سوالات رایج شما در مورد اضطراب و درمان هایش

 

سوالات رایج در مورد اضطراب

 

با توجه به اینکه در حال حاضر سوالات در صفحات متفرقه سایت پرسیده می شود،تصمیم گرفتیم برای هرکدام از موضوعات سوالات یک صفحه جداگانه را اختصاص دهیم که بتوانید سوالاتتان را اینجا بپرسید.
لطفا اگر هر سوالی در مورد اضطراب دارید،در پایان همین مطلب از متخصصین کلینیک آلومینا بپرسید.

در این مطلب نیز سعی می کنیم به سوالات رایج شما پاسخ دهیم.

 

من به تازه گی متوجه شدم که دچار حملات پنیک هستم چه کار باید بکنم؟

جواب:

در مرحله اول ، بهتر است شما در مورد اضطراب و حملات پنیک مطالعه کنید و اطلاعاتی در مورد چگونگی این مشکل و نشا نه های آن کسب کنید واین یک کمک بسیار مفید برای افرای است که مدام تلاش می کنند از اضطرابشان فرار کنند ، اما با داشتن اطلاعات در مورد علائم و احساس و کنترل انها راحت تر می توانند بر اضطراب خود کنترل داشته باشند و درک بهتری نسبت به مشکل خود پیدا خواهند کرد.

 

اضطراب من باعث شده تا تمام زندگی ام مختل شود چه کار می توانم بکنم تا علائم اضطرابم را کنترل کنم؟

جواب:

تحقیقات نشان داده است که بهترین و موثر ترین روش برای غلبه وحذف علائم اضطراب ، درک اضطراب و شناخت علائم و داشتن اطلاعات در مورد چگونگی انها است و تلفیقی از روش های دیگر که با کمک درمانگر مناسب می توانید این علائم و نحوه کنترل علائم را بهتر بشناسید و انتخاب روش درمان بستگی به نوع شدت اضطراب و خللی که در زندگی شما ایجاد کرده است دارد.

بهترین روش درمان برای اضطراب چیست؟

جواب:

درمانهای زیادی برای اضطراب وجود دارد که بسته به شرایط هر فرد متفاوت می باشد ممکن است یک نفر تمایل زیاد به برطرف شدن سریع علائم داشته باشد و در این شرایط درمان دارویی بهترین نتیجه ممکن را خواهد داشت ولی فردی مد نظر دارد که درمانش با استفاده از روش های غیر دارویی باشد، در مرکز آلومینا انجام همه روش های دارویی و غیر دارویی انجام می پذیرد.

درمان های غیر دارویی اضطراب چه چیزهایی هستند؟

جواب:

روش های بیوفیدبک،شناختی – رفتاری و روان درمانی و مشاوره می باشد که هر کدام از روش ها به تنها یا تلفیقی هم انجام می پذیرد که البته هر کدام از روش های نامبرده تعداد جلسات خاص خود را نیاز دارند.

استفاده از روش های غیر دارویی به من کمک می کند تا 100 % از شر علائم اضطرابی ام خلاص شوم؟

جواب:

بله روش های دارویی به شما در بهبود علائم خیلی کمک خواهد کرد اما تمامی اینها بستگی به انگیزه و همکاری شما با درمانگر دارد و اینکه جلسات را منظم پیگیری کنید.

من در بعضی مواقع دچار اضطراب میشوم آیا یک اختلال محسوب میشود ؟

جواب:

اگر اضطراب شما بگونه ای است که تمامی زندگی شما را تحت الشعاع قرار داده بله اختلال نامیده میشود و حتما باید تحت درمان قرار بگیرید اما اگر از در بعضی موارد  و خیلی کوتاه و در شرایط خاصی دچار اضطراب میشوید خیر اختلال محسوب نمیشود.

لطفا اگر هر سوالی در مورد اضطراب دارید،در پایان همین مطلب از متخصصین کلینیک آلومینا بپرسید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

49 دیدگاه دربارهٔ «سوالات رایج شما در مورد اضطراب و درمان هایش»

  1. سلام و عرض ادب من یه مدت طولانی استرس داشتم ولی بعد از یه تایمی ورزش کردن احساس کردم بهترم دکترم داروهامو کم کرد ولی الان احساس ضعف بی‌حالی افت انرژی سنگینی سر سرگیجه دارم می‌تونه از استرس باشه ممنون میشم از راهنماییتون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      علل متعدد جسمی یا روحی می تواند موجب بروز این حالت گردد. چنانچه این حالت ناشی از ضعف جسمی و تغذیه نمی باشد توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید.

  2. سلام من پسری 27 ساله استم در بعضی موقع دچار شدید استرس میشوم مثلا وقتی در یک جمع حضور پیدا میکنم به شدت تا تثیرقرار میگیرم تپش قلبم بالا میره خیلی زیاد عرق میکنم این فقط 10 ایلا 20 دقیقه اول حضورم است رفته رفته نرمال میشود ممنونم بابت راهنمای شما

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست گرامی
      با توجه به مواردی که ذکر کردید می تواند اضطراب اجتماعی مطرح باشد. توصیه می شود جهت کنترل و درمان این موضوع، حتما با روانپزشک صحبت نمایید. در صورت تمایل با مرکز جایروس کلینیک تماس بگیرید همکاران راهنمایتان می کنند.

  3. سلام من دانشجویی 20 ساله هستم وقتی با جنس مخالف میرم بیرون یا استرس میگیریم ضربان قلبم میره بالا تنفسم بیشتر میشه و حالت تهوع میگیرم علتش چی میتونه باشه الان 2 سالی هست که با این مشکل پیش رو شدم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      مواردی که ذکر کردید از اضطراب ناشی می شود.
      علل متعددی می تواند موجب اضطراب در ارتباط گردد.
      جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به جلسه مشاوره می باشد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک، تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

          سلام دوست عزیز
          از طریق صفحه تماس با مراکز، با مرکز مدنظرتان تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

  4. سلام خداقوت من مشاور مدرسه هستم وبیشتر در زمینه یرنامه ریزی تحصیلی و..تجربه دارم به دلیل اینکه در مدارس خیلی فرصت زوم کردن روی مشکلات دانش آموزان نیست اما آزمونی از دانش آموزان گرفته شده تحت عنوان سلامت روان ونتایجی را که من استخراج کردم تقریبا 12درصد دانش آموزانم دارای مشکل هستند وباید آنها را ارجاع بدم ولی قبل از آن باید تماسی با دانش آموزم بگیرم وسوالاتی از آنها بپرسم که مطمین بشم نتایج واقعی هست از شما خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      دیدگاهتان واضح و قابل پاسخ نبود. لطفا مجدد مطرح نمایید.

  5. با عرض سلام و خسته نباشید من 24 سال دارم پسر هستم و حدودا 3 4 ساله بخاطر افکار منفی هر روز مداوم استرس داشتم الان مشکلم حل شده ولی چندجا تو اینترنت خوندم استرس زیاد بعدا انسان رو دچار آلزایمر میکنه و حالا ازین موضوع خیلی میترسم و استرس میگیرم نمیدونم چقدر واقعیت داره و اینکه من بعدا دچار آلزایمر میشم یا نه اگه میشه راهنماییم کنید خیلی ممنونم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      قطعا تداوم استرس و افکار منفی در هر فرد، آثار منفی جسمی و روحی برای وی خواهد داشت.
      بهتر است در این خصوص با روانکاو صحبت نمایید. قطعا درمانگر، متناسب با علل استرس و افکار منفی تان و شدت آن، راهکارهای موثری جهت کنترل و بهبود این شرابط به شما ارائه می دهد.
      در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  6. سلام من ۲۲ سالمه ی شب بخاطر دندون درد نخوابیدم کتاب هم میخوندم صب که شد سردرد شدید گرفتم روزای بعدش بدن درد.استفراغ.گرفتگی عضلات.افکار منفی.مشکل در بلعیدن.زود رنج بودن بی اشتهایی ترس از مردن.شبا نمیتونم بخوابم میترسم کابوس ببینم.دکتر گفت بخاطره استرسه قرص پوکساکیم۵ داده مصرف نکردم چون دوس ندارم گوشگیر بشم از قرص افسردگی متنفرم تو رو خدا جواب بدین میشه بدون قرص خوردن درمان بشم

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      مصرف دارو تحت نظر پزشک جای نگرانی نمی باشد. توصیه می شود طبق تجویز پزشک دارو مصرف گردد و در صورت بروز حالت خاصی با وی در میان بگذارید.

  7. سميرا برومند

    سلام خسته نباشيد
    من خانمي ٢٤ساله هستم وقتي استرس شديد ميگيرم و ميترسم جشام سياهي ميره من كم خوني و كم كاري تيروييد هم دارم
    كلاً خيلي استرسي هستم وهي ميترسم كه دوباره فشارم بيوفته
    كمكم كنيد ممنون

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست عزیز بهتر است در این زمینه حتما با روانپزشک صحبت نمایید تا متناسب با علت و شدت این حالت راهکار مناسب اتخاذ گردد. قطعا طی جلسات روانکاوی، راهکارهای ارائه شده از روی درمانگر و در صورت لزوم دارو درمانی می توانید این شرایط را کنترل و بهبود بخشید. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

  8. سلام خسته نباشید
    من الان مدت 7 ماه هست که به دلیل بی خوابی و استرس زیر نظر روانپزشک قرصهای ضد اضطراب و افسردگی مصرف میکنم و دچار اختلال نعوظ شدم و این موضوع داره اذیتم میکنه و افسرده شدم .آیا بعد از درمان و قطع قرصها مشکل نعوظ من حل میشه ؟ یا باید مصرف قرصها حتما قطع بشه ؟

    1. فاطمه حسنی دپارتمان بررسی و ارجاع تخصصی

      به بررسی بیشتر نیاز دارید .قطع یا مصرف دارویی بدون مشورت پزشک توصیه نمی شود.تمام داروها در کنار بهبود بیماری عوارض جانبی را همراه هستند.

    2. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      بله با قطع مصرف دارو مشکل تان حل خواهد شد ولی در صورتی که این مساله ادیتتان می کند بهتراست از پزشکتان دارویی در این خصوص تقاضا کنید.

  9. سلام ١٩ سالمه ٤ماهه نزديكه ٤٠ دكتر مراجعه كردم بعداز انجام ازمايش خون و ام ار اي مغز ونوار قلب و اكو قلب متوجه شدم كمي افتادگي دريچه ميترال دارم كه دكتر گفت چيزه مهمي نيست ولي ترس از بيماري ديوونم كرده همش تو اينترنت دنباله مريضي هاي قلبي مغزي ام انگار تو گلو يه چيزي گير كرده تنگي نفس درد قفسه سينه گذرا بعضي وقتا خفيف در جاهايه مختلف خون دماغ با مخاط بيني مياد خون دماغم خيلي كمه انقد استرس ميگيرم زنگ ميزنم به دكتر كه نكنه مشكله حادي باشه با اينكه يك ماه از نتيجه چكابم ميگذره ولي انقد اضطراب دارم نميدونم من داروي پرانول ١٠ و د-رگليس برايه معدم به دستور پزشك معالجم مصرف ميكنم خيلي ميترسم شب بخوابم صب پا نشم نتونم خونوادمو ببينم ديگه دكترا بهم ميخندن ميرم پيششون واسه خون دماغ يا سر درد يا مثلا سرم ميخوره به جايي زود ميرم پيشه دكتر از ترس چيكار كنم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      نیاز به رواندرمانی در درمان دارویی در حیطه استرس دارید برای درمان برای خانم دکتر ندا فرزانه در شعبه شریعتی نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  10. باسلام من خانمی 30ساله هستم متاهل همش ترس واضطراب دارم تپش قلب دارم دکترقلب مراجعه کردم گفتن بخاطراسترس واضطراب حدودیک ونیم سال پیش یه خوابی دیدم همش فکرم درگیراونه باگذشت این همه مدت نمی تونم فکراون خواب وازسرم بیرون کنم همش فک می کنم می میرم واین باعث می شه من ازخواب خوراک بیفتم بدنم ضعیف شده ازهمه چی می ترسم ازتنهایی، ازرفتن به بیرون، ازمسافرت ،ازهمه چی ازاین که یهوقلبم بایسته خیلی می ترسم بچه دارهم نمی شم واینم خیلی اذیتم می کنه می خواستم بدونم بایدپیش روانشناس برم یادکترمغزواعصاب لطفاکمکم کنین

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای روانشناس خانم انیری و یا جناب ضرابی میتوانند به شما کمک کنند.

  11. با سلام خدمت دکتر بزرگوار من چندسالی که دچار بیماری روحی یا روانی شدم حدود یک سال و اندی پیش ترس های بچه گانه و غیر واقعی من مث ترس از جن و ماورا اوج خودش رسید با این که یک ورزشکار عظیم جسته بودم اما این ترس ها منو از پای در میاورد به طوری که از حموم رفتن میترسیدم یا بعضی وقتها از آدم ها یا تو خونه تنها موندن در این بین مشکلات مالی و برشکستی هم شروع شد و دیگه واقعا روحم خسته بود الان بعد از گذشت یک سال وارد فاز جدیدی شدم طوری که به آینه نگاه میکنم انگار خودمو نمیشناسم دنیا رو درک نمیکنم اصلا نمیفهمم انسان چیه دنیا چیه از محل کارم میترسم از غروبا میترسم چون این حالت برام تشدید میشه جوری که از اضطراب و ترس لرزم میگیره حتی یاد خدا هم آرومم نمیکنه از اجتماعات به کل گریزونم .خیلی احساس آزار دهنده ایه انقد کلافم و بیخود زنده ام که حتی حوصله نظافت و تراشیدن ریشمو ندارم دوستام به من میگفتن کوه انرژی ولی الان نمیدونم اصلا کی هستم دکتر روانشناس و اعصابم رفتم خوب نشدم مجددا یه دکتر دیگه این اوخر رفتم و قرص برام نوشت بدترین نگرانیم اینه که فکر میکنم کسی این بیماری نداشته خواهش میکنم دکتر بزرگوار یه قلوت قلبی چیزی بهم بدین یه راهنمایی لطفا عاجزانه میخوام

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      جهت درمان دارویی برای جناب دکتر قاسمی و جهت درمان غیر دارویی برای جناب دکتر محرمی در شعبه شریعتی میتوانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  12. سلام لطفا راهنماييم كنيد.
    دختري ٢٦ ساله ام. در طول زندگي به دليل مشكلات فراوان هميشه استرس دارم و غصه ميخورم. گاهي پرش پلك دارم به مدت طولاني. اخيراً تلاش كردم كه استرس رو دور كنم كه خوشبختانه كمتر دچار اين عارضه ميشم. اخيراً خيلي درس هم ميخونم مدام جلوي كامپيوتر، چند روزي هست كه متوجه يه نبض غير عادي داخل گوشم شدم كه شبيه پرش پلك هست ولي بيشتر اذيت ميكنه خصوصا قبل از خواب بيشتر متوجه ش ميشم. به نظر شما چه دليلي ممكنه داشته باشه؟ آيا ممكنه خودش خوب شه؟ اگر نه چه راهي هست يا چه درماني؟
    با تشكر

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      بله خودش خوب میشود ولی اگر آزاردهنده شد بهتر است توسط متخصص مغزواعصاب ویزیت شوید

  13. سلام من دانشجوي 20 ساله هستم موقع كنفرانس دادن يا نوشتن تمرين پاي تخته يا صحبت سر كلاس دچار اضطراب شديد ميشوم و نفسم ميگيره و همه چيز را فراموش ميكنم همچنين دست و پا و صدام هم ميلرزه خواهش ميكنم بگيد چگونه ميتونم درمان بشم .
    با تشكر از سايت خوبتون

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      هم از روش های دارویی ( خانم دکتر محمدی ) و هم راز وش های غیر دارویی ( خانم عبدالهی ) میتوانید استفاده کنید .

  14. سلام من چند سال پیش قلبم یک دفعه ضربه اضافه ‏
    داشته زیاد رفتم دکتر گفتند هیچ مشکلی نداری ‏
    ولی ترس رفته توبدنم هی نگرانم ترس دارم ‏
    خودم تنها نمی تونم برم مسافرت ترس بهم دست
    ‏ میده چیکار کنم خوب میشم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای بررسی و درمان برای خانم امیری در کلینیک آزادی یا شریعتی نوبت ویزیت اخذ نمایید
      سپاس

  15. سلام . لطفا راهنمایی کنید …من سالها با ترس از رانندگی طی کردم و جرات یادگرفتن رانندگی رو نداشتم ..اما در اواخر دهه سی تصمیم گرفتم اینکارو انجام بدم …رفتم و کلاس ها رو ثبت نام کردم …در تمام مراحل خیلی استرس داشتم ولی با تفکر مثبت و مدیتیشن ادامه دادم و رانندگی یاد گرفتم …تمام امتحان ها رو قبول شدم تا رسید به امتحان عملی شهر …خیلی خیلی استرس داشتم دفعه اول و دوم رد شدم ولی ناراحتی من از این نبود که رد شدم از این بود که فهمیدم در هر دو بار به تواناییم به رانندگی و امتحان اطمینان داشتم ولی حسی که در لحظه امتحان تجربه میکردم نمی ذاشت موفق شم …انگار همه حواسم پرت میشد …در لحظه نبودم…کنترلی روی زمان حال و کاری که میکردم نداشتم …اصلن لرزش دست و پا نبود یک حسی گنگ و ترسی که منو از اون لحظه جدا میکرد …این هفته دوباره امتحان دارم ولی نمی دونم چطور به خودم کمک کنم …مسئله بلد نبودن نیست چکار میتونم بکنم

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      میتوانید از راهنماهای رایگان روی سایت برای کنترل اضطرابتان کمک بگیرید و در صورت عدم بهبود یک جلسه جهت مشاوره با خانم امیری نوبت ویزیت بگیرید
      سپاس

  16. سلام. من دختري ٢٩ ساله هستم. براي رفتن به جاهاي جديد و آدماي جديد و براي انجام هر كار جديدي دچار استرس شديد ميشوم. توي جمع اصلا نميتونم راحت صحبت كنم. دست و پام ميلرزه دهنم خشك ميشه صدام ميلرزه. كلا اعتماد به نفس پاييني دارم. چه كنم ؟ درمان با فلوكسيتين خوبه آيا؟. ممنونم از راهنماييتون

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      خود درمانی با داروهای روانپزشکی اصلاً کار صحیحی نیست.بهتر است از یک روانپزشک بصورت حضوری کمک حرفه ای بگیرید.
      سپاس

  17. باسلام وعرض خسته نباشید من جوانی ۲۷ساله تحصیل کرده واز کودکی معلول جسمی هستم حدود۱۴سال هم است که ویلچر نشین هستم (مجرد) از نظر حس بدنی هیچ مشکلی ندارم چند سال است که مشکلی پیدا کردم که زندگی را برام سخت ترکرده وقتی که با خانواده میخوام برم بگردش یا مسافرت صبح که میخوام بریم از استرس نمیتونم ادرار کنم مجبور میشم با مسانه ی پر برم در مسا فرت هم خیلی خیلی کم ادرار می کنم باعث میشه اعصابم بهم بریزه از مسافرت رفتنم پشیمان می شم کار های شخصیمم نمیتونم خودم انجام بدم نمیدونم چکار کنم از شما خواهش میکنم کمکم کنید با تشکر.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام شما می توانید برای دکتر قاسمی نوبت ویزیت تهیه فرمائید و هم از درمان های دارویی و غیر دارویی ایشان بهره ببرید.

  18. سلام.من دختری هستم با استرس خیلی زیاد و خجالتی هم هستم. استرسم اونقدر زیاده که مثلا برای کاری که میخوام فردا انجام بدم کلی فکر میکنم و دعا می خونم وهمیشه استرس دارم. من دانشجوی دندونپزشکی هستم به خاطر استرس زیادم کارای عملی رو زیاد خوب انجام نمیدم در حالی که از نظری تئوری خیلی خوب هستم. کمک کنید خواهش می کنم

  19. باسلام وتشكر از مطلب اموزنده و جذابتون/من دختري هستم 20ساله و دانشجو /الان حدودا 2ماهي هست كه استرس شديدي پيدا كردم كه اين استرس باعث نياز من به اجابت مزاج ميشود وتا اين نياز برطرف نشود من احساس ارامش ندارم جوري شده ام كه اصلا فكر ميكنم با اين شرايط نميتوانم به دانشگاه بروم/من حتي سر كوچه هم كه ميخواهم بروم نميتوانم و با خود ميگويم كاش هرجا ميرفتم يك سرويس بهداشتي با من باشد/اين مشكل به شدت براي من دردسرساز شده است ديگر از زندگي به كلي نااميد شده ام حتي بعضي اوقات گريه ميكنم/مثلا وقتي قرار است جايي بروم يك تنش شديد در من شكل ميگيرد ومن بايد به دستشويي بروم. اين حالت را حتي وقتي قرار است به مهماني بروم يا مهمان بيايد دارم/ديگر كلافه شده ام به خدا/از قرصهاي استرس زا مثل ديورين هم استفاده ميكنم ولي اثر ندارد كه ندارد/به دكتر هم مراجعه كردم ولي تاثيري نداشته/لازم به ذكر است ك بگويم اين استرس از زمان كنكور سراغ من اومد ولي به اين شدت نبود بلكه فقط درحد يك معده درد بود ولي در طي اين 2ماه شدت گرفته است/توروخدا راهنماييم كنيد/باتشكر از شما

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      برای آقای دکتر قاسمی نوبت ویزیت بگیرید.مشکل شما احتمالا نیاز به ترکیبی از درمان های دارویی و غیر دارویی دارد. و قابل درمان می باشد.
      سپاس

  20. من ب مدت ١٥ سال بر اثر فاجعه اي اضطراب دارم
    و روشهاي زيادي رو مثل روان درماني دارو درماني مشاوره طب سوزني ..
    ب كار بردم
    اما هيچ اتفاقي رخ نداد
    چ كنم ؟ اميدي هست
    فقط به خودكشي فكر ميكنم .

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      بله روش های جدید و بسیاری برای شما در دسترس است. امیدتان را از دست ندهید و درمان را با پزشکان و روانشناسان حاذق پیگیری نمایید.
      در کلینیک آلومینا آقای دکتر قاسمی بیش از بقیه همکاران.میتواند به شما کمک کند.
      سپاس

  21. سلام.من حدود ده سال است که از بیماری اضطراب رنج میبرم.تاکنون چندین بار درمان دارویی کرده ام ولی بعد ازپایان دوره دوباره با کوچکترین مساله ای علایم برگشته.چندین بار هم روان درمانی کرده ام ولی بی فایده بوده.درموردبیماریها خیلی نگرانم.اینبار تصمیم گرفتم همراه دارو از روشهای مدیتیشن کمک بگیرم.ایا این روش را تایید میکنید.خواهشا کمکم کنید از زندگی لذت نمیبرم ودایما درحال کم کردن وزن هستم.

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      صدف عزیز
      اصلا نگران مشکلت نباش چرا که همانند تو زیاد بوده و جای نگرانی و اکثریت توانسته اند بر مشکلشان فائق آیند، بله مدیتیشن روش بسیار مناسبی است ولی بهتر از آن بیوفیدبک است که نوعی روش مدیتیشن به تصویر کشیده شده می باشد.

  22. محسن یزدانی فر

    “به نام خدا ”
    با تقدیم گرمترین سلامها، خدمت مدیریت محترم کلینیک آلومینا (جناب آقاد دکتر امیری)ومدیر محترم دپارتمان روانشناسی(سرکار خانم عبداللهی).
    از شما عزیزان، بابت این تیپ از مقالات، بسیار تشکر وقدردانی میکنم.
    این تیپ از مقالات،که نتیجه تجربه چند ساله شما عزیزان میباشد، بسیار کاربردی تر وعملیاتی تر از مقالات ترجمه ای هستند.مقالات ترجمه ای به دلیل جدید بودن،معلوم نیست ،چقدر در آینده عملیاتی باشند.
    به امید روزی که بتوانم زحمات شما عزیزان را جبران کنم.
    “محسن یزدانی فر”

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      جناب یزدانی ممنون از دقت نظر شما ، همه ما سعی می کنیم در کنار مقالات ترجمه شده نقطه نظرات مراجعین رو هم بگنجانیم و در حیطه سایت اگر نظر خاصی داشته باشید با کمال میل پذیرا هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *