معرفی روانشناس مجرب در تفسیر نقاشی و شناخت بهتر کودکان

نقاشی کودکان را جدی بگیرید

نقاشی کودکان

کودکان از سنین خیلی کم علاقه زیاد به رسم خطوط وتصویر گری دارند البته خیلی از این تصویر ها که البته طبیعی نیز می باشد بدون نظم خاص یا بی هدف کشیده میشوند ولی در پس چنین تصویرهایی می توانید آنها را بهتر بشناسید و در مسیر همان اهداف آنها را هدایت کنید.

به عنوان مثال کودکی که در نقاشی های خود بیشتر از یک رنگ، رنگ تیره یا رنگهای تند استفاده می کند می تواند علائمی از وجود مشکلاتی داشته باشد ویا کشیدن تصاویر مختلف وتکرار آنها می تواند نشانگر بروز ناگفته های درونی کودک باشد که به دلیل عوامل محیطی مختلف امکان بروز چنین رازهایی شکوفا نشده است.

نقاشی بیان آزادانه خواسته های کودک است که بدون هیچ ممانعتی می تواند به خواسته هایش دست پیدا کند و تفسیر درست این نقاشی ها نیز راهی برای شناخت آنها و پی بردن به خواسته هایشان می باشد.

با تفسیر درست نقاشی کودکان توسط متخصص روانشناسی کودک در مرکز آلومینا می توانید آینده درستی را برای کودک خود رقم زده و به وی کمک کنید تا در مسیر درست پله های ترقی را طی کند.

مریم عبداللهی

مریم عبداللهی ( مدیر ارشد  دپارتمان روانشناسی مرکز آلومینا ، نوروتراپیست و درمانگر کودکان)

برای کسب اطلاعات تماس و تعیین نوبت ویزیت تفسیر نقاشی به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

4 دیدگاه دربارهٔ «معرفی روانشناس مجرب در تفسیر نقاشی و شناخت بهتر کودکان»

  1. با سلام و خسته نباشید
    من لیسانس مشاوره دارم و میخواستم توی حیطه مشکلات کودکان و آزمونها و استعدادیابی کودکان اطلاعات بیشتری داشته باشم شما دوره هم میزارید یاداینکه میتونم ازتون خواهش کنم جای معتبری تو تهران بهم معرفی کنید؟؟؟؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      بازدیدکننده محترم:
      با سلام خدمت شما، منظورتان از این همه تخصص کمی کلی است ولی اگر در مورد فعالینهایی که بنده انجام داده ام همه در حیطه رشته تخصصی خودم روانشناسی می باشد و در حال حاضر و به طور خاص و تخصصی در حیطه کودکان در زمینه بیش فعالی و در حیطه بزرگسالان در زمینه های توجه و تمرکز ،اضطراب و بهداشت ورفتار جنسی در مرکز آلومینا به طور حضوری فعالیت می کنم.
      با تشکر از دقت نظر شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *