیری یک الگوریتم با میلیون ها  اسکن چشم هستند .این الگوریتم به بسیاری از بیماری های چشم مثل ،دژنراسیون مرطوب وابسته به چشم ،ماکولا ،و رتینوپاتی دیلبتی در مرحله اول کمک خواهد کرد .

به گفته کارشناسان در مواردی میتواند 98 درصد از آسیب های دیداری و بینایی چشم جلوگیری کند.

 ای آی کیور -AICURE

این کمپانی از طریق الگوریتم های هوش مصنوعی موفق به ساخت اپلیکیشنی شده است که فروبردن قرص را تضمین میکند . همان طور که میدانیم بسیاری از افراد دوز های مصرفی داروی خود را فراموش میکنند و عده ای دیگر در بیمارستان های روانی از خوردن دارو امتناع میورزند . و سالانه هزینه های زیادی برای تست یک داروی جدید توسط  انسان ها پرداخت میشود . لزوم  همه شرایط  قید شده این فرصت را به وجود می آورد تا از بلیعدن یا مصرف دارو اطمینان حاصل شود . نکته مهم شکل ساده این اپلیکیشن می باشد . شکل ساده آن  به نحوی است که فرد را واقعا دچار تردید میکند .آیا این اپلیکشن ساده به راستی مشخص میکند من این دارو   را خورده ام  یا خیر؟بنابراین  افراد دچار شک شده  و این خود نوعی چالش برای داشتن امار دقیق  خواهد بود .

کرانیکر -KRANIKARE

یک اپلیکشن در زمینه مدیریت زخم های مزمن است . سالانه هزینه زیادی برای مدیریت زخم های مزمن توسط دولت ها پرداخت میشود و تعداد پرستاران مجرب دوره دیده زخم بسیار کم است . از این رو شرکت کرانیکر در سنگاپور، با ایجاد الگوریتمی قادر است با اپلیکشن موبایل چالش های زخم را برطرف کند .

این اپلیکیشن به مدت 5 دقیقه از زخم فیلم میگیرد و بدون این که به صورت فیزیکی بیمار درد بکشد عمق زخم و اندازه آن براورد میشود . همچنین این اپلیکشن قادر است بافت های عفونت کرده را شناسایی کند و نتایج را ذخیره و برای مشورت در اختیار متخصصان گذارد .

هوش مصنوعی حتی پارا فراتر نهاده و وارد صنعت زیبایی هم میشود .

هوش مصنوعی یا بوتاکس؟کدام شمارا زیباتر میکند؟

شاید جالب باشد بدانید صنعت زیبایی سالانه سه درصد رشد میکند . اما متاسفانه در دنیای دیجیتال ،این صنعت و تجارت حاصله از آن به ندرت دوام می آورد .

هوش مصنوعی به عنوان راه نجاتی برای رشد چشم گیر این صنعت تلقی میشود .

یک جمله قدیمی بیان میدارد : هیچ زیبایی بدون نقص و ایراد نیست . اما اگر زیبا باشید حتی با وجود نقص  هم میدرخشید .

مرلین مونرو ،ستاره جهانی اعتقاد داشت که زیبایی در ناکاملی است . اما هنگامی که مادر روزگاری زندگی میکنیم که معیارهای زیبا بودن ،استانداردهای سطحی است و روزانه فشارهای مادی و روانی زیادی برای داشتن یک جهره زیبا یا بدن متناسب به افراد وارد میشود، عقایدی این چنین بی اهمیت شده و مردم نمیتوانند کارشناسان و متخصصین امررا برای استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تقویت صنعت زیبایی سرزنش کنند .

معیارهای هوش مصنوعی برای زیبایی کدامند؟

همان طور که هوش مصنوعی ،حضور خود را در صنعت زیبایی اعلام میکند ،بسیاری بر این باورند که کارشناسان بتوانند از فن آوری هوش مصنوعی برای ایجاد شاخص های زیبایی بیشتری در انسان استفاده کنند . توجه به این نکته که چه چیزی به معنی زیبایی است درهوش مصنوعی بسیار مهم است .

از طریق تجزیه و تحلیل چهره و جمع آوری اطلاعات از شاخص های قابل اطمینان مانند تقارن صورت ،رنگ و رطوبت پوست ، هوش مصنوعی میتواند تعریف قدیمی و تاریخی ذهنی از زیبایی را به چیز دیگری مبدل سازد . هوش مصنوعی همچنین  میتواند یک پیشرفت قابل توجه برای از بین بردن استانداردهای نامناسب باشد .

هوش مصنوعی یا بوتاکس؟

آیا هوش مصنوعی از تزریق بوتاکس بهتر است؟

البته این سوال کمی زیرکانه است و بهتر است بگوییم تکنولوژی هوش مصنوعی میتواند جراحی های پلاستیک و بازسازی های صورت با بوتاکس را بهبود و ارتقا بخشد .

به علاوه هوش مصنوعی میتواند راهی که در آن محصولات زیبایی استفاده میشوند را تغییر دهد .

این کار از طریق تجدید نظر در کاربرد لوازم آرایشی ،کرم ها و ….میسر میشود . علاوه بر ارتقاء عمل جراحی پلاستیک ،هوش مصنوعی نیز میتواند روش های خطرناکی مانند جراحی فک هارا به گونه ای ایمن تر انجام دهد . توانایی هوش مصنوعی و دقت آن در نشان دادن این که فرد بعد از عمل جراحی چه ظاهری خواهد داشت میتواند برای رضایت مندی مشتری و همچنین در توسعه ی کل زمینه موثر و ارشمند باشد .

آیا هوش مصنوعی میتواند انسان را زیباتر کند؟

به نظر میرسد توانایی هوش مصنوعی برای درک درست از تجزیه و تحلیل چهره انسانی به یک روند در صنعت زیبایی تبدیل شده است . همان طور که هوش مصنوعی انقلابی در صنعت زیبایی ایجاد کرده است یک سوال باقی میماند و آن  این است :

آیا هوش مصنوعی میتواند انسان را زیباتر کند؟

با تجزیه تحلیل  داده ها مانند  تن پوست ، نوع و بافت آن ،شکل چشم ،نوع و رنگ و حالت مواز یک سو و از سوی دیگر تغییر شیوه ی زندگی افراد و کشیده شدن آن ها به سمت سیستم های عامل و رسانه های اجتماعی ،هوش مصنوعی میتواند به اتوماسیون سرویس های زیبایی کمک کند .

ارائه انواع مدل های مو،آرایش های صورت ،که فقط میتواند توسط فشن استایلیست ها ،آرایشگرها،گریمورها ارائه شود  میتواند از طریق تکنولوژی هوش مصنوعی میسر گردد.

در دنیای دیجیتال امروز،ارتباط بین تکنولوژی هوش مصنوعی و زیبایی نه تنها به منظور بهبود ظاهر انسان و یا برند ها و محصولات آرایشی بلکه به معنی یک تعریف جدید برای تبدیل کامل خواهد بود .

هوش مصنوعی ،صنعت زیبایی را به کجا میبرد؟

هوش مصنوعی در آینده ،تاثیر فراوانی در صنایع آرایشی ،مراقبت های شخصی ،سلامت و سایر زمینه های زیبایی خواهد گذاشت . فن آوری هوش مصنوعی با تاثیر بر داده ها ،میتواند به مشتریان کمک کند تا پایه و اساس مناسب را برای زیبایی پیدا کند که دقیق تر و واقعی تر است .

با این حال معایبی راهمراه دارد .مردم باید برای شروع کار استارتاپ هایی با این ماهیت شکیبا باشند . نوآوری در زیبایی هیجان انگیز است . هوش مصنوعی در صنعت زیبایی در حال حاضر در مراحل اولیه به سر میبرد .

دیور—DIOR:

 

دیور یکی از مطرح ترین برند های دنیا در زمینه محصولات مراقبت از پوست و آرایشی است . این برند درصصد ارائه یک رویکرد شخصی برای خرید لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی مراقبت از پوست است . جالب است بدانید که این سیستم از هوش مصنوعی بهره گرفته و به مشتریان مهم این امکان را میدهد از نمونه های آرایشی و بهداشتی قبل خرید استفاده کرده و به ویدوهای منحصر به فرد آموزشی آرایش دسترسی داشته باشند .قاعدتا صنعت زیبایی در سال جاری پیشرفته تر میشود و رقابت بین برندها نزدیک تر خواهد بود . این اپلیکشن ابتدا با شما سلام و احوالپرسی میکند از شما اسمتان را میپرسد و بعد به شما میگوید آیا از مشتریان ممتاز هستید یا خیر؟اگر نیستید یک شکلک بانمک چشمک برای شما میفرستد و سوالات بعدی را مطرح میکند. این سوالات برای کسب اطلاع بیشتر از پوست و شرایط شما خواهد بود تا بتواند بهترین محصول را برای شما طبق آخرین فراورده های دیور  عرضه کند .این برنامه همچینن گیف ها و ایموجی های گوناگون متنوع زبیایی برای سرگرمی شما فراهم می اورد .در قسمتی دیگر در باره سلبریتی ها و علاقه آن ها به نوع خاصی از لوازم آرایش صحبت میکند و  چنان چه علاقه مند شنیدن مصاحبه ای با سلبریتی مورد علاقه تان درمورد محصول خواستی بودید این امکان را برایتان فراهم میسازد و در نهایت به شما نزدیک ترین مکان های مشاوره با مراکز دیور را نشان میدهد .

 

[toggle title=”گروه پزشکان جایروس را به خاطر بسپارید!” state=”open” ]ما بهترین ها را در ایران به شما معرفی می کنیم. سایت جایروس اولین سایت و مرکز تخصصی اطلاع رسانی مغز و اعصاب و روان در کشور فعالیت علمی و تحقیقاتی می کند. گروه پزشکان جایروس با معرفی برترین کادر درمانی در مناطق مختلف تهران و شهرستان های مختلف کشور حضور دارند و در رفع مشکلات جسمی در حیطه های مغزو اعصاب و روان و ارتوپدی و توانبخشی و مشکلات روانپزشکی به شما کمک می کنند. همین حالا می توانید از طریق صفحه تماس با ما  از متخصص مورد نظر خود نوبت بگیرید. اما چرا برای درمان گروه پزشکان جایروس را انتخاب می کنید؟ زیرا:

  • پزشکان ما با شما صادق هستند و رویه کار در این مجموعه به این صورت است که اقدامات اضافی تشخیصی و درمانی انجام نمی شوند و در نتیجه هزینه های دریافتی در این مرکز از مراکز مشابه بسیار ارزان تر است.
  • متخصصین ما دارای تسلط و تجربه کافی در امر طبابت می باشند و همگی دارای رزومه موفقی هستند. اغلب همکاران این مجموعه علاوه بر تحصیلات تخصصی در یک رشته خاص، در یک رشته فوق تخصصی نیز آموزش دیده و مهارت دارند.
  • خدماتی که توسط گروه پزشکان جایروس به شما ارائه می شود جامع و کامل است و معمولا شمارا از نیاز به مراجعه به مراکز متعدد و متفرقه بی نیاز می کند.
  • آخرین مرکزی که برای به دست آوردن سلامت مراجعه خواهید کرد، دپارتمان های گروه پزشکان جایروس خواهد بود؛ مطمئن باشید سلامت خود را به دست خواهید آورد.
  • در امر اطلاع رسانی تمام تلاش خود را می کنیم تا اطلاعاتی کامل و دقیق به شما ارائه دهیم.

در ادامه بهتر است بدانید گروه پزشکان جایروس برای اطلاع رسانی تنها به این سایت بسنده نکرده است. مجموعه سایت های ما در تمام زمینه ها فعال هستند و به سوالات پزشکی شما پاسخ می دهند.

مجموعه سایت های ما (علاوه بر سایت جایروس) عبارتند از:

www.sabzosalem.com (مرجع بزرگ و رایگان اطلاعات پزشکی کشور مجهز به سیستم های ویزیت مجازی، تست های سلامت، داروشناسی، دانشنامه بیماری ها و هزاران صفحه اطلاعات پزشکی رایگان)

www.zibaan.ir (مرجع اطلاعات زیبایی و پوست کشور با معرفی برترین مراکز پوست و لیزر در کشور)

اجازه بدهید بهترین ها برایتان اتفاق بیفتد. تصمیم با خود شماست.[/toggle]


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *