تبلیغات برای پزشکان،کلینیک ها ، بیمارستان ها،محصولات پزشکی و زیبایی

ابتدا قبل از ورود به بخش اصلی مقاله دقت نمایید که در مجموعه سایت های ما فقط تبلیغات مرتبط با حیطه پزشکی و زیبایی پذیرفته می شود و از تبلیغات کسب و کارهای نامرتبط معذوریم.

اگر پزشک هستید ،مطب یا  کلینیک یا یک مرکز زیبایی دارید

و فکر می کنید شایستگی این را دارید که در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید و فرم پذیرش تبلیغات را پر کنید

تبلیغ و برندینگ برای پزشکان و مراکز درمانی


 

چرا تبلیغات پزشکی در اینترنت و چرا ما؟

 

بیایید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که اینهمه سایت پربازدید پس چرا تبلیغ مان را به مجموعه سایت های سبزوسالم بدهیم؟

جواب این سوال ساده است!

چون تقریبا همه روش های دیگر پولتان را هدر خواهید داد بدون اینکه به نتیجه مورد نظرتان برسید. چرا؟ مگر بجز بازدید سایت نکته دیگه ای هم اهمیت دارد؟

بله… در ادامه میبینیم که چه فاکتورهایی باعث موفقیت تبلیغات شما خواهند شد

بسیاری از متخصصین و فعالین عرصه سلامت و پزشکی، اهمیت تبلیغات را را درک کرده و از روش های مختلفی از قبیل تبلیغ در مجله‌ها و وب‌سایت‌های مختلف، طراحی وب‌سایت شخصی، ارسال پیامک تبلیغاتی، چاپ بنر و لیفلت تبلیغاتی و غیره استفاده می‌کنند.

اما از آنجایی که برای تبلیغات خود استراتژی حرفه ای نچیده‌اند بسیاری از هزینه‌هایی که صرف تبلیغات نموده‌اند هدر رفته و تقریبا هیچگاه نتیجه رضایت بخشی را از تبلیغات خود دریافت نمی‌کنند و دچار این تصور می شوند که تبلیغات بی اثر است.

 

اگر روش های تبلیغاتی شما به صورت گسسته و غیر مرتبط و در یک کلام غیر حرفه ای باشند اثر بخشی شان بسیار کاهش می‌یابد. 

یک نکته بسیار مهم در تبلیغات که حتی برخی از سازمان‌های بزرگ هم در نظر نمی‌گیرند این است که برای مخاطب شما مهم نیست که شما چه کسی هستید، بلکه برایشان مهم است که وجود شما چه کمکی به آن‌ها می‌کند. شناخت بهتر مخاطبانتان به شما کمک می‌کند که نیازهایشان را بهتر شناخته و تبلیغات موثرتری طراحی کنید.

طبق پژوهش های وب مارکتینگ تنها 0.01٪ از وب سایت ها می توانند هزینه تبلیغات شان را در بیاورند!

در تصویر بزرگتر اغلب روش های تبلیغاتی برای موفقیت بیزنس شما بی اهمیت است.

برخی از پزشکان و بسیاری از کلینیک ها و… کمتر از توانایی‌هایشان نزد دیگران شناخته شده‌اند و درآمد کمتری دارند، برخی به اندازه توانایی‌شان شناخته می‌شوند و برخی بسیار بیشتر از توانایی‌شان کسب شهرت کرده و به موفقیت مالی رسیده‌اند.

شما دوست دارید جزو کدام دسته باشید؟ توانایی شما در برندسازی شخصی مشخص می کند که شما جزو کدام دسته خواهید بود.


ابتدا به بررسی روش های رایج تبلیغاتی می پردازیم:

 

1- تبلیغات بنری در سایت های پربازدید 

این روش گرانترین و بی اثرترین شیوه تبلیغات آنلاین است و در اغلب موارد مساوی است با پول دور ریختن!

تبلیغات بنری در سایت های پربازدید تقریبا هیچ تاثیری روی افزایش فروش و یا بهبود مارکتینگ شما نخواهند داشت. چرا؟ چون بنر خیلی وقت است که مرده است! اغلب افرادی که به سایت ها مراجعه می کنند دچار نوعی نابینایی انتخابی هستند و بنرها را نمی بینند! علاوه بر این اغلب بنرها بدون توجه به متن مقاله و یا ویدئویی که مخاطب می بیند هستند و این عدم ارتباط باعث می شود شما هیچگاه مخاطب خاص خود را تارگت نکنید و بنر شما به اصطلاح هدر برود.

به شکل زیر دقت کنید :

همانطور که میبینید در اسکن حرکات چشم های هزاران کاربر مشخص شده که بیننده ها بصورت ناخوداگاه قسمت های خارج از متن اصلی را نمی بینند و اصلا متوجه بنرها و تبلیغات جانبی نمی شوند.

تبلیغات بنری

 

2- تبلیغات کلیکی و بازدیدی

این روش تبلیغاتی به صورت ساده و اولیه و در خارج از ایران نسبتا روش خوبی است اما در ایران چند مشکل اساسی دارد، اول اینکه کلیک ها فروخته می شوند.

مثلا شما یک میلیون تومان به سایت A برای تبلیغات کلیکی می پردازید و قرار است به ازای این مبلغ ده هزار کلیک دریافت کنید و همینطور هم میشود و 10 هزار نفر کلیک می کنند! اما در کمال شگفتی مشاهده می کنید که از این ده هزار نفر مثلا فقط یک مشتری برای شما پیدا شده! علت این امر فروختن کلیک هاست!!!

شرکت های زیادی وجود دارند که کارشان کلیک فروشی است، به این صورت که به افراد زیادی حقوق می دهند که وارد تبلیغات کلیکی شده و صبح تا شب کلیک کنند و با این روش کسب در آمد کنند! در واقع بطور خلاصه می توان گفت به دلیل فساد و دور باطلی که حول و حوش این سیستم ها ایجاد شده است، این روش تبلیغات در ایران در اغلب موارد حتی از روش بنری هم بی اثرتر است.

 

3- تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای پزشکان

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در شبکه های اجتماعی به دلیل فیک بودن بخش قابل توجهی از یوزرها و امکان بالقوه تقلب بسیار بسیار زیاد عملا بازدهی بسیار پایینی دارند.

ما برای آزمون نمودن این روش یک کانال تلگرامی جدید زیبایی را در در کانال تلگرامی خودمان با 8 هزار عضو واقعی و در یک زمان دیگر در یک کانال تبلیغاتی با 1 میلیون عضو ظاهری تبلیغ کردیم ( با یک متن یکسان) با کمال شگفتی نتیجه ورودی های کانال خودمان از کانال تبلیغاتی بیشتر بود

که احتمالا چند دلیل داشت: 1- تعداد زیاد یوزر های تقلبی در کانال های با اعضای زیاد 2- تبلیغات زیاد در کانال های پربازدید که سبب شده یوزر ها حساسیت شان به تبلیغات را از دست بدهند.

 

4- تبلیغات در گوگل ادز مراکز درمانی و پزشکی

تبلیغات در گوگل ادز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است و ایراد عمده ای ندارد جز اینکه بسیار گران است و هر کلیک روی تبلیغ شما ممکن است تا حدود 10 هزار تومان  یا گاهی بیشتر برایتان تمام شود و فقط برای کارهایی توصیه می شود که سود و درآمد بالایی دارند مثلا برای جراح قلب و یا جراح بینی معمولا روش خوبی است چون به ازای هر جراحی از بیمار مبلغ بالایی اخذ می شود و هزینه خیلی بالای تبلیغات را توجیه خواهد کرد (هزینه پکیج های موثر تبلیغات در گوگل حدود ماهی هزار دلار به بالا خواهند بود).

 

تبلیغات به شیوه ما!

چرا تبلیغات ما زمین تا آسمان با سایر تبلیغات متفاوتند! چون ما حرفه ای تبلیغ می کنیم.

در شیوه تبلیغاتی ما براساس نوع برند شما و اینکه چه محصولی دارید و یا چه خدماتی ارائه می دهید ما به شما پکیج کاملی ارائه می دهیم.

طی این سالهای فعالیت مجموعه آلومینا بیش از یکصد پزشک و کلینیک و مرکز درمانی از خدمات ما بهره برده اند و نتیجه اش برای ما تجربه های بیشتر و متدهای قوی تر و برای ارائه دهندگان خدمت هم برند معتبرتر و مشتریان بیشتر بوده است. ما به شما بنر نمی فروشیم!

هیچ جایگاه بنری برای فروش در سایت های ما وجود ندارد! ما به شما هویت، اعتبار و برندیگ و در یک کلام قدرت مارکتینگ را ارائه می کنیم.

 

خدمات ما بسته به نیاز شما متفاوت خواهد بود ولی بطور کلی شامل قسمت های زیر است:

1- برندینگ پزشکان و مراکز پزشکی

مهم نیست که برند هستید یا نه! ما برند تان را برجسته تر خواهیم کرد.

در واقع برند دقیقا ذهنیت و تصویری از شما است که وقتی افراد به شما فکر می‌کنند به ذهنشان می آید یعنی برندتان دقیقا همان چیزی است که وقتی شما در اتاق نیستید بقیه در مورد شما می گویند!

 

2- هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

در دنیای امروزی در هر صنفی رقابت بسیار زیادی بوجود آمده است، رقابتی که در طول تاریخ بشریت سابقه نداشته. در شرایط امروزی اگر شما تنها به افزایش تخصص و مهارتتان بیاندیشید اما هیچ برنامه‌ای برای معرفی هوشمند خود به دیگران نداشته باشید افراد کمتری شما را خواهند شناخت و یا بیماران کمتری به مرکز شما مراجعه خواهند کرد.

ما قویترین سیستم هوش مصنوعی در حیطه پزشکی و سلامت در کشور را ارائه می دهیم و همه تبلیغات ما برپایه هوش مصنوعی تولید و اداره می شوند.

 

 

3- تبلیغات هوشمند و بسته به نیاز (متنی،صوتی،تصویری) 

ما بسته به نیازتان برای شما متن مینویسیم ، ویدئو میسازیم ،فایل صوتی می سازیم و… ممکن است برای کار شما فقط و فقط ویدئو نیاز باشد یا برعکس برای کار شما دهها صفحه متن نیاز باشد. نگران شناسایی نیاز نباشید، ما در حیطه سلامت و پزشکی نیازها را به خوبی می شناسیم و در حیطه های دیگر (غیر از سلامت و پزشکی) هم اصلا هیچگونه فعالیت تبلیغاتی نداریم چون معتقدیم کار باید تخصصی باشد.

خوشبختانه ما در عصر ارتباطات هستیم. خبر خوب این است که تکنولوژی کمک بسیار زیادی به کسب و کارها و متخصصین جهت معرفی خودشان به دنیای اطراف نموده است و در عصر کنونی هیچ محدودیتی برای معرفی وجود ندارد و خبر بد این است که افراد توانمندی که از تکنولوژی عصر ارتباطات جهت معرفی خود استفاده نکنند بسیار کمتر از ظرفیت درآمدزایی‌شان، کسب درآمد می‌کنند.

 

4- یکبار تبلیغ کنید، مادام العمر جذب مخاطب کنید 

آقای جونا برگر استاد بازاریابی در دانشگاه پنسیلوانیا در کتاب جدید خود در سال ۲۰۱۳ با نام Contagious (مُسری) عنوان می‌کند که چگونه می‌توانید برای تبلیغ محصول، خدمت یا ایده‌تان سرایت اجتماعی ایجاد کنید. یعنی سرایت داوطلبانه دهان به دهان گسترده. با توجه به اینکه مردم هر روز مکالمات زیادی با یکدیگر در مورد محصولات و برندها دارند بسیار مهم است که برای معرفی خود از استراتژی‌ای استفاده کنید که باعث شود برند شخصی شما در ذهن افراد حک شده و طوری احساسات آن‌ها را برانگیزاند که در مورد شما و خدماتتان با دیگران صحبت کنند.

در واقع تبلیغات از طریق مجله، وب‌سایت و بنر برای پزشکان تنها گام اول بشمار می‌رود و بهتر است برای گام‌های بلندترتان جهت ساخت یک برند قوی شخصی استراتژی داشته باشید.

وقتی مردم می‌خواهند محصولی بخرند و یا خدماتی را از شرکت و یا فردی دریافت کنند با انتخاب‌های زیادی رو به رو هستند. شاید با ده‌ها و یا صدها انتخاب روبرو باشند. اما معمولاً ۳ الی ۴ گزینه‌ای که در صدر جدول ذهنی‌شان است را بررسی می‌کنند و از بین این ۳ یا ۴ گزینه، انتخاب خود را انجام می‌دهند. به دلیل این که مغز انسان تمایل زیادی به ساده‌سازی دارد و حوصله اینکه برای انتخاب خود تعداد زیادی گزینه را بررسی کند ندارد.

جایگاه سازی یعنی هنر قرار دادن نام و یا خدمات شما در ۳ الی ۴ گزینه اول ذهنی مردم.

جایگاه سازی برای پزشکان بسیار حائز اهمیت است. فرض کنید شخصی می‌خواهد به پزشک گوش و حلق و بینی مراجعه کند و در شهر او ۲۰ پزشک گوش حلق و بینی هستند. هیچ کس حوصله ندارد ۲۰ پزشک را بررسی کند و یکی را انتخاب کند. معمولاً مردم چند گزینه محدود در ذهن خود در نظر می‌گیرند و یکی را انتخاب می‌کنند. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که یک پزشک با استراتژی های مناسب خود را به عنوان یکی از گزینه‌های ذهنی اصلی مردم معرفی کند.

حال سؤال اینجاست که چگونه می‌توان جایگاه سازی کرد؟!

اولین روش‌ این است که بجای اینکه در همه‌ی زمینه‌ها فعالیت کنید حوزه کاری خود را تخصصی‌تر نمایید. برای درک بهتر این مطلب به مثال زیر توجه نمایید:

فرض کنید می‌خواهید یک وب‌سایت برای خود داشته باشید. در ایران بیش از ۲۰۰ شرکت در این زمینه فعالیت می‌کنند. بنابراین شما حق انتخاب زیادی دارید. حال اگر ۱۹۵ شرکت به صورت کلی طراحی وب‌سایت کنند و ۵ شرکت بگویند که به صورت تخصصی تنها برای پزشکان طراحی وب‌سایت انجام می‌دهند، شما کدامیک را انتخاب می‌کنید؟ به احتمال زیاد یکی از این ۵ شرکت را. به دلیل اینکه فکر می‌کنید در زمینه کار شما، این شرکت‌ها تخصصی تر و حرفه‌ای تر هستند و حرف شما را بهتر می‌فهمند.

بنابراین می‌توانید یک قسمت از تخصصتان را انتخاب کرده و به صورت متمرکز و حرفه‌ای روی آن کارکنید و تبلیغات گسترده‌ای برای آن انجام دهید. مثلاً یک جراح عمومی می‌تواند فقط روی بیماری‌ها و جراحی‌های چاقی کار کند.

هر چقدر که در این کار متمرکز شود بسیار حرفه‌ای تر شده و مهارتش بالا می رود و پس از آن با یک تبلیغات خوب می‌تواند کاری کند که همه‌ی افراد چاق شهر به او مراجعه کنند. اگر یک فرد چاق به هنگام انتخاب پزشک، ۵ جراح عمومی در ذهنش باشد اما بداند که یکی از این ۵ جراح به طور تخصصی فقط در زمینه چاقی کار می‌کند او را به بقیه پزشکان ترجیح می‌دهد.

 

دومین روش برای جایگاه سازی این است که در استفاده از یک تکنیک خاص و یا یک تکنولوژی خاص پیشتاز باشید.

یک ضرب‌المثل انگلیسی می‌گوید:

The early bird, catches the worm

در حرفه پزشکی افرادی که پیشرو هستند موفقیت‌های بسیاری را کسب می‌کنند. اگر در استفاده از یک تکنیک جراحی شما پیشرو باشید جراحی‌هایی را قادر هستید انجام دهید که دیگران قادر به انجام آن نیستند و حتی اگر بعد از چندین سال دیگران نیز این تکنیک ها را یاد بگیرند باز شما به عنوان استاد در این زمینه شناخته می‌شوید که یک نوع جایگاه سازی خوب است و باعث می‌شود بیماران اعتماد بیشتری به شما داشته باشند.

به عنوان مثال انجام جراحی‌های کم تهاجمی مثل جراحی لاپاراسکوپی، نفروسکوپی، هیستروسکوپی، آرتروسکوپی و غیره. افرادی که سال‌ها پیش در انجام این‌گونه جراحی‌ها پیشرو بودند در حال حاضر اساتیدی هستند که بسیاری از مردم ما‌ه‌ها صبر می‌کنند که توسط این اساتید جراحی و درمان شوند.

سومین روش برای جایگاه سازی این است که ارائه خدماتتان در مطب طوری باشد که در ذهن بیماران بماند.

گاهی اوقات ما به عملکرد چند سال اخیر خود یک نگاهی می‌اندازیم و از اینکه می‌بینیم روندمان رو به رشد بوده است خوشحال می‌شویم اما این نکته را در نظر نمی‌گیریم که می‌توانستیم این موفقیت را در یک بازه زمانی کوتاه‌تری به دست آوریم.

یکی از قدرتمندترین ابزار که یک پزشک برای معرفی خود به بیماران می‌تواند داشته باشد تبلیغات است. اما یک باور بسیار اشتباه که اکثر افراد دارند این است که هرچقدر هزینه بیشتری برای تبلیغات صرف کنند بازده بهتری خواهند داشت. این باور باعث می‌شود که آن‌ها پول بسیاری را صرف تبلیغات غیر موثر نمایند و پس از مدتی از بازخورد آن ناامید شوند. این ناامیدی سبب می‌شود که دیگر هیچ هزینه دیگری برای تبلیغات نپردازند و روند پیشرفتشان کندتر شود.

حال سؤال اینجاست که چگونه می‌توانیم تبلیغات پزشکی موثر داشته باشیم؟

آقای اندی سرنوویتز در کتاب Word of Mouth Marketing می‌گوید:

قدرتمندترین و ارزان‌ترین نوع تبلیغ زمانی است که شما کاری کنید که دیگران در مورد شما سخن بگویند.

بنابراین اگر هزینه‌ای برای تبلیغات انجام می‌دهید بهتر است تبلیغات شما به شکلی باشد که باعث شود دیگران در مورد شما حرف بزنند و شما را به اطرافیانشان معرفی کنند در غیر این صورت پول خود را آتش زده‌اید.

شخصاً تبلیغات بسیاری از پزشکان را دیده‌ام که پول خود را آتش زده‌اند. بسیار در مجله‌ها و وب‌سایت‌ها دیده‌ام که یک پزشک آگهی خود را به این شکل طراحی کرده است: ***اسم پزشک، تخصص، نشانی مطب، شماره تلفن و در مواردی تصویر پزشک*** آیا فکر می‌کنید که این آگهی سبب می‌شود مردم شما را به اطرافیانشان معرفی کنند؟

با دیدن این آگهی چه عامل انگیزاننده‌ای در آن‌ها به وجود می‌آید که شما را به کسی معرفی کنند و یا حداقل مطلب جالبی از طرف شما دریافت کنند که در مورد آن با دیگران صحبت کنند؟ جواب آن هیچ‌چیز است. بنابراین این نوع تبلیغات بازدهی کمی دارند.

برای یک پزشک در هر تخصصی که باشد هزاران اطلاعات ارزشمند وجود دارد که با ارائه آن به بیمارانش می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند. افراد وقتی اطلاعات ارزشمندی را یاد می‌گیرند به سرعت آن را به دوستانشان انتقال می‌دهند و شهرت و محبوبیت شما به صورت ویروسی افزایش می‌یابد.

همیشه خود را درمعرض آدم ها و تیم های قدرتمند قرار دهید ، کارهایی را که در آن تخصص ندارید را ، به تیم های متخصص بسپارید .

برای موفقیت ، قرار نیست در همه امور متخصص باشید و خودتان همه کارها را انجام دهید .

رمز موفقیت بیزینس های امروزی ، شناخت صحیح تخصص خود و برون سپاری صحیح کارهای دیگر به تیک های متخصص است .

آیا درآمدزایی مستمر و برندسازی با شروط فوق آسان است؟

جواب ما به سوال فوقآری می باشد، فقط اگر هر پزشک به جای شخصی سازی و تحمل این همه هزینه گزاف به مجموعه سبز و سالم متصل شود. در واقع، مجموعه تخصصی و فوق تخصصی پزشکان سبزو سالم از تمامی امتیازات ذکر شده در نمودار فوق برخوردار است.

برای اثبات ادعای خود دلایل محکمی داریم:

◄ سیستم تبلیغات سبز و سالم در کنار پورتال های جایروس کلینیک ، تهران اسکین ، زیبان ، ایرودان، تلفیزیون و… یک خانواده بزرگ دیتابیس با چندین سایت و دیتابیس زیرشاخه را تشکیل داده اند.

◄ از فن آوری های برنامه نویسی، گرافیک، هوش مصنوعی و ربات های تلگرامی آنلاین و پاسخگو برای ساخت این دیتابیس های عظیم و غنی بهره گرفته ایم. تیم های فنی و پشتیبانی، اعضاءِ همیشگی و خلاّقِ مجموعه سبز و سالم می باشند. آن ها همیشه در دسترس هستند.

◄ روزانه هزاران نفر از مردم ایران از طریق سایت ها و نیز بات های تلگرامی پرسش و پاسخ از پزشکان با مجموعه سبزوسالم در تماس هستند.

◄تقاضای مردم از ما برای معرفی پزشکان، مراکز درمانی و آزمایشگاه های برتر روز به روز در حال افزایش است.

◄چندین تیم پزشکی، روانپزشکی، روانشناسی، درمانی، پژوهشی و غیره برای پاسخگویی به سوالات مردم همکاری می کنند.

◄اعتبار سیستم های سبزوسالم از نظر علمی-پژوهشی-تصاویر-فیلم-صوتی-گرافیکی و ارایه اطلاعات موثق و به روز بسیار بالاست. به همین دلیل مردم به ما اعتماد دارند.

سایت های اینترنتی و کانال های تلگرامی سبزوسالم ویژگی های ممتازی دارند که در کمتر سایت یا کانالی می توانید بیابید.

 

www.sabzosalem.com

سایت اطلاعات عمومی پزشکی شامل اطلاعات کامل همه بیماری ها، همه داروها، ویزیت مجازی، تست های آنلاین و …

www.gyrusclinic.com

سایت فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان (بزرگترین سایت مغز و اعصاب و روان کشور)

www.tehranskin.com

پورتال تخصصی پوست و زیبایی و لیزر موهای زائد

www.persianphysio.com

پورتال تخصصی فیزیوتراپی و بازتوانی های فیزیکی

www.zibaan.com

پورتال عمومی سلامت و زیبایی

www.zibaan.ir

پورتال عمومی زیبایی

 


طراحی سایت شخصی پزشکان و مراکز درمانی نیز در صورت درخواست شما انجام می شود ( کلیه سایت های ساخته شده توسط ما بصورت دائمی آپدیت می شوند و بصورت بالقوه می توانند منبع اصلی کسب مراجع و مشتری برای شما باشند)

 

 همه شما را خواهند شناخت!


برای سفارش تبلیغات و ثبت مرکز پرشکی و زیبایی روی تصویر زیر کلیک کنید یا با گوشی اسکن کنید:


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)