به فوبی اجتماعی مبتلاهستم سالهاست دارو مصرف میکنم ولی فایده نداره!کمکم کنید!

ترس اجتماعی
نظر به حفظ هویت سوال کنندگان محترم اسامی سوال کنندگان منتشر نمیشود.

سوال:
سلام

دانشجوی ارشد هستم و سالیان زیادی ست که به فوبی اجتماعی مبتلاهستم هرچی دارو مصرف میکنم فایده نداره وموقتیه،نمیتونم کنفرانس یا سخنرانی کنم رو زندگی وحتی تصمیماتم تاثیربدی گذاشته با وجود تواناییام نمیتونم ابراز وجود کنم وباعث سردرد ومیگرن وچربی خون شده.
سوالم این است که اگه من این روش درمانی را طی کنم که احتمالا روش ها درمانی ترکیبی دیگری مانند روان درمانی و دارودرمانی نیز در کنارش باشد.آیا بطور قطع درمان خواهم شد یا نوعی ریسک است؟به خدا من دیگه خسته شدم مثل موش آزمایشگاهی روش های درمانی مختلف اعم از دارودرمانی ، مشاوره و روان درمانی، مدیتیشن و … راقبلا تجربه کرده ام و از هیچکدام هم نتیجه نگرفتم.

جواب:
در کلینیک آلومینا( جایروس) درمان انواع اختلالات اضطرابی و فوبیا با روش های گوناگون (دارو درمانی، مشاوره، نوروفیدبک، بیوفیدبک، شناخت رفتار درمانی و…) انجام می شود ، در حال حاضر در کشورهای پیش رفته دنیا قدم اول در درمان اضطراب استفاده از روش های غیر تهاجمی مثل بیوفیدبک و درمانهای جدید روانشناختی است و متخصصین در صورتی به سراغ دارو درمانی می روند که روشهای فوق به اندازه کافی موفقیت آمیز نباشند.
ولی با این حال نوروفیدبک و بیوفیدبک لزوما درمان تمام مشکلات نیست! ولی در صورتیکه تشخیص فوبیای اجتماعی در جلسه ویزیت تایید شود ، و در صورت صلاحدید پزشک از بیوفیدبک نیز در درمان شما به همراه سایر تکنیک های درمانی کمک گرفته می شود.
در مورد قسمت دوم سوال شما باید بگوییم که متاسفانه هیچ نوع درمانی در علم پزشکی 100 درصد نیست! و اینکه جایی یا فردی به شما بگوید فلان درمان 100 درصد مشکلتان را رفع می کند،این جمله تقریبا هیچ وقت جایگاه علمی ندارد. ولی می توان پیش بینی کرد که با انتخاب درمان مناسب توسط پزشک متبحر و تیم درمانی و انجام توصیه های پزشک احتمال موفقیت در درمان فوبی اجتماعی در این مرکز بسیار بالا (حدود 80 درصد) خواهد بود.
کلینیک اعصاب و روان آلومینا یکی از مراکز درمان فوبیای اجتماعی (ترس از جمع) در شهر تهران است که خوشبختانه تاکنون عمده مراجعین فوبیای اجتماعی از خدمات درمانی ما رضایت داشته اند.

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *