اضطراب نکات مثبتی هم دارد!

 روانشناسی بنام آلیسون بروکس ، دکتری از دانشگاه هاروارد  بر روی افزایش عملکرد با اضطراب تحقیقی را انجام داده  است.

طرحهای پژوهشی، همه در مجله انجمن روانشناسی آمریکا در روانشناسی تجربی چاپ  شده اند که بر روی بررسی عملکرد در 3 حیطه مورد آزمایش قرار گرفته از جمله : آواز خواندن،  ، زبان عمومی  و ریاضی .

دکتر بروکس می گوید: در مورد احساسات خود صحبت کنید تا نفوذ بیشتری در مورد چگونگی احساسات داشته باشید، تحقیقات نشان داده است که زمانی که دچار اضطراب هستیم عملکرد بهتری ارائه خواهیم داد.

چرا این کار بهتر از تلاش برای آرام کردن است ؟

ترس از عملکرد”  وضعیت انگیختگی ” است که نسبت به حالت آرام بودن به موقعیت هیجان انگیز نزدیک تر است، به عنوان مثال دکتر بروکس توضیح می دهد است :

هیجان و اضطراب هر در دو سطح بالایی از انگیختگی دارند و افراد در این سطوح بالای انگیختگی بیشتر تلاش می کند و به احساسات خود بیشتر فکر می کنند و تلاش می کنند تا اضطرابشان را کنترل کنند اما وقتی خودشان را آرام کنند دیگر چنین انگیزه ای ندارند.

سطحی از اضطراب

در تحقیقی که توسط دکتر بروکس انجام شد نشان داد که شرکت کنندگان در گروه هیجان زده  به طور متوسط 8% از افرادی که در گروه آرامش بودند عملکرد بهتری داشتند،در تمامی این افراد علائم اضطرابی شان مورد کنترل قرار گرفته بود.

اما هیجان در طیف مثبت اضطراب قرار دارد و جنبه منفی آن که همان اضطراب است باید کنترل شود و بهترین درمان برای رفع اضطراب روش درمانی بیوفیدبک و روش رفتاری – شناختی CBT می باشد که هر دو روش به طور کاملا تخصصی ،درمرکز مغز واعصاب و روان آلومینا انجام می گردد.

منبع:

http://www.medicalnewstoday.com/articles/270641.php


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *