ده فیلم عاشقانه که همسر شما مطمئنا از تماشای آنها پشیمان نخواهد شد!

فیلم عاشقانه

این فیلم های پر فروش و پر طرفدار  که شامل صحنه های عاشقانه، ماجراهای عشقی  و موضوعات عاشقانه است که البته از آن دسته فیلم هایی نیستند که تنها خانم ها از تماشای آنها لذت می برند و مردان ترجیح می دهند که وقت خود را صرف کارهای بهتر از این کنند.

بسیاری از آقایان از اینکه همسرشان در تماشای فیلم آنها را همراهی کند،  لذت می برند. اغلب مردان از تماشای فیلم های اکشن، هیجانی و  وحشتناک که شامل صحنه های جنگ و خون لذت میبرند به طوری که هیجان و کنجکاوی آنها  را بر انگیزد.

در اینجا ما فهرستی از فیلم های رومنس و عاشقانه ای تهیه کرده ایم که مورد پسند هر دو گروه خانم ها و آقایان قرار خواهد گرفت.  اول اینکه اکثر مردم علاقه ای به تماشای فیلم های دهه 1980 ندارند و به همین علت از تماشای برترین فیلم های سینمای دنیا محروم می مانند. دوما فیلم هایی که ساخت قدیمی دارند و از تکنولوژی روز دنیا برخوردار نیستند،  مانند فیلم های سفید و سیاه، از نظر محتوا بهتر و تمیزتر  بوده  و آلوده به مسائلی که  جوامع امروزی با آن درگیر هستند، چون سکس، اعتیاد، خشونت، شک و تردید و خیانت نیستند.

British-Romance-Movies-Netflix-Streaming

  1. ملکه آفریقایی

   کاترین هپبورن یک مبلغ مذهبی است که همراه با همفری بوگارت که کاپیتان یک رودناو است، در جریان حوادثی که در طول جنگ جهانی اول رخ می دهد، قرار می گیرند. این فیلم ساخت 1951 است.

  1. کازابلانکا

داستان در مورد پناهندگان محصور در کشور مراکش و در طول جنگ جهانی دوم است، و اینکه در  باشگاه شبانه ریک، جایی که همه به آنجا می روند، دو عاشق با یکدیگر ملاقات می کنند. این فیلم یک فیلم بسیار کلاسیک و عاشقانه  با بازی همفری بوگارت و اینگرید برگمان است.

  1. تظاهر ناشیانه

 یکی از بهترین داستان های اسرارآمیز که ذهن بیننده را مشغول خود می کند و با بازی خوب آدری هپبورن و کری گرانت در تلاش برای اینکه علت به قتل رسیدن همسر خود را بیابد.

Royal-Romance-Movies-Netflix

  1. زندگی شگفت انگیز

شاید شما از اینکه این فیلم را در لیست فیلم های عاشقانه و رومانتیک می بینید، تعجب کنید، اما یکی از تم های اصلی این فیلم، ماجرای عاشقانه میان جیمی استوارت و دانا رید است. خیلی خلاقانه و جالب به نظر می رسد وقتی که فردی از این فیلم بعنوان یکی از بهترین داستان های عاشقانه طول عمرش یاد می کند.

  1. مرد رودخانه برفی

داستانی در رابطه با مردی جوان بنام جیم که پدرش را از دست می دهد و می بایست به تنهایی با مشکلاتی که در زندگی با آنها مواجه می شود، دست و پنجه نرم کند. کیرک داگلاس که در دو نقش بازی می کند—صاحب مزرعه بزرگ که دخترش عاشق جیم می شود و برادر دوقلوی لو که تمام زندگی خود را صرف یافتن طلا کرده است.

  1. شاهزاده خانم عروس می شود!

این فیلم در ژانر ماجراجویی،  عاشقانه، نگاهی هزلی به داستان های پریان دارد.

  1. تعطیلات در رم

 در اولین فیلم هایی که آدری هپبورن در آنها ایفای نقش کرده است، او نقش شاهزاده خانمی را ایفا می کند که از زندگی خود به شدت بیزار است و روزی از پیش خانواده خود فرار می کند و روزی هیجان انگیز را  در رم  سپری می کند، جایی که با گرگوری پک در نقش خبرنگار آشنا شده و با وجود اینکه خبرنگار هویت شاهزاده خانم را می شناسد اما به او چیزی نمی گوید.

  1. حیوان خانگی معلم

nrm_1405373566-reee

بسیاری از مردم آشنایی چندانی با این فیلم رومانتیک کمدی ساخت 1972 ندارند.  کلارک گیبل در اینجا نقش سردبیر روزنامه ای سرسخت و زرنگ و واقع بینی را بازی می کند که از مکتب روزنامه نگاری بیزار است و در این میان با روزنامه نگاری حرفه ای ملاقات می کند که زندگی او را تغییر میدهد.

  1. دکتر، چه خبر؟

یکی از جالبت ترین و خنده دار ترین فیلم های دهه 1970. این فیلم در واقع برای قدردانی و سپاس از کمدین ها و ادم های عجیب و غریب ان زمان ساخته شده است.

     10. وقتی هری سالی را دید

فیلم به یاد ماندنی وقتی هری با سالی ملاقات کرد داستان ملاقات های تصادفی بین یک پسر بی خیال و یک دختر جاه طلب است که در قالب دو دوست بارها طی چند سال و در موقعیت های مختلف یکدیگر را می بینند و در ظاهر از هم خوششان نمی آید. اما بعد از چندین سال، وقتی هر دو خودشان را موقعیتی مشابه یکدیگر می بینند، دوستی بین آنها عمیق تر شده و کم کم رنگ و بوی عشق به خود می گیرد.

وقتی هری با سالی ملاقات کرد یکی از بهترین فیلم های رومانتیک-کمدی سینما است که مردان و زنان هر دو از تماشای آن لذت خواهند برد. این فیلم آنقدرها جاذبه جنسی ندارد اما به بهترین شکل احساس عشق و شوق را در بیننده بیدار می کند.

فیلم سکسی عاشقانه
فیلم سکسی عاشقانه

    11. عشق و داروهای دیگر

اگر مایلید یک فیلم عاشقانه خوب بر پایه روابط جنسی را تماشا کنید، عشق و داروهای دیگر را به شما پیشنهاد می کنیم. این فیلم با بازی جیک جیلنهال و آن هاتاوی، گرچه در مورد دو جوان است که به خاطر تمایلات جنسی به هم نزدیک می شوند، اما در این بین معنی عشق و یکی از مهمترین پایه های آن، یعنی فداکاری را می آموزند. این فیلم همه جور جذابتی برای زوج ها دارد و زنان و شوهران اوقات خوشی را با تماشای آن تجربه خواهند کرد.

    12. لالا لند

لالا لند بعد از سال ها دوری، باز هم توانست رنگ بوی فیلم های عاشقانه و موزیکال را به سینما باز گرداند. رایان گاسلینگ و اما استون دو جوان ناکام، اما همچنان در آرزوی موفقیت هستند که کار یکی موسیقی و کار دیگری بازیگری است. اما در این بین مجبور می شوند تا بین عشق و آرزو یکی را برگزینند.

اگر به دنبال یک حال و هوای عاشقانه و شیرین هستید که شما به وجد و سر ذوق بیاورد، لالا لند را از دست ندهید. این فیلم موزیکال، با ترانه های به یاد ماندنی اش، یکی از آن فیلم هایی خواهد بود که فراموشش نخواهید کرد.

    13. تایتانیک

کسی را پیدا می کنید که تایتانیک را ندیده باشد یا نامش را نشنیده باشد؟ از همان دهه نود میلادی، یا اواخر دهه هفتاد شمسی، تایتانیک حتی در دوران هم یک پدیده بود. گرچه بیشتر معروفیت این فیلم و البته ممنوعیت آن در آن زمان، به خاطر صحنه های جنسی آن بود، اما تایتانیک یک فیلم عاشقانه، مهیج و پر از جذابیت های سینمایی است که بیش از یک داستان عاشقانه صرف را به مخاطبش پیشکش می کند.

تقریبا هیچ بیننده ای را پیدا نمی کنید که از جذابیت های یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما لذت نبرده باشد، یا لذت نبرد. این فیلم نسل و سن نمی شناسد و همه مخاطبین در هر سن و سالی (البته ترجیحا بالای هجده سال) از تماشای آن لذت خواهند برد.

فیلم سکسی عاشقانه
فیلم سکسی عاشقانه

 

    14. غرور و تعصب

اقتباسی درخشان از رمان نامدار جین آستین، غرور و تعصب داستان خانواده متوسط بِنِت در دوره ویکتوریایی انگلستان است که مایلند تا دخترانشان با مردان ثروتمند ازدواج کنند. از این رو وقتی که یک مرد مجرد ثروتمند در همسایگی آنها ساکن می شود، خانم بِنِت سر از پا نمی شناسد، اما دخترانش چطور؟

غرور و تعصب گرچه رمانی است که بیشتر خانم ها از خواندن آن لدت می برند، اما اگر به دنبال یک شوق و تعریف سنتی از عشق می گردید، نسخه سینمایی آن می تواند برای مردان هم به اندازه خانم ها جذابیت باشد.

دو فیلم پیشنهادی دیگر

فیلم عاشقانه

اگر همسر شما به تماشای فیلم های موزیکال و و اپرا مانند تمایل نشان می دهد، در اینجام دو پیشنهاد برای شما داریم:

  • هفت عروس برای هفت برادر: داستان از جایی اغاز می شود که بزرگترین برادر در قلمرو اورگان به شهر می رود تا همسری برای خود بیابد و بدون همسر به منزل بازنگردد. برادران دیگر نیز او پیروی کرده و رهسپار سهر می شوند تا همسری برای خود برگزینند. البته ناگفته نماند که فیلم صحنه هایی از رقص مردان را در خود جای داده است.
  • آواز زیر باران: بسیاری از منتقدان از این فیلم بعنوان برترین فیلم موزیکال در طول تاریخ سینمای جهان یاد کرده اند. این فیلم ساخت هالیوود در اواسط دهه 1920 است، زمانی که فیلم های صدادار یا دوبله شده جایگزین فیلم های صامت شدند. این فیلم بسیار خلاقانه ساخته شده و بسیار رمانتیک و خنده دار است.

امیدوارم که از تماشای این فیلم ها با همسران خود لذت ببرید. اگر شما هم پیشنهاد خاصی در ذهن دارید، حتما با ما در میان بگذارید.  اخیرا چه فیلم رومانتیکی  همراه با همسر خود تماشا کردید؟

منبع:

http://www.familylife.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان آلومینا


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *